Parašė Nikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
prichvatizacija tik pablogino vairuotuoju salygas, padidino atsauktu marsrutu skaiciu (nes privatininkams neapsimoka samdyti vairuotuju "ant pakeitimo" jeigu kazkas suserga, uzgeria ar atostogauja). Be to, isakoma "taupyti benzina" ir kai kurie Transrevio autobusai velkasi neitiketinai letu greiciu.Geru pavyzdziu to nera niekur. Uk buvo privatizavus traukiniu marsrutus, tai tik isbrangino kainas (nes privatininkui reikia darytis pelna, del to JAV sveikatos apsaugos sistema gerokai brangesne eni Europo neissprende), o problemu neissprende jokiu. Pasinaudodama situacija, per COVID, valstybe susigrazino kontrole.
Tad, atsakant i klausima, tai butu pabaiga
- 3 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąprichvatizacija tik pablogino vairuotuoju salygas, padidino atsauktu marsrutu skaiciu (nes privatininkams neapsimoka samdyti vairuotuju "ant pakeitimo" jeigu kazkas suserga, uzgeria ar atostogauja). Be to, isakoma "taupyti benzina" ir kai kurie Transrevio autobusai velkasi neitiketinai letu greiciu.Geru pavyzdziu to nera niekur. Uk buvo privatizavus traukiniu marsrutus, tai tik isbrangino kainas (nes privatininkui reikia darytis pelna, del to JAV sveikatos apsaugos sistema gerokai brangesne eni Europo neissprende), o problemu neissprende jokiu. Pasinaudodama situacija, per COVID, valstybe susigrazino kontrole.
Tad, atsakant i klausima, tai butu pabaiga
Tik kažkaip reiktų rasti privačių žaidėjų, jog visus maršrutus aptarnautų kokios 4 įmonės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pala pala... Tai dabar jau blogai, jeigu bus sukurta strategija 20-30 metų į priekį?
Parašė Nikas Rodyti pranešimąSu draugais neretai diskutuojam apie Vilnių ir kai tema pasisuka apie VVT, visada iškyla mintis apie VT privatizavimą pagal VMS nustatytas taisykles vežimui, maršrutams ir t.t.
Kaip manote, ar toks variantas prikeltų VVT iš merdėjimo stadijos, ar tai būtų tiesiog VVT pabaiga?
Parašė Horn Rodyti pranešimąIr šioje vietoje privatus verslas sugeba dirbti žymiai optimaliau ir pigiau, važiuoti naujomis TP.
- 6 patinka
Comment
-
Čia, aišku, prasideda ideologinės diskusijos, tad rasti sutarimą bus sunku. Bet mano požiūriu, privatizuoti viešąsias paslaugas beveik visais atvejais yra blogis. O viešasis transportas yra viena svarbiausių viešųjų paslaugų. Ir net Vilniuje šiandien mes matome, kad privatizavimas neveikia ir kokybės nesukuria.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
O aš manau, jog VVT išlaikymas savivaldybei nelogiškai daug kainuoja. VVT mokami dvigubai didesni įkainiai už kilometrą, nei privatiems. Ir šioje vietoje privatus verslas sugeba dirbti žymiai optimaliau ir pigiau, važiuoti naujomis TP. VVT giriasi, jog patys gaminasi lemputes savo transporto priemonėms. Ar tai ne absurdas?
Tik kažkaip reiktų rasti privačių žaidėjų, jog visus maršrutus aptarnautų kokios 4 įmonės.
Be to, VMS nors kazkokias minimalias salygas vairuotuojams uztikrina, privatininkai net profsajungoms trugdo normaliai susikurti.
Norint taupyti pinigus, geriau oligarchams lengvatas naikinti, tai kainuoja zymiai daugiau.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
O aš manau, jog VVT išlaikymas savivaldybei nelogiškai daug kainuoja. VVT mokami dvigubai didesni įkainiai už kilometrą, nei privatiems. Ir šioje vietoje privatus verslas sugeba dirbti žymiai optimaliau ir pigiau, važiuoti naujomis TP. VVT giriasi, jog patys gaminasi lemputes savo transporto priemonėms. Ar tai ne absurdas?
Tik kažkaip reiktų rasti privačių žaidėjų, jog visus maršrutus aptarnautų kokios 4 įmonės.
- 1 patinka
Comment
-
Na tada skelkit, proto bokštai, kodėl dar žiemą VVT žadėtas kortelinis atsiskaitymas vasarą įdiegus naujus komposterius priims kortelinius atsiskaitymus, bet nepriima iki šiol?
---
Sutikau pažįstamą vairuotoją, pasiskundė, kad dirba vien ukrainiečiai [na yra ir daug lietuvių], bardakas, trūlikų nieks netaiso, o Transrevis įdarbino 20 juodaodžių (tik nesupratau ar vien pas jį žiede ar iš viso). Rugsėjį davę interviu dėl sumažinto kursavimo, minėjo, kad atsiveš užsieniečių. Planas pavyko.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTransrevis įdarbino 20 juodaodžių (tik nesupratau ar vien pas jį žiede ar iš viso).
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kokiais maršrutais jie vairuoja?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Panašu, kad Judu planuoja pristatyti visiškai naują Vilniaus VT schemą. Dabartinė buvo neatnaujinta berods nuo 2021 m. Kol kas yra tik video sneak peek'as:
https://judu.lt/wp-content/uploads/2...080x1080-1.mp4
- 4 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąPanašu, kad Judu planuoja pristatyti visiškai naują Vilniaus VT schemą. Dabartinė buvo neatnaujinta berods nuo 2021 m. Kol kas yra tik video sneak peek'as:
https://judu.lt/wp-content/uploads/2...080x1080-1.mp4Paskutinis taisė Nikas; 2023.12.09, 22:24.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąAk, jei bent kelios linijos būtų tramvajaus arba metro.
paksiaus Imbrasas & Co svaigo apie tai tuo pat metu užkasdami į stadioną savo kišenes per Veikmę 115 mln Lt.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Aš noriu oro balionų nuo Šeškinės kalno iki Lukiškių aikštės.
paksiaus Imbrasas & Co svaigo apie tai tuo pat metu užkasdami į stadioną savo kišenes per Veikmę 115 mln Lt.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Svajoti sveika. Bent prieš Kalėdas galima pasvajoti apie kažką geresnio Vilniaus VT.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Jei kas ir sutvarkys Vilniaus VT, tai tik nauja schema. Čia ne kokios mažareikšmės problemos, kaip:- Praėjus pusmečiui nuo naujos bilieto sistemos paleidimo vis dar važinėjantys vaiduokliai, kurių nerodo švieslentėse. Juk nieko nėra smagiau, nei atėjus į stotelę keliomis minutėmis prieš savo autobusą/troleibusą, švieslentėje išvysti, kad sekantis bus už 25 minučių ir svarstyti, ar vėl vaiduoklis, ar taviškis tiesiog pravažiavo anksčiau, ar jo gal išvis nebuvo ir nebus;
- Įlipus į seną Škodą joje nerasti komposterių ir važiuoti zuikiu arba pirkti bilietėlius iš vairuotojo;
- Norint aktyvuoti bilietą, laukti kelias minutes, kol persikraus visi komposteriai, nes troleibusas pravažiavo iešmą ir pusei sekundės buvo dingusi elektra;
- Laukiant prie šviesoforo stebėti, kaip pravažiuoja trys skirtingų, bet visų tau tinkančių maršrutų autobusai ir laukti 20 minučių bet kokio kito transporto stotelėje;
- Atėjus į stotelę neturėti jokios informacijos, kada atvyks VT, nes švieslentėje rodo command line popupą arba bluescreeną (kas per idiotas galėjo numatyti Windows'us švieslentėse?), o cilindre esantys grafikai neatnaujinti ir permirkę taip, kad jų net nesimato;
- Kas ryt tikrintis stops.lt ir ieškoti raudonų šauktukų, nes Transrevis vėl neišleido autobusų visais grafikais;
- Bandyti įtilpti į piko metu perpildytą autobusą/troleibusą pagrindiniuose maršrutuose;
- Nespėti į autobusą/troleibusą ir gauti uždarytas duris tiesiai prieš nosį, nes pirmų durų, pro kurias spėtum įlipti, vairuotojai vis dar piktybiškai neatidarinėja net ir pabeldus;
- 31 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Nežinau, bet galimai iš Skalvių žiedo (iš Pašilų) kažkur. Spėčiau, kad tik 5G tikrai naujokams neduos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąPanašu, kad Judu planuoja pristatyti visiškai naują Vilniaus VT schemą. Dabartinė buvo neatnaujinta berods nuo 2021 m. Kol kas yra tik video sneak peek'as:
https://judu.lt/wp-content/uploads/2...080x1080-1.mp4
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąPanašu, kad Judu planuoja pristatyti visiškai naują Vilniaus VT schemą. Dabartinė buvo neatnaujinta berods nuo 2021 m. Kol kas yra tik video sneak peek'as:
https://judu.lt/wp-content/uploads/2...080x1080-1.mp4
- 1 patinka
Comment
Comment