O tai prieš įlipant aktyvuoti bilieto ranka nepakyla? Man tai rimtai, juokinga kartais klausyti apie tokias "problemas". Prahoje iš viso, yra 2 min laukimo laikotarpis kol bilietas aktyvuojasi, tai čia iš viso vadinasi yra genocydas?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Sakau atsisukit kameras ir pažiūrėkit, kada išsitraukiau bei pasidėjau į kišenę telefoną. Pagal jų taisykles, turi išrašyt baudą, tada man reiktų vykti į judu prašyt peržiūrėt kameras, teikti pretenziją ir tt... Spjoviau, tegu turi tuos 8 eur...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Jie ir neprivalo nieko atsukinėt, nes akivaizdžiai pažeidėt taisykles. 29-tas punktas JUDU puslapyje: "Aktyvinant bilietą „m.Ticket“ programėlėje, yra taikoma 15 sek. bilieto aktyvinimo trukmė, kurią „m.Ticket“ programėlės naudotojas privalo įvertinti, kad bilietas būtų tinkamai ir laiku aktyvintas. Bilietas, kol nepasibaigusi aktyvinimo trukmė, negalioja."
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Sakau atsisukit kameras ir pažiūrėkit, kada išsitraukiau bei pasidėjau į kišenę telefoną. Pagal jų taisykles, turi išrašyt baudą, tada man reiktų vykti į judu prašyt peržiūrėt kameras, teikti pretenziją ir tt... Spjoviau, tegu turi tuos 8 eur...
- 2 patinka
Comment
-
15 sekundžių tai yra nesąmonė. Galima būtų kreiptis į teismą ir išp*sti tiek kontrolierius, tiek ir m.ticket sistemą, tiek ir savivaldybę. Nes 15 sekundžių yra debilizmo viršūnė. Bilieto žymėjimui turi būti 1 min., kas realiai atitinka vieną tarpstotę. O jei programa aktyvinasi ilgiau, tai jos naudoti iš viso negalima ir tada atsakyti turi tie, kas ją įdiegė.
Tik bylinėjimuisi reikia daug laiko ir pinigų, advokato, nes jei pats nesi teisininkas, sunku. O ne kiekvienas imsis tokios bylos. Todėl reikia pinigų, kuriuos paskui būtų galima su kaupu atsimušti... Jei pavyktų laimėti...Paskutinis taisė Al1; 2024.08.03, 10:55.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąO tai prieš įlipant aktyvuoti bilieto ranka nepakyla? Man tai rimtai, juokinga kartais klausyti apie tokias "problemas". Prahoje iš viso, yra 2 min laukimo laikotarpis kol bilietas aktyvuojasi, tai čia iš viso vadinasi yra genocydas?
Šiaip debilizmas toks traktavimas, pvz 3G nuo Ševčenkos iki Čiurlionio stotelės, turbūt netrunka minutės jei pataiko ant žalio šviesoforo.
- 6 patinka
Comment
-
Dar kartą - vakaruose daug kur yra kur kas didesnis aktyvavimo laikotarpis nei Vilniuje ir žmonės kažkaip su tuo sugyvena. Toje pačioje Prahoje žmonės (įskaitant mane, jei atvažiuoju trumpam, nes ilgam paprastai imu mėnesinį) prie metro laukia po 2 min kol aktyvuosis bilietas ir problemos nemato. Kas čia per praktika yra lipti tada, kai bilietas dar neaktyvuotas? Čia gi žaidimas su ugnimi gaunasi, loterija - pagaus ar ne. Visur rekomendacijose parašyta kad aktyvuoti bilietą reikia prieš įlipant, negi taip sunku tą padaryti pamačius privažiuojančią transporto priemonę?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Pamatai atvažiuojantį autiką, aktyvuoji bilietą, autobusas sustoja, atsidaro durys, o jis sausakimšas/apsitriedęs bomžas sėdi ar pan. ir lieki kaip durnelis stotelėje su aktyvuotu bilietu.
Šiaip debilizmas toks traktavimas, pvz 3G nuo Ševčenkos iki Čiurlionio stotelės, turbūt netrunka minutės jei pataiko ant žalio šviesoforo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąTokia pačią situaciją ir aš turėjau.
Įipau Pramogų arenos stotelėje link centro, iššsitraukiau telefoną, per trafi aktyvavau bilietą, autobusas nesustojo prie šviesoforo, pavažiavo 300m iki Tauragnų stotelės, o ten įlipo kontrolė ir pasakė, kad aš aktyvavau bilietą Tauragnų stotelėje. Teko po diskusijų mokėt baudą. Tai dabar retai kada perku bikietą, nes vistiek tenka mokėt baudas, nebent esi asocialus, depozito rinkėjas arba high, tuomet paleis tave.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Kodėl man per 25 metus Vilniuje tokių situacijų niekada nepasitaikė, įdomu?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš manau, kad visa tai tik dėl bandymų. Kol kas kažin ar galima tai rimtai vertinti kaip galimus pakeitimus. Ir kažin ar 16 yra tas maršrutas, į kurį reikėtų sukišti visus naujus troleibusus? Žinoma, pratęsimas iki Fabijoniškių būtų logiškas variantas, bet ir 2G tada reikia naikinti nachren. Vietoj jo 48 sustiprinti dėl Santariškių ir Lazdynų. Tik ar kas savivaldybėje siūlys tokia "šventvagystę"...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Mažai naudojies arba smarvės tolerancija kitokia. Man pačiam šią savaitę teko išlipti po vienos stotelės (su jau aktyvuotu bilietu), nes nebuvo įmanoma ištverti kvapo neapsivėmus.
Man ta praktika atrodo teisinga tame tarpe ir dėl to, kad kitur vakaruose ji puikiai veikia. O bomžų pasitaiko ir ten - bent jau Prahoje teko būti užkampiuose, kur po to lipa į tramvajus benamiai.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Telefoną išsitraukt reikėjo dar būnant stotelėje, ir bilietą aktyvuot jau lipant pro duris. Realiai šioje situacijoje buvai pats kaltas, kontrolė buvo teisi tave nubaudusi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Bet kokiu atveju - aktyvuoti bilietą reikia prieš lipant į transporto priemonę. Arba rizikuojate kad nubaus (ir teisingai padarys).
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Gal Mesjė pademonstruos kaip tai atliekama su kortele ar popieriniu bilietų?
Geriausias būdas tų kolizijų išvengti yra aktyvuoti bilietą programėlėje dar prieš įlipant. Kiek metų taip važinėju ir nematau problemų.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia matyt problemos dalis, kai žmonės, įskaitant tave, nesugeba suprasti labiausiai basic common sense ir iškelia procesinius techniškumus prieš paspaugos esmę. Bilietų aktyvavimas vykdomas ne tam, kad būtų galima prisiknisinėti prie kažkokių nereikšmingų techninių detalių, o tam, kad žmonės susimokėtų už kelionę.
Prisimenu, mane išmetė iš troleibuso, nes bilietai buvo pas žmoną. Atseit, bilietą keleivis privalo turėti "prie savęs". Sakau, kodėl šio piliečio iš viso be bilieto neišmetate? "Jis kitos socialinės klasės!!". Išlipome visa šeima su vaikais. Berods dar 20 Lt baudą suplojau (tuomet tai buvo ne taip mažai).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąHehe, lipimas per priekines duris pateikiant bilietą (bet kokia forma) vairuotojui arba skanuojant. Problem solved. Ir nereikia išlaikyti keleivių kontrolės, stabdyti eismo dėl to ir pan.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Su kortelė bei popieriniu bilietu yra mažiau būdų apgauti sistemą, nes dėl bilieto pirkimo galima visada paklausti pas vairuotoją (ar tikrai pirko), o dėl kortelės kontrolė gali atjungti ekranus tikrinamoje stotelėje. O su mobilia programėle tikrai problemos, ypač kai bilietas aktyvuojasi tik 15 sekundžių. Hell, čia kol užmatysi per langą kad kontrolė stotelėje laukia, kol privažiuos autobusas iki stotelės bei kol prieis iki tavęs eilė jau spės prasiaktyvuoti zuikis. Todėl ir kolizinių situacijų su programėle būna daugiau. Nes gal tu iš tikro, kol įlipai, kol atsisėdai, kol pasidėjai krepšį ir atlaisvinai rankas, tada atsiblokavai telefoną ir susiradai programėlę, autobusas privažiavo sekančią stotelę, kur kaip tyčia buvo kontrolė. O gal tu čia specialiai išgalvojai tokią istoriją, kad pavažiuotum vieną stotelę nemokamai. Kontrolė per dieną pagauna ~160 žmonių, manot jie turi ūpo aiškintis, kas yra tikrai piktybinis pažeidėjas, o kas ne?
Geriausias būdas tų kolizijų išvengti yra aktyvuoti bilietą programėlėje dar prieš įlipant. Kiek metų taip važinėju ir nematau problemų.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Bet kokiu atveju - aktyvuoti bilietą reikia prieš lipant į transporto priemonę. Arba rizikuojate kad nubaus (ir teisingai padarys).
Man ta praktika atrodo teisinga tame tarpe ir dėl to, kad kitur vakaruose ji puikiai veikia. O bomžų pasitaiko ir ten - bent jau Prahoje teko būti užkampiuose, kur po to lipa į tramvajus benamiai.
- 4 patinka
Comment
Comment