Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Dar nežiūrėjau (žiūrėsiu), bet įdomu, kas dalyvaus studijos pirkime? Tik vietinė VGTU ar panaši lochų chebra? Ar kalba eina apie normalias tarptautines tuo užsiimančias kompanijas?
    Tiek VGTU, tiek bet kokia kita studija puikiai gulės stalčiuje. Na gal tik VGTU privalumas, kad bus galima išsitraukt iš stalčiaus kai norės atsimazinti nuo ko nors darymo.

    Comment


      Galėtų pradėt nuo turimų planų įgyvendinimo, kad ir CCCP 1970 m. ir pastatyt traukinius po senamiesčiu. Dar John pranešimas pametėjo mintį, kad VVT specialiai nepadarė atsiskaitymo kortelėmis su naujaisiais komposteriais. Gi kiekvienas apmokėjimas nuskaito bankinį mokestį. Kuo mažesnė suma, tuo labiau gali neapsimokėti. VVT tiesiog surinktų mažiau pinigų arba reiktų kelti bilieto kainą už kurią keleiviai gautų tą patį surudijusį trūliką.

      Parašė John Rodyti pranešimą
      Bangkoke. <...>

      Atrodo jau 2023 ir viską, bet niekas nepasikeitė nuo 1999, kai buvo pastatyta pirma Skytrain'o linija. Erzina terliotis su tais jų pinigais ir kaskart ieškoti monetų. Iš šiaip Bankokas kažkodėl atsilieka cashless dalykuose, tiek lyginant su Europa, tiek su Kinija.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Dar John pranešimas pametėjo mintį, kad VVT specialiai nepadarė atsiskaitymo kortelėmis su naujaisiais komposteriais. Gi kiekvienas apmokėjimas nuskaito bankinį mokestį. Kuo mažesnė suma, tuo labiau gali neapsimokėti. VVT tiesiog surinktų mažiau pinigų arba reiktų kelti bilieto kainą už kurią keleiviai gautų tą patį surudijusį trūliką.
        Gal apsieikime be sąmokslo teorijų skleidimo, gi buvo kalbėta kad atsiskaitymas banko kortelėmis autobuse atsiras per artimiausius metus

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Galėtų pradėt nuo turimų planų įgyvendinimo, kad ir CCCP 1970 m. ir pastatyt traukinius po senamiesčiu. Dar John pranešimas pametėjo mintį, kad VVT specialiai nepadarė atsiskaitymo kortelėmis su naujaisiais komposteriais. Gi kiekvienas apmokėjimas nuskaito bankinį mokestį. Kuo mažesnė suma, tuo labiau gali neapsimokėti. VVT tiesiog surinktų mažiau pinigų arba reiktų kelti bilieto kainą už kurią keleiviai gautų tą patį surudijusį trūliką.
          Tai tegul pabrangina bilietus nuo 65c iki 68c. Manau kaip nors išgyvensim tokį kainos šuolį patogumo vardan.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Ateities Vilniaus komiteto posėdyje kalbėta apie poreikį organizuoti pirkimą studijos ir vizijos iki 2040-2050 metų sudarymui:

            Ką? Net ne 2030-2040, o 2040-2050? Gerai, kad ne 2800-3500.

            Žodžiu toliau vengiama pokyčių ir kratomasi atsakomybės, nes bet kokių rimtesnių investicijų į VT paskelbimas reikš, kad būsi užpultas automarozų Benkunsko rinkėjų, kurie rėks ‘naujieji Vasiukai’ ir ‘kur Šiaurinė gatvė’. Dėl to kalbame tokiais laiko terminais, kur jau galima bus ir apie skraidančias mašinas rašyti ir šiaip fantazuoti visokius šūdus.

            Reikia skubiai paskelbti, kad iki šiol Vilniuje buvo remiamasi išgalvotais skaičiais, atšaukti tas ubagiškas nesąmones, planuojamas iki 2030-ųjų metų, ir padaryti studiją, kurios įgyvendinimą būtų galima pradėti šiandien. Tada maldauti ES ir valstybės pinigų. Iki 2030-ųjų galima sukalti dvi geras Light Rail linijas, iki 2040-ųjų - ir visą tinklą. Bet ubagu gimęs ubagu ir mirsi, net ir su milijardiniu biudžetu ir, praktiškai, neribota ES parama (kuri irgi amžinai nesitęs).
            Paskutinis taisė VLR; 2023.12.05, 08:58.

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą

              Ką? Net ne 2030-2040, o 2040-2050? Gerai, kad ne 2800-3500.

              Žodžiu toliau vengiama pokyčių ir kratomasi atsakomybės, nes bet kokių rimtesnių investicijų į VT paskelbimas reikš, kad būsi užpultas automarozų Benkunsko rinkėjų, kurie rėks ‘naujieji Vasiukai’ ir ‘kur Šiaurinė gatvė’. Dėl to kalbame tokiais laiko terminais, kur jau galima bus ir apie skraidančias mašinas rašyti ir šiaip fantazuoti visokius šūdus.

              Reikia skubiai paskelbti, kad iki šiol Vilniuje buvo remiamasi išgalvotais skaičiais, atšaukti tas ubagiškas nesąmones, planuojamas iki 2030-ųjų metų, ir padaryti studiją, kurios įgyvendinimą būtų galima pradėti šiandien. Tada maldauti ES ir valstybės pinigų. Iki 2030-ųjų galima sukalti dvi geras Light Rail linijas, iki 2040-ųjų - ir visą tinklą. Bet ubagu gimęs ubagu ir mirsi, net ir su milijardiniu biudžetu ir, praktiškai, neribota ES parama (kuri irgi amžinai nesitęs).
              Pala pala... Tai dabar jau blogai, jeigu bus sukurta strategija 20-30 metų į priekį?

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Pala pala... Tai dabar jau blogai, jeigu bus sukurta strategija 20-30 metų į priekį?
                Šiuo atveju labai blogai, nes skiria sau daugiau laiko nieko neveikti ir ramiai laukti 2040.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Pala pala... Tai dabar jau blogai, jeigu bus sukurta strategija 20-30 metų į priekį?
                  Let's be real, dabar jokia strategija nebus sukurta. Kaip ir nebuvo iki šiol. Tiesiog su tokiomis datomis bus formalizuojamas nieko nedarymas ir stagnacija.

                  Comment


                    Su tokiu požiūriu užsikasti į neseniai iškastą metro tunelį ir numirt susisukus kamputyje.

                    EDIT: perfrazuoju, kad niekam nekiltų klausimų: belieka išsikasti maža tuneliuką, susisukt kamputyje ir užsikast.
                    Paskutinis taisė Creatium; 2023.12.05, 16:42.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Su tokiu požiūriu užsikasti į neseniai iškastą metro tunelį ir numirt susisukus kamputyje.
                      Metro tunelį? Where??

                      Comment


                        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                        Metro tunelį? Where??
                        Galima pabandyti vos ne dvigubai už Vilnių mažesniame, neturtingesniame ir sostinės statuso neturinčiame Cluj-Napoca.

                        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cluj-Napoca_Metro

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                          Galima pabandyti vos ne dvigubai už Vilnių mažesniame, neturtingesniame ir sostinės statuso neturinčiame Cluj-Napoca.

                          https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cluj-Napoca_Metro
                          Taip, bet ne Vilniuje. Pagalvojau, kad galbūt Vilniuje kokį tunelį iškasė pabandymui. Oh well..
                          Paskutinis taisė Silber418; 2023.12.05, 16:49.

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                            Gal apsieikime be sąmokslo teorijų skleidimo, gi buvo kalbėta kad atsiskaitymas banko kortelėmis autobuse atsiras per artimiausius metus
                            Yra skirtumas tarp taip vadinamų konspiracijų teorijų (šis terminas šiaip dažnai naudojamas prasme ,,užsičiaupk, nedrįsk kvescionuoti, nemąstyk ir daryk kaip AŠ tau liepsiu. Kritinis mąstymas - pavojus nacionaliniam saugumui.'') ir pas mus išsibujojusio ,,kaip čia galima ''protingiau'' išsisukti'' mąstymo tipo.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Pala pala... Tai dabar jau blogai, jeigu bus sukurta strategija 20-30 metų į priekį?
                              Man atrodo mintis ne kad blogai ilgametė strategija, o kad kvepia eiliniu ,,atsimazinimu'' prisidengiant gražiomis frazėmis ir po to nelabai ką darant.

                              Tegu padaro tą viziją, strategiją ar ką ten darys. Net jei išplaus pinigus dar kartą - ne tiek ir daug turėtų kainuoti.

                              PVZ.
                              Kiek galima ,,strateguoti, vizijuoti'' su Šiaurine gatve? 50 metų gal jau kaip ir užtenka ar reikia dar kokius bent 10 metų?
                              Paskutinis taisė spekas; 2023.12.05, 17:04.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Su tokiu požiūriu užsikasti į neseniai iškastą metro tunelį ir numirt susisukus kamputyje.

                                EDIT: perfrazuoju, kad niekam nekiltų klausimų: belieka išsikasti maža tuneliuką, susisukt kamputyje ir užsikast.
                                Su dabartiniu požiūriu užtat turim šūdiniausią VT visoje ES, medvaržčiais "taisomus" troleibusus ir degančius techniškai netvarkingus autobusus. "Strategijos" ir "vizijos" daromos minimum 25 metus su lygiai 0 rezultatų. Dabar tiesiog bus formalizuojamas dešimtmečius trunkantis visiškai nieko nedarymas dar bent iki 2040.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Su dabartiniu požiūriu užtat turim šūdiniausią VT visoje ES, medvaržčiais "taisomus" troleibusus ir degančius techniškai netvarkingus autobusus. "Strategijos" ir "vizijos" daromos minimum 25 metus su lygiai 0 rezultatų. Dabar tiesiog bus formalizuojamas dešimtmečius trunkantis visiškai nieko nedarymas dar bent iki 2040.
                                  ...todėl reikia daryt ne strategijas, o imt kastuvą į rankas ir eit kast metro tunelį? Ar ne taip?

                                  Comment


                                    kas dar baisiausia, tai kad Vilniuje dauguma zmoniu vaziuoja panasia kryptimi (rytais - komblokynai - centras, vakarais - atvirksciai), taio kad metro ne t nebutu labai komplikuotas, kur reikia skaiciuoti tokiais atvejais kai daug zmoniu po skirtingas kryptis juda

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      ...todėl reikia daryt ne strategijas, o imt kastuvą į rankas ir eit kast metro tunelį? Ar ne taip?
                                      Reikia nustatyti realistiškas datas. Ne 2050, o per kiek laiko galima realistiškai, remiantis kitų ES šalių pavyzdžiais ir mums siūlomu milžinišku ES finansavimu, pradėti normalią miesto VT pertvarką. Kalba turėtų eiti apie 2025-2030 metus. Skelbiant pirkimus strategijai dabar, ją turėtume kažkada 2024. Per 2025 būtų realistiška pradėti rangos pirkimus VT transporto hubui ir, kaip minimum, vienai tramvajaus linijai. Iki 2030 jau galėtume turėti dalinai funkcionuojančią civilizuoto VT sistemą. Nurodyti 2040-2050 yra iš esmės tas pats, kas apsakyti, kad nieko mes nedarysime, neplanuojam daryti ir galbūt kažkada kažkas labai tolimoje ateityje galėtų tą daryti. Bet tam nereiktų švaistyti mano pinigų.
                                      Paskutinis taisė John; 2023.12.05, 17:37.

                                      Comment


                                        Su draugais neretai diskutuojam apie Vilnių ir kai tema pasisuka apie VVT, visada iškyla mintis apie VT privatizavimą pagal VMS nustatytas taisykles vežimui, maršrutams ir t.t.
                                        Kaip manote, ar toks variantas prikeltų VVT iš merdėjimo stadijos, ar tai būtų tiesiog VVT pabaiga?

                                        Comment


                                          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                          Su draugais neretai diskutuojam apie Vilnių ir kai tema pasisuka apie VVT, visada iškyla mintis apie VT privatizavimą pagal VMS nustatytas taisykles vežimui, maršrutams ir t.t.
                                          Kaip manote, ar toks variantas prikeltų VVT iš merdėjimo stadijos, ar tai būtų tiesiog VVT pabaiga?
                                          Ne esmė, ar maršrutai (ar visa sistema) perduota privatininkui ar ne. Yra ir gerų ir blogų pavyzdžių įvairiuose miestuose. Vilniaus problema ne maršrutų/sistemos privatizavimas, o tiesiog atsainus politikų požiūris į VT apskritai. Ar jie atsainiai žiūrės į valdišką ar privatų VT, nedarys esminio skirtumo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X