Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Galėtų pradėt nuo turimų planų įgyvendinimo, kad ir CCCP 1970 m. ir pastatyt traukinius po senamiesčiu. Dar John pranešimas pametėjo mintį, kad VVT specialiai nepadarė atsiskaitymo kortelėmis su naujaisiais komposteriais. Gi kiekvienas apmokėjimas nuskaito bankinį mokestį. Kuo mažesnė suma, tuo labiau gali neapsimokėti. VVT tiesiog surinktų mažiau pinigų arba reiktų kelti bilieto kainą už kurią keleiviai gautų tą patį surudijusį trūliką.
Parašė John Rodyti pranešimąBangkoke. <...>
Atrodo jau 2023 ir viską, bet niekas nepasikeitė nuo 1999, kai buvo pastatyta pirma Skytrain'o linija. Erzina terliotis su tais jų pinigais ir kaskart ieškoti monetų. Iš šiaip Bankokas kažkodėl atsilieka cashless dalykuose, tiek lyginant su Europa, tiek su Kinija.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąDar John pranešimas pametėjo mintį, kad VVT specialiai nepadarė atsiskaitymo kortelėmis su naujaisiais komposteriais. Gi kiekvienas apmokėjimas nuskaito bankinį mokestį. Kuo mažesnė suma, tuo labiau gali neapsimokėti. VVT tiesiog surinktų mažiau pinigų arba reiktų kelti bilieto kainą už kurią keleiviai gautų tą patį surudijusį trūliką.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąGalėtų pradėt nuo turimų planų įgyvendinimo, kad ir CCCP 1970 m. ir pastatyt traukinius po senamiesčiu. Dar John pranešimas pametėjo mintį, kad VVT specialiai nepadarė atsiskaitymo kortelėmis su naujaisiais komposteriais. Gi kiekvienas apmokėjimas nuskaito bankinį mokestį. Kuo mažesnė suma, tuo labiau gali neapsimokėti. VVT tiesiog surinktų mažiau pinigų arba reiktų kelti bilieto kainą už kurią keleiviai gautų tą patį surudijusį trūliką.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAteities Vilniaus komiteto posėdyje kalbėta apie poreikį organizuoti pirkimą studijos ir vizijos iki 2040-2050 metų sudarymui:
Žodžiu toliau vengiama pokyčių ir kratomasi atsakomybės, nes bet kokių rimtesnių investicijų į VT paskelbimas reikš, kad būsi užpultas automarozų Benkunsko rinkėjų, kurie rėks ‘naujieji Vasiukai’ ir ‘kur Šiaurinė gatvė’. Dėl to kalbame tokiais laiko terminais, kur jau galima bus ir apie skraidančias mašinas rašyti ir šiaip fantazuoti visokius šūdus.
Reikia skubiai paskelbti, kad iki šiol Vilniuje buvo remiamasi išgalvotais skaičiais, atšaukti tas ubagiškas nesąmones, planuojamas iki 2030-ųjų metų, ir padaryti studiją, kurios įgyvendinimą būtų galima pradėti šiandien. Tada maldauti ES ir valstybės pinigų. Iki 2030-ųjų galima sukalti dvi geras Light Rail linijas, iki 2040-ųjų - ir visą tinklą. Bet ubagu gimęs ubagu ir mirsi, net ir su milijardiniu biudžetu ir, praktiškai, neribota ES parama (kuri irgi amžinai nesitęs).Paskutinis taisė VLR; 2023.12.05, 08:58.
- 14 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Ką? Net ne 2030-2040, o 2040-2050? Gerai, kad ne 2800-3500.
Žodžiu toliau vengiama pokyčių ir kratomasi atsakomybės, nes bet kokių rimtesnių investicijų į VT paskelbimas reikš, kad būsi užpultas automarozų Benkunsko rinkėjų, kurie rėks ‘naujieji Vasiukai’ ir ‘kur Šiaurinė gatvė’. Dėl to kalbame tokiais laiko terminais, kur jau galima bus ir apie skraidančias mašinas rašyti ir šiaip fantazuoti visokius šūdus.
Reikia skubiai paskelbti, kad iki šiol Vilniuje buvo remiamasi išgalvotais skaičiais, atšaukti tas ubagiškas nesąmones, planuojamas iki 2030-ųjų metų, ir padaryti studiją, kurios įgyvendinimą būtų galima pradėti šiandien. Tada maldauti ES ir valstybės pinigų. Iki 2030-ųjų galima sukalti dvi geras Light Rail linijas, iki 2040-ųjų - ir visą tinklą. Bet ubagu gimęs ubagu ir mirsi, net ir su milijardiniu biudžetu ir, praktiškai, neribota ES parama (kuri irgi amžinai nesitęs).
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pala pala... Tai dabar jau blogai, jeigu bus sukurta strategija 20-30 metų į priekį?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pala pala... Tai dabar jau blogai, jeigu bus sukurta strategija 20-30 metų į priekį?
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSu tokiu požiūriu užsikasti į neseniai iškastą metro tunelį ir numirt susisukus kamputyje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Metro tunelį? Where??
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cluj-Napoca_Metro
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Galima pabandyti vos ne dvigubai už Vilnių mažesniame, neturtingesniame ir sostinės statuso neturinčiame Cluj-Napoca.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cluj-Napoca_MetroPaskutinis taisė Silber418; 2023.12.05, 16:49.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Gal apsieikime be sąmokslo teorijų skleidimo, gi buvo kalbėta kad atsiskaitymas banko kortelėmis autobuse atsiras per artimiausius metus
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pala pala... Tai dabar jau blogai, jeigu bus sukurta strategija 20-30 metų į priekį?
Tegu padaro tą viziją, strategiją ar ką ten darys. Net jei išplaus pinigus dar kartą - ne tiek ir daug turėtų kainuoti.
PVZ.
Kiek galima ,,strateguoti, vizijuoti'' su Šiaurine gatve? 50 metų gal jau kaip ir užtenka ar reikia dar kokius bent 10 metų?Paskutinis taisė spekas; 2023.12.05, 17:04.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSu tokiu požiūriu užsikasti į neseniai iškastą metro tunelį ir numirt susisukus kamputyje.
EDIT: perfrazuoju, kad niekam nekiltų klausimų: belieka išsikasti maža tuneliuką, susisukt kamputyje ir užsikast.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Su dabartiniu požiūriu užtat turim šūdiniausią VT visoje ES, medvaržčiais "taisomus" troleibusus ir degančius techniškai netvarkingus autobusus. "Strategijos" ir "vizijos" daromos minimum 25 metus su lygiai 0 rezultatų. Dabar tiesiog bus formalizuojamas dešimtmečius trunkantis visiškai nieko nedarymas dar bent iki 2040.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
...todėl reikia daryt ne strategijas, o imt kastuvą į rankas ir eit kast metro tunelį? Ar ne taip?Paskutinis taisė John; 2023.12.05, 17:37.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąSu draugais neretai diskutuojam apie Vilnių ir kai tema pasisuka apie VVT, visada iškyla mintis apie VT privatizavimą pagal VMS nustatytas taisykles vežimui, maršrutams ir t.t.
Kaip manote, ar toks variantas prikeltų VVT iš merdėjimo stadijos, ar tai būtų tiesiog VVT pabaiga?
- 4 patinka
Comment
Comment