Parašė Rijikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąDauguma maršrutų vežėjui priskirta bus miesto pietinėje dalyje. Tai kam tuomet VVT parkas Liepkalnyje (pietuose)?
Logiška būtų turėti parkus Šiaurėje, tarkim Molėtų plento ribose, Naujojoje Vilnioje aibė pramoninių teritorijų ir nemažai maršrutų ir žinoma reikia parko vakarinėje dalyje, kažkur už Vakarinio aplinkelio. Ai pala, toks planas buvo, tačiau dėl VMS projektuotojų, Pilaitės parko negali būti.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąKaip tik vakar susidūriau su situaciją, kai reikėjo važiuoti iš Lazdynų į Liepkalnį. Google maps 10 ryto automobiliu rodė - 10 min, VT - 49 min
Visiškai sutinku, kad čia iš tų atvejų, kur maršrutas tikrai reikalingas. Taip pat ir nuo kokios Jeruzalės / Visorių nuvažiuoti iki Panoramos automobiliu 10 min, o viešuoju 40 min Bet va Geležinis vilkas jokio maršruto į šiaurę nenusipelnė O va Drujos gatvei jau pagaliau atėjo laikas turėti savo maršrutų, apvažiuojant senamiestį. Tai man natūralus klausimas KODĖL ir KAIP tai susiderina su esamu VT tinklu. Nes man jau nebeaišku, kurie čia pagrindiniai, kurie privežamieji maršrutai, ir kokiu dažniu važinės (rašo konkurse kas 10-12 min piko valandomis, o kitomis valandomis ir ne darbo dienomis?). O ko ne taktinis tvarkaraštis? O kur stotelės? Kai kur fiziškai jų nėra, o savivaldybė vargiai sugeba esamas kažkaip modifikuoti, o naujos - ar tik nebus kosminis viešųjų ryšių pasiekimas kelių naujų stotelių įdiegimas?
Beje seniai buvau pasvaigęs, kad reikalingi ekspresiniai maršrutai, tai va tokie per tūkstantmečio gatves lakstantys puikia tiktų, bet reikia sumąstyti gerą stotelių tinklą, kuriame ekspresai veiktų, na tas pats oro uostas - ikea - lazdynai - karoliniškės - spaudos rūmai - max 2 stotelės pilaitėje / arba šakojimasis į fabijoniškes, kurių kryptimi irgi max 2 stotelės, viskas, tiek stotelių visame maršrute. O ir šiaip visi G jau seniai nebe G, tai reikia baigti tas G nesąmones. Gerai, baigiu sapalioti, gal dar ką įdomaus užmatėte, tai papasakokite...
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąKuo važiavai, autobusu?
šalia stovėjo dalinimosi automobilis, tai vietoje 0,90 eur (60 min bilieto), sumokėjau - 3,70 eur.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kas įdomu, kad 4G maršrutui numatyti minimum 6 vnt. metrobusų (24m ilgio).
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąKuo važiavai, autobusu?
Visiškai sutinku, kad čia iš tų atvejų, kur maršrutas tikrai reikalingas. Taip pat ir nuo kokios Jeruzalės / Visorių nuvažiuoti iki Panoramos automobiliu 10 min, o viešuoju 40 min Bet va Geležinis vilkas jokio maršruto į šiaurę nenusipelnė O va Drujos gatvei jau pagaliau atėjo laikas turėti savo maršrutų, apvažiuojant senamiestį. Tai man natūralus klausimas KODĖL ir KAIP tai susiderina su esamu VT tinklu. Nes man jau nebeaišku, kurie čia pagrindiniai, kurie privežamieji maršrutai, ir kokiu dažniu važinės (rašo konkurse kas 10-12 min piko valandomis, o kitomis valandomis ir ne darbo dienomis?). O ko ne taktinis tvarkaraštis? O kur stotelės? Kai kur fiziškai jų nėra, o savivaldybė vargiai sugeba esamas kažkaip modifikuoti, o naujos - ar tik nebus kosminis viešųjų ryšių pasiekimas kelių naujų stotelių įdiegimas?
Beje seniai buvau pasvaigęs, kad reikalingi ekspresiniai maršrutai, tai va tokie per tūkstantmečio gatves lakstantys puikia tiktų, bet reikia sumąstyti gerą stotelių tinklą, kuriame ekspresai veiktų, na tas pats oro uostas - ikea - lazdynai - karoliniškės - spaudos rūmai - max 2 stotelės pilaitėje / arba šakojimasis į fabijoniškes, kurių kryptimi irgi max 2 stotelės, viskas, tiek stotelių visame maršrute. O ir šiaip visi G jau seniai nebe G, tai reikia baigti tas G nesąmones. Gerai, baigiu sapalioti, gal dar ką įdomaus užmatėte, tai papasakokite...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąTaip.
Keista, kad visai neseniai valdžia argumentavo, jog tramvajaus nereikia, nes nėra tiek keleivių (srautų). O dabar kažkokio 4G maršruto talpą nori didinti.
Norint išsigryninti poreikį tramvajui, visa pirma turime užbaigti A linijų tinklą, įrengti patogius persėdimo mazgus su peronais. Tada suorganizuoti marštrutus, kurie būtų būsimo tramvajaus dubleriai ir pagal tų maršrutų apkrovimą jau galima vertinti faktinį poreikį. Nes tie tramvajaus planavimai, kur jo linijos piešiamos esamose gatvėse "neužkabinant" svarbių objektų (stadionai, verslo centrai, prekybcentriai, teatrai ir kt.) yra nerimta ir neprotinga.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Dar tiktų greitasis Riešė - Oro uostas per Geležinio vilko ir Tūkstantmečio gatves su sustojimais ties Visoriais - Mokslininkų g., Ateities, Ozo, Konstitucijos, Savanorių gatvių sankryžomis/žiedais ir Naujininkais.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jei nėra A juostų, nėra tikslo iš tokio maršruto, dėl kamščių važiuos ilgiau nei Kalvarijų g., kur beveik visur jau A juostos yra.
Comment
-
O tam 4G tikrai tie metrobusai reikalingi maršrute iki pat Saulėtekio? Negeriau sukurt dar vieną greitąjį Pilaitė-Žaliasis tiltas ir juos geriau išnaudot?
Kitas klausimas, tie metrobusai masiškai kiek matydavau arba dyzeliai arba troleibusai. Dyzeliai galės būt iki 2029 paskui mesis lauk arba keliaus už laužo kainą į rytus. Ar klystu ir gaminami jie dujiniai?Paskutinis taisė Garbanius; 2024.01.05, 12:39.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKaip tada 4G autobuso vairuotoja Janina per Pedagoginio žiedą poravažiuos?
https://www.stops.lt/kaunas/#bus/37/a-b/15/map
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Taip pat, kaip Petras per Kauno žiedus pravažiuoja. Kauno to 25 m. ilgio autobuso maršrutas, per 6 žiedus važiuoja:
https://www.stops.lt/kaunas/#bus/37/a-b/15/map
- 5 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Taip ir atsakei į John klausimą, vadinasi reikės sodinti prie vairo Petrą arba kokį Algį, nes Janinai turbūt nepavyks pravažiuot
- 6 patinka
Comment
-
Sumečiau ant žemėlapio. Atkreipkite dėmesį, kad keli maršrutai (5 ir 7) numatyti dar neegzistuojančiose gatvėse.
Kadangi neaiškūs galiniai taškai, tai padėjau "kažkur ten".
Panašu kad Nr. 1 tai 29 maršrutas. Džiugu kad atsiras maršrutai naujose atkarpose, ypač 2. Nelabai žinau, kam reikalingas pvz. Nr. 3, kuris dubliuoja 1G, Antakalnio troleibusų maršrutus, Panašiai ir su 4 numeriu. Turbūt kažkokus maršrutus tikrai karpys. Geriau pagerintų persėdimo sąlygas, vietoje to, kad būtų gainiojami autobusai po visą miestą.
Paskutinis taisė Zefyras; 2024.01.05, 13:21.
- 15 patinka
Comment
-
15. Prie šios techninės specifikacijos pateikiami 1 lentelėje nurodytų viešojo transporto
maršrutų eismo tvarkaraščiai. Tvarkaraščiai sudaryti atsižvelgiant į kokybinius ir kiekybinius
reikalavimus viešojo transporto eismo organizavimui. Į VT tvarkaraštį neįtraukiamas vežėjų
vairuotojų darbo-poilsio laikas. Vežėjas pats atsako už vairuotojų darbo-poilsio režimo, atitinkančio
nustatytus reikalavimus, planavimą ir organizavimą tvarkaraščio vykdymo metu
- 1 patinka
Comment
Comment