Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Straipsnyje parašyta, jog viduriai bus Škodos. O solaris su Škoda, kaip supratau, jau nebendradarbiauja. Tai pagal tokią pateiktą informaciją bandau spręsti, jog solaris atkris.
    Ten apie dabar pristatomos parašyta. Dėl 18 metrų juk dar pirkimas tik bus vykdomas.

    Comment


      Praktiški mechanikai renkasi VVT

      Comment


        Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimą
        Praktiški mechanikai renkasi VVT
        Tragedija... Galima net ir tokį "pataisymą" padaryt tvarkingai, bent vienoda spalva nudažyt, ne atmestinai palikt, bet "ir taip sueis juk". Gal kas žino, kodėl apskritai reikia pririšt tas virves kaip pas škodas, o ne sutvarkyt kaip priklauso?

        Tik dabar pastebėjau, dar tas butelis...
        Paskutinis taisė Svajonius; 2024.06.13, 02:27.

        Comment


          Parašė Svajonius Rodyti pranešimą
          Tik dabar pastebėjau, dar tas butelis...
          Butelį galima pateisint - vairuotojas norėjo prisimint jaunystę, kai įkišdavo butelį tarp dviračio stipinų, kad važiuojant būtų panašus į motociklo garsas.

          Comment


            Butelis čia kad neužsidarytu variklio dalis, nes užsidarius perkais ir užsidegs. Skamba kaip anekdotas, bet deje tokia mūsų VVT realybė.

            Comment


              Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
              Ar žinoma kokios ten rampos neįgaliesiems? Automatinės ar , vis dar, rankinės.
              KT stulpai nuostabūs - tiek depe, tiek mieste.

              Comment


                Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimą
                Praktiški mechanikai renkasi VVT
                Kaip minimai kredito unijai turi būti blogai, kad reklaminę plėvelę reiktų lipinti iš atlikusių gabalų?
                Tie juodi stačiakampiai, subtiliai užmaskuoti juoda juosta berods yra originalios virvių tvirtinimo vietos?

                Comment


                  Man rodos ten ne iš atlikusių gabalų, o tiesiog suaižėjusi plėvelė.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Kaip minimai kredito unijai turi būti blogai, kad reklaminę plėvelę reiktų lipinti iš atlikusių gabalų?
                    Tie juodi stačiakampiai, subtiliai užmaskuoti juoda juosta berods yra originalios virvių tvirtinimo vietos?
                    Reklaminė plėvelė suaižėjusi, kaip minėjo Visdarlietus .
                    O juodi stačiakampiai - taip, originalios virvių tvirtinimo vietos. Matyt per 20 eksploatacijos metų galutinai "nuduso" srovės imtuvų gaudytuvai, kad ryžosi tokiam "patobulinimui".
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Nenuostabu, kad naujų troleibusų bandymai vyks porą mėnesių, jeigu pirmieji du per savaitę nė karto dar nepavažiavo.

                      Comment


                        Pirma duos Janinai kelis ratus prasukt ir lauks jos išvadų.

                        Comment


                          Užupyje kursuos autobusas be vairuotojo

                          Rudenį Vilniaus Užupio rajone du mėnesius reguliariai kursuos be vairuotojo važiuojantis autonominis autobusas.

                          Vilniaus savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ atstovė Solveiga Stankevičienė sako, kad išbandyti reguliarų maršrutą savavaldžiu autobusu įsipareigota įmonei dalyvaujant europiniame viešojo transporto integracijos projekte.

                          „Iki“ (prekybos tinklo – BNS) programa su „LastMile“ ir, žinoma, bendradarbiavimas su Europos partneriais Suomijoje ir Norvegijoje, kurie jau turi reguliarius maršrutus su tokia viešojo transporto paslauga paskatino mus pasirinkti tokį variantą“, – BNS teigė S. Stankevičienė.

                          „Ir mūsų vairuotojų trūkumas verčia mus svarstyti apie kažkokias kitokias viešojo transporto paslaugas mieste“, – pridūrė „Susisiekimo paslaugų“ atstovė.

                          Pasak S. Stankevičienės, 6–8 sėdimų vietų bei iki 12 keleivių galintis gabenti autobusas rudenį du mėnesius turėtų kursuoti vidinėmis Užupio gatvėmis ir nemokamai privežti keleivius prie judresnėse aplinkinėse gatvėse esančių stotelių

                          „Susisiekimo paslaugų“ atstovės teigimu, autonominio autobuso bandymas turėtų prasidėti rugsėjo antroje pusėje.

                          Comment


                            Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                            Nenuostabu, kad naujų troleibusų bandymai vyks porą mėnesių, jeigu pirmieji du per savaitę nė karto dar nepavažiavo.
                            Nes elektrinis transportas yra XIX amžius. XXI amžiaus transportas yra dyzelinis transportas.

                            Comment


                              Sprendžiant iš taktilinių juostelių ant grindų ir dažytų toksiška geltona spalva turėklų, naujiems troleibusams buvo taikomi ir nauji reikalavimai, pritaikyti akliesiems ir silpnaregiams.
                              Man estetiškai Solarių salonas patinka labiau, bet gal keleiviams bus patogiau



                              Palyginimui, troleibuso iš Opavos salonas:

                              Comment


                                Parašė Leoric Rodyti pranešimą
                                Sprendžiant iš taktilinių juostelių ant grindų ir dažytų toksiška geltona spalva turėklų, naujiems troleibusams buvo taikomi ir nauji reikalavimai, pritaikyti akliesiems ir silpnaregiams.
                                Gal nuskambėsiu ciniškai ir kvailai, bet o kam tos juostelės? Kad neregys nepasiklystų troleibuse tarp turėklų?

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Nes elektrinis transportas yra XIX amžius. XXI amžiaus transportas yra dyzelinis transportas.
                                  Ką Vilniaus valdžia ir daro, keisdama troleibusus autobusais... Dyzeliniais... Buvo laikai, kai troleibusai vežė 60 proc. keleivių, dabar gal tik kokį trečdalį... Ir pokyčių nesimato. Greičiau troleibusai bus dar labiau spaudžiami, nepaisant naujų troleibusų pirkimo. 2 troleibusas (vienas iš pagrindinių miesto maršrutų), 16 val. darbo dienos, intervalas 8 minutės...

                                  Comment


                                    Parašė Leoric Rodyti pranešimą

                                    Tie geltoni turėklai labai pagadina vaizdą. O gale rimtai trūksta sėdynių...

                                    Comment


                                      Po 2 naujus trūlus veža į Viršulas. Atsirado ant tralų dar 2 prie 2 iš seniau.
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Parašė frefromwig Rodyti pranešimą

                                        Tie geltoni turėklai labai pagadina vaizdą. O gale rimtai trūksta sėdynių...
                                        Palyginimui su berods Opavos (ar tai Bratislavos) variantu, kurie turi 12km autonominę eigą, pas vilnietiškus autonominė eiga 20km. Matyt ir auga iš čia kojos, dėl ko nėra sėdynių gale.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Gal kas įsivaizduoja, kodėl 3G šiandien važiuoja su maršruto (?) numeriu N4? Dukart pamačiau, bet tik iš galo, nežinau, ar ir priekyje švieslentė rodė N4.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X