Gal kas gali pasakyti ir žino, kaip šiai dienai VVT autobusų garažinėje numeracijoje (40××,41××,45×× ir kt) atsispindi nepriklausomybės pradžioje buvusios kolonos 1×××, 2×××, 3xxx? Ar kažkur minėti skyriai/poskyriai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Vakarinio piko metu daugybė maršrutų važiuoja po du troleibusus/autobusus vienas po kito. T6, T12, 3G, A7 (su 35min tarpu ir dviemis iš kart) ir galybė kitų. Jiems bl liūdna po vieną važinėt, ar kaip galima tokį eismą paaiškint? Nejau neįmanoma grafikų bent kiek žmogiškiau pritaikyt?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąTai po du dar nieko, pamenu vieną kartą 4g keturis iš eilės mačiau tai taip sakykim įsiminė ilgam
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Būkim biedni bet teisingi, tokie keturgubi traukiniai susidaro ne dėl netobulų tvarkaraščių, bet dėl kamščių ir dispečerių abejingumo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Būkim biedni bet teisingi, tokie keturgubi traukiniai susidaro ne dėl netobulų tvarkaraščių, bet dėl kamščių ir dispečerių abejingumo
ir daugybė kitų dvigubų traukinukų. Kaip keleiviui pikčiausia, kai ateidamas į stotelę matai nuvažiuojantį tokį traukinuką, o iki kito to maršruto autobuso/troleibuso laukt reikia 20+ min.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
19:00-19:30, jau gerokai po piko meto, galima būtų stabilizuoti traukinukus, jei tik kažkam būtų ne px ant to. O bet tačiau:
ir daugybė kitų dvigubų traukinukų. Kaip keleiviui pikčiausia, kai ateidamas į stotelę matai nuvažiuojantį tokį traukinuką, o iki kito to maršruto autobuso/troleibuso laukt reikia 20+ min.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Būkim biedni bet teisingi, tokie keturgubi traukiniai susidaro ne dėl netobulų tvarkaraščių, bet dėl kamščių ir dispečerių abejingumo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
dėl nesugebėjimo nupirkti baltų dažų kibiro
Tu kažkodėl visiškai ignoruoji, kad savivaldybės (arba jų įmonių) klerkams pripažinus, kad darom šūdus ir karalius (=eksvaldas) nuogas, jie labai greitai skristų lauk ir jų vietoje atsirastų dar mažiau iniciatyvūs žmonės.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Jeigu tu rimtai manai, kad viskas taip lengvai vyksta, kodėl tu pats nenorėtum nupirkti to kibiro ir naktį tų juostų nusibraižyti? Dažams galėtume susimesti, tebūnie.
Tu kažkodėl visiškai ignoruoji, kad savivaldybės (arba jų įmonių) klerkams pripažinus, kad darom šūdus ir karalius (=eksvaldas) nuogas, jie labai greitai skristų lauk ir jų vietoje atsirastų dar mažiau iniciatyvūs žmonės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąJeigu tu rimtai manai, kad viskas taip lengvai vyksta, kodėl tu pats nenorėtum nupirkti to kibiro ir naktį tų juostų nusibraižyti? Dažams galėtume susimesti, tebūnie.
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
.......Ir gauti baudą, ir atlyginti nuostolius, susijusius su savavališkai nupaišytų juostų pašalinimu.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Tai kokią išvadą pasidarom?
- 1 patinka
Comment
-
Sumečiau čia tokią paklodę.... VVT važiuoju retai, nes tai šiaip outdated šūdas, kuriuo, kaip vienas protingas žmogus rašė, važiuoja tik tie, kurie dar negali vairuoti, jau negali vairuoti arba neturi pinigų kažkam kitam. Įlipus į tą seną Škodą pasijauti visišku loxu ir supranti, kad į barą reikėjo riedėti Boltu. Aš manau, kad vilniečiai ir kažkuri politinė jėga turėtų priimti konkrečią rezoliuciją dėl VVT, kitu atveju toliau liksime postsovietiniu, atsilikusiu miestu su spūstimis ir didžiuliais ekonominiai ir kitais nuostoliai dėl VT nebūvimo. Tai apačioje keli punktai, kurie mano galva, jau dabar gali būti implementuojami, paliekant ramybėje svajones apie metro ar tramvajų, iš kurių vienintelis veikiantis varantas būtų tik hibridinis metro kaip Porto, Portugaijoje. Joks infrastruktūra besidalinantis tramvajus nepatenkints Vilniaus poreikio (žiūrėti automobilių kiekius piko valandą iš Pilaitės, Oslo g. ir kt).
Taigi:
Stop mygtukai - mažiau keleivių turinčiuose maršrutuose, arba kitose maršrutuose ne piko metu, radikaliai sumažėja kelionės laikas, žiemos metu be reikalo neišleidžiama salono šiluma, vasarą vėsa. Taupomas kuras dėl nereikalingų sustojimų, didinamas transporto priemonių resursas, tiek dėl nereikalingo stabdymo-greitėjimo, tausojami durų varstymo mechanizmai.
Lipimas per priekines duris - kaip ir visose civilizuotame pasaulyje. Taip atskiriami keleivių srautai, lipimo procesas darosi sklandesnis, nelieka asocialių, išgėrusių, apsvaigusių keleivių, kurie keltų pavojų bendrakeleiviams, transporto priemonei. Įgalinus bilietų kontrolę prie vairuotojo ir automatizuotą keleivių skaičiavimo sistemą, nelieka poreikio atskirai keleivių kontrolės tarnybai. Esant neatitikimui tarp bilietą pažymėjusių ir įlipusių keleivių skaičiaus, vairuotojas ar budinti kontrolės komanda gali išskirtiniais atvejais perpatikrinti keleivių važiavimo dokumentus.
Panaikinima atskira keleivių kontrolė, kuri nepriimtinai ilgai užlaiko transporto priemones, išblaškydama tvarkarasčius, sudaranti nereikalingas spūstis, ypatingai troleibusams, kurie negali apvažiuoti prieš save esančių kitų troleibusų dėl el. tinklo.
Intervaliniai tvarkaraščiai - tiek dėl eismo spūsčių, tiek dėl kitų priežasčių, piko metu ir ne tik metu, VVT jau dabar nesugeba laikytis tvarkaraščių. 7 troleibusas piko valandą turi iki 12 tikslų laiką turinčių reisų per valandą ir nė vienas tų reisų nepataiko į grafiką. Jau prieš keliasdešimt metų šiam maršrutui buvo nurodomas tik intervalas piko metu. Dabar gi, kai yra interaktyvios transporto eismo stebėjimo sistemos, tvarkaraščiai gali tapti daug dinamiškesni. Visi vilniečiai puikiai žino nuolatinę situaciją, kai tuščioje gatvėje viešasis transportas juda vėžlio greičiu, kad tik laikytųsi dar politbiuro laikais kurtų tvarkaraščių. Ar ne laikas tai keisti?
Maršrutai. Labai įdomi ir plati tema. Kiek miestas pasikeitė per paskutinius 30+ nepriklausomybės metų? O kaip pasikeitė viešojo transporto maršrutai, tvarkaraščiai? Vienintelis didesnis pokytis tai prieš dešimtmetį atsiradę keli greitieji maršrutai, kurie šiandien beje, teikia kone geriausios kokybės paslaugas - autobusai gana nauji, judėjimo greitis džiugina - autobusai kone lekia.
Tuo tarpu didžioji dauguma maršrutų ir tvarkaraščių nesikeitė ar tik blogėjo, dėl pablogėjusių eismo sąlygų ar pan. Neesant naujam transporto rūšiai (metro ar tramvajui) dabartinė sistema turi būti radikaliai atnaujinta ir pritaikyta akivaizdžiai pasikeitusiems augančio miesto keleivių srautams. Tema plati, todėl turėtų būti vystoma atskirai, tačiau dabartinė situacija liūdina, kai per nerenovuotus sovietinius mikrorajonus vos besivelka sausakimša surūdijusi čekoslovakijos laikų Škoda.
Troleibusų atsisakymas - po žlugusios kontaktinio tinklo renovacijos, troleibusai iki šiol yra didžiulis trikdis miesto eismui. Nuolatos krentantys elektros nuėmėjai (ūsai), totalus sustojimas įvykus elektros tiekimo sutrikimui, negalėjimas apvažiuoti esančio priešais troleibuso, staigus stabdymas dėl elektros linijos keitimo, vietose, kur bendras eismo srautas juda nestabdydamas. Žinoma, tai nuo sovietinių laikų netvarkyta, atsilikusi ir neprižiūrima infrastruktūra: kone kiaurai surūdiję elektros linijų stulpai, kurie neatlikdami jokios kitos funkcijos be elektros tiekimo troleibusams, tiesiog teršia miesto gatves tiek užimdami šaligatvių ir kt. plotą, tiek kartu su elektros linijomis velniškai vizualiai teršia miesto gatves. Alternatyva, elektriniai autobusai. Puikus pavyzdys Varšuva. Miesto centre važiuoja tik elektra varomi autobusai.
- 5 patinka
Comment
-
Kol mieste neatsiras adekvataus bėginio VT, įlaipinimas tik per priekines duris didžiojoje dalyje maršrutų bus nerealu, bei jau kadaise buvo išbandyta praktikoje (nepasiteisino). Bet su pačiomis priekinėmis durimis problema didelė, visiškas absurdas, jog vairuotojai nėra įpareigojami naudoti priekinių durų bent jau keleivių įlaipinimui. Kaip teigiamą pavyzdį galima paminėti Budapeštą, labiau apkrautuose maršrutuose įlaipinimas ir išlaipinimas per visas duris (įskaitant priekines), taip viskas vyksta greičiau.
Troleibusai liks ilgam, vyks didelis atsinaujinimas, Škodos pagaliau paliks gatves. Čia labiau apmaudu dėl neskirto prioriteto prailgintų troleibusų įsigyjimui, nes dalyje maršrutų jau senų seniausiai reikia didesnės talpos transporto priemonių.
- 9 patinka
Comment
-
Man taip gana netikėtai kilo klausimas: o kur galima rasti statistiką, kaip metai iš metų keičiasi keleivių pervežimas Vilniuje? Pabandžiau ieškoti ir Judu, ir VVT puslapiuose, bet arba jie neturi statistikos, arba yra neblogai paslėpę. Kas tikrai įspūdinga – kad augančiame ir, kaip teigiama, nuo automobilių spūsčių dūstančiame mieste keleivių pervežimo skaičiai nėra minimi prie strateginių VVT ir Judu tikslų. VVT planuoja didinti ridą, bet ne keleivių pervežimo skaičius!
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Taigi:
As vaziuoju siaip masina, supjaustykit troleibusus, netikrinkit keleiviu - tikro atsilupelio rasinelis. Buvo jau milijona karta rasyta kad vyksta nauju troleibusu pirkimas su autonomine rida.
Kiekvienoje pastraipoje kazkokios nuoskaudos del surudijusiu Skodu. Klausi kiek kartu buvo keisti marsrutai? Kasmet po kelis kartus keicia kai kuriuos.
Lipimas per priekines duris - nori daryti is vairuotojo face-control apsaugini? Irgi forume jau N kartu buvo aptarta ar tas tikrai tinka miesto transportui.
Kazkokias nesamones is tikruju rasai - vienoje pastraipoje davaj palaukiam kol visi sulips per priekines duris, kitoje davaj padarom stop mygtukus kad nereiketu sustot kur nereikia ir VT vaziuotu greiciau, o keileiviai kurie atmintinai nemoka kur kokia stotele liktu lochu vietoj.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2023.10.23, 17:54.
- 7 patinka
Comment
-
Naujosios miesto vyr. architektės interviu, kaip ir buvo galima tikėtis, viešasis transportas (didžiausia miesto problema) praktiškai neminimas. Panašu, kad toliau gyvensim sukišę galvas į smėlį.
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...itorijos-veida
- 8 patinka
Comment
Comment