Parašė ifl
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
- 4 patinka
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
O kuri Vilniaus suburbija išskirtinai apdovanota VT, kuris iki Stiklainių prospekto nuveža tiesiogiai?
- 2 patinka
Comment
-
Man atrodo, kad suburbijos problemą spręsti yra du būdai. Pirmas (kol kas, atrodo, nerealus) - sukurti gerą bėginį transportą ir P+R aikšteles, kad pvz. iš Ukmergės pr. galo į centrą būtų greičiau nusigauti tramvajumi ar metro, o ne automobiliu. Jeigu to nėra noro/galimybių padaryti - reikia stiprinti ten viešąjį transportą, o į didžiausias suburbijas (visokias tarandes, klevines, riešes) paleisti ir greituosius autobusus. Taip, galima pykti ant žmonių, kad ten gyvena, bet jokios problemos tai nesprendžia.
Aišku, geriausias sprendimas būtų normalus miesto planavimas, bet jeigu jau miestas/rajonas leidžia statytis namus - turi pasirūpinti ir infrastruktūra bent jau pagrindinėse gatvėse. Nes galima leisti kiek nori autobusų, bet jeigu į stotelę reikia klampoti per balas ir bijoti, kad joje laukiant nupūs vėjas arba nuneš fūra - niekas tuo VT nesinaudos.
Aš visiškai nesuprantu, kaip miesto/rajono valdžia leido kurtis dideliems rajonams, bet jų vystymąsi visiškai paliko likimo valiai. Jau nekalbu apie Perkūnkiemį arba Pilaitę, kur nėra visiškai jokio planavimo, arba naujuosius Paupio rajonus, kurie lyg ir apgalvoti, bet nesugebėta paleisti jokio VT.Paskutinis taisė eigh; 2024.01.09, 18:40.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąAišku, geriausias sprendimas būtų normalus miesto planavimas, bet jeigu jau miestas/rajonas leidžia statytis namus - turi pasirūpinti ir infrastruktūra bent jau pagrindinėse gatvėse. Nes galima leisti kiek nori autobusų, bet jeigu į stotelę reikia klampoti per balas ir bijoti, kad joje laukiant nupūs vėjas arba nuneš fūra - niekas tuo VT nesinaudos.
Aš visiškai nesuprantu, kaip miesto/rajono valdžia leido kurtis dideliems rajonams, bet jų vystymąsi visiškai paliko likimo valiai. Jau nekalbu apie Perkūnkiemį arba Pilaitę, kur nėra visiškai jokio planavimo, arba naujuosius Paupio rajonus, kurie lyg ir apgalvoti, bet nesugebėta paleisti jokio VT.
Labai paprasatai leido, problemos bus kritinės iki mano kadencijos pabaigos? ne? tai darykit ką norit.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Infrastruktūra tiri būti privalomas riekalavimas statybos leidimui išduoti. Jeigu nėra infrastruktūros leidimas neišduodamas. Kaip skandinavijoje.
Labai paprasatai leido, problemos bus kritinės iki mano kadencijos pabaigos? ne? tai darykit ką norit.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Deja, turbūt taip. Ne mažiau stebina, kad vienai administracijai pridirbus, kita nebūtinai imsis tvarkyti, o veikiau kurs naujus projektus su tomis pačiomis kliurkomis. Pavyzdžiui, kas trukdė Šimašiaus kabinetui per 8 metus pratęsti troleibusų liniją nuo Justiniškių žiedo per Perkūnkiemį iki Fabijoniškių galo, kur apsisuka 40 autobusas? Gatvės yra, žiedas yra, linija prailgėtų tik keliomis stotelėmis - kame problema? Jau tai bent kažkiek išspręstų Perkūnkiemio problemą, kai žmonėms nereiktų per laukus klampoti iki normalaus VT.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąTiesiog įdomu, kaip Vilnius atrodo pagal pvz. per metus pervežamų keleivių viešuoju transportu skaičių lyginant su kitais Europos/pasaulio miestais? Gal yra kažkur statistika?
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąTiesiog įdomu, kaip Vilnius atrodo pagal pvz. per metus pervežamų keleivių viešuoju transportu skaičių lyginant su kitais Europos/pasaulio miestais? Gal yra kažkur statistika?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Jau esu bandęs klausinėti, kokia statistika, ir kokie strateginiai JUDU tikslai (būtent keleivių pervežimo srityje). Nes man tokių rasti nepavyko. Transporto priemonės, maršrutai, reisai sau, keleiviai – sau. Pamiršti?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Pvz., Rygoje jie kažkaip sugeba suskaičiuoti, ar bent apytikrį skaičių pateikti: „Last year, public transport carried 93.3 million passengers, which is 26% more than in 2021. In 2022, 99.86% of all scheduled public transport rides were carried out successfully. In addition, all scheduled and unscheduled rides were successfully provided whenever an emergency situation arose.“ (Google kopija, originali nuoroda nusimušusi: https://webcache.googleusercontent.c...s/&hl=lt&gl=lt )
- 6 patinka
Comment
-
Jeigu norite pokyčių VT, kreipkitės ir raginkit savo išrinktus tarybos narius. Ateities Vilniaus komitetas užprašė parengti VT studiją vizijai iki 2050 metų, ji bus rengiama:
2. SVARSTYTA: Dėl Vilniaus miesto savivaldybės Ateities Vilniaus komiteto 2023-12-06 protokolo Nr. 4-3141-(1.1.22E-TAR) nutarimo.
Vicemeras A. Grigonis informavo apie Vilniaus miesto savivaldybės Ateities Vilniaus komiteto 2023-12-06 protokolo Nr. 4-3141-(1.1.22E-TAR) nutarimą – prašyti savivaldybės administracijos, bendradarbiaujant su JUDU (SĮ „Susisiekimo paslaugos“), organizuoti Vilniaus viešojo transporto vizijos iki 2050 m. studijos pirkimą, atitinkamai numatant lėšas biudžete bei kviesti 2024 m. kovo mėn. pristatyti šios studijos rengimo techninę specifikaciją.
NUTARTA:
1. Atsižvelgiant į komiteto siūlymą pritarti Vilniaus viešojo transporto vizijos iki 2050 m. studijos rengimo inicijavimui.
2. Pavesti SĮ „Susisiekimo paslaugos“ iki 2024 m. vasario 29 d. parengti ir pristatyti vicemerui A. Grigoniui Vilniaus miesto viešojo transporto iki 2050 m. studijos parengimui reikalingą techninę specifikaciją.
3. Pavesti Infrastruktūros grupei 2024 metų biudžete nusimatyti studijos pirkimui reikalingą finansavimą.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąVairuotojai elementariai bukai neišlėidžia autobusų iš tų įvažų, nors pagal KET privalo tą daryti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Jie tikisi nieko kardinalaus nedarant numušti automobilių dalį iki 30 procentų?
- 12 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Nu palauk, ziurek JUDU perdare visa autobusu marsrutu schema - dabar atrodo visai spalvingai. Po tiek metu nuo nepriklausomybes atkurimo tokio masto projekta padaryti, give credit where credit is due. /s
- 2 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Tai, kad cia nera kur jokio kredito kam duot. Toks marsrutu perbraizymas yra elementari higiena, pagal Asvaldo terminologija. Jie butu nusoresta light-rail statyt wat cia tai butu uz ka girti, dabar paprasti darbai pristatomi, kaip kazkas wow. Eilinis VMS piaras is visisko sudo.
O jei ne sarkastiškai, tai tas maršrutų perbraižymas yra niekas. Visiškas nulis, kuris absoliučiai niekaip, niekam, jokioje situacijoje nepagerins ir negali pagerinti naudojimosi Vilniaus VT patirties. Beprasmis veiksmas, kuriam nežinia kodėl skiriamas dėmesys, kai visa VT sistema yra katastrofiškos būklės visuose lygiuose.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Jie tikisi nieko kardinalaus nedarant numušti automobilių dalį iki 30 procentų?
Comment
Comment