Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Tokia sistema veikia jau daug miestų, atkalta tobulai, skirtumo, lyginant su Vilniečio kortele, turėtų nebūti.

    Dėl grynųjų nenoriu leistis į diskusijas dėl paties principo - kas privalo būti ir kas ne, - nes mačiau aršią jūsų nuomonę šiuo klausimu temoje apie Lietuvos geležinkelius. Man atrodo, kad bilietų pirkimas kortele autobuse yra pats paprasčiausias būdas, kai nereikia gilintis į skirtingus bilietų tipus, bendrauti su vairuotoju (kuris bilietus parduoda tik grynais - didelė problema man, niekada neturinčiam nė cento monetomis) ir ieškoti kažkokių automatų ar pirkti atskirų VT kortelių. Įlipai, prilietei ir pamiršai - kaip tik labai tinka turistams ir besinaudojantiems VT rečiau.

    Beje, kaip ir rašiau anksčiau, šią sistemą galima pritaikyti ir kasdieniam VT naudotojui - nustatyti mėnesinę sumą, virš kurios kelionės nekainuotų. Kaip suprantu, panašiai jau yra Kaune su VT kortele - pasiekus tam tikrą sumą aktyvuojasi mėnesinis bilietas ir kelionės tą mėnesį nebekainuoja. Banko kortelės naudojimas tiesiogiai atsiskaitymams panaikina būtinybę nuolat pildyti VT kortelę - tai daug paprasčiau.

    Kaip suprantu, Londone dažnam VT naudotojui kainos atžvilgiu jau nebėra jokio skirtumo ar naudoti Oyster card (jų VT kortelė) ar banko kortelę.
    Su banko bekontakte kortele nebus galimybės įsigyti keleiviams lengvatinių bilietų su nuolaida autobusuose, troleibusuose. Tik pilnos kainos bilietą galiojantį 60 min. už 0.90 ct.
    Tad atvykus į Vilnių iš kitur vienam kartui turės ieškoti kur pirkti nereikalingą Judu / Vilniečio kortelę ir po to ją tiesiog išmesti, nes po to jiems bus nereikalinga ir nepanaudojama. Vairuotojai bilietais nuo 2024 m. Rugsėjo mėn. 1 d., nebeprekiaus ir vienkartinių bilietų nebus niekur galimybės įsigyti.
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Kas dėl bilietų autobuse, tai iš viso, manau, turėtų būti panaikintos lengvatos ir visiems bilietams iš vairuotojo ar automato, ar banko kortele, ir kainuotų vienodai - 1 eurą (dabartiniu tarifu). Bet čia niuansas yra tame, kad tai galėtų būti tik tam tikromis sąlygomis ir tik didmiesčiuose kaip Vilnius, Kaunas ir Klaipėda. Šiauliai, Panevėžys jau labai abejoju. Apie mažesnius miestus, kaip Alytus, Marijampolė ir kai kurie kiti, tai net kalbos būti negali, vairuotojas turėtų parduoti ir lengvatiniu tarifu. Tauragėje miesto VT nemokamas. Be to per paskutinius kelis metus labai pagerėjo, turint omenyje, koks buvo iki tol kaip tokio dydžio mieste. Ir apie pusę reisų atlieka elektrobusai, taip pat dyzeliniai midibusai ir tik kai kuriuos reisus mikrobai...
      Paskutinis taisė Al1; 2024.08.09, 11:35.

      Comment


        Parašė eigh Rodyti pranešimą

        Turėjau omenyje banko kortelę plačiąja prasme - veikia ir su telefonais, ir su laikrodžiais. Kontrolė nuskanuoja tą įrenginį, kur ta kortelė yra.

        Labai lauktas ir patogus sprendimas, ypač tiems, kurie nesinaudoja VT kasdien. Mano nuomone, bilietų automatai yra atgyvena, lyginant su bilietų pirkimu kortele. Jeigu dar nustatytų mėnesio kainos lubas - realiai nebereikėtų net Vilniečio kortelės.
        Teko naudotis tokia prilieti ir eini sistema rumunijoje, tai gal vietiniams ir patogu, bet svečiui tai yra vargas, o ir problemos buvo, nuskaito du kartus ir pan, bet dėl 30 ct nesiaiškinau. Vietinės bobutės kasose angliškai nešneka, sugeba tik pirštu į aparatą parodyti.

        automatai yra butinybė norint turėti normalų VT.

        Comment


          Gerai, kad bus nukraunama nuo vairuotojų bilietų pardavinėjimo našta. Kita vertus vėl buvo pasielgta itin neūkiškai su naujaisiais komposteriais. Jie buvo pagaminti su specialiu žymekliu vienkartiniams bilietams, o dabar tik po metų ši komposterių dalis bus visiškai nereikalinga.

          Comment


            Berods Amsterdame teko važiuoti autobusu, kur bankine kortele atsižymi įlipus ir išlipant ir pagal tai nuskaičiuoja atitinkamą sumą. Kodėl tada to negalima padaryti Vilniuje? Man jau nežinau kiek metų nėra prireikę pirkti valandinio bilieto, o kainos skirtumas vis tik 50 proc. gaunasi. Tada būtų galima palikti, kad jei jau neatsižymi išlipant, tai ir nuskaito kaip už valandinį, bet jei atsižymi anksčiau, tada 30 minučių.

            Comment


              Vilniuje nėra zoninių tarifų, tai ir žymėti išlipant nėra prasmės.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Kas dėl bilietų autobuse, tai iš viso, manau, turėtų būti panaikintos lengvatos ir visiems bilietas iš vairuotojo ar automato, ar banko kortele kainuotų vienodai - 1 eurą (dabartiniu tarifu). Bet čia niuansas yra tame, kad tai galėtų būti tik tam tikromis sąlygomis ir tik didmiesčiuose kaip Vilnius, Kaunas ir Klaipėda. Šiauliai, Panevėžys jau labai abejoju. Apie mažesnius miestus, kaip Alytus, Marijampolė ir kai kurie kiti, tai net kalbos būti negali, vairuotojas turėtų parduoti ir lengvatiniu tarifu. Tauragėje miesto VT nemokamas. Be to per paskutinius kelis metus labai pagerėjo, turint omenyje, koks buvo iki tol kaip tokio dydžio mieste. Ir apie pusę reisų atlieka elektrobusai, taip pat dyzeliniai midibusai ir tik kai kuriuos reisus mikrobai...
                Sutinku, kad vienkartiniai galėtų būti be nuolaidos, nors vaikiški galėtų būti kažkaip kompensuojami, nes jeigu šeima daugiavaikė tai išeis, kad su taksi pigiau. Beje Tauragėje berods nemokamą panaikino, t.y. vėl įvedė mokestį.

                Comment


                  Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                  Gerai, kad bus nukraunama nuo vairuotojų bilietų pardavinėjimo našta. Kita vertus vėl buvo pasielgta itin neūkiškai su naujaisiais komposteriais. Jie buvo pagaminti su specialiu žymekliu vienkartiniams bilietams, o dabar tik po metų ši komposterių dalis bus visiškai nereikalinga.
                  Šiaip visai nebloga idėja gimė ką tik - nauji komposteriai juk su QR skeneriais. Kadangi vairuotojai nebepardavinės bilietukų, gal būtų neblogai, kad keleiviai pardavimo vietose galėtų ne tik pasipildyti Judu kortelę, o ir įsigyti vienkartinių bilietukų, kurie būtų atspausdinami ant paprasto kvito (kaip LTG bilietai)? Išspręstų nevietinių senjorų problemą.

                  Comment


                    Šitiems žaliesiems, "progreso" stūmėjams tokia idėja nepatiks. Gamtą "terši', resursus "švaistai", be to keleivių patogumas jiems nerūpi... Rūpėtų - kitaip ne tik bilietus platintų, bet ir pats VT veiktų...

                    Comment


                      Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                      Gerai, kad bus nukraunama nuo vairuotojų bilietų pardavinėjimo našta. Kita vertus vėl buvo pasielgta itin neūkiškai su naujaisiais komposteriais. Jie buvo pagaminti su specialiu žymekliu vienkartiniams bilietams, o dabar tik po metų ši komposterių dalis bus visiškai nereikalinga.
                      Na, kas liečiant bilietų pardavimas kortele, tai bent jau Šiauliuose kortele atsiskaitymas pas vairuotoją kaip papildoma galimybė, o ne kažko pilnavertis pakeitimas
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Beje, o kaip su pirkimu kelių bilietų kortele? Tikiuosi irgi bus realizuota? Ar pvz. mama kartu važiuojantiems vaikams bilietų nupirkti savo kortele negalės?

                        Comment


                          Bent jau Romoje vienai kortelei buvo tik vienas bilietas (bandėm skenuot antrąkart) , tai nežinia, kas bus Vilniuje, galimai tas pats. O kaip Klaipėdoje šita sistema veikia(neteko patikrinti)? Kiek žinau jų komposterių tas pats gamintojas kaip ir Vilniaus

                          Comment


                            Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimą
                            Praktiški mechanikai renkasi VVT
                            Click image for larger version  Name:	image_144252.jpg Views:	1 Size:	668,5 kB ID:	2145478
                            Atkreipiau dėmesį, kad tai ne vienetinis atvejis, o mieste yra daugiau tokių Solaris troleibusų su Škodos gaudytuvais, kur vienas raudonas, kitas geltonas. Vadinasi, taip buvo padaryta tyčia.

                            Comment


                              Parašė sindiktas Rodyti pranešimą

                              Atkreipiau dėmesį, kad tai ne vienetinis atvejis, o mieste yra daugiau tokių Solaris troleibusų su Škodos gaudytuvais, kur vienas raudonas, kitas geltonas. Vadinasi, taip buvo padaryta tyčia.
                              Nemanau, ant solaris dėjo abu gelsvus, bet kadangi gaudytuvai seni, jie greit sugesdavo ir pakeisdavo turimu raudonu. Vieną gelsvą esu matęs ir ant skodos 1544. Bet po mėnesio ar kelių jis vėl buvo pakeistas į raudoną.

                              Comment


                                Kada pagaliau Vilniaus VT vairuotojai baigs barakadinuotis nuo keleivių?! Čia jau iš vis, viršūnė. Kilimas tiesiog imtas ir "prisabačintas" prie vairuotojo kabinos. Kaip svietas nėra matęs. Mašina nr. 4591
                                Attached Files

                                Comment


                                  Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
                                  Kada pagaliau Vilniaus VT vairuotojai baigs barakadinuotis nuo keleivių?! Čia jau iš vis, viršūnė. Kilimas tiesiog imtas ir "prisabačintas" prie vairuotojo kabinos. Kaip svietas nėra matęs. Mašina nr. 4591
                                  Tol. kol jiems už tai nieko nebus.

                                  Comment


                                    Mano akimis žiūrint geltonas ir raudonas gaudytuvai atrodo visai neblogai, jei troleibusas neapklijuotas reklamomis

                                    Click image for larger version

Name:	20240811_115944.jpg
Views:	491
Size:	1,35 MB
ID:	2145580

                                    Comment


                                      Kaip suprantu, naujiems troleibusams trūksta tik švieslenčių, kad galėtų išvažiuoti į maršrutus? Gal turite inside info, ko dar trūksta?

                                      Comment


                                        Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                        Kaip suprantu, naujiems troleibusams trūksta tik švieslenčių, kad galėtų išvažiuoti į maršrutus? Gal turite inside info, ko dar trūksta?
                                        Nesu tikras ar jie jau turi registracijos numerius. Pries savaitę, kai ėjau pasižiūrėti jų į parką, jie dar buvo be numerių.

                                        Comment


                                          Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                                          Mano akimis žiūrint geltonas ir raudonas gaudytuvai atrodo visai neblogai, jei troleibusas neapklijuotas reklamomis
                                          Taik tik parodo reiklumo lygį paslaugai. Sklylėtos grindys irgi atrodo visai neblogai, kol pro jas nesimato asfalto. Medvaržčiai irgi atrodo neblogai, kol nesurūdiję. PVC juosta irgi atrodo neblogai, kol netelpa rankų. Kondicionierius salone svarbu kad būtų, gali ir neveikti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X