Parašė udrius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBuvo daug dėjonių kitoje temoje, kad rajonas tarp Lviv ir Žalgirio gatvių yra totaliai netinkamas VT požiūriu, reikia eiti kažkur toliau nei tie 150m.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą
šiek tiek nesupratote klausimo: Kiek vilnietis nusiteikęs eiti pėsčiomis iki viešojo transporto stotelės? Koks atstumas? Koks tas kritinis atstumas, kad pasiekus jį persėstų į mašiną?
Pasirinkimas važiuoti automobiliu, dviračiu ar autobusu priklauso nuo visų patogumų/nepatogumų bendros sumos. Iki gero viešojo transporto žmonės bus linkę eiti ilgiau geru šaligatviu. Važiuoti geru dviračiu taku, kuris užsibaigiau už 500m į niekur nelabai norisi. Visai faina gaut parkingą mieste už centus. Gaila, kad Pakalnis ir JUDU planavimu netiki, todėl jokios rimtesnės analizės ir nėra.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąOk, kadangi šiek tiek teko paskaityti mokslingų ir protingų straipsnių, sugalvojau, kad šie straipsniai tiks prie Vilniaus viešojo transporto ir metro temos. Kodėl? Visų pirma metro tema vėl iškilo, kadangi jį planuojama panaudoti kaip priešlėktuvines slėptuves. Na o dabar grįžtame prie straipsnių. Yra toks terminas "Acceptable walking distance", t.y. toks atstumas kai ilgesnis ėjimas skatina pereiti prie kito transporto. Ar teko tokius tyrimus rasti Lietuvoje? Užsienio literatūra rašo, kad šis atstumas yra 1/4 - 1/2 mylia, arba iki 600 metrų arba iki 10 min. Taigi, grįžtant prie metro Vilniuje - kokį keleivių srautą gali generuoti Vilniaus metro stotelės atsižvelgiant į "acceptable walking distance"? Ar yra iš vis toks tyrimas Lietuvoje? Nes gal būt Lietuvoje toks atstumas yra tik 150 metrų?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąOk, kadangi šiek tiek teko paskaityti mokslingų ir protingų straipsnių, sugalvojau, kad šie straipsniai tiks prie Vilniaus viešojo transporto ir metro temos. Kodėl? Visų pirma metro tema vėl iškilo, kadangi jį planuojama panaudoti kaip priešlėktuvines slėptuves. Na o dabar grįžtame prie straipsnių. Yra toks terminas "Acceptable walking distance", t.y. toks atstumas kai ilgesnis ėjimas skatina pereiti prie kito transporto. Ar teko tokius tyrimus rasti Lietuvoje? Užsienio literatūra rašo, kad šis atstumas yra 1/4 - 1/2 mylia, arba iki 600 metrų arba iki 10 min. Taigi, grįžtant prie metro Vilniuje - kokį keleivių srautą gali generuoti Vilniaus metro stotelės atsižvelgiant į "acceptable walking distance"? Ar yra iš vis toks tyrimas Lietuvoje? Nes gal būt Lietuvoje toks atstumas yra tik 150 metrų?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ALV77 Rodyti pranešimąlietuviui tinkamas eiti atstumas yra 70cm, tik tiek, kad atsidarytu durys. Todel saligatviai visur atrodo kaip tanko pravaziuoti. Kardiologams darbo netruksta uztataiIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Yra viešojo transporto plėtros žemėlapis, kuriame yra pažymėtas VT pasiekiamumas 500 metrų spinduliu nuo trasos.
Žaliai pažymėta planuojamas padengimas.
https://www.arcgis.com/apps/webappvi...A6QILduOgmmVeQ
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąYra viešojo transporto plėtros žemėlapis, kuriame yra pažymėtas VT pasiekiamumas 500 metrų spinduliu nuo trasos.
Žaliai pažymėta planuojamas padengimas.
https://www.arcgis.com/apps/webappvi...A6QILduOgmmVeQ
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Usenis yra didelis ir vertinimų matyt yra visokių. Dar viena rule of thumb yra 5 min arba ~400 m.Paskutinis taisė Kecal; 2023.12.18, 11:02.
- 14 patinka
Comment
-
Puikus pavyzdys, rodantis ant kiek visiškai ir bekompromisiškai VMS yra dėję skersą ant VT, yra Šnipiškės. Jau dabar rajonas gana nemenkai išaugęs su naujais projektais, ir augs toliau. Žalgirio gatvėje, priklausomai nuo vietos yra 2 arba 3 autobusų maršrutai, kurie nuveš jus... į fakin Bajorus, Bukčius, nu arba dar Pašilaičius. Kas 20-30 minučių. I mean, Jyzus fakin kraist, ant kiek reikia būti nedakruštiems imbecilams ANT TIEK bukai dėti skersą ant VT, naujai vystant ištisą rajoną, kuris ateityje bus vienas didesnių ir vienas tankiausiai apgyvendintų rajonų, ir per jo centre einančią pagrindinę gatvę neleisti išvis jokio naujo VT maršruto ar daryti kažkokių realistiškų korekcijų, atsižvelgiant į didelį gyventojų prieaugį toje vietoje? Kokie beviltiški glušiai gali taip atbularankiškai viską daryti su miesto planavimu? Tas pats su Paupiu, beje.
- 23 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąmean, Jyzus fakin kraist, ant kiek reikia būti nedakruštiems imbecilams ANT TIEK bukai dėti skersą ant VT, naujai vystant ištisą rajoną,<...>Kokie beviltiški glušiai gali taip atbularankiškai viską daryti su miesto planavimu?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Iš dalies atsakyti super paprasta, kaip minimum tai Mindaugas Pakalnis su savo 11 pareigų.Ir miestą, ir VT tamsta "planavo".
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąYra viešojo transporto plėtros žemėlapis, kuriame yra pažymėtas VT pasiekiamumas 500 metrų spinduliu nuo trasos.
Žaliai pažymėta planuojamas padengimas.
Be to, kaip ir minėjo John, tokia metrika mažai ką pasako apie paslaugos kokybę. Atvažiuoja autobusas kartą į valandą? Varnelė uždėta. Tuo tarpu Naujamiestyje ir Šnipiškėse, Paupyje, Užupyje, norint nuvažiuoti į centrą, iki stotelės reikia nueiti daugiau nei 500 m. Patogių persėdimo taškų nelabai yra, jie neužtikrinti tvarkaraščiu. Kaip sprendimas galėtų būti būti midibusai, aptarnaujantys būtent tas mažesnes gatves ir sujungiantys su normaliais persėdimo taškais.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąYra viešojo transporto plėtros žemėlapis, kuriame yra pažymėtas VT pasiekiamumas 500 metrų spinduliu nuo trasos.
Žaliai pažymėta planuojamas padengimas.
P.S. žemėlapis neteisingai nupieštas, jame pavaizduota lyg VT galima būtų įlipti ne tik stotelėse bet betkur linijoje.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Tokia spindulio analizė labai mažai pasako apie pasiekiamumą vietovėje, 500 m turi būti skaičiuojami ant realaus kelių/takų tinklo, o ne oro linija. Juolab kad transporto studijose visur akcentuojamas door-to-door kelionių aspektas, kur VT turi didžiausią trūkumą.
Be to, kaip ir minėjo John, tokia metrika mažai ką pasako apie paslaugos kokybę. Atvažiuoja autobusas kartą į valandą? Varnelė uždėta. Tuo tarpu Naujamiestyje ir Šnipiškėse, Paupyje, Užupyje, norint nuvažiuoti į centrą, iki stotelės reikia nueiti daugiau nei 500 m. Patogių persėdimo taškų nelabai yra, jie neužtikrinti tvarkaraščiu. Kaip sprendimas galėtų būti būti midibusai, aptarnaujantys būtent tas mažesnes gatves ir sujungiantys su normaliais persėdimo taškais.
Galiu net duoti užuominą, ko reiktų Žalgirio g.: Bent vieno G autobuso maršruto, kuris eitų pro centrą į Geležinkelio stotį ir arba/oro uostą. Na ar kažką iš tos serijos. Toks reikšmingas ir tokiu greičiu augantis rajonas tiesiog negali būti paliktas likimo valiai be JOKIO VT susisiekimo su centru iš savo centrinės gatvės.
Ir aš net nekalbui apie tramvajaus ar centrinio hub'o poreikį (čia būtų kosTmosas ir Naujieji Vasiukai pagal Vilniaus kaimiečių leksiką), bet elementarų G autobuso maršrutą, kuris iš Žalgirio g. leistų pasiekti centrą ir kitus svarbius taškus, kaip Geležinkelio stotis. Tai, kad VMS su visais savo Pakalniais šito per šitiek metų nesugalvojo, yra visiškai šokiruojantis dalykas. Tiesiog kolosali nekompetencija ir apsileidimas.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nu taip, techniškai padengta 1 kartą į 30 minučiu pravažiuojančiu autobusu. O realiai reikia eiti 1000m+ iki kas 15 minučių važiuojančio troleibuso, kuris kažkada važiuodavo kas 8 minutes, bet kas met vis retėja.
P.S. žemėlapis neteisingai nupieštas, jame pavaizduota lyg VT galima būtų įlipti ne tik stotelėse bet betkur linijoje.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Skaičiuojant prieinamumą reiktų žiūrėt ne spindulį, o kiek iš tiesų reikia nueit apeinant visas mokyklų ir naujų daugiabučių inkliuzų tvoras ir t.t. Su spinduliu kartais 500m tiesiai linija gali gautis kelis kartus ilgiau realiam gyvenime.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPuikus pavyzdys, rodantis ant kiek visiškai ir bekompromisiškai VMS yra dėję skersą ant VT, yra Šnipiškės. Jau dabar rajonas gana nemenkai išaugęs su naujais projektais, ir augs toliau. Žalgirio gatvėje, priklausomai nuo vietos yra 2 arba 3 autobusų maršrutai, kurie nuveš jus... į fakin Bajorus, Bukčius, nu arba dar Pašilaičius. Kas 20-30 minučių. I mean, Jyzus fakin kraist, ant kiek reikia būti nedakruštiems imbecilams ANT TIEK bukai dėti skersą ant VT, naujai vystant ištisą rajoną, kuris ateityje bus vienas didesnių ir vienas tankiausiai apgyvendintų rajonų, ir per jo centre einančią pagrindinę gatvę neleisti išvis jokio naujo VT maršruto ar daryti kažkokių realistiškų korekcijų, atsižvelgiant į didelį gyventojų prieaugį toje vietoje? Kokie beviltiški glušiai gali taip atbularankiškai viską daryti su miesto planavimu? Tas pats su Paupiu, beje.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Teoriškai Šnipiškėse stotelė dažniausiai bus už 500m ar mažiau. Ne atstumas iki stotelės yra problema. Problema, kad iš Žalgirio gatvės, kuri yra geografiškai centrinė ir šiaip svarbi gatvė, turi tik tokius maršrutus, kaip 5, 49 ar 69, kurie ten eina turbūt nuo senų laikų ir yra beveik visiškai neaktualūs Šnipiškėms.
Galiu net duoti užuominą, ko reiktų Žalgirio g.: Bent vieno G autobuso maršruto, kuris eitų pro centrą į Geležinkelio stotį ir arba/oro uostą. Na ar kažką iš tos serijos. Toks reikšmingas ir tokiu greičiu augantis rajonas tiesiog negali būti paliktas likimo valiai be JOKIO VT susisiekimo su centru iš savo centrinės gatvės.
Ir aš net nekalbui apie tramvajaus ar centrinio hub'o poreikį (čia būtų kosTmosas ir Naujieji Vasiukai pagal Vilniaus kaimiečių leksiką), bet elementarų G autobuso maršrutą, kuris iš Žalgirio g. leistų pasiekti centrą ir kitus svarbius taškus, kaip Geležinkelio stotis. Tai, kad VMS su visais savo Pakalniais šito per šitiek metų nesugalvojo, yra visiškai šokiruojantis dalykas. Tiesiog kolosali nekompetencija ir apsileidimas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Parodykite keliems % Šnipiškių naujakurių aktualu kažkokie autobusų maršrutai? Pats gyvenu šio rajono smaigalyje ir galiu pasakyti, kad nepažįstu/nemačiau nei vieno kaimyno, besinaudojančio VT. Absoliuti dauguma yra atvykėliai iš LT provincijos (dominuoja Utena ir Panevėžys), tai jie kai įpratę savo kaime važinėti su mašina, tai ir į didžiausią šalies miestą atsiveža tą automobilizmo kultūrą. Likusi mažytė dalis tų, kurie visgi nevairuoja - jie išsikviečia Boltą - kasdien matau po langais stabtelinčius Toyota Prius automobilius ir nuolatos besitrankančias jų dureles. Ir net jei būtų padorūs maršrutai Žalgirio g., abejoju ar jie naudotųsi VT - gal tiems kaimiečiams per sunku susigaudyti kaip juo naudotis. Ai, dar kai kurie mina dviračiais/paspirdukais, kai geras oras. Bet tikrai ne eina iki stotelės. Vieninteliai kuriuos mačiau tai darant - aplinkui tebestovinčių, nenugriautų sandėlių vargingesni darbininkai, visokios siuvėjos.
- 2 patinka
Comment
Comment