Vilniuje naktiniuose maršrutuose galioja visi bilietai kaip ir dieną. Tikrai nereik pirkti popierinio.
Bet iš čekio spausdinimo spėju, jog kalba buvo apie Kauną, nes Vilniuje niekas nieko nespausdina. Nors nežinau ar Kaunas turi naktinius.
Vilniuje, įlipau MO muziejaus st., buvo praėjusių mėtų lapkričio viduryje Tikrai kažką vairuotojas per aparatą rankoje suvedinėjo ir atspausdino bilietą, gavau ne tą įprastą žalią bilietą. Gal nesuprato, kad turim 30/60 min bilietus, bet nebežinau ir pats. Nustebino ir įlipimas per priekines duris.
Vilniuje lipimas per priekines duris bet kuriame maršrute stebina. Vairuotojai vis dar piktybiškai jų neatidarinėja, net ir pabeldus.
Ir neatidarinės, ir elgsis nemandagiai, grubiai, su keleiviais kaip su gyvuliais. Aišku, aš kalbu ne apie visus vairuotojus, bet deja tokių vis dar dauguma...reikia, kad vairuotojai suprastų/įsisąmonintų vieną labai paprastą dalyką: niekas per prievartą ar surišęs jų dirbti neverčia, nepatinka-pendelis šiknon-laisvas. Arba trumpiau tariant: nepatinka-nedirbk. Kol šito nesupras, tol taip ir tęsis.
Vilniuje lipimas per priekines duris bet kuriame maršrute stebina. Vairuotojai vis dar piktybiškai jų neatidarinėja, net ir pabeldus.
Variantas būtų demonstratyviai pradėti filmuoti atkišus telefoną, kad veidas, durys ir beldimas būtų nufilmuoti. Pirmą kartą gali sutrikti vairuotojas, antrą kartą, manau, atidarys. Jei norit pasigauti tą patį vairuotoją, tai tykokit senos Škodos, tik piko metu ir tik tuo pačiu konkrečiu metu. Galit pastebėti, jog tas pats vairuotojas atvyksta visą savaitę tuo pat metu. Po to grafikai keičiami jiems.
Tik "gudresni" vairuotojai, deja, stoja taip, kad pirmos durys būtų ties žole/purvynu/medžiu/reklaminiu stendu/you name it, kad keleiviai net nebandytų prie jų prieiti.
Tik "gudresni" vairuotojai, deja, stoja taip, kad pirmos durys būtų ties žole/purvynu/medžiu/reklaminiu stendu/you name it, kad keleiviai net nebandytų prie jų prieiti.
Nu ir specialiai vistiek bandyčiau įlipti per priekines duris, tokiu atveju prinešdamas purvo į autobusą tiek, kad po to turėtų išsišiepęs dralint grindis.
Ir neatidarinės, ir elgsis nemandagiai, grubiai, su keleiviais kaip su gyvuliais. Aišku, aš kalbu ne apie visus vairuotojus, bet deja tokių vis dar dauguma...reikia, kad vairuotojai suprastų/įsisąmonintų vieną labai paprastą dalyką: niekas per prievartą ar surišęs jų dirbti neverčia, nepatinka-pendelis šiknon-laisvas. Arba trumpiau tariant: nepatinka-nedirbk. Kol šito nesupras, tol taip ir tęsis.
Realiai ši situacija parodo, kad vieno dabar pašalinto forumiečio siūlytos nelietuvių atliekamos studijos nieko vertos, nes net jeigu įvyktų stebuklas ir Systra arba Cowi (kas, tikrai nesiginčiju, autoretingos kompanijos) parengtų Vilniui VT studiją, ji vis tiek keliautų į stalčių, nes tramvajus dažniausiai yra grynai politinis sprendimas, o vietiniams politikams yra visiškai px.
Pirmasis žingsnis artimiausiais metais turėtų būti daug didesnės piniginės sumos pumpavimas į VVT ir JUDU, siekiant pakelti atlyginimus bei gerinti darbo sąlygas. Tai pritrauktų motyvuotus darbuotojus ir būtų galima išmesti dabartines perdylas, kas pagaliau išspręstų ir vairuotojų trūkumą, ir blogą remonto kokybę. Nuo to, ar tau dėl darbuotojų trukūmo neatvažiuos autobusas, ar tramvajus, skirtumas mažas.
Transporto projektams reikia politinio sprendimo, dėl to jie nėra realūs, tad reikia padaryti politinį sprendimą mesti daug pinigų į VVT ir JUDU? Nesu tikras, kad toks politinis sprendimas būtų žymiai lengvesnis, nes jis kainuotų tikrai nemažai ir, skirtingai nei nauja transporto priemonė, būtų nematomas daugumai miestiečių tad ir nelabai tinkamas savireklamai. Valdžioj turim žmones, kuriems nerūpi VT tad jie nei ties tramvajaus bėgių, nei smarkiai kels finansavimą VVT ar JUDU.
Tavo minėtos studijos darymas, tuo tarpu, kainuotų centus miesto lygiu, ypač su ES parama. Tokios studijos nauda gal ir nebūtų gaunama iš karto, bet ji būtų labai naudinga debatuose ir naratyvo formavime. Dabartiniai VMS žmonės nuolatos 'atsimušinėja' ta dabartine 'studija', kur surašyti kažkokie nesąmoningi skaičiai. Pakalnio, Benkunsko ir kt. VMS žmonių atsakymuose apie transportą, praktiškai, visada rasi tą amžiną ir viską nugalintį 'nepakankami srautai' argumentą, kuris yra būtent iš tos šleivos studijos. Jei naujausia studija, daryta kietos tarptautinės kompanijos, sakytų, kad dabartinis miesto tankis ir potencialūs srautai yra gerokai svarbiau ir, kad kietą transportą reikia tiesti dabar (ir tai yra būtent tai, ką tokia studija pasakytų), tie žmogeliukai prarastų šitą pasiteisinimą ir būtų galima bent jau išjungti tas jų nesąmones diskutuojant. Ir taip, tai būtų žingsnis į priekį net jei ta studija ir nugultų į stalčių.
Tegul eina kur didesnės algos-niekas juk nieko nelaiko. Kažkodėl yra ir mandagių, normalių vairuotojų kurie tikrai gerai dirba.
taip, nes yra tik vienetai darbuotojų kurie dirba, nes jiems tas darbas patinka nežiūrint į jo pobūdį, atlygio dydį ir pan.
O kai darbuotojas dirba tik dėl to, kad reikia uždirbti pinigų iš kurių reikia pragyventi. Tada vairuotojai neprisigalvoja papildomų darbų kurie nepriklauso (bendravimas su keleiviais išskyrus klausimai susiję su atsiskaitymu už kelionę).
taip, nes yra tik vienetai darbuotojų kurie dirba, nes jiems tas darbas patinka nežiūrint į jo pobūdį, atlygio dydį ir pan.
O kai darbuotojas dirba tik dėl to, kad reikia uždirbti pinigų iš kurių reikia pragyventi. Tada vairuotojai neprisigalvoja papildomų darbų kurie nepriklauso (bendravimas su keleiviais išskyrus klausimai susiję su atsiskaitymu už kelionę).
Kad nesivargina atsakinėti ir į klausimus susijusius su atsiskaitymu už kelionę. Pamenu, prieš keletą metų, visai šalia manęs, keleivė paklausė vairuotojo, kur galima įsigyti vilniečio kortelę ir ją pasipildyti, o tas atkirto "nežinau" ir kalba tuom baigėsi.
Tai ir išeina. Apart kelių idėjinių lieka tokie, kurių kitur nesamdytų. Bet kaip matom net ir tokių pakankamai neprirenka.
o kas gali norėti ten ateiti dirbti? Jei rytinė pamaina tai reikia keltis į darbą jau kokią 3 ryto (jei darbas prasideda kokią 4 ryto), jei po pietinė pamaina tai darbas tęsiasi iki vidurnakčio. Darbas ir šeštadienį ir sekmadienį, švenčių dienomis. Jei skaičiuojamas atlyginimas būtų už normalias 168 valandas tai jis sudarytų išvis apie 1110 eurų.
o kas gali norėti ten ateiti dirbti? Jei rytinė pamaina tai reikia keltis į darbą jau kokią 3 ryto (jei darbas prasideda kokią 4 ryto), jei po pietinė pamaina tai darbas tęsiasi iki vidurnakčio. Darbas ir šeštadienį ir sekmadienį, švenčių dienomis. Jei skaičiuojamas atlyginimas būtų už normalias 168 valandas tai jis sudarytų išvis apie 1110 eurų.
Tai daug kur panašūs atlyginimai. Aš turiu pvz kur darbas daug sunkesnis, daug sudėtingesnis, atsakingesnis ir taip skaičiuojant irgi susidarytų tik 1100 eur ir klausimas ar dar ir tiek susidarytų.
Tai daug kur panašūs atlyginimai. Aš turiu pvz kur darbas daug sunkesnis, daug sudėtingesnis, atsakingesnis ir taip skaičiuojant irgi susidarytų tik 1100 eur ir klausimas ar dar ir tiek susidarytų.
Na ar toks darbas tada sukele daug laimės? Manau tam dirbi kad reikia tik
Na ar toks darbas tada sukele daug laimės? Manau tam dirbi kad reikia tik
Na darbas yra darbas, o ne laimės ieškojimas. Dirba žmonės, už tą 1100 eur/mėn pavertus į 168 val ir dieną, ir naktį, ir būna vos ne visas 24 val ir nesiskundžia niekas.
Na darbas yra darbas, o ne laimės ieškojimas. Dirba žmonės, už tą 1100 eur/mėn pavertus į 168 val ir dieną, ir naktį, ir būna vos ne visas 24 val ir nesiskundžia niekas.
Tas ir yra kad žmonės dirba tą darbą, bet keleiviai kabinejasi kad su jais nebendrauja, nesisveikina, neįleidžia per priekines duris.
Comment