Parašė Petr
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
O kodėl manote, kad paslaugos teikėjas atsiskaitant kortele gali nustatyti jūsų tapatybę?
Techniškai tai absoliučiai įmanoma.
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Nevienareikšmiška.
----
Galimybė gauti grynųjų pinigų ir jų priėmimas
Grynieji pinigai yra mokėjimo priemonė, kuria siūlomas momentinis atsiskaitymas vykdant tiesiogines operacijas be jokios techninės infrastruktūros. Tai vis dar vienintelė pinigų, kuriuos asmenys gali tiesiogiai turėti, forma. Todėl ir toliau turėtų būti galima jų gauti ir jie turėtų būti priimami plačiu mastu.
https://eur-lex.europa.eu/legal-cont...EX:52020DC0592
----
Bet paskaitykite visą tą 7 straipsnį. Tai suvelta pliurpalynė, nes jo pradžioje dėstoma kažkokia filosofija ir teigiama, kad grynieji tik „turėtų“ išlikti kaip atsiskaitymo galimybė, o toliau išrutulioja, kad pagal kažkokias rekomendacijas jie yra PRIVALOMI.
Tipiškas atsakomybės vengiančio buiurokrato darbelis – parašyti taip, kad kiekvienas suprastų skirtingai.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTaigi parašyta kad T2, T7 yra troleibusai....
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTaigi parašyta kad T2, T7 yra troleibusai....
Parašiau durniams emailą. Gavęs, pasidalinsiu atsakymu. Neabejoju, kad atsiras visokie T21, nes taip gi paprasčiau.
Laba diena,
gal galite pateikti informaciją, kodėl pateikiate neegzistuojančius maršrutus informacinėse sistemose ir skaidrėse VMS tarybos posėdžiuose? Vilniuje NĖRA T2, T7 ar kitokių T maršrutų.
Iš to paties kyla kitas klausimas, kodėl iki šiol nesugebate apjungti transporto numeracijos ir naudojate sovietmečio laikų atskirą numeraciją autobusams ir troleibusams? Sovietmečiu autobusų ir troleibusų parkai buvo dvi atskiros įstaigos. Dabar gi, visus maršrutus administruoja viena bendrovė, Susisiekimo paslaugos.
Iš ir to, kyla aukščiau aprašomas nesusipratimas - kad turite du antrus, du septintus ir visus kitus maršrutus, kurie dubliuojasi tarp autobusų ir troleibusų ir patys nesusigaudote, kaip juos žymėti. Vietoj to, kad padaryti normalią vientisą numeraciją, susigalvojate neegzistuojančius T maršrutus ir dar skelbiate juos viešai (nors spalvotame ekrane troleibusų skaičiai gali būti ir yra žymimi kita spalva).
Paskutinis klausimas: jau šiandien vilniečiai yr ypač miesto svečiai turi bandyti atskirti transporto priemones pagal elektros įrangą ant stogo (troleibusų ūsai). Kaip bus, kai atsiras autonominę ridą turintys troleibusai ir jie važiuos nuleistais “ūsais”, tada įvesite tuos kvailus T žymėjimus visur, ar sutvarkysite numeraciją kaip tai daroma išsivysčiuose šalyse, kur keleiviui neturi rupėti TP energijos šaltinis, o svarbu maršrutas?
Lauksiu išsamių atsakymų į visus klausimus.Paskutinis taisė Nikas; 2024.03.01, 08:37.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Man kaip ir dzin, ar tai troleibusai ar kosminiai laivai, tokių maršrutų Vilniuje nėra. Nei tvarkaraščiuose, nei TP su tokiu skaičiumi (ar čia labiau kodu) nerasi.
Parašiau durniams emailą. Gavęs, pasidalinsiu atsakymu. Neabejoju, kad atsirasi visokie T21, nes taip gi paprasčiau.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąMatosi, kad pribrendo laikas maršrutų numeracijos reformai, nes vien skaičiaus nebepakanka aiškiai identifikuoti maršrutą ir tokie užrašai kaip T2, T7 tai aiškiai parodo. Bet JUDU čia būtų aukštasis pilotažas.
Nu jei turėtų vaizduotę tai sutapatintų su naujų trulų gavimu. "win-win"Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNe - opportunity. Jiems tai būtų gera proga paskelbti apie "didžiąją reformą" tiesiog pernumeruojant ir daugiau nieko nedarant. O kam?
Nu jei turėtų vaizduotę tai sutapatintų su naujų trulų gavimu. "win-win"
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąŽmonės ką tik pasidžiaugė, kad naują VT schemą sukūrė. Tai ką jiems dabar, vėl ją perkurti? Gavom permainą, ir būkime patenkinti bent 5 metus.
Suvyniokit du.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Žmonės ką tik pasidžiaugė, kad naują VT schemą sukūrė. Tai ką jiems dabar, vėl ją perkurti? Gavom permainą, ir būkime patenkinti bent 5 metus.
Comment
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Pasiųs jie tave gražioj formoj ant trijų raidžių kaip mane, kad pasiuntė dėl visokių nesąmoningų plakatų klijavimo keleiviui prieš pat nosį. Arba tarpusavyje pabumbės tuo žodžiu, kaip kažkoks vvt vairuotojas viešai pasakė-"pridurkai".
Dėkojame už pastebėjimus ir pasiūlymus. Ateityje vertinsime VT maršrutų numeracijos keitimą.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė frefromwig Rodyti pranešimą
<...> Tas pats ir su Riovonių g., kur, kiek žinau, darbai dar net nepradėti.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą<...>
Klasikinė neūkiškumo dėl neveiksnumo situacija: Viršuliškių parke bus projektuojamos vietos ilgiems autobusams, tačiau jie techniškai negali pildytis kuro prie parko esančioje Viada degalinėje ir planų perkelti pilimą kitur nėra.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Nukrypstant nuo pagrindinės temos, norima pradžiai maršrutą iš Panerių gilumos paleist be užsukimo į Riovonis
Žinau, kad visai ne į temą, bet nesuprantu, kam kuriamas toks dubliuojantis maršrutas, kai buvo galima tiesiog 24 pratęsti.
Comment
-
Parašė frefromwig Rodyti pranešimą
Kalbat apie 123 Vaduvos - Geležinio Vilko g. - Lukiškės?
Žinau, kad visai ne į temą, bet nesuprantu, kam kuriamas toks dubliuojantis maršrutas, kai buvo galima tiesiog 24 pratęsti.
Comment
Comment