Grynai primena mane, kai Cities Skylines išraizgau autobuso liniją ir bandau aprėpt visus rajonus
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąGrynai primena mane, kai Cities Skylines išraizgau autobuso liniją ir bandau aprėpt visus rajonus
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąGrynai primena mane, kai Cities Skylines išraizgau autobuso liniją ir bandau aprėpt visus rajonus
O va kai tas realybėje, tai atrodo labai liūdnai, nes alternatyvų galėjo būti daug ir visai kitokių (pvz. per fabijoniškių g. iki šeškinės arba akropolio). O mano atmintis sako, kad planuota tą visorių g. maršrutą užbaigti ties Ateities žiedu, o ne sukinėtis ratais per fabijoniškes. Ir tas pasisukinėjimas per Bajorus.... Yra A57, kuris irgi ten daro keistus manevrus išsukdamas į vietinės reikšmės gatvę Na svarbu vežėjui moka už kilometražą
Comment
-
Vilniuje yra reikalavimas stoti ne toliau nei 30 cm. Galit fotografuoti ištiesę liniuotę arba nufotografuojant aiškiai iš viršaus, kad būtų galima palyginti su standartinės plytelės pločiu (37,5 cm). Apskundę per Tvarkau miestą gausit atsakymą, bet algą vairuotojui tiesiogiai numušit.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąVilniuje yra reikalavimas stoti ne toliau nei 30 cm. Galit fotografuoti ištiesę liniuotę arba nufotografuojant aiškiai iš viršaus, kad būtų galima palyginti su standartinės plytelės pločiu (37,5 cm). Apskundę per Tvarkau miestą gausit atsakymą, bet algą vairuotojui tiesiogiai numušit.
Comment
-
https://vilnius.lt/lt/2023/08/30/vil...aji-vandenili/
16 naujų vandenilinių autobusų. Tai gerai, bet priklauso nuo to, kiek ekologiška yra vandenilio gamyba, ar jis gaminamas naudojant tvarius metodus. Vis dar manau, kad geriausias ekologiško transporto būdas yra elektrinis transportas, pavyzdžiui, troleibusai ar tramvajai, kurie, skirtingai nei akumuliatoriniai ar vandeniliniai autobusai, nesukelia daug netiesioginio šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimo.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė transit Rodyti pranešimąhttps://vilnius.lt/lt/2023/08/30/vil...aji-vandenili/
16 naujų vandenilinių autobusų. Tai gerai, bet priklauso nuo to, kiek ekologiška yra vandenilio gamyba, ar jis gaminamas naudojant tvarius metodus. Vis dar manau, kad geriausias ekologiško transporto būdas yra elektrinis transportas, pavyzdžiui, troleibusai ar tramvajai, kurie, skirtingai nei akumuliatoriniai ar vandeniliniai autobusai, nesukelia daug netiesioginio šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimo.
Žaliojo vandenilio gamyba brangi, dėl to neapsimoka. Realiai iš vienos energijos rūšies konvertuojama į kitą su visais nuostaliais ir išlaidom. Naudos jokios, laidus nutiesti troleibusų linijai ir modernizuoti iešmus būtų daug pigiau ir paprasčiau - https://www.nationalgrid.com/stories...olour-spectrum
"Green hydrogen currently makes up a small percentage of the overall hydrogen, because production is expensive. Just as energy from wind power has reduced in price, green hydrogen will come down in price as it becomes more common."
Rygiečiai dalinais savo patirtimi - https://ebus.lt/rygieciai-patenkinti...pirkti-nezada/
"Paklausti, ar planuoja plėsti vandenilinių transporto priemonių parką, latviai buvo atviri: sukaupta patirtis eksploatuojant vandenilinius troleibusus yra labai įdomi, vertinga bei naudinga, su ja susipažinti nuolat atvyksta svečių iš užsienio, tačiau transporto priemonių eksploatavimas yra brangus ir sudėtingas, todėl ateityje „Rigas satiksme“ ketina pirkti elektrinus autobusus."
- 12 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Rimtai yra toks reikalavimas? O yra kazkur tie reikalavimai surasyti?
MOTORINĖS TRANSPORTO PRIEMONĖS VALDYMO ĮGŪDŽIŲ IR GEBĖJIMŲ VERTINIMO KRITERIJŲ BEI METODŲ APRAŠAS
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...b78266242a6adf
Nekritinė klaida:
21.9. NK (D1, D, ir T kategorijos) – pabaigus transporto priemonės pastatymo šonu prie pakylos manevrą, bent vienos keleivių įlaipinimo arba išlaipinimo durys yra toliau kaip 30 cm nuo pakylos krašto.
41.6. KK (D1, D, D1E ir DE kategorijos) – pabaigus transporto priemonės pastatymo šonu prie pakylos manevrą, bent vienos keleivių įlaipinimo ar išlaipinimo durys yra toliau kaip 50 cm nuo pakylos (šaligatvio) krašto.
valdymoįgūdžių ir gebėjimų
vertinimo kriterijų bei metodų aprašo
2 priedas
SPECIALIEJI VAŽIAVIMO MANEVRAI
10. Egzaminuojant D1, D, T kategorijos transporto priemone, turi būti patikrinta, ar egzaminuojamasis sugeba pastatyti transporto priemonę šonu prie pakylos (šaligatvio krašto), kad keleiviai galėtų saugiai įlipti ir išlipti, t. y. ne toliau kaip 30 cm nuo pakylos.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Jeigu yra Regitroj, tai tikrai negali būti, kad nėra reikalaujama iš VVT. Neabejoju, duotų pizd*ulei pilna programa, jei tik kas skūstųsi:
MOTORINĖS TRANSPORTO PRIEMONĖS VALDYMO ĮGŪDŽIŲ IR GEBĖJIMŲ VERTINIMO KRITERIJŲ BEI METODŲ APRAŠAS
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...b78266242a6adf
Nekritinė klaida:
Kritinė klaida (jau teisių negautum):
Motorinės transporto priemonės
valdymoįgūdžių ir gebėjimų
vertinimo kriterijų bei metodų aprašo
2 priedas
SPECIALIEJI VAŽIAVIMO MANEVRAI
Tai koks turėtų būti tada atlyginimas? tikrai ne kaip šiuo metu apie 1200 už 180 valandų
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąVilniuje yra reikalavimas stoti ne toliau nei 30 cm.Parašė dondc Rodyti pranešimąJeigu yra Regitroj, tai tikrai negali būti, kad nėra reikalaujama iš VVT.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą
Tai vis tik Vilniuje VT vairuotojams yra reikalavimas stoti ne toliau nei 30 cm, ar nėra? Gal VVT turi nustačiusi vidines taisykles? Nes Regitros metodinis aprašas nėra lygiavertis kelių eismo taisyklėms.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą
Tai vis tik Vilniuje VT vairuotojams yra reikalavimas stoti ne toliau nei 30 cm, ar nėra? Gal VVT turi nustačiusi vidines taisykles? Nes Regitros metodinis aprašas nėra lygiavertis kelių eismo taisyklėms.
Tolimas sustojimas niekaip ir nepažeidžia KET, todėl policija nebaus. Baus nebent vidinės įmonių tvarkos, kurios tikrai reglamentuoja, kaip reikia vežti keleivius. Beje, net minėtoje Vilniaus stotyje galima visiškai prie pat sustoti toje kreivoje įvažoje.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąGrynai primena mane, kai Cities Skylines išraizgau autobuso liniją ir bandau aprėpt visus rajonus
Mano galva, trasa turėjo būti kitokia - važiuojant link Visorių, nuo B.Krivicko g. pasukti į kairę ir važiuoti Mykolo Lietuvio, Šventeliškių, J.K. Chodkevičiaus, Šaulio gatvėmis ir tuomet jau esama trasa į Visorius (atgal - analogiška trasa, tik per Riaubonių st.) . Įrengiant papildomas stoteles ties M.Lietuvio/Vandenio g. sankryža ir Šventeliškių g. ties Bajorų alėjomis. Palei Mykolo Lietuvio g. pastaruoju metu pastatyta nemažai tiek privačių namų, tiek kotedžų, tiek net nedidelių daugiabučių (Bajorų Alėjų projektas), bet atstumai iki artimiausių stotelių vis dar nėra labai artimi.
Tikiuosi, ateityje tokia trasa ir bus. Bent jau infrastruktūros prasme nematau ten kliūčių mažojo autobuso eismui.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTa prasme, įsivaizduokit situaciją, kad Maxima sušaukia spaudos konfereciją ir sako: Dėl kasininkių trūkumo, pirkėjams perkantiems už mažiau negu 20 eur, rekomenduojame eiti į Rimi.
Kita vertus, nemanau kad labai teisingas. Viešasis transportas nekonkuruoja su ėjimu pėsčiomis ar važiavimu dviračiais, kaip kad Maxima konkuruoja su Rimi. VT ir kiti neautomobiliniai kelionės būdai vienas kitą papildo, yra kaip alternatyva
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPrivežamieji tikrai gali taip sukinėtis, dėl to ir yra privežamiejiPaskutinis taisė 10.000; 2023.08.31, 22:30.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Geras komentaras, mačiau netgi twittery kažkas šio postu screenshotu dalijosi
https://reddit.com/r/lithuania/s/6cXPCuDGZE
- 1 patinka
Comment
Comment