Ir šiaip dizainas atrodo ne kaip 2020s europietiškų autobusų/troleibusų, o kaip early 2000s kinietiškų autobusų/troleibusų dizainas. Turint omeny, kad šitie trūlai realiai pradės važinėti Vilniuje 2025-2026, tai apima toks labai nemalonus beviltiškumo jausmas. Darom kažką, kas turėjo būti padaryta prieš minimum 15 metų, ir tai nepilnai, nes perkamas mažesnis skaičius troleibusų, nei važinėja supuvusių Škodų ir jau senų Solaris. Ir dar pačių troleibusų dizainas pasenęs kokiais 20 metų. Tiesiog liūdna, beviltiška ir apgailėtina
Net prieš 10 metų manau buvo geresniu dizainu pradėję dažyti, tik po to viskas tapo raudona...
Šimašiui pakeitus Zuoką mero poste, buvo suskubta keisti dažymo spalvinę gamą. Tada atsirado ir ta raudona spalva, ir Gedimino bokšto fragmentas.
netiesa, tai Zuoko organizuotas konkursas, tos spalvos ir Vilniaus simbolis, Simasius ji kritikavo kaip ,,pinigu svaistyma" per 2015 metu rinkimus, bet paveldejes jo neatsisake.
netiesa, tai Zuoko organizuotas konkursas, tos spalvos ir Vilniaus simbolis, Simasius ji kritikavo kaip ,,pinigu svaistyma" per 2015 metu rinkimus, bet paveldejes jo neatsisake.
Aa, aišku. Dėkoju už pataisymą. Man visada kėlė klausimų kam reikėjo naujos spalvinės gamos kai senoji buvo tikrai gana kokybiška. Pasirodo, čia Zuokas prasuko.
Aa, aišku. Dėkoju už pataisymą. Man visada kėlė klausimų kam reikėjo naujos spalvinės gamos kai senoji buvo tikrai gana kokybiška. Pasirodo, čia Zuokas prasuko.
Na, miestas tiesiog susikūrė naują brandą, tad yra logiška jį taikyti visur. Nauja (dabar jau nebe) raudona spalva dabar labai plačiai naudojama mieste.
Pagal bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ ir „Škoda Group“ dar 2023 m. pasirašytą sutartį, pirmosios 20 transporto priemonių sostinės gatves pasieks šių metų rugpjūtį. Kiti 71 pagal sutartį užsakyti troleibusai Vilniuje keliones pradės 2025 m. sausio-kovo mėn. Bendra sutarties vertė siekia daugiau nei 52 mln. Eur.
Kaip tada vykdomi pastatų statybos pirkimai? Pigiausias projektas laimi?
Pigiausias rangovas.
Jei kalbam apie projektavimo pirkimą, yra arba organizuojamas architektūrinis konkursas, arba laimi pasiūlęs mažiausią kainą ir atitinkantis konkurso sąlygas.
Įdomu kodėl gamintojas turi skirtingo dizaino troleibusus? Nejaugi skiriasi jų kaina dėl dizaino? Ar gal dizainas yra skirtas pabrėžti kainos skirtumui?
Įdomu kodėl gamintojas turi skirtingo dizaino troleibusus? Nejaugi skiriasi jų kaina dėl dizaino? Ar gal dizainas yra skirtas pabrėžti kainos skirtumui?
Škoda kaip gamintojas pati savo kėbulų (savo dizainų) neturi, jie tik gamina visą elektros ir propulsion įrangą ir ją įstato į autobuso kėbulą bei užsistato Škodos ženkliuką. Pavyzdžiui, Škoda dirba su Soliario, Iveco, SOR ir turkiškais kėbulais. Įdomumas toks, kad tų kėbulų gamintojai dažnai ir patys gamina troleibusus, su ta pačia Škodos įranga, bet ženkliukas - jau to kėbulo gamintojo. Dėl to labai dažnai iš pirmo požiūrio taip pat atrodantys troleibusai ant popieriaus yra skirtingų gamintojų.
Čia yra Solaris Trollino:
O čia jau Škoda 26Tr:
Kėbulas turi įtakos galutinei kainai, bet kažkokių tikslių kainų palyginimų tarp Solario, Sor ir t.t. neturiu. Įsivaizduočiau, kad SOR yra vienas pigesnių, nes paplitęs tik Čekijoje ir Slovakijoje, kitur tik pavienės transporto priemonės, nesulyginsi su Soliariu.
A, mat kaip. Įdomiai. Tai vis gi galiausiai, Škoda pačių tinklalapyje (https://www.skodagroup.com/products/trolleybuses) yra 26 ir 32 modeliai (ir dar krūva kitų), tai jie visi skiriasi kėbulu. Tai jie visi yra skirtingi viduriais komplektacijomis ir negalima gaut vienos komplektacijos, bet su kitu kėbulu?
Greit akimis permetus aprašymus, tai atrodo tarsi mūsų nupirkti 32 modeliai yra "naujausio" dizaino.
Perka kažkokius Škoda troleibusus, kurie net mažiau keleivių talpina nei seniau jau Vilniaus pirkti Solaris 12 ar 15 modeliai, o po to verkiama, kodėl žmonės nenori VT naudotis ir stumdytis perpildytuose troleibusuose.
Perka kažkokius Škoda troleibusus, kurie net mažiau keleivių talpina nei seniau jau Vilniaus pirkti Solaris 12 ar 15 modeliai, o po to verkiama, kodėl žmonės nenori VT naudotis ir stumdytis perpildytuose troleibusuose.
Gal gali pasidalint skaičiais, kad tie "kažkokie" Škoda troleibusai talpina mažiau keleivių, nei 14Tr ir Solaris 12, ir koks tas skirtumas? Nes tai ką aš radau, visi yra panašus, +/- 30 sėdimų ir +/- 65 stovimų vietų. O lygint 32Tr, kuris yra 12 metrų su troleibusu kuris yra 15 metrų mano manymu yra biški neprotinga.
Gal gali pasidalint skaičiais, kad tie "kažkokie" Škoda troleibusai talpina mažiau keleivių, nei 14Tr ir Solaris 12, ir koks tas skirtumas? Nes tai ką aš radau, visi yra panašus, +/- 30 sėdimų ir +/- 65 stovimų vietų. O lygint 32Tr, kuris yra 12 metrų su troleibusu kuris yra 15 metrų mano manymu yra biški neprotinga.
O kodėl perkami ne tie 3 metrus ilgesni, juolab trūksta vairuotojų ir gyventojų skaičius auga, VT važinėja perpildytas piko metu. Kokia vizija VT su tokiais pirkimais?
O kodėl perkami ne tie 3 metrus ilgesni, juolab trūksta vairuotojų ir gyventojų skaičius auga, VT važinėja perpildytas piko metu. Kokia vizija VT su tokiais pirkimais?
O kas sakė kad nebus? Bus. Grįžtam prie tavo parašyto fakto apie mažesnės talpos naujus troleibusus. Tai ar pasidalinsi duomenim?
Comment