Parašė eigh
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Arba Sietyno st. persėsti į 2G/16 tr. Dėl tramvajaus, tai šis meras labai aiškiai pademonstravo priešiškumą šiai transporto priemonei. Aš net nemanau, kad čia jo asmeninė nuomonė. Jis yra prieš greičiau, nes "to nenori žmonės". Pažiūrėkit komentarus kiekvienąkart, kai madeinvilnius ką nors parašo apie tramvajų ar metro. Čia viena. O ir kalbant apie žmones, mane patį labai pradeda erzint kaip jie pradeda kišti tą nacionalinį stadioną. Taip išeina, kad kol tas prakeiktas stadionas nebus užbaigtas, nieko negalima imtis.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimąTaip išeina, kad kol tas prakeiktas stadionas nebus užbaigtas, nieko negalima imtis.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Man atrodo „prieš“ dėl to, kad tramvajų būtų sunku „liberalizuoti“ privatiems vežėjams. Kaip ir dėl troleibusų.
O meras tik daro tai, ko nori žmones. Nesvaru ar tai gerai miestui, ar blogai.
O kodėl negalima atiduoti troleibusų ar tramvajų maršrutų privačiam vežėjui?
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąJeigu apie žmones, kad jie prieš, tai spėju dėl to, jog bijotų vairuoti šalia tramvajaus. Ir būtų mieste vietų, kur reiktų važiuoti ta pačia juosta kaip tramvajus. Bet suprantama, jog ko nežinome, nemokame, to ir bijome, bei nenorime.
Parašė Horn Rodyti pranešimąO kodėl negalima atiduoti troleibusų ar tramvajų maršrutų privačiam vežėjui?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąO kodėl negalima atiduoti troleibusų ar tramvajų maršrutų privačiam vežėjui?
Šiaip tai taip, akivaizdu, kad VMS visomis išgalėmis bando nusikratyti viešojo transporto, nes mato, kaip sunkiai sekasi tvarkytis. Bet problema, manau, yra tai, kad tramvajus beveik neabejotinai taptų antru stadionu - užtruktų, išbrangtų, o meras juk nenori palaidoti antrosios kadencijos.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
<...> Taip išeina, kad kol tas prakeiktas stadionas nebus užbaigtas, nieko negalima imtis.
- 1 patinka
Comment
-
Deja, Meiželytė nepaneigė, kad bus naikinamas kontaktinis tinklas Basanavičiaus g. O vis norėdavau tikėti, kad čia tik pletkai.
https://www.facebook.com/share/p/yrV9LbYdaRcDa7U6/
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąO kas būtų blogai jei panaikintų? Perkami troleibusai gali 20 km nuvažiuoti autonomine eiga, tai jie niekur nedingtų, tik a) būtų švaresnė vizualinė erdvė b) nereikėtų tvirtinti kontaktinio tinklo prie paveldo pastatų, taip juos pamažu ardant.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąO kas būtų blogai jei panaikintų? Perkami troleibusai gali 20 km nuvažiuoti autonomine eiga, tai jie niekur nedingtų, tik a) būtų švaresnė vizualinė erdvė b) nereikėtų tvirtinti kontaktinio tinklo prie paveldo pastatų, taip juos pamažu ardant.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Nu kodėl taip pesimistiškai? Elektromobilių baterijoms dabar duodama daugiau nei 10 metų garantijos, o čia gi jiems nereikia net dešimtadalio jų resurso Basanavičiaus gatvės pravažiavimui (ji iš viso 1km ilgio). Mane labiau domina kitas klausimas - kaip bus vėl uždedami ūsai, vėl užvažiavus ant tinklo? Ar rankomis, ar yra kokios automatizuotos sistemos?
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNu kodėl taip pesimistiškai? Elektromobilių baterijoms dabar duodama daugiau nei 10 metų garantijos, o čia gi jiems nereikia net dešimtadalio jų resurso Basanavičiaus gatvės pravažiavimui (ji iš viso 1km ilgio). Mane labiau domina kitas klausimas - kaip bus vėl uždedami ūsai, vėl užvažiavus ant tinklo? Ar rankomis, ar yra kokios automatizuotos sistemos?
Bendrai vizualinės taršos argumentas man atrodo nerimtas. Dėl dyzelio, nėra taip, kad ES draus miesto gatvėmis nuo 2030 riedėt dyzeliniams autobusams?
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNu kodėl taip pesimistiškai? Elektromobilių baterijoms dabar duodama daugiau nei 10 metų garantijos, o čia gi jiems nereikia net dešimtadalio jų resurso Basanavičiaus gatvės pravažiavimui (ji iš viso 1km ilgio). Mane labiau domina kitas klausimas - kaip bus vėl uždedami ūsai, vėl užvažiavus ant tinklo? Ar rankomis, ar yra kokios automatizuotos sistemos?
Comment
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Esu matęs vaizdo įrašą, kaip Rygoj ūsai yra pakeliami automatizuotai, vairuotojui nereikia išlipti. Tai gal ir čia taip bus.
Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Bendrai vizualinės taršos argumentas man atrodo nerimtas.
- 1 patinka
Comment
-
Įdomu, kaip kraunamos tos baterijos - ar reikia sustoti, ar baterija gali krautis iš kontaktinio tinklo važiuojant. Jeigu antras variantas, tai kontaktinio tinklo centre nuėmimas maršrutų pratęsimui netrukdo.
7 troleibuso pratęsimas iki Fabijoniškių per Perkūnkiemį galėtų būti pirmasis testas. Atkarpa trumpa, infrastruktūra yra - pirmyn
- 1 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąĮdomu, kaip kraunamos tos baterijos - ar reikia sustoti, ar baterija gali krautis iš kontaktinio tinklo važiuojant. Jeigu antras variantas, tai kontaktinio tinklo centre nuėmimas maršrutų pratęsimui netrukdo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Kažkur Feisbuke skaičiau kad gali krautis važiuojant. Visa esmė tame. Bet gal labiau nusimanantys gali patvirtinti arba paneigti.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Įdomu kaip tie ūsai ant kontaktinio tinklo pataiko. Čia gi juvelyrika yra taip tiksliai privažiuoti, kad pakeliant iš kabinos užsimontuotų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tokiu atveju įrengiamos gaudyklės, kurios nukreipia ūsus ant KT.
- 5 patinka
Comment
Comment