VVT nusipirko 20 gaudyklių. Panašu, kad nusimato gan daug vietų, kur jų reikalingumas bus abejotinas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
Tai faktas. Norėjau išgert alučio mieste prie futbolo, todėl nusprendžiau pasinaudot 53'io paslaugom kartą per pusmetį. Nu sorry, bet kalvarijų gatve riedėt su trim marozais sėdinčiais už nugaros, rėkiančiais rusiškai kažkaip ne taip malonu, kaip su merso orine pakaba važiuojant.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Stoties aikštė. O autobusų stoties aikštė nebent tarp jos paradinio įėjimo ir lariokų.
Jei kas matėt pradinius Vilnius Connect variantus, tai prabangių lariokų vietoje atsistoja VT terminalas su vaizdu į autobusų stotį.
Comment
-
Parašė Justiakas Rodyti pranešimąViena pagrindinių priežasčių, kodėl viešasis - š. krūva lyginant su nuosavu auto.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
O tai klausymas, kam gaudykle Narbuto st. vaziuojant link Zveryno? Kad naikinti normalia atkarpa vaziuojant nuo kalno?
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKokia? Marozai? Kiek tenka važiuoti VT, tai labai retai jų sutinku.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Gal važiuos į Pilatę?
Strateginis žingsnis dar galėtų būti, pvz. suvarant naujausius į pertraukiamo el. tiekimo trasas, o atsilaisvinusius dabartinius naujausius Solaris trūlus paleisti koncentruojant pvz. populiariausiais marštrutais 2 ar 7, kurie dar ir turistus veža. Tada būtų galima "reklamuotis", kad va, tankiausiai apgyvendintos miesto dalies gyventojai (7 maršrutas) visada vyks su naujais (dabartiniais Solaris) trūlais su kondiške. Žmonės pajutę visiškai visada komfortą, tikrai būtų labaiu linkę naudotis VT, nes pasijaus labiau Europiečiais.
Minusas tik tas, kad sukoncentravus naujausius turimus Solaris trūlus į konkrečius "white collar" maršrutus, visur kitur (pvz. 18 trūlas į gamyklas ir pan.), liks beveik arba be žemagrindžių mašinų, tai nukentės neįgalieji. Bet jie teoriškai turi lengvatas samdytis soc. transportą. Negražus ir net truputį diskriminacinis veiksmas, bet toks kapitalistinis siekiant tikslų atneštų daugiau naudos ir komercinės sėkmės nei palikti, kaip yra dabar.
Vėlgi, kiaušinių klausimas, kaip su stadijonu ar A juostomis.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąMarozai, bomžai, šiaip dvokiantys asmenys. Maždaug visi, kas normaliose miestuose nėra įleidžiami vairuotojo per priekines duris. O su laiku tokie kadrai net nebando lįst į VT, nes žino, kad nevažiuos.
- 3 patinka
Comment
-
Bent Narbuto negali, nes paminėjo, jog nuo Pilaitės link centro sumontuota, o toje pusėje jau įrengta A juosta, o kalno apačioje tiesiog esama pirma juosta pavirs A juosta, o automobiliams statysis į kelio centrą ir kitoje gatvės pusėje. Kur dvirtakis – ten jau bortai nesikilnos, o trūlas laidus pasiekia ir iš gretimos šoninės eismo juostos (kažkur iki 4,5 m laidų pasiekiamumas į šoną nuo trūlo). Beto, krūva senų Škodų važiuoja kalnu, tai nenaikins ten jokių laidų (pievoje, periferijoje).♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą4648 nuomotas Man'as neatlaikė ir prie Žaliojo tilto laukia būti nutemptas. Super sprendimas nuomotis šlamštą.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Prieš kurį laiką teko lankytis Solingene, Vokietijoje, kur irgi važinėja troleibusai - ten pastebėjau gaudykles kai kuriose stotelėse, kur kontaktinis tinklas tikrai nesibaigia, ir tokių stotelių buvo nemažai. Mano prielaida būtų, kad gaudyklės gali būti įrengiamos už ruožų, kur didesnė tikimybė nukristi ūsams (sankryžos ir pan.), arba didesnė tikimybė, kad bus poreikis juos specialiai nuleisti. Tuomet troleibusas iki tokios stotelės galėtų pavažiuoti autonomine eiga, o tada vėl prisijungti prie KT, vairuotojui neišeinant iš kabinos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą4648 nuomotas Man'as neatlaikė ir prie Žaliojo tilto laukia būti nutemptas. Super sprendimas nuomotis šlamštą.
- 9 patinka
Comment
-
lrytas.lt įkėlė straipsnį, kaip vilniečio nuomonę - apie tai koks blogas visuomeninis transportas ir kaip JUDU nuolat viešina vis gerėjančius keliavimo potyrius
https://www.lrytas.lt/bendraukime/ma...viams-32907649
- 7 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Bingo. Bent prieš perkant trūlus VVT tikrai turėjo norą leisti trūlus Pilaitės pr.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tuščioje pievoje nesugeba sudėti tinklo, reikia butinai brangiausiu įmoanomu variantu - baterija - važiuoti. Juk VVT tiek daug atliekamų pinigų turi.
- 6 patinka
Comment
-
Vilniuje vėl kursuos naktiniai autobusai
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...m_campaign=may
https://www.stops.lt/vilnius/#nightbus
Nuo šio penktadienio (liepos 19 d.) savaitgalio naktimis vėl kursuos naktiniai autobusai, kurie sostinės gyventojus ir miesto svečius veš dviem skirtingais maršrutais – nuo Saulėtekio iki Fabijoniškių bei nuo Santariškių pro Stotį iki Naujamiesčio.
- 5 patinka
Comment
Comment