Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    VVT nusipirko 20 gaudyklių. Panašu, kad nusimato gan daug vietų, kur jų reikalingumas bus abejotinas.

    Comment


      Parašė MartynasT Rodyti pranešimą


      Tai faktas. Norėjau išgert alučio mieste prie futbolo, todėl nusprendžiau pasinaudot 53'io paslaugom kartą per pusmetį. Nu sorry, bet kalvarijų gatve riedėt su trim marozais sėdinčiais už nugaros, rėkiančiais rusiškai kažkaip ne taip malonu, kaip su merso orine pakaba važiuojant.
      Viena pagrindinių priežasčių, kodėl viešasis - š. krūva lyginant su nuosavu auto.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Stoties aikštė. O autobusų stoties aikštė nebent tarp jos paradinio įėjimo ir lariokų.
        Kurios stoties? Jei geležinkelio, tai ji kaip tik aplinka baranką su televizorium.


        Jei kas matėt pradinius Vilnius Connect variantus, tai prabangių lariokų vietoje atsistoja VT terminalas su vaizdu į autobusų stotį.

        Comment


          Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
          Viena pagrindinių priežasčių, kodėl viešasis - š. krūva lyginant su nuosavu auto.
          Kokia? Marozai? Kiek tenka važiuoti VT, tai labai retai jų sutinku.

          Comment


            Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

            O tai klausymas, kam gaudykle Narbuto st. vaziuojant link Zveryno? Kad naikinti normalia atkarpa vaziuojant nuo kalno?
            Gal važiuos į Pilatę?

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Kokia? Marozai? Kiek tenka važiuoti VT, tai labai retai jų sutinku.
              Marozai, bomžai, šiaip dvokiantys asmenys. Maždaug visi, kas normaliose miestuose nėra įleidžiami vairuotojo per priekines duris. O su laiku tokie kadrai net nebando lįst į VT, nes žino, kad nevažiuos.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Gal važiuos į Pilatę?
                Bingo. Bent prieš perkant trūlus VVT tikrai turėjo norą leisti trūlus Pilaitės pr.

                Strateginis žingsnis dar galėtų būti, pvz. suvarant naujausius į pertraukiamo el. tiekimo trasas, o atsilaisvinusius dabartinius naujausius Solaris trūlus paleisti koncentruojant pvz. populiariausiais marštrutais 2 ar 7, kurie dar ir turistus veža. Tada būtų galima "reklamuotis", kad va, tankiausiai apgyvendintos miesto dalies gyventojai (7 maršrutas) visada vyks su naujais (dabartiniais Solaris) trūlais su kondiške. Žmonės pajutę visiškai visada komfortą, tikrai būtų labaiu linkę naudotis VT, nes pasijaus labiau Europiečiais.

                Minusas tik tas, kad sukoncentravus naujausius turimus Solaris trūlus į konkrečius "white collar" maršrutus, visur kitur (pvz. 18 trūlas į gamyklas ir pan.), liks beveik arba be žemagrindžių mašinų, tai nukentės neįgalieji. Bet jie teoriškai turi lengvatas samdytis soc. transportą. Negražus ir net truputį diskriminacinis veiksmas, bet toks kapitalistinis siekiant tikslų atneštų daugiau naudos ir komercinės sėkmės nei palikti, kaip yra dabar.

                Vėlgi, kiaušinių klausimas, kaip su stadijonu ar A juostomis.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                  Marozai, bomžai, šiaip dvokiantys asmenys. Maždaug visi, kas normaliose miestuose nėra įleidžiami vairuotojo per priekines duris. O su laiku tokie kadrai net nebando lįst į VT, nes žino, kad nevažiuos.
                  Tai ir sakau, gal man sekasi, bet tokių sutinku nu 2 kartus į metus gal.

                  Comment


                    Negali būti Narbuto g dėl planuojamo remonto, A juostos tiesimo? Tas pats ir Basanavičiaus g? Nesvarbu, kad tas remontas ir po 2metų gali prasidėt?

                    Comment


                      Bent Narbuto negali, nes paminėjo, jog nuo Pilaitės link centro sumontuota, o toje pusėje jau įrengta A juosta, o kalno apačioje tiesiog esama pirma juosta pavirs A juosta, o automobiliams statysis į kelio centrą ir kitoje gatvės pusėje. Kur dvirtakis – ten jau bortai nesikilnos, o trūlas laidus pasiekia ir iš gretimos šoninės eismo juostos (kažkur iki 4,5 m laidų pasiekiamumas į šoną nuo trūlo). Beto, krūva senų Škodų važiuoja kalnu, tai nenaikins ten jokių laidų (pievoje, periferijoje).
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        4648 nuomotas Man'as neatlaikė ir prie Žaliojo tilto laukia būti nutemptas. Super sprendimas nuomotis šlamštą.

                        Click image for larger version

Name:	20240716_190607.jpg
Views:	567
Size:	2,75 MB
ID:	2141187
                        Paskutinis taisė Ignalina; 2024.07.16, 19:06.

                        Comment


                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                          4648 nuomotas Man'as neatlaikė ir prie Žaliojo tilto laukia būti nutemptas. Super sprendimas nuomotis šlamštą.
                          Ar egzistuoja kokia nors negendanti technika?

                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Prieš kurį laiką teko lankytis Solingene, Vokietijoje, kur irgi važinėja troleibusai - ten pastebėjau gaudykles kai kuriose stotelėse, kur kontaktinis tinklas tikrai nesibaigia, ir tokių stotelių buvo nemažai. Mano prielaida būtų, kad gaudyklės gali būti įrengiamos už ruožų, kur didesnė tikimybė nukristi ūsams (sankryžos ir pan.), arba didesnė tikimybė, kad bus poreikis juos specialiai nuleisti. Tuomet troleibusas iki tokios stotelės galėtų pavažiuoti autonomine eiga, o tada vėl prisijungti prie KT, vairuotojui neišeinant iš kabinos.

                            Comment


                              Ūsų gaudykles mačiau ir Sietyno st. į Karoliniškių pusę. Matomai irgi iš Pilaitės turėtų atvažiuoti, nes ten kaip ir išsuka dabartinis 54 autobuso maršrutas.

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                4648 nuomotas Man'as neatlaikė ir prie Žaliojo tilto laukia būti nutemptas. Super sprendimas nuomotis šlamštą.

                                Click image for larger version

Name:	20240716_190607.jpg
Views:	567
Size:	2,75 MB
ID:	2141187
                                Techninė pagalba atrodo taip, kad pačiai prireiks techninės pagalbos

                                Comment


                                  lrytas.lt įkėlė straipsnį, kaip vilniečio nuomonę - apie tai koks blogas visuomeninis transportas ir kaip JUDU nuolat viešina vis gerėjančius keliavimo potyrius

                                  https://www.lrytas.lt/bendraukime/ma...viams-32907649

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                    Bingo. Bent prieš perkant trūlus VVT tikrai turėjo norą leisti trūlus Pilaitės pr.
                                    Tuščioje pievoje nesugeba sudėti tinklo, reikia butinai brangiausiu įmoanomu variantu - baterija - važiuoti. Juk VVT tiek daug atliekamų pinigų turi.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Tuščioje pievoje nesugeba sudėti tinklo, reikia butinai brangiausiu įmoanomu variantu - baterija - važiuoti. Juk VVT tiek daug atliekamų pinigų turi.
                                      Nes tai tėra dūmų uždanga užmaskuoti tikruosius tikslus - laidų nukabinimą centre. Pasižais iki pirmųjų gedimų ir paleis autobusus

                                      Comment


                                        Vilniuje vėl kursuos naktiniai autobusai

                                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...m_campaign=may

                                        https://www.stops.lt/vilnius/#nightbus

                                        Nuo šio penktadienio (liepos 19 d.) savaitgalio naktimis vėl kursuos naktiniai autobusai, kurie sostinės gyventojus ir miesto svečius veš dviem skirtingais maršrutais – nuo Saulėtekio iki Fabijoniškių bei nuo Santariškių pro Stotį iki Naujamiesčio.

                                        Comment


                                          Matau, kad ponas B vėl giriasi, nors bus aptarnaujamas ribotas rajonų skaičius. Net į Naujininkus nevažiuos.

                                          Kita vertus galios įprasti bilietai, o prisimenu, kaip prieš keletą metų važiavusiems reikėdavo pirkti atskirą.
                                          Paskutinis taisė sindiktas; 2024.07.17, 11:01.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X