Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Su draugais neretai diskutuojam apie Vilnių ir kai tema pasisuka apie VVT, visada iškyla mintis apie VT privatizavimą pagal VMS nustatytas taisykles vežimui, maršrutams ir t.t.
    Kaip manote, ar toks variantas prikeltų VVT iš merdėjimo stadijos, ar tai būtų tiesiog VVT pabaiga?
    Nepanašu, kad Transrevis būtų kažkuo geriau už VVT.

    Comment


      prichvatizacija tik pablogino vairuotuoju salygas, padidino atsauktu marsrutu skaiciu (nes privatininkams neapsimoka samdyti vairuotuju "ant pakeitimo" jeigu kazkas suserga, uzgeria ar atostogauja). Be to, isakoma "taupyti benzina" ir kai kurie Transrevio autobusai velkasi neitiketinai letu greiciu.Geru pavyzdziu to nera niekur. Uk buvo privatizavus traukiniu marsrutus, tai tik isbrangino kainas (nes privatininkui reikia darytis pelna, del to JAV sveikatos apsaugos sistema gerokai brangesne eni Europo neissprende), o problemu neissprende jokiu. Pasinaudodama situacija, per COVID, valstybe susigrazino kontrole.

      Tad, atsakant i klausima, tai butu pabaiga

      Comment


        Parašė TIME Rodyti pranešimą
        prichvatizacija tik pablogino vairuotuoju salygas, padidino atsauktu marsrutu skaiciu (nes privatininkams neapsimoka samdyti vairuotuju "ant pakeitimo" jeigu kazkas suserga, uzgeria ar atostogauja). Be to, isakoma "taupyti benzina" ir kai kurie Transrevio autobusai velkasi neitiketinai letu greiciu.Geru pavyzdziu to nera niekur. Uk buvo privatizavus traukiniu marsrutus, tai tik isbrangino kainas (nes privatininkui reikia darytis pelna, del to JAV sveikatos apsaugos sistema gerokai brangesne eni Europo neissprende), o problemu neissprende jokiu. Pasinaudodama situacija, per COVID, valstybe susigrazino kontrole.

        Tad, atsakant i klausima, tai butu pabaiga
        O aš manau, jog VVT išlaikymas savivaldybei nelogiškai daug kainuoja. VVT mokami dvigubai didesni įkainiai už kilometrą, nei privatiems. Ir šioje vietoje privatus verslas sugeba dirbti žymiai optimaliau ir pigiau, važiuoti naujomis TP. VVT giriasi, jog patys gaminasi lemputes savo transporto priemonėms. Ar tai ne absurdas?
        Tik kažkaip reiktų rasti privačių žaidėjų, jog visus maršrutus aptarnautų kokios 4 įmonės.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Pala pala... Tai dabar jau blogai, jeigu bus sukurta strategija 20-30 metų į priekį?
          Kai nėra strategijos ateinantiems 20 metų, tai gal reikėtu nuo jos pradėti?
          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
          Su draugais neretai diskutuojam apie Vilnių ir kai tema pasisuka apie VVT, visada iškyla mintis apie VT privatizavimą pagal VMS nustatytas taisykles vežimui, maršrutams ir t.t.
          Kaip manote, ar toks variantas prikeltų VVT iš merdėjimo stadijos, ar tai būtų tiesiog VVT pabaiga?
          Žiūrint į gerus VT pavyzd-ius pasaulyje beveik visur tai yra traktuojama kaip socialinė paslauga, subsidijuojant nepelningus maršrutus dėl visuomenės gerovės. Ar manai, kad privatininkas tai darys?


          Parašė Horn Rodyti pranešimą
          Ir šioje vietoje privatus verslas sugeba dirbti žymiai optimaliau ir pigiau, važiuoti naujomis TP.
          Nesugeba. Visi per paskutinius 3 metus juodu dūmų uždangą skleidžiančius ir turintys užtraukti žalos sveikatai atlyginimo baudą autobusai kuriuos mačiau buvo transrevio. Už tokį sveikatos žalojima tarša, jeigu jie realiai susimokėtų, transrevio nebebūtų kaip įmonės ir savininkai paskelbtų bankrtą.

          Comment


            Čia, aišku, prasideda ideologinės diskusijos, tad rasti sutarimą bus sunku. Bet mano požiūriu, privatizuoti viešąsias paslaugas beveik visais atvejais yra blogis. O viešasis transportas yra viena svarbiausių viešųjų paslaugų. Ir net Vilniuje šiandien mes matome, kad privatizavimas neveikia ir kokybės nesukuria.

            Comment


              Parašė Horn Rodyti pranešimą

              O aš manau, jog VVT išlaikymas savivaldybei nelogiškai daug kainuoja. VVT mokami dvigubai didesni įkainiai už kilometrą, nei privatiems. Ir šioje vietoje privatus verslas sugeba dirbti žymiai optimaliau ir pigiau, važiuoti naujomis TP. VVT giriasi, jog patys gaminasi lemputes savo transporto priemonėms. Ar tai ne absurdas?
              Tik kažkaip reiktų rasti privačių žaidėjų, jog visus maršrutus aptarnautų kokios 4 įmonės.
              kodel pigiau:važinėja mikriukais daug marsrutu privatininkai, taupo benzina vaziuodama vezlio greiciu net kokia Kareiviu gatve, neturi vairuotuoju ant pakeitimo, del to buna atsaukti marsrutai. Nepaisant didziuliu Vilniaus VT trukumu, jo privalumas su kitais miestais buvo tai, kad dauguma reisu atvaziuoja laiku arba su minimaliais velavimais, is prichvatizavus, to nebeliko ir daugybe reisu buvo cancellinta, gerai, kad pranesama is anksto, daznu atveju tiesiog ligdabo kviesti bolta atejus i stotele ir ten pasalus keliolika minuciu, nes be jokiu priezasciu autobuso nera.

              Be to, VMS nors kazkokias minimalias salygas vairuotuojams uztikrina, privatininkai net profsajungoms trugdo normaliai susikurti.

              Norint taupyti pinigus, geriau oligarchams lengvatas naikinti, tai kainuoja zymiai daugiau.
              ​​​​​
              ​​​



              Comment


                Parašė Horn Rodyti pranešimą

                O aš manau, jog VVT išlaikymas savivaldybei nelogiškai daug kainuoja. VVT mokami dvigubai didesni įkainiai už kilometrą, nei privatiems. Ir šioje vietoje privatus verslas sugeba dirbti žymiai optimaliau ir pigiau, važiuoti naujomis TP. VVT giriasi, jog patys gaminasi lemputes savo transporto priemonėms. Ar tai ne absurdas?
                Tik kažkaip reiktų rasti privačių žaidėjų, jog visus maršrutus aptarnautų kokios 4 įmonės.
                Optimizuot galima per darbuotojų algas. Bet po to tie patys privatūs vežėjai verkia, kad trūksta vairuotojų už jų siūlomas algas. Bet mokant konkurencingas algas matyt privatus vežėjas taptų nebekonkurencingas. Ar ne absurdas?

                Comment


                  Na tada skelkit, proto bokštai, kodėl dar žiemą VVT žadėtas kortelinis atsiskaitymas vasarą įdiegus naujus komposterius priims kortelinius atsiskaitymus, bet nepriima iki šiol?

                  ---

                  Sutikau pažįstamą vairuotoją, pasiskundė, kad dirba vien ukrainiečiai [na yra ir daug lietuvių], bardakas, trūlikų nieks netaiso, o Transrevis įdarbino 20 juodaodžių (tik nesupratau ar vien pas jį žiede ar iš viso). Rugsėjį davę interviu dėl sumažinto kursavimo, minėjo, kad atsiveš užsieniečių. Planas pavyko.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Transrevis įdarbino 20 juodaodžių (tik nesupratau ar vien pas jį žiede ar iš viso).
                    Kokiais maršrutais jie vairuoja?

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Kokiais maršrutais jie vairuoja?
                      Nežinau, bet galimai iš Skalvių žiedo (iš Pašilų) kažkur. Spėčiau, kad tik 5G tikrai naujokams neduos.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Panašu, kad Judu planuoja pristatyti visiškai naują Vilniaus VT schemą. Dabartinė buvo neatnaujinta berods nuo 2021 m. Kol kas yra tik video sneak peek'as:
                        https://judu.lt/wp-content/uploads/2...080x1080-1.mp4

                        Comment


                          Parašė felar Rodyti pranešimą
                          Panašu, kad Judu planuoja pristatyti visiškai naują Vilniaus VT schemą. Dabartinė buvo neatnaujinta berods nuo 2021 m. Kol kas yra tik video sneak peek'as:
                          https://judu.lt/wp-content/uploads/2...080x1080-1.mp4
                          Pirma pagalvojau ir apsidžiaugiau, kad bus atnaujinta eismo schema, t.y. maršrutai, grafikai, nauji greitieji maršrutai ir t.t O čia tik žemėlapio dizainas =D
                          Paskutinis taisė Nikas; 2023.12.09, 22:24.

                          Comment


                            Ak, jei bent kelios linijos būtų tramvajaus arba metro.

                            Comment


                              Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                              Ak, jei bent kelios linijos būtų tramvajaus arba metro.
                              Aš noriu oro balionų nuo Šeškinės kalno iki Lukiškių aikštės.
                              paksiaus Imbrasas & Co svaigo apie tai tuo pat metu užkasdami į stadioną savo kišenes per Veikmę 115 mln Lt.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                                Aš noriu oro balionų nuo Šeškinės kalno iki Lukiškių aikštės.
                                paksiaus Imbrasas & Co svaigo apie tai tuo pat metu užkasdami į stadioną savo kišenes per Veikmę 115 mln Lt.
                                Svajoti sveika. Bent prieš Kalėdas galima pasvajoti apie kažką geresnio Vilniaus VT.

                                Comment


                                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                                  Svajoti sveika. Bent prieš Kalėdas galima pasvajoti apie kažką geresnio Vilniaus VT.
                                  Nedraudžiu. #Metoo
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Jei kas ir sutvarkys Vilniaus VT, tai tik nauja schema. Čia ne kokios mažareikšmės problemos, kaip:
                                    • Praėjus pusmečiui nuo naujos bilieto sistemos paleidimo vis dar važinėjantys vaiduokliai, kurių nerodo švieslentėse. Juk nieko nėra smagiau, nei atėjus į stotelę keliomis minutėmis prieš savo autobusą/troleibusą, švieslentėje išvysti, kad sekantis bus už 25 minučių ir svarstyti, ar vėl vaiduoklis, ar taviškis tiesiog pravažiavo anksčiau, ar jo gal išvis nebuvo ir nebus;
                                    • Įlipus į seną Škodą joje nerasti komposterių ir važiuoti zuikiu arba pirkti bilietėlius iš vairuotojo;
                                    • Norint aktyvuoti bilietą, laukti kelias minutes, kol persikraus visi komposteriai, nes troleibusas pravažiavo iešmą ir pusei sekundės buvo dingusi elektra;
                                    • Laukiant prie šviesoforo stebėti, kaip pravažiuoja trys skirtingų, bet visų tau tinkančių maršrutų autobusai ir laukti 20 minučių bet kokio kito transporto stotelėje;
                                    • Atėjus į stotelę neturėti jokios informacijos, kada atvyks VT, nes švieslentėje rodo command line popupą arba bluescreeną (kas per idiotas galėjo numatyti Windows'us švieslentėse?), o cilindre esantys grafikai neatnaujinti ir permirkę taip, kad jų net nesimato;
                                    • Kas ryt tikrintis stops.lt ir ieškoti raudonų šauktukų, nes Transrevis vėl neišleido autobusų visais grafikais;
                                    • Bandyti įtilpti į piko metu perpildytą autobusą/troleibusą pagrindiniuose maršrutuose;
                                    • Nespėti į autobusą/troleibusą ir gauti uždarytas duris tiesiai prieš nosį, nes pirmų durų, pro kurias spėtum įlipti, vairuotojai vis dar piktybiškai neatidarinėja net ir pabeldus;
                                    Galima būtų tęsti ir tęsti, bet kam, juk Judu labai užsiėmę naujos schemos paišymu, ir tai išspręs visas problemas. Tik galiu lažintis, kad per metus laiko taip ir nesugebės tos schemos iškabinti visose stotelėse.

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                      Nežinau, bet galimai iš Skalvių žiedo (iš Pašilų) kažkur. Spėčiau, kad tik 5G tikrai naujokams neduos.
                                      O nuo kada Transrevis 5G aptarnauja ?

                                      Comment


                                        Parašė felar Rodyti pranešimą
                                        Panašu, kad Judu planuoja pristatyti visiškai naują Vilniaus VT schemą. Dabartinė buvo neatnaujinta berods nuo 2021 m. Kol kas yra tik video sneak peek'as:
                                        https://judu.lt/wp-content/uploads/2...080x1080-1.mp4
                                        Mažareikšmis dalykas, bet sakyčiau gražu.

                                        Comment


                                          Parašė felar Rodyti pranešimą
                                          Panašu, kad Judu planuoja pristatyti visiškai naują Vilniaus VT schemą. Dabartinė buvo neatnaujinta berods nuo 2021 m. Kol kas yra tik video sneak peek'as:
                                          https://judu.lt/wp-content/uploads/2...080x1080-1.mp4
                                          Metro, gal ir nieko tokios schemos, bet autobusui kažkaip visai nepatogu skaityti. Labai jau didelė abstrakcija. Ir žinoma, kaip rašo Ignalina, turbūt mažiausiai šiai dienai reikalingas darbas kalbant apie VVT.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X