Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia tik dabartiniu metu, esant meru Zuokui. Kaip bus kai jį išspirs ar baigsis kadencija, naišku.
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąVienanip ar kitaip, troleibusų tiek, kiek yra dabar daugiau nebebus.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąDS, kokio modelio bus tie 21 TP? TATA Hispano?Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas ten žino. Viskas priklausys, nuo tų, kas bus valdžioje po Zuoko.
Jeigu „darbiečiai“ su „tvarkiečiais“ nutartų sudaryti koaliciją be A. Zuoko, jie turėtų minimalią 26 balsų daugumą.
Comment
-
„Mikriukų“ jungimas į Vilniaus transporto sistemą: septynissyk mažiau transporto priemonių ir reikalavimas pirkti naujas mašinas sužinokite, kokie bus maršrutai
Aiškėja, kaip Vilniaus savivaldybė planuoja prijungti privačius vežėjus prie „Vilniečio kortelės“ sistemos. Ketinama septynissyk sumažinti privačių transporto priemonių skaičių. Be to, vadinamuosius privežimo maršrutus galės aptarnauti tik tie vežėjai, kurie turės palygint naujus mikroautobusus su aukštu salonu ir automatinėmis durimis. Tokių vežėjų Vilniuje šiuo metu nėra."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimą„Mikriukų“ jungimas į Vilniaus transporto sistemą: septynissyk mažiau transporto priemonių ir reikalavimas pirkti naujas mašinas sužinokite, kokie bus maršrutai
Aiškėja, kaip Vilniaus savivaldybė planuoja prijungti privačius vežėjus prie „Vilniečio kortelės“ sistemos. Ketinama septynissyk sumažinti privačių transporto priemonių skaičių. Be to, vadinamuosius privežimo maršrutus galės aptarnauti tik tie vežėjai, kurie turės palygint naujus mikroautobusus su aukštu salonu ir automatinėmis durimis. Tokių vežėjų Vilniuje šiuo metu nėra.
Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Ar tik ne "Kautrai" ruošiama dirva? Be to iš pateiktų maršrutų aiškiai matyti, kad beveik visi jie yra egzistuojantys jau dabar autobusų maršrutai ar dalis jų, kurie bus atiduoti privatininkams. Ir dar vienas niuansas. Kadangi VVT neturi pakankamo kiekio autobusų greitiesiems maršrutams aptarnauti, ar neatsitiks taip, kad kelis greituosius maršrutus atiduos "Kautrai". Bet kokiu atveju tai, kas daroma, yra viešojo transporto Vilniuje privatizacijos pradžia. T.y. palaipsniui vis daugiau maršrutų bus perleidžiama privatininkams. Troleibusai tam kliūtis, todėl jie pasmerkti būti sunaikinti. Ne vien tik dėl tramvajaus.
Perduodami pilnai autobusų maršrutai:
9, 13, 14, 15, 20, 28, 35A, 38, 63 (važiuojantis į Karveliškes pavasario - rudens sezono metu) 67, 87
Nauji maršrutai tik:
Dvarčionys - Žolyno g.
Savanorių - Vosyliukai
Stotis - Salininkai - Juodšiliai - Miškiniai
Bukčiai - Gudelių šilas - Žvėrynas
integruojamas esamas beros 114 mikrobo maršrutas:
N. Vilnia - Rokantiškės - Antakalnis
Gerai būtų, jei bent VVT užpirktų normalių mikrobų su dviem automatinėmis durimis, panašių į "Kautros" Druskininkuose, ir bent jau neatiduotų turimų savo maršrutų. OPaskutinis taisė Al1; 2013.02.25, 10:15.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr tik ne "Kautrai" ruošiama dirva? Be to iš pateiktų maršrutų aiškiai matyti, kad beveik visi jie yra egzistuojantys jau dabar autobusų maršrutai ar dalis jų, kurie bus atiduoti privatininkams. Ir dar vienas niuansas. Kadangi VVT neturi pakankamo kiekio autobusų greitiesiems maršrutams aptarnauti, ar neatsitiks taip, kad kelis greituosius maršrutus atiduos "Kautrai". Bet kokiu atveju tai, kas daroma, yra viešojo transporto Vilniuje privatizacijos pradžia. T.y. palaipsniui vis daugiau maršrutų bus perleidžiama privatininkams. Troleibusai tam kliūtis, todėl jie pasmerkti būti sunaikinti. Ne vien tik dėl tramvajaus.
Perduodami pilnai autobusų maršrutai:
9, 13, 14, 15, 20, 28, 35A, 38, 63 (važiuojantis į Karveliškes pavasario - rudens sezono metu) 67, 87
Nauji maršrutai tik:
Dvarčionys - Žolyno g.
Savanorių - Vosyliukai
Stotis - Salininkai - Juodšiliai - Miškiniai
Bukčiai - Gudelių šilas - Žvėrynas
integruojamas esamas berods 114 mikrobo maršrutas:
N. Vilnia - Rokantiškės - Antakalnis
Gerai būtų, jei bent VVT užpirktų normalių mikrobų su dviem automatinėmis durimis, panašių į "Kautros" Druskininkuose, ir bent jau neatiduotų turimų savo maršrutų.
35A yra susietas su A76 maršrutu, tai greičiausiai, kad bus perduotas ir 76 autobuso maršrutas.Paskutinis taisė Naujaneriai; 2013.02.25, 10:23.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Visų pirma tai nėra oficialus ir galutinis variantas. Antra, "Kautra" nieko neatitinka kol kas, tačiau ji iš tiesų yra pajėgi įgyvendinti keliamus reikalavimus. Tai yra labai blogai, nes šis monstras, įžengęs į Vilnių, ir toliau periminės autobusų ir uždaromų troleibusų maršrutus. Nes savivaldybė neturi tiek pinigų, kad nupirktų reikiamą kiekį transporto priemonių VVT. O vieną kartą žengus žingsnį ir sprendžiant viską lengviausiu būdu - atiduodant maršrutus su geru patepimu kai kuriems valdžiažmogiams, nebus sustota. Tai yra Vilniaus miesto viešojo transporto privatizacija su visomis iš to išplaukiančiomis blogybėmis.
Na bet Zuokui, didelė tikimybė, jau nedaug liko laiko sėdėti mero kėdėje, o naujas meras su komanda gali pradėti visai kitą politiką. Tai nereiškia, kad VT pertvarkos nebus, bet galbūt ji nebus VT naikinimo ir privatizavimo kryptimi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr tik ne "Kautrai" ruošiama dirva? Be to iš pateiktų maršrutų aiškiai matyti, kad beveik visi jie yra egzistuojantys jau dabar autobusų maršrutai ar dalis jų, kurie bus atiduoti privatininkams. Ir dar vienas niuansas. Kadangi VVT neturi pakankamo kiekio autobusų greitiesiems maršrutams aptarnauti, ar neatsitiks taip, kad kelis greituosius maršrutus atiduos "Kautrai". Bet kokiu atveju tai, kas daroma, yra viešojo transporto Vilniuje privatizacijos pradžia. T.y. palaipsniui vis daugiau maršrutų bus perleidžiama privatininkams. Troleibusai tam kliūtis, todėl jie pasmerkti būti sunaikinti. Ne vien tik dėl tramvajaus.
Perduodami pilnai autobusų maršrutai:
9, 13, 14, 15, 20, 28, 35A, 38, 63 (važiuojantis į Karveliškes pavasario - rudens sezono metu) 67, 87
Nauji maršrutai tik:
Dvarčionys - Žolyno g.
Savanorių - Vosyliukai
Stotis - Salininkai - Juodšiliai - Miškiniai
Bukčiai - Gudelių šilas - Žvėrynas
integruojamas esamas beros 114 mikrobo maršrutas:
N. Vilnia - Rokantiškės - Antakalnis
Gerai būtų, jei bent VVT užpirktų normalių mikrobų su dviem automatinėmis durimis, panašių į "Kautros" Druskininkuose, ir bent jau neatiduotų turimų savo maršrutų. Owww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Londonas ne Vilnius, o D. Britanija ne Lietuva. Su mūsų verslo ypatumais ir valdžios požiūriu, nieko gero nesigaus. Apie socialinę VT reikšmę iš viso tuomet netenka kalbėti, nes privatininkai dirba tik komerciniais pagrindais ir jiems reikia kuo didesnio pelno. Todėl pinigai keliaus į privačią kišenę, o kokybės vis tiek nebus. "Kautra" išsiplėtė į tarpmiestį. Ir kas iš to gero? Viena vertus nauji autobusai, bet kita vertus "Kautra" virsta mikrobų firmele, nes vis daugiau net ir tolimųjų maršrutų aptarnaujami mikrobais. O kokia mikrobinio "VT" kokybė, geriau patylėti...
Visoje Europoje didžioji dalis VT yra valstybės ar savivaldybių rankose. Ir tik nedidelė dalis rinkos yra privatininkų rankose. Bet jiems keliami tokie patys reikalavimai, kaip ir valdiškiems vežėjams. O pas mus jau gerų 15 metų tęsiasi visiškas laukinis kapitalizmas, kai privatininkai graibo tai, kas geriausia, jiems dažnai keliami mažesni reikalavimai (ypač priemiestyje ir mieste), jie beveik nekontroliuojami.
"Kautrai" Vilniaus miestas būtų labai gardus kąsnis. Tuo labiau, kai VVT nepajėgus (dėl politikų kaltės) teikti kokybiško susisiekimo Vilniuje. Tačiau pinigų kiekis ribotas ir keleivių liberaliomis priemonėmis į VT nepriviliosi. Todėl bet koks privatininkų integravimas į VT sistemą reikš VVT pajamų sumažėjimą ir privatininkų parazitavimą VVT sąskaita, nes jie vis tiek perveš 98-99 proc. keleivių, sunešdami į bendrą katilą pajamas už bilietus. Tuo tarpu privatininkai perveš tuos likusius apie 1-2 procentus, bet gaus iš bendro katilo tikrai daugiau, nes bus atsiskaitoma pagal ridą, visiškai nepriklausomai nuo pervežto keleivių skaičiaus. Ir vėl gaunasi, kad privatininkai graibys grietinę, per daug nepersistengdami, o ir mažai keleivių vežant, išlaidos transporto priemonių išlaikymui mažesnės, nes mažiau kuro sunaudojama, mažiau laužomos transporto priemonės...
Dėl maršrutų, kurie pateikti straipsnyje. Nors tai ir nei oficialus, nei galutinis variantas, tačiau manau, kad kelių iš jų iš viso nereikia. T.y. Kam reikalingas dubliuojantis 28 autobusą mikrobas Ž. Paneriai - Grigiškės??? Juk jo vieno tikrai nepakaks esamiems keleivių srautams pervežti. Kam iš viso reikia leisti į Lentvarį mikrobą, jei ten reikia autobuso. Taip, autobuso, nes integravus maršrutą į miesto VT, daug kas, kas važiuoja traukiniais, jais jau nebevažiuos. Nes mikrobu bus pigiau - nereikės traukinio bilieto. Ir į mikrobus visi norintys tikrai netilps. Ar ne paprasčiau būtų 28 autobusą pratęsti iki Lentvario (ir ne pervažos, ar stoties, o iki ? Tereikėtų kokių 2-3 papildomų autobusų 28 maršrutui vietoj 5 mikrobų.
Maršruto į Karveliškes iš viso nereikia, nes ten kursuoja maždaug kas valandą priemiestiniai nuo Spaudos rūmų. O į kapines pavasario - rudens metu mikroautobusų tikrai nepakaks. Žodžiu, praskolintas Vilniaus miestas imasi papildomą naštą aptarnauti Vilniaus rajoną. LLRA atstovai miesto savivaldybėje daro paslaugą LLRA, atstovams, valdantiems rajoną. Tas pats ir su maršrutu į Juodšilius, Miškinius. Kokia garantija, kad vėliau nebus pratęsta iki Vaidotų? Nors dabar Juodšilius ir Vaidotus aptarnauja priemiestiniai autobusai. Vargu, ar mikrobų pakaks, nes keleiviai rinksis juos (dėl bendro bilieto). Kai tuo tarpu dabar priemiestinį maršrutą aptarnauja autobusai, nes keleivių yra. Taigi, LLRA vėl daro paslaugą kolegoms iš rajono, mažinantiems rajonui naštą už VT išlaikymą.Paskutinis taisė Al1; 2013.02.25, 11:59.
Comment
-
Kaip ir minėjau, a14 ir a67 gali būti atiduoti privatininkams. Kol kas taip ir atsitinka. Kiek džiugina 115 marštuto integravimas (vėlgi, kaip ir mąsčiau), tačiau, mano manymu, tikslingiau jį būtų nukreipti iki Šiaurės miestelio, o ne į Antakalnį. Kiek netikėta situacija su a13 ir a38. Na o naujų maršrutų sukurimas yra sveikintinas dalykas.
Dar vienas niuansas - neramina situacija su Dvarčioniu. Gan didelis keleivių srautas atiteks a18, kuris piko metu ir taip pilnokas.Paskutinis taisė grustnyj; 2013.02.25, 11:44.
Comment
-
14 ir 67 galima būtų apjungti į vieną, o į Mickūnus nevažiuoti, nes ten ir taip kursuoja priemiestiniai autobusai.
13 autobusas piko metu pakankamai užpildytas. 38 atidavimas mikrobams yra nesąmonė. Keleivių ten iki Dvarčionių yra. Toliau jau jų mažiau. O gal reikėtų maršrutą nukreipti per Gvazdikų sodus. Taip atsirastų daugiau keleivių ir ruože nuo VU botanikos sodo iki Šilėnų g.
Visiškai naujų maršrutų nėra daug, tik trys: Dvarčionys - Žolyno g. per sodus, Savanorių pr. Vosyliukai. Nors jį reikėtų leisti tik iki Ž. Panerių, ir Bukčiai - Žvėrynas per Gudelius. Kiti gi pilnai ar iš dalies yra jau dabar esami priemiestiniai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą14 ir 67 galima būtų apjungti į vieną
Comment
-
Visiems maršrutamas pritariu, ypač Karveliškės-Žverynas (kapinių sezono metų turbūt VVT leis savo papildomą mikrobą), Bukčiai-Gudeliai-Žverynas ir Dvarčionis-Žolyno (kurį prateščiau iki Klinikų st. žiedo). Na, jei dar troleibusų neneikintų, būtų viskas puiku.
Dėl 18 ir 38 - ko gero, 18 duos dar vieną autobusą, tad 38 gali virsti mikrobu.
Beje, 38 darbo dienomis du autobusai, o 18 skiriama 7 (trys piko metu), tad VVT sutaupys vieną autobusą iš 38 naikinimo.
Suskaičiavau, kiek VVT sutaupys autobusų: iš viso 14, minus 1 a18, lygu 13. 13 + 59, iš viso 72 autobusai GRA maršrutamas. Koks tai intervalas? 5GRA piko metu gali kursuoti kas 15 minučių maximum.
Comment
-
Atsiprašau, kad antras postas, bet:
Man kilo mintis, kaip Pilaitėi kompensuoti GRA nevažiavimo Pilaitės pr. ir nesustojimo Tolminkiemio, Gilužio stotelėse.
GRA4 važiuoja : Bitėnų g., Karaliaučiaus g., Pilaitės pr., T.Narbuto g., ...
Sustoja : Bitėnų, Karaliaučiaus ( į abį puses), Įsrūties, Smalinės, Sietyno, T. Narbuto, ...
75 trasa iš Santariškių: ..., Pilaitės pr., Papilėnų g., Smalinės g., Gilužio g., Karaliaučiuas g., Pilaitės pr., Tolminkiemio g., Vydūno g., Įsrūties g., Pilaitės pr.;
sustoja : Papilėnų st., I. Kanto st.(naujoji), Salotės (naujoji), Gilužio, Karaliaučiaus, Pajautos, Tolminkiemio, Įsrūties.
75 trasa iš Pilaitės: Pilaitės pr., Karaliaučiaus g., Gilužio g., Smalinės g., Vydūno, jungiamoji gatvė, Pilaitės pr., ...
Sustoja: Įsrūties, Pajautos, Karaliaučiaus, Gilužio, Salotės, I. Kanto, Papilėnų (senoji, kur kažkada stojo 47,30,54,75), Pilaitė, ...
Kad būtų aiškiau, šiokia tokia schemelė:
Atsiprašau už kokybę, neturiu spec. programų piešimui/braižymui.
Antras pasiūlymas. GRA7 nukreipti per Antakalnio žiedą, o ne per nežinia kur.
Trečias. Naujas GRA6 Stotis-Grigiškės. Iki Gerosios Vilties žiedo važiuotų kaip 29, o toliau : Tūkstantmečio g., Naugarduko g., Kauno g., toliau kaip GRA2. Kur GRA6 sustotų, mastau.
Tokie pasiūlymai ir pastebėjimai
Comment
Comment