Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vectron Rodyti pranešimą

    Šitas pilietis yra mano kraštietis, iš provincijos miestelio, kur jokio miesto vt net nėra. Tai kažko gero tikrai neverta tikėtis, nes supratimas apie vt greičiausiai nulinis.
    Bet ambicijos anot mero nemažos:

    Andrius Grigonis į komandą atsineša 15 metų projektinio valdymo, teisinio požiūrio ir procesų optimizavimo patirtį, ypač vertingą planuojant miesto plėtrą ir infrastruktūros pertvarką“ Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual..._medium=copied
    Flickr

    Comment


      Parašė vectron Rodyti pranešimą

      Šitas pilietis yra mano kraštietis, iš provincijos miestelio, kur jokio miesto vt net nėra. Tai kažko gero tikrai neverta tikėtis, nes supratimas apie vt greičiausiai nulinis.
      Lygiai tą patį galima pasakyti ir apie tamstą, kokį supratimą apie VT turite? Jūs gi iš provincijos.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Bet ambicijos anot mero nemažos:
        Tai ir vyksta pertvarka, iš VT į automobilius.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Planuoja demontuoti tinklą, bet kartu ir ruošiasi statyti naujas atramas.
          du atkatai geriau negu vienas.

          -

          Comment


            Parašė Petr Rodyti pranešimą

            Matyt iš Maskvos pavyzdį ima. Idomu ar suveiks toks argumentas jiems. Būtų neblogai, gal nedarytų Sobianino nesąmonių.

            VVT iki Maskvos VT (net neimant metro) kaip iki Mėnulio.

            Comment


              Parašė Perfect Rodyti pranešimą

              Lygiai tą patį galima pasakyti ir apie tamstą, kokį supratimą apie VT turite? Jūs gi iš provincijos.
              Manau, kad tikrai didesnį už vicemero.

              Comment


                Parašė eigh Rodyti pranešimą
                Bet tikrai, kaip suprantu, čia tik galimybių studija, kurios tikslas išsiaiškinti ar verta naikinti kontaktinį tinklą nurodytose vietose. Teoriškai atsakymas gali būti "ne, neverta". Tad panikuoti kol kas nereikia.

                Bet žinoma, vien noras naikinti kontaktinį tinklą dėl vaizdo taršos rodo, kad VMS prioritetas yra iki negalėjimo čiustyti miesto senamiestį, ką galbūt ir galima daryti užtikrinus patogų susisiekimą visame mieste, o ne atvirkščiai. Vienintelis man suprantamas argumentas yra panaikinti VT tinklą ten, kur KT prikabintas prie namų. Bet ir tai su sąlyga, kad tose gatvėse bus ne tik naujas asfaltas paklotas, bet ir namų fasadai sutvarkyti, nes antraip tai tiesiog duoklė keliems šimtams senamiesčio gyventojų viso miesto VT sąskaita.

                Apie visokius Olandų ir Žirmūnų žiedus net kalbėti neverta - tai viso labo automarozinis noras panaikinti besivelkančius kibirus, kad nestabdytų eismo.
                Jei butu noras issiaiskint, kur laikyt kontaktini tikla, o kur ne, tai butu formuoluojamas klasimas ne del konkreciu gatviu, o bendrai klausiant bendrai del visu gatviu. Bent jau man taip atrodo. Kalbant apie kontaktinio tinklo naikinima Senamiesty, tai as isivaizduociau nebent Pylimo g. nuo MO muziejaus link stoies, iskaitant Geliu ir Sodu gatve, kartu su stoties ziedu. Tose vietose gatves yra siaurokos ir vingiuotesnes, todel logikos butu naikint, o paciam ziede butu galima kurt VT terminala, kuriam troliebusai judetu nepriklausomai nuo kur eina laidai.

                Dar kur man bent keista, tai kodel kalbama apie nakinima, bet ne pletra, tarkim link Pilaites, Kalvariju g. link Santariskiu ar Ateties g., kurioje net stulpai buvo sumontuoti tam tinkantys. Taip pat nieko nekalbama apie dideles talpos troleibus, su dviem sujungimais, pirkima, stoteliu pertvakas, kur problemos ivazom arba ilipimo/islipimo aiskteliu dydziu ir pan. Del to ir turiu itarima, kad cia kazkoks planas kurpiamas.

                Comment


                  Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
                  Dar kur man bent keista, tai kodel kalbama apie nakinima, bet ne pletra, tarkim link Pilaites, Kalvariju g. link Santariskiu ar Ateties g., kurioje net stulpai buvo sumontuoti tam tinkantys.
                  Seneliumbai, troleibusas yra atgyvena, troleibusai yra nešiuolaikinis tramvajus. Reikia steigti mikromobilumo parkus, senelyzai, mikromobilumas yra šiuolaikinis tramvajus. Visi važiuos mikromobiliais e-paspirtukais, seneliaumai, elektra yra žalia. Nereikia net laukti, imi, važiuoji, numeti - jūzer ekspirijansas belekaip geresnis. Paspirtukai yra šiuolaikinis tramvajus, seni...

                  Comment


                    Parašė vectron Rodyti pranešimą

                    Šitas pilietis yra mano kraštietis, iš provincijos miestelio, kur jokio miesto vt net nėra. Tai kažko gero tikrai neverta tikėtis, nes supratimas apie vt greičiausiai nulinis.
                    Kaimas čia niekuo dėtas. Tas Grigonis yra grynas Lietuvos provincialumo pavyzdys. Studijavo, gyveno, karjerą darė neiškišdamas nosies iš gimtosios Lietuvos. Žinoma, kažkur kažkiek keliavo, konferencijos, stažuotės (koks charakteringas terminas, parodantis mūsų sovietinį legacy). Bet tai ne ta patirtis, kai ilgiau pagyveni užsienyje, kai pats įsijungi į jų kasdienio gyvenimo rutinas, prisilieti prie kito sociumo, kitos kultūros. Aš netvirtinu, kad tai vienintelė ir pagrindinė priežastis, bet patys matom, kaip tam tikrose, labai svarbiose srityse mes kuo toliau, tuo labiau “kaimėjam ir kvailėjam”

                    Comment


                      Mano klaida,.kad plačiau neparašiau. Esmė tame, kad jeigu norima padaryti, kad bet kokia sistema veiktų ir duotų naudą visuomenei, bet koks vadovas, atsakingas už tam tikrą sritį, turi turėti tam tinkamas kompetencijas ir supratimą. Forume n lapų iš metų į metus pridiskutuota apie viešąjį transportą, bet vadovai keičiasi, o situacija su Vilniaus VT ne tuk kad lieka tokia pati,.bet ir prastėja toliau.

                      Comment


                        Parašė vectron Rodyti pranešimą
                        Mano klaida,.kad plačiau neparašiau. Esmė tame, kad jeigu norima padaryti, kad bet kokia sistema veiktų ir duotų naudą visuomenei, bet koks vadovas, atsakingas už tam tikrą sritį, turi turėti tam tinkamas kompetencijas ir supratimą. Forume n lapų iš metų į metus pridiskutuota apie viešąjį transportą, bet vadovai keičiasi, o situacija su Vilniaus VT ne tuk kad lieka tokia pati,.bet ir prastėja toliau.
                        Ką mes, forumiečiai, galėtume padaryti, kad būtų geriau? Be ironijos.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Reikalai prastėja ne tik VT srityje.

                          Comment


                            Miesto požiūris į VT. Manau geriau neįmanomą atspindėti situacijos
                            Kalvarijų g. vyksta lietaus tinklų rekonstrukcija, tad labiausiai apkrautą stotelę Vilniuje sugebėjo taip įrengti:

                            Click image for larger version

Name:	20240730_202845.jpg
Views:	496
Size:	1,79 MB
ID:	2143661
                            Dėl itin didelio VT keleivių kiekio visa siauras takas yra aptvertas žmonėmis, praeiti ar pravažiuoti su dviračių (kurių irgi labai daug) yra labai komplikuota, mayosi susierzinimas žmonių veiduose. Nuotrauka daryta 20 valandą, kas piko metu vyksta, nesunku nuspėt
                            Click image for larger version

Name:	20240730_202820.jpg
Views:	509
Size:	2,24 MB
ID:	2143660

                            Autobusai dėl nesureguliuotų trajektorijų stoja taip:
                            Click image for larger version

Name:	20240730_201633.jpg
Views:	512
Size:	2,12 MB
ID:	2143662

                            Esama stotelė niekaip aiškiai neaptvarta, nėra aiškių ir didelių nuorodų, kur laukti autobusų, užklijuoti kažkokie A4 lapai, kurių niekas nemato. Atvykus autobusui prasideda bėgiojimas tarp laikinos ir esamos stotelės
                            Click image for larger version

Name:	20240730_201605.jpg
Views:	507
Size:	2,32 MB
ID:	2143663

                            Comment


                              Išvados tokios: Vilniaus VT netenkina net studentų, kurie jau dauguma 2-3 kurse automobilizuoti, jau nekalbant apie kaimiečius studentus ir iš kai kurių rajonų, kur jau net normalaus tarpmiestinio susisiekimo nebelikę, tai tokie jau pirmame kurse dažniausiai su tačke atvažiuoja į Vilnių studijuoti... Nei didelės dalies migrantų - jau geriau apdaužytą Prius'ą nusipirks, bet ne VT važinės...

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                Ką mes, forumiečiai, galėtume padaryti, kad būtų geriau? Be ironijos.
                                Išėjimas į pagrindines mass media. Nežinau, kiek tai įmanoma, bet mes čia tik verdame savo sultyse

                                Comment


                                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                                  Išėjimas į pagrindines mass media. Nežinau, kiek tai įmanoma, bet mes čia tik verdame savo sultyse
                                  Manai, kad paprasta? Jiems tai kažin ar įdomu. Geriausiu atveju pavirkaus ir biški per dantį pertrauks valdžią ir tuo viskas pasibaigs. Arba atvirkščiai, ateis savivaldybės atstovas ir pasakys, kiek mes daug ir gerai darome, o čia kažkokie diletantai išlindo ir nieko nesupranta, dar drįsta reikšti pretenzijas. Tikriausiai vatnikai...

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    Manai, kad paprasta? Jiems tai kažin ar įdomu. Geriausiu atveju pavirkaus ir biški per dantį pertrauks valdžią ir tuo viskas pasibaigs. Arba atvirkščiai, ateis savivaldybės atstovas ir pasakys, kiek mes daug ir gerai darome, o čia kažkokie diletantai išlindo ir nieko nesupranta, dar drįsta reikšti pretenzijas. Tikriausiai vatnikai...
                                    Idomu, idomu. Cia tema rimta ir tikrai atsiras zmoniu mass media, kurie yra gyvene uzsieny ir suoranta, kad cia kas vyksta Vilniuj yra blogai ir, kad reikia pokyciu. Pritariu Obi-Wan Kenobi , kad reikia kelt i viesuma tokius dalykus ir taip formuot diskursa, o ne tik piktintis siame forume. Manau, kad tikrai yra zmoniu siame forume, kurie glaudziai susije su mass medija, patys dirba tokiose mass media arba turi geru draugu ir pazistamu, kuriem galetu pristayt, kas cia vyksta ir paktint uzvesti dometis ir rasyt sia tema. Forume tikrai yra pakankamai prirasyti siom temom, tai ne tik pradziai, bet gilesniam nagrinejimui situacijos informacijos sociai, todel galima tikrai geru straipsniu ir tyrimu sukalt sia tema.

                                    Priedo rinkimai i Seima spalio menesi, tai klausima galima rimtai pakelt, kad savivaldybe paprasta zmogu skriaudzia ir tolina miesta nuo vakaru. Vienmandatininkam sita tema ypac aktuali butu. Tai ir cia galima butu padirbeti, kad ivyktu sklaida, o is to ir veiksmai.

                                    Comment


                                      Klausimas ne tiek del medijos, manau ir Delfi priimtu pas save pakalbet abi puses iskart ir kas nors dar, juk visi jie nori perziuriu ir lankomumo. Bet kas is forumieciu turi atitinkamas kompetencijas ir iskalba, kad galetu tiesioginiuose debatuose oponuoti JUDU specialistams? Tai ne taip paprasta, reikia moketi tinkamu metu buti pasiruosus eile pavyzdziu ir tikrai laikyti galvoje daug daug tikslios informacijos klausimo tema. Ar turim tokiu žinovu, kurie neguglinant vis trauktu faktus is rankoviu?

                                      Comment


                                        Pamąsčiau, kadangi artimiausiais metais KT niekas nenaikins, bet šalia tų vietų, kur nori naikinti, jau įrengtos gaudyklės, tai gal kai paleis naujas Škodas, būtent jų vairuotojams bus liepta tose zonose važinėti neprisijungus prie KT ir tada pasimatys kiek tai veiksminga, kol dar ne per vėlu.

                                        Comment


                                          Ką tik LRT TV parodė reportažą apie naujų Vilniaus troleibusų bandymą. VVT atstovas, paklaustas, kam reikia autonominės eigos įvardijo dvi priežastis: apvažiuoti kliūtis ir praplėsti maršrutų geografiją ten, kur nėra laidų. Tuomet žurnalistė paklausė kam apskritai reikia troleibusų, jei jie gali važiuoti be ūsų, gal geriau elektriniai autobusai (kas šiaip yra logiškas klausimas VT nesidominčiam žmogui) - VVT atstovas sakė, kad troleibuso kilometras pigesnis, o elektrobusai ir troleibusai gali gyventi kartu.

                                          Nė žodžio apie esamo KT ar apskritai troleibusų naikinimą, tai gal, kaip ir rašiau ankstesniame poste, nereikia dramatizuoti galimybių studijų? Juk jeigu būtų rimti planai - savivaldybė tikrai tai praneštų, nes ši žinia, spėju, didesnės dalies miestiečių būtų sutikta gana palankiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X