Po to, kai buvo nutiestas Vakarinis aplinkkelis, GV statusas turėjo būti pažemintas. Aišku, ne iki to, kad būtų leidžiama daryti šviesoforines sankryžas bet kurioj vietoj, bet VT ten turi būti. Kaip ir Tūkstantmečio g.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąPo to, kai buvo nutiestas Vakarinis aplinkkelis, GV statusas turėjo būti pažemintas. Aišku, ne iki to, kad būtų leidžiama daryti šviesoforines sankryžas bet kurioj vietoj, bet VT ten turi būti. Kaip ir Tūkstantmečio g.
- 1 patinka
Comment
-
Nespėjau nufotkinti, bet šiandien Pylimo g., po 6 vakaro, jau visiškai sutemus, troleibusas važiavo BE ŠVIESŲ. Pamojavau vairuotojui ir parodžiau, kad šviesos neveikia. Tas tik skėstelėjo rankomis - suprask neveikia, ir jis nieko negali padaryti - ir nuvažiavo toliau. Blemba, iki ko nusigyvenom
- 14 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNespėjau nufotkinti, bet šiandien Pylimo g., po 6 vakaro, jau visiškai sutemus, troleibusas važiavo BE ŠVIESŲ. Pamojavau vairuotojui ir parodžiau, kad šviesos neveikia. Tas tik skėstelėjo rankomis - suprask neveikia, ir jis nieko negali padaryti - ir nuvažiavo toliau. Blemba, iki ko nusigyvenom
Comment
-
Ital. Riparazione, pranc. Remonte, ispan. Reparar, liet. Remòntas:
1. taisymas – techn. įrenginių, statinių, mašinų, prietaisų, daiktų gedimų ir fizinio susidėvėjimo šalinimas
https://www.zodziai.lt/remontas♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
https://madeinvilnius.lt/transportas...tvarkarasciai/
Man gal galite kas paaiskinti kodel taip daznai VT tvarkarasciai keiciasi Vilniuje? Marsrutu laikai turbut dazniau keiciasi negu Benkunskas savo triusikus keicia.
- 3 patinka
Comment
-
Forume rašyta, kad anksčiau keisdavo, nes stipriai vairuotojų mažėjo. Nuo streiko 100 žmonių padaugėjo. Gal dabar keičia "į gerą" dažninant?
https://rekvizitai.vz.lt/imone/vilni...toju-skaicius/♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąhttps://madeinvilnius.lt/transportas...tvarkarasciai/
Man gal galite kas paaiskinti kodel taip daznai VT tvarkarasciai keiciasi Vilniuje? Marsrutu laikai turbut dazniau keiciasi negu Benkunskas savo triusikus keicia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Labai liūdina, kai VT entuziastas pasigauna bereikšmes (ir netgi absurdiškas) reglamentų eilutes ir jas naudoja paneigti kitus argumentus. Mes turime gatvę kuri tarnauja kaip masalas automobiliams, kurioje dėl kažkokios nuo senų laikų nepašalintos STR eilutės yra "draudžiamas" VT eismas. Tai galbūt STR neadekvatus šiuo atžvilgiu? Kokia nauda iš GV, kuriuo negali važiuoti viešasis transportas, miestui darnaus judumo atžvilgiu?
Vistiek ten traukinys tik kartais pasirodo.
Comment
-
Kategorijos kategorijom, bet norint, jog bent dalis savo laiką vertinančių Riešės ar Bajorų gyventojų važiuotų viešuoju transportu į miestą, greitasis autobusas per GV yra ko gero paprasčiausias sprendimas, kurį jau rytoj būtų galima iš esmės pritaikyti. Kaip eismui trukdytų niekur nestojantis autobusas? Ties tais pačiais Baltupiais nėra problemos padaryti VT įvažas, kur būtų logiška turėti vieną tarpinį sustojimą.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąItal. Riparazione, pranc. Remonte, ispan. Reparar, liet. Remòntas:
1. taisymas – techn. įrenginių, statinių, mašinų, prietaisų, daiktų gedimų ir fizinio susidėvėjimo šalinimas
https://www.zodziai.lt/remontas
Comment
-
Parašė neoplan Rodyti pranešimąKategorijos kategorijom, bet norint, jog bent dalis savo laiką vertinančių Riešės ar Bajorų gyventojų važiuotų viešuoju transportu į miestą, greitasis autobusas per GV yra ko gero paprasčiausias sprendimas, kurį jau rytoj būtų galima iš esmės pritaikyti. Kaip eismui trukdytų niekur nestojantis autobusas? Ties tais pačiais Baltupiais nėra problemos padaryti VT įvažas, kur būtų logiška turėti vieną tarpinį sustojimą.Lietuva visiems.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė neoplan Rodyti pranešimąKategorijos kategorijom, bet norint, jog bent dalis savo laiką vertinančių Riešės ar Bajorų gyventojų važiuotų viešuoju transportu į miestą, greitasis autobusas per GV yra ko gero paprasčiausias sprendimas, kurį jau rytoj būtų galima iš esmės pritaikyti. Kaip eismui trukdytų niekur nestojantis autobusas? Ties tais pačiais Baltupiais nėra problemos padaryti VT įvažas, kur būtų logiška turėti vieną tarpinį sustojimą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Labai liūdina, kai VT entuziastas pasigauna bereikšmes (ir netgi absurdiškas) reglamentų eilutes ir jas naudoja paneigti kitus argumentus. Mes turime gatvę kuri tarnauja kaip masalas automobiliams, kurioje dėl kažkokios nuo senų laikų nepašalintos STR eilutės yra "draudžiamas" VT eismas. Tai galbūt STR neadekvatus šiuo atžvilgiu? Kokia nauda iš GV, kuriuo negali važiuoti viešasis transportas, miestui darnaus judumo atžvilgiu?
Galbūt aš pradėjau per siaurai žiūrėti, bet man tokio lygio pasiūlymai pradėjo būti tiesiog tuščiais oro virpesiais. Pasigendu tikro noro kažką keisti ir kolektyviškai rašyti, kelti šurmulį, nes mūsų pąmastymai ir paklodės forume nieko neįpareigoja kažką daryti, net jeigu kažkas iš savivaldybės tą perskaito.
- 15 patinka
Comment
-
Ačiū už komentarą. Akivaizdu, kad visą tą inerciją pajudinti sunku, nes entuziastai pagal apibrėžimą yra daug labiau suinteresuoti tam tikru klausimu nei biurokratai. Be abejo, čia forume sklaido tik idėjos, tai tėra tam tikras garo nuleidimo, kritikos nukreipimo kanalas. Iš kitos pusės, Forume tikrai yra žmonių, kuriem susibūrus ir pradėjus kryptingai veikti ir komunikuoti, gal atsiras didesnis spaudimas kažką daryti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Pirmasis ir atsiradęs iš karto buvo Kareivių g. "T" formos sanryžoje važiuojant A juosta, kur mašinoms nei kiek nesutrukdė. Kur kiti 3?
2. Kalvarijų g. prie Baldų rojaus
3. Žaliojo tilto stotelė
4. Konstitucijos pr.
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąAčiū už komentarą. Akivaizdu, kad visą tą inerciją pajudinti sunku, nes entuziastai pagal apibrėžimą yra daug labiau suinteresuoti tam tikru klausimu nei biurokratai. Be abejo, čia forume sklaido tik idėjos, tai tėra tam tikras garo nuleidimo, kritikos nukreipimo kanalas. Iš kitos pusės, Forume tikrai yra žmonių, kuriem susibūrus ir pradėjus kryptingai veikti ir komunikuoti, gal atsiras didesnis spaudimas kažką daryti.
Comment
Comment