Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kažkoks renginys vyksta. Vakar spec. reisai į oro uostą buvo... Tai matyt vėl kažkas nesugebėjo pakeisti maršruto, prieš išleidžiant autobusą į miestą...

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Palyginimui su berods Opavos (ar tai Bratislavos) variantu, kurie turi 12km autonominę eigą, pas vilnietiškus autonominė eiga 20km. Matyt ir auga iš čia kojos, dėl ko nėra sėdynių gale.
    20 km visiškai nereikalinga opcija. Būtų pakakę ir 5 km. Vėl eilinį kartą pinigai ištaškyti, nes kiekvienas papildomas km autonominės eigos kainuoja. Per visų užsakytų troleibusų kiekį būtų išėjęs tikriausiai vienas papildomas troleibusas, jei autonominė eiga būtų kokie 5 km...
    VT Vilniuje prasčiausias iš visų ES šalių sostinių... Ir tokia politika nepasikeitė net įstojus į ES. Verkiama, kad pinigų nėra, tuo tarpu esamos lėšos švaistomos visokioms nesąmonėms kaip milžiniška autonominė eiga, elektriniai mikrobai miesto periferijoje, net normalių elektriniu būdu valdomų iešmų įdiegti nesugebėjo. Nupirko per didelio kampo iešmus ir juos kažkaip "išsukinėjo", iš ko naudos beveik nėra... Štangos vis tiek krenta, troleibusai beveik taip pat lėtai pravažiuoja tuos iešmus. Tuo tarpu visai užmiršo, kad reikia ir sueinančius iešmus keisti į mažesni kampo (jie neautomatiniai būtų)...
    Paskutinis taisė Al1; 2024.06.18, 07:29.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Kažkoks renginys vyksta. Vakar spec. reisai į oro uostą buvo... Tai matyt vėl kažkas nesugebėjo pakeisti maršruto, prieš išleidžiant autobusą į miestą...
      Pamačiau galiausiai, kad ir priekyje N4, su prierašu, kad reisas į Litexpo. Tai turbūt skirta specialiai antikorupcijos konferencijai, ir važiuoja ne vietoje 3G, tiesiog panašiu metu. Šiek tiek keista, kad miestas gali paleisti tiek daug tuščių autobusų.

      Comment


        Parašė frefromwig Rodyti pranešimą

        Tie geltoni turėklai labai pagadina vaizdą. O gale rimtai trūksta sėdynių...
        Jei į rusiją tokį troleibusą nuvežtum, ar drįstu kas pavažiuoti?

        Comment


          Parašė Kecal Rodyti pranešimą

          Pamačiau galiausiai, kad ir priekyje N4, su prierašu, kad reisas į Litexpo. Tai turbūt skirta specialiai antikorupcijos konferencijai, ir važiuoja ne vietoje 3G, tiesiog panašiu metu. Šiek tiek keista, kad miestas gali paleisti tiek daug tuščių autobusų.
          Įdomiausia, ar už tai sumokama, ar tiesiog savivaldybė duoda savam, bet stekenanam VVT, komandą vežti...

          Comment


            Šįryt jau mačiau 1G maršrutu važiuojantį iš Visagino atvykusį MAN.

            Comment


              Parašė Kecal Rodyti pranešimą

              Pamačiau galiausiai, kad ir priekyje N4, su prierašu, kad reisas į Litexpo. Tai turbūt skirta specialiai antikorupcijos konferencijai, ir važiuoja ne vietoje 3G, tiesiog panašiu metu. Šiek tiek keista, kad miestas gali paleisti tiek daug tuščių autobusų.
              Negali, nes visų greitųjų ir dar kelių autobusų tvarkaraščiai su šauktukais.

              Comment


                Šiom dienom mieste kursuoja specialūs N1-N4 maršrutai, vien tik ilgi autobusai, o jų labai daug, vien N3 ir N4 šiandien 20 ilgų autobusų, todėl ir pritrūko kitiems miesto maršrutams tiek autobusų tiek vairuotojų.

                Comment


                  Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                  Šįryt jau mačiau 1G maršrutu važiuojantį iš Visagino atvykusį MAN.
                  3G maršrute irgi važinėja, švieslentė nepajungta, tai su lentelė pastatyta

                  Comment


                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                    3G maršrute irgi važinėja, švieslentė nepajungta, tai su lentelė pastatyta
                    Mano matytam tai buvo pajungta.

                    Comment


                      https://www.stops.lt/vilnius/iacc2024.html kam įdomios trasos ir tvarkaraščiai

                      Comment


                        "Nauji" naudoti dujiniai MAN jau dirba Vilniuje. Šiandien mačiau 2G maršrute.
                        O 2-ajame troleibusų parke jau 4 nauji troleibusai stovi...

                        Comment


                          Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                          https://www.stops.lt/vilnius/iacc2024.html kam įdomios trasos ir tvarkaraščiai
                          Kai labai nori, pasirodo visgi įmanoma sukurti taktinį tvarkaraštį su pastoviais intervalais:

                          08:08 08:49 09:30 10:08 10:47 11:28 12:24 13:06 13:46 14:26 15:06 15:45 16:25 17:05 17:50 18:55 19:35 20:15 20:55

                          Comment


                            Paskelbtuose naujuose vasaros tvarkaraščiuose matosi vienas svarbus pokytis. Panašu, kad 23 maršrutui penktadienį bus paskutinė darbo diena. Įdomu, visam laikui ar tik vasaros sezonui. Vietoj jo po Lazdynus ir Švitrigailos g. sukiosis padažnintas 54 autobusas.
                            Paskutinis taisė Svajonius; 2024.06.18, 20:33.

                            Comment


                              Parašė eigh Rodyti pranešimą

                              Kai labai nori, pasirodo visgi įmanoma sukurti taktinį tvarkaraštį su pastoviais intervalais:
                              Tai jau yra vienas taktinis maršrutas Vilniuje (123), prasidėjus vasarai dar du tokie taps (22 - bent pagrinde savaitgalį ir 125)

                              Comment


                                Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

                                Tai jau yra vienas taktinis maršrutas Vilniuje (123), prasidėjus vasarai dar du tokie taps (22 - bent pagrinde savaitgalį ir 125)
                                Puiku!

                                Comment


                                  Parašė Svajonius Rodyti pranešimą
                                  Paskelbtuose naujuose vasaros tvarkaraščiuose matosi vienas svarbus pokytis. Panašu, kad 23 maršrutui penktadienį bus paskutinė darbo diena. Įdomu, visam laikui ar tik vasaros sezonui. Vietoj jo po Lazdynus sukiosis padažnintas 54 autobusas.
                                  Kai prieš daugiau nei metus tarybos posėdyje buvo pristatytas preliminarus nukonkursavimo planas, kalbėta apie "2, 23, 76 naikinimą", tad nemanyčiau. 23 pilnai prijungtas prie 54, įskaitant ir važiavimą Švitrigailos g., tad viskas atrodo labai rimtai apgalvota.

                                  Apskritai šita idėja tai nebloga. 23 - puikus pavyzdys, kaip neturėtų atrodyti pagrindinis (ne privežamasis) maršrutas su savo 40-60 min. intervalu piko metu, apie savaitgalius išvis kita kalba. Persipinantis ratas Lazdynuose naudingas gal gyvenime neskubantiems pensininkams, bet iš esmės nėra labai efektyvus.

                                  Comment


                                    Tradiciškai šią vasarą 16 troleibusas baigs darbą 21 val. O vietoj jo kiekvienoj stotelėj stos 2G.

                                    Comment


                                      Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                                      Tradiciškai šią vasarą 16 troleibusas baigs darbą 21 val. O vietoj jo kiekvienoj stotelėj stos 2G.
                                      Klasikinis pavyzdys, kad kai nori kažka sunaikinti, numarinti, sukurk, paleisk, leisk veikti paralelinėms struktūroms, maršrutui ar pan. Perkant troleibusus su didele autonomine eiga iš viso reikėtų naikinti kai kuriuos greituosius autobusus. 1G pilnai pakeistų 5 troleibusas iki Santariškių. 2G maršrutą pilnai gali pakeisti 16 troleibusas, pratęstas iki Fabijoniškių. Iki Santariškių pilnai pakaktų padažninto 55. 3G galima būtų pakeisti 10 ir 17 troleibusais, pratęstais iki Oro uosto. Fabijoniškių-Centro ruože pakaktų vietoj 3G paprasto dažniau kursuojančio autobuso. 4G trumpinti iki centro. Gražinti 19 trol. per Šilo tiltą ir tankų jo grafiką.
                                      5G liktų, o 6G naikinti grąžinant 44 su tokiu pačiu kaip 6G kursavimo grafiku (ten 2 ar 3 stotelės S. Batoro gatvėje iš esmės nieko nekeičia tvarkaraštyje)...
                                      Paskutinis taisė Al1; 2024.06.18, 22:08.

                                      Comment


                                        Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                        Pamačiau galiausiai, kad ir priekyje N4, su prierašu, kad reisas į Litexpo. Tai turbūt skirta specialiai antikorupcijos konferencijai, ir važiuoja ne vietoje 3G, tiesiog panašiu metu. Šiek tiek keista, kad miestas gali paleisti tiek daug tuščių autobusų.
                                        Taip, visiškai teisingai: N1-N4 maršrutai skirti antikorupcijos konferencijai. Kokia prasmė ten kišti ilgus dėl penkių max keleivių, protu nesuvokiama. Plius šiandien pirmoje dienos pusėje (nežinau, ar dėl šitų maršrutų, ar dėl "naftinių Man'ų") greituosiuose maršrutuose trūko bent jau po vieną autobusą.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

                                          Kai prieš daugiau nei metus tarybos posėdyje buvo pristatytas preliminarus nukonkursavimo planas, kalbėta apie "2, 23, 76 naikinimą", tad nemanyčiau. 23 pilnai prijungtas prie 54, įskaitant ir važiavimą Švitrigailos g., tad viskas atrodo labai rimtai apgalvota.

                                          Apskritai šita idėja tai nebloga. 23 - puikus pavyzdys, kaip neturėtų atrodyti pagrindinis (ne privežamasis) maršrutas su savo 40-60 min. intervalu piko metu, apie savaitgalius išvis kita kalba. Persipinantis ratas Lazdynuose naudingas gal gyvenime neskubantiems pensininkams, bet iš esmės nėra labai efektyvus.
                                          Viena vertus, pavyzdinis pokytis, kai iš dviejų retai kursuojančių maršrutų atsiranda vienas bent su kažkiek padoresniu tvarkaraščiu. Kita vertus, dėl atsiradusio pavingiavimo per Lazdynus, kelionė nuo Pilaitės iki Stoties prailgės 11 min. Žinoma, greitesne alternatyva tampa 4G autobusas + 7 troleibusas (su persėdimu Narbuto st.), bet kyla rizika, kad 7 troleibusas atvažiuos arba sausakimšas, arba išvis neatvažiuos, nes yra strigęs Žvėryno kamštyje (buvo keltos nuotraukos anksčiau šioje temoje).

                                          Tai tik parodo, kaip Vilniui reikia stuburinio tramvajaus arba bent jau dabartinių maršrutų pertvarkos, radikalesnio dažninimo ir didesnės talpos transporto priemonių, nes pavieniai pokyčiai, tokie kaip šis, sprendžia tik dalį problemų, bet sukuria naujų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X