Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kokia? Marozai? Kiek tenka važiuoti VT, tai labai retai jų sutinku.
    Nebūtinai marozai. Jei važiuoji į darbą, kai važiuoja moksleiviai į mokyklą, tai turi klausytis muzikos, video, žaidimų garsų iš kelių telefonų vienu metu. Dažnai kažkas garsiai rėkia kalbėdamas telefonais. Tam tikrais maršrutais dažnai įlipa smirdantys bomžai. Retkarčiais pravažiuoti - OK, bet tikrai ne kasdien. Elektromobiliu dar ir pigiau gaunasi.

    Comment


      Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

      Nebūtinai marozai. Jei važiuoji į darbą, kai važiuoja moksleiviai į mokyklą, tai turi klausytis muzikos, video, žaidimų garsų iš kelių telefonų vienu metu. Dažnai kažkas garsiai rėkia kalbėdamas telefonais. Tam tikrais maršrutais dažnai įlipa smirdantys bomžai. Retkarčiais pravažiuoti - OK, bet tikrai ne kasdien. Elektromobiliu dar ir pigiau gaunasi.
      Aš marozus Vilniaus VT dažniausiai matau vairuotojo kabinoje.

      Comment


        Aš pretty sure, kad esu čia rašęs komentarą apie tai kaip bomžus tenka sutikti porą kartų metuose, bet pastaruoju kažkas yra labai pasikeitę. Dabar literally beveik kiekvieną kartą ten susidurti su prasmirdusiais bomžais/asocialais/geriančiais viduje veikėjais.

        Comment


          Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
          Nebūtinai marozai. Jei važiuoji į darbą, kai važiuoja moksleiviai į mokyklą, tai turi klausytis muzikos, video, žaidimų garsų iš kelių telefonų vienu metu. Dažnai kažkas garsiai rėkia kalbėdamas telefonais. Tam tikrais maršrutais dažnai įlipa smirdantys bomžai. Retkarčiais pravažiuoti - OK, bet tikrai ne kasdien. Elektromobiliu dar ir pigiau gaunasi.
          Kai važinėdavau į darbą tai kasdien ir problemų nemačiau. Aišku aš dažniausiai nevažiuodavau piko metu.

          Comment


            Parašė rmss Rodyti pranešimą
            Aš pretty sure, kad esu čia rašęs komentarą apie tai kaip bomžus tenka sutikti porą kartų metuose, bet pastaruoju kažkas yra labai pasikeitę. Dabar literally beveik kiekvieną kartą ten susidurti su prasmirdusiais bomžais/asocialais/geriančiais viduje veikėjais.
            kuo labiau nevystomas, o tai yra apleidziamas VT, tuo labiau jis marginalizuojamas ir jo publika pasikeicia. Vis dazniau jame sutinkami asocialus asmenys ir tuo labiau tai atgraso darbo klase juo naudotis. Visa tai ritasi kaip akmuo nuo kalno.
            Paskui automobiliu besinaudojancios seimos, kurios jau pamirse kada paskutini karta vaziavo VT pradeda viesai svajoti ir reikalauti Metro. Nes tik jei metro bus mieste, jie gris i VT, o tramvajus tas pats shudas. Na tai viskas, tai priveda prie kollapso 4 pasaulio salies transporto ir tiek. O jei dar ir realiai miestas prades statyti metro, tai uzsilenkia ne tik VT sistema, o bankrutuoja visas miestas.

            Comment


              Straipsnis patalpintas kaip nuomonė, bet situacija įvardyta tikrai taikliai

              https://www.lrytas.lt/bendraukime/ma...oogle_vignette

              Nors miesto valdžia skelbia, kad netrukus atvyks nauji troleibusai, šis sprendimas yra per mažas ir per vėlus. Nauji troleibusai, nors ir reikalingi, buvo užsakyti per vėlai ir to nepakaks visiškai išspręsti esamų problemų. Keleivių skundai, nepatogumai ir rizika dėl senų, prastai prižiūrimų transporto priemonių jau per ilgai buvo ignoruojami. Net jei keletas naujų troleibusų bus modernūs ir patogūs, jų atvykimas neatstatys dešimtmečių neinvestavimo ir blogo valdymo. Tai tik simbolinis gestas, kuris nepakankamai efektyviai sprendžia esmines sistemos problemas.

              Naujų troleibusų užsakymas atrodo kaip pavėluotas bandymas užmaskuoti gilias problemas, kurios jau seniai reikalavo sprendimų. Tai tarsi bandymas užklijuoti pleistrą ant rimtos žaizdos. Keleivių lūkesčiai yra aukštesni nei tikėtis, kad keletas naujų transporto priemonių gali stebuklingai išspręsti visas problemas. Atėjo laikas jiems nutraukti šią apgaulingą praktiką ir susidurti su savo nesėkmingos sistemos realybe. Vietoj to, kad švaistytų išteklius kuriant netikrus teigiamus atsiliepimus, jie turėtų sutelkti dėmesį į tikrą paslaugų tobulinimą. Mes nusipelnėme sąžiningumo ir skaidrumo, o ne suklastotų apklausų. Laikas, kad jie išgirstų tikrus keleivių balsus ir imtųsi tikrų pokyčių į gerąją pusę.

              Comment


                Ką tik nufotkinau Ozo g.
                Išnuomoti MAN, vienas tempiamas, kitas stovi su avarine ir be keleivių

                Click image for larger version

Name:	20240717_212826.jpg
Views:	607
Size:	1,11 MB
ID:	2141445
                Click image for larger version

Name:	20240717_212835.jpg
Views:	620
Size:	1,23 MB
ID:	2141444

                Comment


                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                  Techninė pagalba atrodo taip, kad pačiai prireiks techninės pagalbos
                  O vilkikas 2TP ne ką prastesnis



                  Paskutinis taisė Nikas; 2024.07.17, 22:57.

                  Comment


                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                    Ką tik nufotkinau Ozo g.
                    Išnuomoti MAN, vienas tempiamas, kitas stovi su avarine ir be keleivių
                    Nėra ko tikėtis, kai nuomojiesi šūdą.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Kai važinėdavau į darbą tai kasdien ir problemų nemačiau. Aišku aš dažniausiai nevažiuodavau piko metu.
                      Aš dažnai važiuoju piko metu, tai moksleivių triukšmo problema egzistuoja, bet aš ją sprendžiu triukšmą filtruojančiomis ausinėmis. Atgalinio maršruto metu dažniau problema yra ne kokie asocialūs asmenys, o labiau tai kad kartais fiziškai neįmanoma įlipti dėl žmonių kiekio, kondicionavimo nebuvimo ir stovėjimo kamščiuose.

                      Comment


                        Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                        Matau, kad ponas B vėl giriasi, nors bus aptarnaujamas ribotas rajonų skaičius. Net į Naujininkus nevažiuos.

                        Kita vertus galios įprasti bilietai, o prisimenu, kaip prieš keletą metų važiavusiems reikėdavo pirkti atskirą.
                        Naujininkai, Žvėrynas, Žirmūnai palikti be VT kaip esantys artimi Centrui.
                        Žygis namo pėškom ))

                        Comment


                          Gal kas buvot susidūrę su reikalavimais informacijai švieslentėse (jei tokie yra)? Man jau pradeda įkyrėti "reklama" jose - kai reikia per sekundę pamatyti maršrutą - matai tai meilę Ukrainai, tai Eurozivijos dainą, tai kitos šventės reklamą. Kas toliau? UAB reklama atsiras bėgančia eilute?
                          Paskutinis taisė Nikas; 2024.07.18, 10:05.

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                            Techninė pagalba atrodo taip, kad pačiai prireiks techninės pagalbos
                            Šiai techninei pagalbai tuoj bus 40 metų, tokia ilgaamžė technika verta pagarbos. Tikiu, kad dar daug temps.

                            Comment


                              Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                              Gal kas buvot susidūrę su reikalavimais informacijai švieslentėse (jei tokie yra)? Man jau pradeda įkyrėti "reklama" jose - kai reikia per sekundę pamatyti maršrutą - matai tai meilę Ukrainai, tai Eurozivijos dainą, tai kitos šventės reklamą. Kas toliau? UAB reklama atsiras bėgančia eilute?
                              Sutinku. Bet tai yra viskas, ką sugeba JUDU dėl VT padaryt
                              Lygiai tas pats ir stotelių švieslentėse, rodo neaišku ką... net kituose LT miestuose (Jonava, Druskininkai, Kaunas) yra daug patogesnės, aiškesnės ir geriau matomos
                              Paskutinis taisė Kaid; 2024.07.18, 10:51.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Aš dažnai važiuoju piko metu, tai moksleivių triukšmo problema egzistuoja, bet aš ją sprendžiu triukšmą filtruojančiomis ausinėmis. Atgalinio maršruto metu dažniau problema yra ne kokie asocialūs asmenys, o labiau tai kad kartais fiziškai neįmanoma įlipti dėl žmonių kiekio, kondicionavimo nebuvimo ir stovėjimo kamščiuose.
                                Labai teisingai, piko metu vis dar pergrūsti autobusai. Vien tai kad reikia stovėti, yra didelis trūkumas. O kai žiemą dar bent keli čiaudo, pučia nosį, tai apskritai nesinori įlipti. Kai važinėdavau viešuoju, daug dažniau sirgdavau slogomis.

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                  Nėra ko tikėtis, kai nuomojiesi šūdą.
                                  Išoriškai atrodo visai normaliai. Kodėl yra šūdas? Senas ar kas?
                                  Tiesiog įdomu sužinoti konkrečią info.
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Šitie 2010-2011 LPG autobusai atidirbę savo resursą, išvaizda dar plius minus nebloga, bet pastoviai reikalauja remonto ir investicijų, kaip matyti neišdirbę pamainos, genda maršrute ir t.t.

                                    Comment


                                      Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

                                      Labai teisingai, piko metu vis dar pergrūsti autobusai. Vien tai kad reikia stovėti, yra didelis trūkumas. O kai žiemą dar bent keli čiaudo, pučia nosį, tai apskritai nesinori įlipti. Kai važinėdavau viešuoju, daug dažniau sirgdavau slogomis.
                                      Na piko metu stovėti tenka ir ten kur VT geriausias pasaulyje. Ir transporto priemonės būna pilnokos. Bet jeigu tu didžiąją kelionių dalį atlieki tram'u arba ištisinėmis A juostomis ir stotelėse nėra įvažų tai ir stovėti žymiai lengviau.
                                      O kalbant apie Vilniaus VT publiką, tai važiuojant piko metu nepasakyčiau kad nuolat tenka susidurti su asocialais. Nebent koks maršrutas specifinis.

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        O jei dar ir realiai miestas prades statyti metro, tai uzsilenkia ne tik VT sistema, o bankrutuoja visas miestas.
                                        Gal gali pateikti pavyzdžių Europos miestų (bent kelis), kurie bankrutavo pradėję statyti metro? Koks už Vilnių mažesnis Cluj bankrutavo pradėjęs? Belgradas? Aš galiu pateikti tau kokius 10 ar daugiau miestų, kurie nebankrutavo pradėję statyti metro.

                                        Comment


                                          Parašė Horn Rodyti pranešimą

                                          Na piko metu stovėti tenka ir ten kur VT geriausias pasaulyje. Ir transporto priemonės būna pilnokos. Bet jeigu tu didžiąją kelionių dalį atlieki tram'u arba ištisinėmis A juostomis ir stotelėse nėra įvažų tai ir stovėti žymiai lengviau.
                                          O kalbant apie Vilniaus VT publiką, tai važiuojant piko metu nepasakyčiau kad nuolat tenka susidurti su asocialais. Nebent koks maršrutas specifinis.
                                          Stovėti 30 min autobuse man vienam jau nepriimtina. Stovėti su dviem vaikais vežant juos į darželį ir mokyklą nelabai įmanoma.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X