Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Grynai primena mane, kai Cities Skylines išraizgau autobuso liniją ir bandau aprėpt visus rajonus

    Click image for larger version

Name:	125.png
Views:	770
Size:	905,7 kB
ID:	2072330

    Comment


      Parašė liootas Rodyti pranešimą
      Grynai primena mane, kai Cities Skylines išraizgau autobuso liniją ir bandau aprėpt visus rajonus

      Click image for larger version

Name:	125.png
Views:	770
Size:	905,7 kB
ID:	2072330
      Na, neskaitant to užvažiavimo į Bajorus, tai kitaip nelabai ir padarysi. Į 2G/10/75 galima persėsti Riomerio stotelėje, L. Giros stotelėje prisideda 40 ir 53. Atkarpa tarp Fabijoniškių žiedo ir Mandarino pridėta tikriausiai dėl moksleivių patogumo - vis dėl to dvi mokyklos.

      Comment


        Ar tik ponas Rimvydas Lisauskas ("Naujaneriai") neįsidarbino SĮSPe?

        Comment


          Parašė liootas Rodyti pranešimą
          Grynai primena mane, kai Cities Skylines išraizgau autobuso liniją ir bandau aprėpt visus rajonus

          Click image for larger version

Name:	125.png
Views:	770
Size:	905,7 kB
ID:	2072330
          Pamačiau šitą ryte, bet susilaikiau nuo komentavimo, bet ne tik man užkliuvo šitas "maršrutas" Cities Skylines šiaip tokio nedaryčiau, nes algoritmai gali paversti baisiai perkrautu maršrutu tam tikrose atkarpose
          O va kai tas realybėje, tai atrodo labai liūdnai, nes alternatyvų galėjo būti daug ir visai kitokių (pvz. per fabijoniškių g. iki šeškinės arba akropolio). O mano atmintis sako, kad planuota tą visorių g. maršrutą užbaigti ties Ateities žiedu, o ne sukinėtis ratais per fabijoniškes. Ir tas pasisukinėjimas per Bajorus.... Yra A57, kuris irgi ten daro keistus manevrus išsukdamas į vietinės reikšmės gatvę Na svarbu vežėjui moka už kilometražą

          Comment


            Privežamieji tikrai gali taip sukinėtis, dėl to ir yra privežamieji

            Comment


              Vilniuje yra reikalavimas stoti ne toliau nei 30 cm. Galit fotografuoti ištiesę liniuotę arba nufotografuojant aiškiai iš viršaus, kad būtų galima palyginti su standartinės plytelės pločiu (37,5 cm). Apskundę per Tvarkau miestą gausit atsakymą, bet algą vairuotojui tiesiogiai numušit.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Vilniuje yra reikalavimas stoti ne toliau nei 30 cm. Galit fotografuoti ištiesę liniuotę arba nufotografuojant aiškiai iš viršaus, kad būtų galima palyginti su standartinės plytelės pločiu (37,5 cm). Apskundę per Tvarkau miestą gausit atsakymą, bet algą vairuotojui tiesiogiai numušit.
                Rimtai yra toks reikalavimas? O yra kazkur tie reikalavimai surasyti?

                Comment


                  https://vilnius.lt/lt/2023/08/30/vil...aji-vandenili/

                  16 naujų vandenilinių autobusų. Tai gerai, bet priklauso nuo to, kiek ekologiška yra vandenilio gamyba, ar jis gaminamas naudojant tvarius metodus. Vis dar manau, kad geriausias ekologiško transporto būdas yra elektrinis transportas, pavyzdžiui, troleibusai ar tramvajai, kurie, skirtingai nei akumuliatoriniai ar vandeniliniai autobusai, nesukelia daug netiesioginio šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimo.

                  Comment


                    Parašė transit Rodyti pranešimą
                    https://vilnius.lt/lt/2023/08/30/vil...aji-vandenili/

                    16 naujų vandenilinių autobusų. Tai gerai, bet priklauso nuo to, kiek ekologiška yra vandenilio gamyba, ar jis gaminamas naudojant tvarius metodus. Vis dar manau, kad geriausias ekologiško transporto būdas yra elektrinis transportas, pavyzdžiui, troleibusai ar tramvajai, kurie, skirtingai nei akumuliatoriniai ar vandeniliniai autobusai, nesukelia daug netiesioginio šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimo.
                    Eilinis green washing'as.

                    Žaliojo vandenilio gamyba brangi, dėl to neapsimoka. Realiai iš vienos energijos rūšies konvertuojama į kitą su visais nuostaliais ir išlaidom. Naudos jokios, laidus nutiesti troleibusų linijai ir modernizuoti iešmus būtų daug pigiau ir paprasčiau - https://www.nationalgrid.com/stories...olour-spectrum

                    "Green hydrogen currently makes up a small percentage of the overall hydrogen, because production is expensive. Just as energy from wind power has reduced in price, green hydrogen will come down in price as it becomes more common."

                    Rygiečiai dalinais savo patirtimi - https://ebus.lt/rygieciai-patenkinti...pirkti-nezada/

                    "Paklausti, ar planuoja plėsti vandenilinių transporto priemonių parką, latviai buvo atviri: sukaupta patirtis eksploatuojant vandenilinius troleibusus yra labai įdomi, vertinga bei naudinga, su ja susipažinti nuolat atvyksta svečių iš užsienio, tačiau transporto priemonių eksploatavimas yra brangus ir sudėtingas, todėl ateityje „Rigas satiksme“ ketina pirkti elektrinus autobusus."

                    Comment


                      Šiaip įdomu kai iš valdančiųjų partijų vis eina kalbos apie valstybinių įstaigų bereikalingų funkcijų atsisakymą ir t.t. O dabar pyst savivaldybė užsiims kuro gamyba. Kuo skiriasi nuo zuokulos taksi ar avialinijų?

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                        Rimtai yra toks reikalavimas? O yra kazkur tie reikalavimai surasyti?
                        Jeigu yra Regitroj, tai tikrai negali būti, kad nėra reikalaujama iš VVT. Neabejoju, duotų pizd*ulei pilna programa, jei tik kas skūstųsi:

                        MOTORINĖS TRANSPORTO PRIEMONĖS VALDYMO ĮGŪDŽIŲ IR GEBĖJIMŲ VERTINIMO KRITERIJŲ BEI METODŲ APRAŠAS
                        https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...b78266242a6adf

                        Nekritinė klaida:
                        21.9. NK (D1, D, ir T kategorijos) – pabaigus transporto priemonės pastatymo šonu prie pakylos manevrą, bent vienos keleivių įlaipinimo arba išlaipinimo durys yra toliau kaip 30 cm nuo pakylos krašto.
                        Kritinė klaida (jau teisių negautum):
                        41.6. KK (D1, D, D1E ir DE kategorijos) – pabaigus transporto priemonės pastatymo šonu prie pakylos manevrą, bent vienos keleivių įlaipinimo ar išlaipinimo durys yra toliau kaip 50 cm nuo pakylos (šaligatvio) krašto.
                        Motorinės transporto priemonės
                        valdymoįgūdžių ir gebėjimų
                        vertinimo kriterijų bei metodų aprašo
                        2 priedas

                        SPECIALIEJI VAŽIAVIMO MANEVRAI

                        10. Egzaminuojant D1, D, T kategorijos transporto priemone, turi būti patikrinta, ar egzaminuojamasis sugeba pastatyti transporto priemonę šonu prie pakylos (šaligatvio krašto), kad keleiviai galėtų saugiai įlipti ir išlipti, t. y. ne toliau kaip 30 cm nuo pakylos.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                          Jeigu yra Regitroj, tai tikrai negali būti, kad nėra reikalaujama iš VVT. Neabejoju, duotų pizd*ulei pilna programa, jei tik kas skūstųsi:

                          MOTORINĖS TRANSPORTO PRIEMONĖS VALDYMO ĮGŪDŽIŲ IR GEBĖJIMŲ VERTINIMO KRITERIJŲ BEI METODŲ APRAŠAS
                          https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...b78266242a6adf

                          Nekritinė klaida:


                          Kritinė klaida (jau teisių negautum):


                          Motorinės transporto priemonės
                          valdymoįgūdžių ir gebėjimų
                          vertinimo kriterijų bei metodų aprašo
                          2 priedas

                          SPECIALIEJI VAŽIAVIMO MANEVRAI
                          aplamai džiaugiamasi kad atsiranda dar norinčių dirbti tokį darbą vairuotojų, o čia kažkas nori kad tiek ir reikalavimų atitiktų dar vairuotojas.
                          Tai koks turėtų būti tada atlyginimas? tikrai ne kaip šiuo metu apie 1200 už 180 valandų

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Vilniuje yra reikalavimas stoti ne toliau nei 30 cm.
                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Jeigu yra Regitroj, tai tikrai negali būti, kad nėra reikalaujama iš VVT.
                            Tai vis tik Vilniuje VT vairuotojams yra reikalavimas stoti ne toliau nei 30 cm, ar nėra? Gal VVT turi nustačiusi vidines taisykles? Nes Regitros metodinis aprašas nėra lygiavertis kelių eismo taisyklėms.

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą



                              Tai vis tik Vilniuje VT vairuotojams yra reikalavimas stoti ne toliau nei 30 cm, ar nėra? Gal VVT turi nustačiusi vidines taisykles? Nes Regitros metodinis aprašas nėra lygiavertis kelių eismo taisyklėms.
                              Kaip Vilniuje nežinau, bet Kaune yra toks reikalavimas kuris priklauso nuo autobuso durų atsidarymo principo (į vidų, į išorę, ar dar kitoks būdas). Kauno DAF Berkhof'am negaliojo jokios taisyklės nes priekinės durys atsidarymo į išorę apie 80 cm - 1 metrą (buvo toks net atvejis kaip sugebėjo keleivį stovintį įlipti suspausti tarp durų ir šoninio lango).

                              Comment


                                Parašė Briedis Rodyti pranešimą



                                Tai vis tik Vilniuje VT vairuotojams yra reikalavimas stoti ne toliau nei 30 cm, ar nėra? Gal VVT turi nustačiusi vidines taisykles? Nes Regitros metodinis aprašas nėra lygiavertis kelių eismo taisyklėms.
                                Jie viduje turi tokią nuostatą laikytis tų centrimetrų, tik internete turbūt nesivolioja tokia informacija. Dauguma dirbančių vairuotojais laikosi teises per VVT ir visiškai visi T kat. Po teisių gavimo, niekas netikrins, kaip kas stoja. Net pateikus skundą, kokiam privačiam vežėjui bus nusispjaut, savivaldybinis VVT gali irgi dangstyti savo darbuotojus, todėl siūlyčiau pranešti per SĮ "Susisiekimo paslaugos", kurie oficialiai kontruoliuoja vežimo kokybę ir jie užsako vežimo paslaugą.

                                Tolimas sustojimas niekaip ir nepažeidžia KET, todėl policija nebaus. Baus nebent vidinės įmonių tvarkos, kurios tikrai reglamentuoja, kaip reikia vežti keleivius. Beje, net minėtoje Vilniaus stotyje galima visiškai prie pat sustoti toje kreivoje įvažoje.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                  Grynai primena mane, kai Cities Skylines išraizgau autobuso liniją ir bandau aprėpt visus rajonus

                                  Click image for larger version

Name:	125.png
Views:	770
Size:	905,7 kB
ID:	2072330
                                  Iš ties, mano nuomone, nelabai logiškas ir prasmingas yra toks užsukimas į Bajorus abiejomis kryptimis.

                                  Mano galva, trasa turėjo būti kitokia - važiuojant link Visorių, nuo B.Krivicko g. pasukti į kairę ir važiuoti Mykolo Lietuvio, Šventeliškių, J.K. Chodkevičiaus, Šaulio gatvėmis ir tuomet jau esama trasa į Visorius (atgal - analogiška trasa, tik per Riaubonių st.) . Įrengiant papildomas stoteles ties M.Lietuvio/Vandenio g. sankryža ir Šventeliškių g. ties Bajorų alėjomis. Palei Mykolo Lietuvio g. pastaruoju metu pastatyta nemažai tiek privačių namų, tiek kotedžų, tiek net nedidelių daugiabučių (Bajorų Alėjų projektas), bet atstumai iki artimiausių stotelių vis dar nėra labai artimi.
                                  Tikiuosi, ateityje tokia trasa ir bus. Bent jau infrastruktūros prasme nematau ten kliūčių mažojo autobuso eismui.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Tik spėjimas - maršruto taip nepaleido dėl to, kad dabartinių matmenų Mykolo Lietuvio gatvė yra per siaura ir nelabai saugi. Vien ko verta vieta su priešpriešinio eismo praleidinėjimu arba matomumas sannkryžoje su Krivicko gatve.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Ta prasme, įsivaizduokit situaciją, kad Maxima sušaukia spaudos konfereciją ir sako: Dėl kasininkių trūkumo, pirkėjams perkantiems už mažiau negu 20 eur, rekomenduojame eiti į Rimi.
                                      Geras komentaras, mačiau netgi twittery kažkas šio postu screenshotu dalijosi

                                      Kita vertus, nemanau kad labai teisingas. Viešasis transportas nekonkuruoja su ėjimu pėsčiomis ar važiavimu dviračiais, kaip kad Maxima konkuruoja su Rimi. VT ir kiti neautomobiliniai kelionės būdai vienas kitą papildo, yra kaip alternatyva

                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Privežamieji tikrai gali taip sukinėtis, dėl to ir yra privežamieji
                                      Gal ir gali, tačiau kokia prasmė iš tokio sukinėjimosi ? Kam reikalingas tasai lankstas iki Visorių ? Ten gi nei mokyklų yra, nei kitokių traukos centrų, nei privežimas prie pagrindinių autobusų
                                      Paskutinis taisė 10.000; 2023.08.31, 22:30.

                                      Comment


                                        Čia toks maršrutas gaunasi kai Google maps netyčia pridedi kelionės markerį.

                                        Comment


                                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                          Geras komentaras, mačiau netgi twittery kažkas šio postu screenshotu dalijosi
                                          Redite irgi
                                          https://reddit.com/r/lithuania/s/6cXPCuDGZE

                                          Comment

                                          Working...
                                          X