Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    15 min reportažas apie troleibusų bandymus. Kaip suprantu, niekas troleibusų maršrutų nenaikins, o "atjungimas nuo tinklo" leis greičiau pravažiuoti sudėtingas sankryžas sava rida, o senamiestyje neliks vizualinės taršos.
    https://youtu.be/7CJ9mnrlrFI?si=5e39AsDlDlRn8Z4n

    Comment


      Parašė Piteris Rodyti pranešimą
      15 min reportažas apie troleibusų bandymus. Kaip suprantu, niekas troleibusų maršrutų nenaikins, o "atjungimas nuo tinklo" leis greičiau pravažiuoti sudėtingas sankryžas sava rida, o senamiestyje neliks vizualinės taršos.
      https://youtu.be/7CJ9mnrlrFI?si=5e39AsDlDlRn8Z4n
      tokiu zodziu reportaze nera, cia jus patys sita teigini sugalvojote, nes turbut to tikites, kaip logiskai mastantis zmogus. Bet realybeje gali buti ir kitaip ir greiciausiai ir bus kitaip.

      Comment


        Bet tikrai Basanavičiaus-Pylim-Trakų sankryža troleibusams su kontaktiniu tinklu sunkiai įveikiama. Dėl vizualinės taršos, tai visiškas idiotizmas. Taršą mat pamatė, tegu "žalių" balkonų tvarkymą organizuoja.

        Comment


          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
          Bet tikrai Basanavičiaus-Pylim-Trakų sankryža troleibusams su kontaktiniu tinklu sunkiai įveikiama. Dėl vizualinės taršos, tai visiškas idiotizmas. Taršą mat pamatė, tegu "žalių" balkonų tvarkymą organizuoja.
          Na, jei kontaktinis tinklas būtų tinkamai sumontuotas, tuomet problema būtų žymiai mažesnė arba jos išvis nebūtų. Bet Vilniuje dar daugybėje vietų kreivės sumontuotos taip, kaip turbūt dar tarpukariu montuodavo.
          Lietuva visiems.

          Comment


            100kart jau minėta, bet Šveicarijos miestuose jei galima, tinklą kabina ant pastatų ir niekas problemų nekelia dėl to. Aišku ten gal kokius amortizatorius jie naudoja ar kažką, bet faktas, kad nėra tokio gyventojų liberalizmo kaip mus: gali balkonų, fasadų netvarkyt, langus išvandalint, niekas nei žodžio nepasakys, bet va laidai tai fuu, davai pastatom stulpą šalia ar dar geriau nunaikinam viską.

            Comment


              Tose gatvėse, kur KT ant pastatų, kai kur galima pastatyti atramas. Bet ne visur. Bet kokiu atveju ant pastatų liks laidai ir gatvių apšvietimas. Nes jei ir tai nuimti, tai reikia atramas visų pirma apšvietimui įrengti. Tai kame problema ant jų KT kabinti? Vamzdžių storis? Pirmasis KT buvo įrengiamas ant pakankamai nedidelio diametro atramų. Čia dabar visur stato storas atramas, ko visai nereikia KT siaurose gatvėse... Ne tame problema, o būtent, kai kurių "estetų" savivaldybėje ir jos organizacijose asmeniniai "skausmai" kai kuriose kūno vietose... Tipo, vizualinė tarša.

              Mano manymu, KT nereikia niekur naikinti, o esamą reikia modernizuoti ir toliau. Nes be senamiesčio yra ir daugiau vietų mieste, kur KT neatitinka šiuolaikinių poreikių - iš esmės tai visi žiedai, visi posūkiai, dauguma didelio spindulio kreivių, kaip kad Laisvės pr. ir ne tik. O kur dar visi iešmai, kur sueina KT? Jie seni ir didelio kampo, pro juos pravažiuoti reikia lėtai. Taip pat kryžmės, kurias troleibusai pravažiuoja lėtai...

              Iš kitos pusės, automatiniai iešmai iš esmės nieko nepakeitė. Troleibusai kaip pravažiuodavo juos lėtai, taip ir pravažiuoja. Tai kame problema? Kas ką išdūrė, ar vairuotojai tiesiog užsiima sabotažu ir nenori pravažinėti iešmu greita?

              Parašė eigh Rodyti pranešimą
              Ką tik LRT TV parodė reportažą apie naujų Vilniaus troleibusų bandymą. VVT atstovas, paklaustas, kam reikia autonominės eigos įvardijo dvi priežastis: apvažiuoti kliūtis ir praplėsti maršrutų geografiją ten, kur nėra laidų. Tuomet žurnalistė paklausė kam apskritai reikia troleibusų, jei jie gali važiuoti be ūsų, gal geriau elektriniai autobusai (kas šiaip yra logiškas klausimas VT nesidominčiam žmogui) - VVT atstovas sakė, kad troleibuso kilometras pigesnis, o elektrobusai ir troleibusai gali gyventi kartu.

              Nė žodžio apie esamo KT ar apskritai troleibusų naikinimą, tai gal, kaip ir rašiau ankstesniame poste, nereikia dramatizuoti galimybių studijų? Juk jeigu būtų rimti planai - savivaldybė tikrai tai praneštų, nes ši žinia, spėju, didesnės dalies miestiečių būtų sutikta gana palankiai.
              Ne VVT sprendžia apie KT naikinimą, o savivaldybė. Be to kalba diplomatiškai, nenorėdamas sukelti neigiamos reakcijos ir gauti velnių iš savivaldybės, kad kalba, ką nereikia, kas ne jo kompetencijoje. Kol kas galutinio sprendimo naikinti KT kažkuriose tai gatvėse nėra priima. Nes ir reikiamų troleibusų kol kas nėra. Kai bus gauti visi troleibusai su autonomine eiga, tada ir bus svarstoma, kur nuimti KT. Pirmiausias variantas - Pylimo g. ir iki stoties, Gedimino pr. kirtimas ir galimai dalinai Operos žiedas. Iš esmės visoje šitoje trasoje ir nėra automatinių iešmų įrengta, neskaitant stotyje esančio. Paskui nuimant šitoje dalyje, automatiškai iškyla reikalas nuimti ir Šopeno g., Basanavičiaus g. Pamėnkalnio g.,
              Paskutinis taisė Al1; 2024.07.31, 18:03.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                Ne VVT sprendžia apie KT naikinimą, o savivaldybė. Be to kalba diplomatiškai, nenorėdamas sukelti neigiamos reakcijos ir gauti velnių iš savivaldybės, kad kalba, ką nereikia, kas ne jo kompetencijoje. Kol kas galutinio sprendimo naikinti KT kažkuriose tai gatvėse nėra priima. Nes ir reikiamų troleibusų kol kas nėra. Kai bus gauti visi troleibusai su autonomine eiga, tada ir bus svarstoma, kur nuimti KT. Pirmiausias variantas - Pylimo g. ir iki stoties, Gedimino pr. kirtimas ir galimai dalinai Operos žiedas. Iš esmės visoje šitoje trasoje ir nėra automatinių iešmų įrengta, neskaitant stotyje esančio. Paskui nuimant šitoje dalyje, automatiškai iškyla reikalas nuimti ir Šopeno g., Basanavičiaus g. Pamėnkalnio g.,
                Truputį pradeda atsibosti jūsų visažinystė. Rašydamas savo postus visada pabrėžiu, kad manau, atrodo ir t. t. Jūs, tuo metu, už gryną pinigą pateikiate asmeninę nuomonę, o kai kas dar sugeba pasipiktinti, kad žiniasklaida nerašo apie troleibusų genocyyydą. Taip, nerašo, nes nėra apie ką rašyti. Bet tebūnie - naikins tai naikins, nesivelsiu į tuščias diskusijas.

                Esu už troleibusus, autobusus, tramvajus ir metro, bet įprotis neleidžia ramiai stebėti, kai galimybių studijos pateikiamos kaip faktas, o visi, sakantys kitaip - bailiai gauti velnių iš savivaldybės. Paprasčiausias informacinis raštingumas.
                Paskutinis taisė eigh; 2024.07.31, 18:02.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Jeigu iš Maskvos imtų pavyzdį, tai Vilnius turėtų jei ne metro tai bent tramvajų. Dabar ima pavyzdį net ne iš rytų Europos, o Afrikos skurdžiausių šalių, nes bent kiek prasigyvenę miestai ir ten statosi modernią VT infrastruktūrą.

                  Aš kalbu išskirtinai tik apie troleibusus.

                  Tramvajus, o ypač MCC/MCD, metro Maskva vystė ir vysto labai greitais tempais, kas yra tikrai sveikintina.

                  Bet troleibusų infrastrūkturos gadinimas - kas kita. Jei ji vietoje to būtų pritaikyta troleibusams su AE, Maskvos transportas jau dabar galėjo būti apie 85-90% elektrinis (atsiprašau, skaičius laužtas iš piršto).

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Jeigu iš Maskvos imtų pavyzdį, tai Vilnius turėtų jei ne metro tai bent tramvajų. Dabar ima pavyzdį net ne iš rytų Europos, o Afrikos skurdžiausių šalių, nes bent kiek prasigyvenę miestai ir ten statosi modernią VT infrastruktūrą.
                    Afrikoje ir miestai taip auga, kad vakar gyveno pusę milijono, šiandien jau rašo du milijonai.
                    Vilnius tik kad iš vis auga (gan iš lėto, net nėra 600k), o suburbijoje erdvės sočiai. Tiesiog norim būti kaip JAV, ypač kas liečia VT, ir viskas.

                    Comment


                      Parašė eigh Rodyti pranešimą

                      Truputį pradeda atsibosti jūsų visažinystė. Rašydamas savo postus visada pabrėžiu, kad manau, atrodo ir t. t. Jūs, tuo metu, už gryną pinigą pateikiate asmeninę nuomonę, o kai kas dar sugeba pasipiktinti, kad žiniasklaida nerašo apie troleibusų genocyyydą. Taip, nerašo, nes nėra apie ką rašyti. Bet tebūnie - naikins tai naikins, nesivelsiu į tuščias diskusijas.

                      Esu už troleibusus, autobusus, tramvajus ir metro, bet įprotis neleidžia ramiai stebėti, kai galimybių studijos pateikiamos kaip faktas, o visi, sakantys kitaip - bailiai gauti velnių iš savivaldybės. Paprasčiausias informacinis raštingumas.
                      O kas čia ne taip? VVT yra tik vežėjas dabar, o visą VT koordinavimą atlieka Susisiekimo paslaugos. Politiką VT srityje daro savivaldybė. Tam nereikia visažinystės, tik reikia žinoti, kas už ką atsako.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Automatiškai iškyla reikalas nuimti ir Šopeno g., Basanavičiaus g. Pamėnkalnio g.
                        Pamėnkalnio g. turi tik vieną vingį, kurį tikrai greitai gali paimt trūlai. Tikslinga būtų palikt šioje gatvėje, atgal važiuojant "Cvirkoj" prisikabinant, nes nėra įvažos, patogu sustot į ilgį tiksliai prie borto.

                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Ant prekystalio – seni Vilniaus troleibusai: paskelbė, už kiek juos galite nusipirkti

                          Seną „Škoda“ troleibusą dabar galite vairuoti ir jūs – įsigyti tokią transporto priemonę galima aukciono būdu.

                          UAB „Vilniaus viešasis transportas“ skelbia naudoto transporto viešąjį elektroninį aukcioną.

                          Pradinė vieno tokio ilgus metus Vilniaus gatvėmis kursavusio troleibuso kaina prasideda nuo 1459 eurų. Brangiausiai vertinamas vienas iš „Škoda14 TR“ modelių – jo pradinė kaina aukštesnė – 1782 eurai.

                          Iš viso ant prekystalio – 16 senų „Škoda“ markės troleibusų.

                          Iš nuotraukų matyti, kad šios transporto priemonės „mačiusios gyvenimo“.

                          Kaip teigiama dalies jų aprašyme, „transporto priemonė ne nauja, naudota, netinkama eksploatuoti. Pardavėjas prideda užvedimo raktelį“. Tad įsigyję vieną tokių, ne visus galėsite vairuoti.

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            100kart jau minėta, bet Šveicarijos miestuose jei galima, tinklą kabina ant pastatų ir niekas problemų nekelia dėl to. Aišku ten gal kokius amortizatorius jie naudoja ar kažką, bet faktas, kad nėra tokio gyventojų liberalizmo kaip mus: gali balkonų, fasadų netvarkyt, langus išvandalint, niekas nei žodžio nepasakys, bet va laidai tai fuu, davai pastatom stulpą šalia ar dar geriau nunaikinam viską.
                            Obuolių su kriaušėm lyginimas gaunasi. Šveicarijoj, visokiose Lozanose ir Ženevose, gyventojai pagrinde ubagai ir važinėja tuo pačiu viešuoju, kurio laidai tvirtinami prie jų namų. Tuo tarpu Vilniuje žmonės normaliai uždirba ir gali leisti pasiimt sau Toyotos crossoverį, todėl jiems tie laidai prie jų namų yra visiškai nereikalingi.

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              100kart jau minėta, bet Šveicarijos miestuose jei galima, tinklą kabina ant pastatų ir niekas problemų nekelia dėl to. Aišku ten gal kokius amortizatorius jie naudoja ar kažką, bet faktas, kad nėra tokio gyventojų liberalizmo kaip mus: gali balkonų, fasadų netvarkyt, langus išvandalint, niekas nei žodžio nepasakys, bet va laidai tai fuu, davai pastatom stulpą šalia ar dar geriau nunaikinam viską.
                              Taip, šis reiškinys vadinasi vadybos autizmas. Toks mentalinis sutrikimas, kai užsifiksuojama ties viena aplinkos detale. Vadybos autizmo bruožų turintys vadovai „kitaip“ suvokia aplinką. Jie dažnai sutelkia dėmesį į detales (šiuo atveju į kontaktinį tinklą), todėl jiems tampa sunku pamatyti platesnį situacijos kontekstą,
                              Taip pat vadybos autistams būdingas ypatingas veiklos bei interesų nelankstumas. Dažniausiai jie būna panirę į tą pačią, nuolat besikartojančią veiklą pavyzdžiui gatvių asfaltavimas, domėjimasis viena siaura sritimi, stiprus pasipriešinimas pokyčiams bei naujovėms.

                              Comment


                                Parašė Piteris Rodyti pranešimą
                                15 min reportažas apie troleibusų bandymus. Kaip suprantu, niekas troleibusų maršrutų nenaikins, o "atjungimas nuo tinklo" leis greičiau pravažiuoti sudėtingas sankryžas sava rida, o senamiestyje neliks vizualinės taršos.
                                https://youtu.be/7CJ9mnrlrFI?si=5e39AsDlDlRn8Z4n
                                Tai apsispręskite, ar nenaikins ar naikins, nes paskutiniuose trijuose žodžiuose sakote, kad naikins.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Tai apsispręskite, ar nenaikins ar naikins, nes paskutiniuose trijuose žodžiuose sakote, kad naikins.
                                  Tai kad faktiškai troleibusų naikinimas vyksta. Lėtas, nepaisant perkamų naujų troleibusų, troleibusai, prieš kažkur 15 metų gabenę apie 60 proc. visų keleivių (apie 220 troleibusų darbo dienomis gatvėse), dabar gal tik trečdalį srauto perveža (su maždaug 180 troleibusų, kas rodo dar ir pervežimų efektyvumo sumažėjimą, nes srautas sumažėjo perpus, to transporto priemonių skaičius tik apie 20 proc.))...

                                  Pirmas smūgis įvykdytas per taip vadinamą "reformą", paskui jau palaipsniui retinant troleibusų grafikus ir keleivius stumiant į dubliuojančius autobusus. Klausimas iš viso, kam reikalingi troleibusai, kurie kursuoja 1-3, netgi 4 kartus per valandą darbo dienomis? Na gerai, jei keli maršrutai su 1-4 reisais per valandą linijoje, tai susidaro dar pakankamai tankus eismas. Bet juk yra ruožų, kur būtent tik tiek troleibusų per valandą pravažiuoja. Ir tuose ruožuose troleibusus dubliuoja autobusai.
                                  Troleibusai skirti būtent intensyviam eismui su intervalu mažiau nei 10 minučių. Priešingu atveju paprasčiau autobusai ir netgi užsimerkus į taršą...
                                  Paskutinis taisė Al1; 2024.08.01, 09:49.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Na gerai, jei keli maršrutai su 1-4 reisais per valandą linijoje, tai susidaro dar pakankamai tankus eismas. Bet juk yra ruožų, kur būtent tik tiek troleibusų per valandą pravažiuoja. Ir tuose ruožuose troleibusus dubliuoja autobusai.
                                    Nedubliuoja

                                    Comment


                                      16 troleibusas ir 2G. Stotis - Savanorių pr. ruože. Kareivių g. iki Antakalnio žiedo - 10 trol ir 5G.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        16 troleibusas ir 2G. Stotis - Savanorių pr. ruože. Kareivių g. iki Antakalnio žiedo - 10 trol ir 5G.
                                        Dar 6 ir 1G nuo Arenos iki beveik Mo muziejaus.

                                        Comment


                                          Ne, Kalvarijų g. dar 10 troleibusas važiuoja, o nuo Konstitucijos toliau link Žaliojo tilto ir Vilniaus, Jogailos ir t.t. juk ir daugiau troleibusų maršrutų yra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X