Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Darnus nejudumas
    Attached Files

    Comment


      Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
      Darnus nejudumas
      Modernus daugiavagonis tramvajus.
      Jokių bėgių, lanksčiai prisitaiko prie eismo sąlygų, sąstatas lengvai suformuojamas ir išformuojamas. Neabejotinas pliusas - sąstatas gali būti tokio ilgio, kiek yra individualių vagonų. Taip, nėra įmanoma pereiti iš vieno galo į kitą, bet to ir nereikia - visą stovė^H^H^H^H^H kelionės laiką galima turiningai praleisti skaitant knygą.
      Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.05.08, 00:05.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Modernus daugiavagonis tramvajus.
        Jokių bėgių, lanksčiai prisitaiko prie eismo sąlygų, sąstatas lengvai suformuojamas ir išformuojamas. Neabejotinas pliusas - sąstatas gali būti tokio ilgio, kiek yra individualių vagonų. Taip, nėra įmanoma pereiti iš vieno galo į kitą, bet to ir nereikia - visą stovė^H^H^H^H^H kelionės laiką galima turiningai praleisti skaitant knygą.
        Būtų idealu, tik ne kai reikia į priešingą pusę.

        Comment


          Vakar labai užkliuvo šviesoforų ciklai Žvėryne . Kęstučio/Mickevičiaus žalia link Narbuto dega tik ~10s - kryptimi, kuria juda visas transportas. Tuo tarpu nuo seimo link Vingio parko - 30s.
          Tikrai norėčiau žinoti, kiek realu būtų padaryti Kęstučio gatvę vien viešojo transporto gatve centro-Narbuto kryptimi nuo 1600 iki 1900. Atrodo, neturėtų būti brangu as neįgyvendinama, bet būtų efektyvu.

          https://player.vimeo.com/video/943915537

          Comment


            Kokiu būdu užtikrinsite kontrolę, kad būtų viešojo transporto gatvė? Fiziškai negalite jeigu ji tokia tik tam tikru laiku, vadinasi bus eilinis "žiedinis eismas".

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Kokiu būdu užtikrinsite kontrolę, kad būtų viešojo transporto gatvė? Fiziškai negalite jeigu ji tokia tik tam tikru laiku, vadinasi bus eilinis "žiedinis eismas".
              Kodėl fiziškai negalima? Numerius skenuojanti kamera, jei ne VT ir ne gyventojas, bauda.

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                Kodėl fiziškai negalima? Numerius skenuojanti kamera, jei ne VT ir ne gyventojas, bauda.
                Fiziškai negalima jeigu darai tik tam tikromis valandomis, kaip siūloma (aš daryčiau be išimčių). Juk kokio VT kalniuko (kur lengvosios dugnu kabinasi) nepilsi kasdien. Su kameromis turime pavyzdį žiedinio eismo kur kameros teoriškai egzistuoja, bet realiai neveikia ir net nesiruošiama taisyti.

                Comment


                  Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
                  Darnus nejudumas
                  Kas ten tuomet įvyko?
                  Berods kasdien tokio kamščio nebūna?

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Kas ten tuomet įvyko?
                    Berods kasdien tokio kamščio nebūna?
                    Ten taip beveik kasdien, tik ne taip vėlai. Dažniausiai prasideda ~16:30 ir iki ~18:00. Vakar galvojau, kad gal dėl komendanto valandos Viršuliškėse, ar gal dėl kokio avarijos. Tačiau pravažiavus visą atkarpą paaiškėjo, kad kitos priežasties, nei daug automobilių ( ir galbūt, durno šviesoforų sureguliavimo ) nebuvo.

                    Comment


                      Pagrindinė priežastis to kamščio tai kad šviesaforas išleidžiantis iš žveryno dega neilgai. Bet ar tai durnas sureguliavimas dar diskutuotina, nes Narbuto gatvėje taip pat daug laukiančio eismo pravažiuoti tą šviesasforą, tai pailginus ciklą žverynui pailgės kamštis kitur (kur irgi važiuoja VT).

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Bet ar tai durnas sureguliavimas dar diskutuotina
                        Tai siūlau savo kailiu išbandyti pravažiuoti 1700 per žvėryną - greitai rasite atsakymus ir be didelių diskusijų
                        Vakar VISI troleibusai paleido žmones dar Kęstučio gatvės pradžioje prie sankryžos su Liubarto g. Ir visi tvarkingai kėblino toliau pėsčiomis.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Modernus daugiavagonis tramvajus.
                          Jokių bėgių, lanksčiai prisitaiko prie eismo sąlygų, sąstatas lengvai suformuojamas ir išformuojamas. Neabejotinas pliusas - sąstatas gali būti tokio ilgio, kiek yra individualių vagonų. Taip, nėra įmanoma pereiti iš vieno galo į kitą, bet to ir nereikia - visą stovė^H^H^H^H^H kelionės laiką galima turiningai praleisti skaitant knygą.
                          Vienintelis tokio tramvajaus trūkumas, kiekvienam vsgonui reikalingas apmokamas vairuotojas

                          Comment


                            Sostinėje skelbiamas viešojo transporto paslaugų konkursas – pradedama rinkos konsultacija
                            judu.lt


                            Iki 2028 metų sostinės viešojo transporto nuvažiuojamų kilometrų skaičių planuojama padidinti iki 67,6 mln. km per metus, o konkursas vyks dėl 28,4 mln. km maršrutų aptarnavimo per metus. Konkursą laimėję vežėjai aptarnaus 56 maršrutus, keleivius veš mažiausiai 297 elektriniais autobusais: naujais žemagrindžiais elektriniais mažos talpos midi, dviašiais, triašiais autobusais, metrobusais. Visos transporto priemonės turės būti pritaikytos individualių poreikių turintiems keleiviams.

                            ,,Tikimės, kad liberalizuota viešojo transporto rinka Vilniuje, sukurs naują paslaugų kokybę, ženkliai pagerins susisiekimo galimybes net nutolusiuose miesto rajonuose. Visi nauji vežėjai keleivių vežimą organizuos išskirtinai elektrinėmis transporto priemonėmis. Planuojama 12 naujų maršrutų, taip pat koreguosis ir dažniau kursuos net 44 sostinės maršrutai, viešojo transporto nereikės laukti ilgiau nei 15 minučių”, – naudomis dalinasi Loreta Levulytė-Staškevičienė, JUDU Viešojo transporto organizavimo vadovė.

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Su stops.lt panašu jog sutampa. Beliko apvilkti GUJ interfeisu ir kirviu nušlifuoti kampus.
                              O bet iš kitos pusės, maršrutai vėluoja daugiau kaip 20 minučių?

                              Click image for larger version

Name:	qqIDUpqUpO.jpg
Views:	1260
Size:	47,8 kB
ID:	2128756
                              Būtų galima 2–3 dienų 7 trol. vėlavimus pamatyti piko metu Spaudos rūmų stotelėje Pašilų kryptimi?
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Su stops.lt panašu jog sutampa. Beliko apvilkti GUJ interfeisu ir kirviu nušlifuoti kampus.
                                O bet iš kitos pusės, maršrutai vėluoja daugiau kaip 20 minučių?

                                Click image for larger version

Name:	qqIDUpqUpO.jpg
Views:	1260
Size:	47,8 kB
ID:	2128756
                                O pradiniai duomenys čia iš https://stops.lt/vilnius/gps_full.txt? Ir jei taip, taip smalsu, kaip pavyko sujungti su kitais gtfs duomenimis? Pvz kaip norint sužinoti į kurią kitą stotelę važiuoja, reikia kažkaip sujungti reiso id iš gps.txt su trips.txt failu. Ačiū.

                                Comment


                                  Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

                                  O pradiniai duomenys čia iš https://stops.lt/vilnius/gps_full.txt? Ir jei taip, taip smalsu, kaip pavyko sujungti su kitais gtfs duomenimis? Pvz kaip norint sužinoti į kurią kitą stotelę važiuoja, reikia kažkaip sujungti reiso id iš gps.txt su trips.txt failu. Ačiū.
                                  Man nereikia sujungti su gtfx, man žemėlapis neįdomus. Ir net neįdomu kur toliau važiuoja. Man reikia suspėti, tam ir spalvos: raudona < 5 min iki išvykimo, geltona < 15 min iki išvykimo.

                                  gps_full.txt man duoda tik nuokrypį, susijungiu per transporto priemonės numerį ("#", 3 laukas);
                                  stops.txt kartais duoda stotelių pavadinimus. Jei neduoda - mat juos bitai;

                                  departures2.php man duoda kas ir kada atvažiuoja į konkrečią stotelę.

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                    Būtų galima 2–3 dienų 7 trol. vėlavimus pamatyti piko metu Spaudos rūmų stotelėje Pašilų kryptimi?
                                    Be abejo. Tai vadinama "data harvesting"

                                    Comment


                                      Vilnius skelbia vežėjų konkursą, planuoja turėti 297 elektrinius autobusus https://www.vz.lt/transportas-logist...nius-autobusus
                                      Pradedamos rinkos konsultacijos, planuojama 12 naujų maršrutų, koreguoti 44 sostinės maršrutus ir tankinti autobusų kursavimą.
                                      Vilniuje inicijuojant viešojo transporto paslaugų konkursą, skelbiama rinkos konsultacija – numatyta, kad sostinėje atsiras 297 elektriniai autobusai, vežėjai aptarnaus 56 maršrutus, trečiadienį pranešė SĮ „Susisiekimo paslaugos“.
                                      Anot pranešimo, konkursą laimėję vežėjai keleivius veš naujais žemagrindžiais elektriniais mažos talpos midi, dviašiais, triašiais autobusais, metrobusais. Visos transporto priemonės turės būti pritaikytos individualių poreikių turintiems keleiviams.
                                      Keleivių vežimo paslaugų pirkimo konkursas reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutais Vilniaus miesto ir gretimų savivaldybių teritorijose inicijuojamas po to, kai kovą tam pritarė sostinės savivaldybės taryba.
                                      Pirmasis šių paslaugų pirkimo konkurso etapas – rinkos konsultacija, į kurią kviečiami suinteresuoti paslaugų tiekėjai, registruotis jai galima iki gegužės 14 dienos, pati konsultacija vyks iki birželio pabaigos.
                                      Iki 2028 metų sostinės viešojo transporto nuvažiuojamų kilometrų skaičių planuojama padidinti iki 67,6 mln. km per metus, o konkursas vyks dėl 28,4 mln. km maršrutų aptarnavimo per metus.
                                      Kaip teigia Loreta Levulytė-Staškevičienė, JUDU Viešojo transporto organizavimo vadovė, įmonė tikisi, jog liberalizavus viešojo transporto rinką Vilniuje bus pagerinta paslaugų kokybė, susisiekimo su atokesniais miesto rajonais galimybės.
                                      „Visi nauji vežėjai keleivių vežimą organizuos išskirtinai elektrinėmis transporto priemonėmis. Planuojama 12 naujų maršrutų, taip pat koreguosis ir dažniau kursuos net 44 sostinės maršrutai, viešojo transporto nereikės laukti ilgiau nei 15 minučių“, – sako L. Levulytė-Staškevičienė. Patį paslaugų pirkimo konkursą tikimasi paskelbti liepą, o sutartį su bent vienu vežėju planuojama pasirašyti dar šiemet ar kitų metų pradžioje. Po konkurso „Vilniaus viešasis transportas“ aptarnaus 36,5 mln. km kelionių, o bendrovė „Kautra“, su kuria vis dar tęsiasi sutartis, užtikrins 2,7 mln. km kelionių.
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Tie siūlomi maršrutai didžiąja dalimi dubliuojasi su esamais maršrutais. Tai vietoje to, kad visus maršrutus peržiūrėti, ir vėl orientuojasi tik į ridą, o ne į tvarkaraščio dažnumą, tarsi tie papildomi milijonai kilometrų kažką padės su dabartiniu vėlavimų mastu.
                                        Na o dėl "Įmonė tikisi, jog liberalizavus viešojo transporto rinką Vilniuje bus pagerinta paslaugų kokybė, susisiekimo su atokesniais miesto rajonais galimybės" - prisiminkime Transrevį su atšaukiamais reisais.

                                        Comment


                                          Tai maršrutus peržiūrėti ir planuoja. Pagrinde tuo, kad esami maršrutai turėtų gerokai dažnėti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X