Vienu žodžiu pastebėjau tokį keistą dalyką. Važiuojant bent jau 75 senesniu Volvo autobusu stoteles skelbia senuoju, jau turbūt prieš 10-15 metų pakeistu stotelių pranešimo balsu. Šiaip būna viskas gerai kol neatsiranda stotelių kurių tada nebuvo ir tada stotelių sakymo tvarka velniop visa nueina. Jau kokį mėnesį tai tikrai pastebių šį keistą dalyką. Ar čia susįję su naujosios sistemos neatitikimais ir ar vis tik reikia pranešti JUDU? Beje, gal kas irgi esat susidūrę su panašia situacija?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąKasant atviru būdu, tai reiktų iškelti / perdaryti visas tas komunikacijas: el., dujų, vandens ir kt. Uždaru būdu kasant, to būtų išvengta ar tie tuneliai nebūtų tokie gilus ir vis tiek trukdytų?
Asfaltuojant šią vasarą Pylimo g., ten apie kiekvieną šulinį šokinėjo labai ilgai, palikdavo didelius plotus, keistų formų trapecijas, kurių negalėdavo iškart nufrezuoti. Pribetonuota ten nežinia ko.
Kad geriau isivaizduotumet, pridedu kelis savo apbarizymus su "ekonominiu" tunelio variantu, kuris prasidetu pravaziavus Zaliaji tilta ir baigtusi ties Naujinku pradzia arba uz ju. Tunelis butu apie 3.5km (jei nesirausiant po Naujinikais)- 4km (rausiantis po Naujininkais), 3 pozeminiu stociu (be galimos po Naujininkais, kuri priklauso nuo varianto). Svarbu nepriimkit situ, kaip tikru planu, nes braiziau abstrakciai ir su apytikslem trasom ir stociu vietom. Jei kalbant apie isplestini tuenlio varianta jis turetu eiti uz Neries po Kalvariju g. iki Broniaus Laurinaviciaus skvero ar net iki Kareiviu sankryzos ir kitos trasos atveju iki Konstitucijos pr. ar net po visu juo iki Pedagoginio ziedo. Aisku cia jau kita kalba.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąVienu žodžiu pastebėjau tokį keistą dalyką. Važiuojant bent jau 75 senesniu Volvo autobusu stoteles skelbia senuoju, jau turbūt prieš 10-15 metų pakeistu stotelių pranešimo balsu. Šiaip būna viskas gerai kol neatsiranda stotelių kurių tada nebuvo ir tada stotelių sakymo tvarka velniop visa nueina. Jau kokį mėnesį tai tikrai pastebių šį keistą dalyką. Ar čia susįję su naujosios sistemos neatitikimais ir ar vis tik reikia pranešti JUDU? Beje, gal kas irgi esat susidūrę su panašia situacija?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimąTaip pat ne visos stoteles butu tam pritaikytos ir ir patiogios, nes jei vienu metu sustotu keli autobusai, troleibsuai ir tramvajus, viskas nusdriektu laibai ilga vorele ir keltu problemas bendram eismui. Net ir padarant Pylimo g. VT gatve, mes tokiu problemu neispresim.
Comment
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąVienu žodžiu pastebėjau tokį keistą dalyką. Važiuojant bent jau 75 senesniu Volvo autobusu stoteles skelbia senuoju, jau turbūt prieš 10-15 metų pakeistu stotelių pranešimo balsu. Šiaip būna viskas gerai kol neatsiranda stotelių kurių tada nebuvo ir tada stotelių sakymo tvarka velniop visa nueina. Jau kokį mėnesį tai tikrai pastebių šį keistą dalyką. Ar čia susįję su naujosios sistemos neatitikimais ir ar vis tik reikia pranešti JUDU? Beje, gal kas irgi esat susidūrę su panašia situacija?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kokiam bendram eismu, ten be VT neturi būti jokio eismo. Ir dar situacija čia, du autobusai, troleibusa ir tramvajus toje pačioje stotelėje?
- 1 patinka
Comment
-
Prideu ir link'a i tikrai nebloga straipsni apie tai, kodel dielius infrastrukturos projektus, ypac susijusius su viesuoju trnasportu reikia kuo labiau standartixuot ir atsisakyt kazkiu mazai kam reikalingu unikaliu sprendimu, kurie neduoda jokios aiskios pridetines naudos. https://hbr.org/2021/11/make-megaprojects-more-modular .
Tikrai profesionalus straipsnis, kuris padeda suprasti, kodel kai kurie projektai stringai ir stipriai isbrangsta, o kiti yra padaromi laiku ir pigiai, nors darbo apimtys yra panasios.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimąKita problema yra pestieji ir aptarnaujantis transportas, arba paciu zmoniu gyevnanciu ten trnasportas, ir net padarius ta vieta vien VT gatve tas niekur nedings.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Šitų abiejų atvejų turi nelikti senamiestyje. Jau seniai vakarų europoje tokiose vietose aptarnaujantis transportas buna va toks:
https://www.google.com/maps/@55.6789...8192?entry=ttu
https://www.google.com/maps/@55.6789...8192?entry=ttu
https://www.google.com/maps/@55.6783...6656?entry=ttu
Jau taip ir įsivaizduoju kaip 10 tokių alaus bačkų kažkas veš dviračiu.
Nereikia kraštutinimų, žodžiu.
- 4 patinka
Comment
-
Reiktų tiesiog nustatyti, kad prekių pristatymas tik, pavyzdžiui, iki 12:00. Kitaip vistiek bus bardakas su „tipo krovininiais dviračiais“ kurie arčiau nedidelės krovininės mašinos. Kaip su tais kurjeriais su keturačiais „dviračiais“ kurie naglai laksto šaligatviais nors vos į juos telpa.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Eilinį kartą nesutinku Toje pačioje Kopenhagoje yra nemažai aptarnaujančio transporto:
https://www.google.com/maps/@55.6789...8192?entry=ttu
https://www.google.com/maps/@55.6789...8192?entry=ttu
https://www.google.com/maps/@55.6783...6656?entry=ttu
Jau taip ir įsivaizduoju kaip 10 tokių alaus bačkų kažkas veš dviračiu.
Nereikia kraštutinimų, žodžiu.
Ir taip, užsienyje taip pat pasitaiko blogų pavyzdžių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Mačiau dviračiu po 3 bačkas vežiojo.
Ir taip, užsienyje taip pat pasitaiko blogų pavyzdžių.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Mačiau dviračiu po 3 bačkas vežiojo. Ir taip, užsienyje taip pat pasitaiko blogų pavyzdžių.
Šiaip leisiu sau pastebėti - jūs labai dažnai nueinate į kraštutinimus. Ir be jokių įrodymų, nors įsitikinti kad jūsų samprotavimai yra klaidingi labai nesudėtinga - užtenka poros minučių google.
- 2 patinka
Comment
-
Tramvajus turėtų būti greitesnė ir rečiau stojanti bei daugiau prioriteto turinti transporto priemonė nei autobusai. Vilniuje, mieste be miesto geležinkelio, būtent tokios priemonės labiausiai trūksta. Net sovietinis greitasis tramvajus centre turėjo eiti tuneliu ir stoti vos du kartus. Tramvajaus linijos tiesimas Pylimo gatve tame pačiame lygyje su autobusais nesukurtų pakankamai didelio paslaugos lygio skirtumo su autobusais, kad pateisintų investicijas. Ypač turint omeny, kad sukūrus gerą LRT kamieną, autobusų ten greičiausiai padaugėtų, o ne sumažėtų.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTramvajus turėtų būti greitesnė ir rečiau stojanti bei daugiau prioriteto turinti transporto priemonė nei autobusai. Vilniuje, mieste be miesto geležinkelio, būtent tokios priemonės labiausiai trūksta. Net sovietinis greitasis tramvajus centre turėjo eiti tuneliu ir stoti vos du kartus. Tramvajaus linijos tiesimas Pylimo gatve tame pačiame lygyje su autobusais nesukurtų pakankamai didelio paslaugos lygio skirtumo su autobusais, kad pateisintų investicijas. Ypač turint omeny, kad sukūrus gerą LRT kamieną, autobusų ten greičiausiai padaugėtų, o ne sumažėtų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąApie Danijos (jeigu tikėti video) pirmąją BRT liniją. Važiuoja elektriniai trijų dalių autobusai:
- 5 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Bent ka Wikipedia raso, tai, kad buvo miestui isskirtas finasavimas daryt light-rail, kaip ir Aarhuse ar Odensee, bet 2015m. po rinkimu finasavimas buvo panaikintas ir pakeista finansavimu BTR. Siaip Aalborg yra ketvirtas pagal dydi Danijos miestas, labai panasus i Siaulius pagal svarba ir dydi, negu i Vilniu, Kauna ar Klaipeda. Tai is esmes, toks BRT variantas tiktu Siualiams, Paneveziui, bet ne 3 didiensiems Vilniaus miestams.
seip kaip pastebejau Klaipeda labai nukaiminta. Is visu triju miestu ten maziausiai sansu, kad isvis bus kazkas daroma su viesuoju transportu. Studiju laiku draugai gyvena Klaipedoje tai esam kalbeje, kad 99 procentai klaipedieciu vazineja masina, o vienas procentas - tai bobutes autobusuose. Ten depresyvi situacija.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
seip kaip pastebejau Klaipeda labai nukaiminta. Is visu triju miestu ten maziausiai sansu, kad isvis bus kazkas daroma su viesuoju transportu. Studiju laiku draugai gyvena Klaipedoje tai esam kalbeje, kad 99 procentai klaipedieciu vazineja masina, o vienas procentas - tai bobutes autobusuose. Ten depresyvi situacija.
Bet faktas, jog automobiliams mieste skiriamas prioritetas. Nusileidimo takai miesto centre, atsisakyta BRT projekto, parkingo vietų trūkumas visada prie aktualiausių temų.
Comment
Comment