Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal kas landžiojat po tarptautinių viešųjų pirkimų portalą ir matėt ar paleistas jau ir ilgų trūlikų pirkimas? Nes tylu, tai jaučių bala žino kada jie bus.

    Comment


      Tie kas vis klausia kam reikalingi tramvajai, kuom jum blogi autobusai, paaiskinkite kaip vienam zmogui uzstumti vezimeti su vaiku i autobusa, kai jis sustoja tokiu atstumu nuo bordiuru? Nuotrauka is 4g ir taip jis stojo kiekvienoje stoteleje.
      Vasara, silta, velus vakaras, niekas nemaiso privaziuot arciau. Bet nx&j reikia?

      Click image for larger version

Name:	20230827_214221.jpg
Views:	838
Size:	1,40 MB
ID:	2071797

      Comment


        Privažiuoti maišo įgūdžių trūkumas arba netinkamų parametrų įvažos (įskaitant per aukštus bordiūrus). Sprendžiama labai lengvai dedant specialius stotelių bortus.

        Comment


          Tuo tarpu Oslas. Kaip atrodo stotelių įvažos? Dažnai gi ne įvaža, o priešingai, važa. Pats kelias susiaurėja, tai autobusui tereikia tiesiai važiuoti ir tiek, šaligatvis pats "priartėja" prie autobuso. Man rodos net aš sugebėčiau gerai sustoti tokiose patogiose stotelėse.

          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-08-28 113135.png
Views:	818
Size:	784,8 kB
ID:	2071806

          Comment


            Dar trumpinant važiavimo laiką gali nesiparkuot prie pat borto, nors vakare turbūt neskubėjo niekur šiuo atveju.

            Osle išvažos → kalbat apie įvažas → realybėje pervažos (kaip Karoliniškėse, kai pirmoj juostoj parkuojamasi, tai trūlikams dar reikia pervažiavus parkingo juostą įvažiuoti dar giliau ):
            https://www.google.com/maps/@54.6930...8192?entry=ttu
            Click image for larger version  Name:	Screenshot0.png Views:	1 Size:	1,53 MB ID:	2071823

            Vienas forumietis dviračių tako PP lyg ir siūlė daryti išvažą, bet VMS nieko nekeis.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
              Tie kas vis klausia kam reikalingi tramvajai, kuom jum blogi autobusai, paaiskinkite kaip vienam zmogui uzstumti vezimeti su vaiku i autobusa, kai jis sustoja tokiu atstumu nuo bordiuru? Nuotrauka is 4g ir taip jis stojo kiekvienoje stoteleje.
              Vasara, silta, velus vakaras, niekas nemaiso privaziuot arciau. Bet nx&j reikia?

              Click image for larger version

Name:	20230827_214221.jpg
Views:	838
Size:	1,40 MB
ID:	2071797
              Zinant kokie vairuotojai dirba "Transrevis" galima tik numanyti, jog igudziu trukumas viena is daugelio problemu. Viena zinau, kuris dirba "Transrevyje" nors daug metu buvo psichiskai nestabilus, nezinau kokiu budu gavo vairuotojo pazymejima (speju per pazintis), laisvu nuo darbo metu isdarineja cirkus, edasi su kaimynais, bet kartais kada nebuna nedarbingume "Transrevyje" dar ir zmones veza. Va tokie darbuotojai dirba

              Comment


                Arba įvažos būna spinduliuose, kas fiziškai neįmanoma sustoti palei bordiūrą, nes autobusas neišsilenkia
                PVZ.:
                Stotis https://www.google.com/maps/@54.6706...6656?entry=ttu
                Senoji plytinė https://www.google.com/maps/@54.7242...!1e3?entry=ttu

                Comment


                  Kaunas sutvarkė chaotišką Klinikų žiedą, kur buvo panašios problemos. Vilniui taip pat metas nelaukti utopinių stoties pertvarkymo projektų ir bent jau kosmetiškai patvarkyti stoties žiedą, nes net ir gyvenant Vilniuje sunku susiorientuoti, ką jau kalbėti apie estetiką ar patogumą keleiviams.

                  Pvz. atsisakyti žiedinės sankryžos principo ir pietinę žiedo pusę (arčiausiai stoties pastato) skirti VT padarant kelias platformas skirtingiems maršrutams, o tranzito eismui palikti šiaurinę pusę, sumažinant eismo juostų skaičių į po vieną kiekviena kryptimi.
                  Paskutinis taisė eigh; 2023.08.28, 15:36.

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Tie kas vis klausia kam reikalingi tramvajai, kuom jum blogi autobusai, paaiskinkite kaip vienam zmogui uzstumti vezimeti su vaiku i autobusa, kai jis sustoja tokiu atstumu nuo bordiuru? Nuotrauka is 4g ir taip jis stojo kiekvienoje stoteleje.
                    Vasara, silta, velus vakaras, niekas nemaiso privaziuot arciau. Bet nx&j reikia?
                    Tam tramvajus nereikalingas. Kaip forumiečiai jau atsakė, iš esmės tai 1) sovietinio gatvių projektavimo problema (gilios ir kreivos įvažos, įvažos fenomenas apskritai), 2) netinkamas bortelis.

                    Esu aprašęs tinklaraščio straipsnyje, kaip turi atrodyti stotelės ir spec. borteliai.
                    >>> Kaip turi atrodyti stotelė?
                    Keletas vaizdų:

                    Click image for larger version

Name:	bs br.jpg
Views:	685
Size:	72,8 kB
ID:	2071960

                    Click image for larger version

Name:	frt br.jpg
Views:	663
Size:	83,0 kB
ID:	2071961



                    Click image for larger version

Name:	20220813_145810.jpg
Views:	704
Size:	1,72 MB
ID:	2071962
                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                    Comment


                      4G vairuotoja Janina net ir prie tokių bortų neprivažiuotų, kam švaistyt pinigus.

                      Comment


                        Klausimas išvis ar mus jau išrasta šita technologija?

                        Comment


                          Parašė rmss Rodyti pranešimą
                          Klausimas išvis ar mus jau išrasta šita technologija?
                          Jei klausimas, ar pas mus išrasta. Atsakymas - taip, Kaune yra: https://www.google.com/maps/@54.9011...8192?entry=ttu
                          Paskutinis taisė Kaid; 2023.08.29, 08:29.

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                            Jei klausimas, ar pas mus išrasta. Atsakymas - taip, Kaune yra: https://www.google.com/maps/@54.9011...8192?entry=ttu
                            Reiškias, problema VMS kompetencijose.

                            Comment


                              Taip, autobusas viską gali, ką gali tramvajus (teoriškai). Realybė yra ta, kad nutiesus tramvajaus liniją, tramvajai stotų idealioje įlipimui ir išlipimui pozicijoje nei daugiau nei mažiau 100% sustojimų. Su autobusais taip tikrai nebus ir negali būti.
                              Paskutinis taisė VLR; 2023.08.29, 23:09.

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                Taip, autobusas viską gali, ką gali tramvajus (teoriškai). Realybė yra ta, kad nutiesus tramvajaus liniją, tramvajai stotų idealioje įlipimui ir išlipimui pozicijoje nei daugiau nei mažiau 100% sustojimų. Su autobusais taip tikrai nebus ir negali būti.
                                Sutinku. Šiandien važiavau autobusu Kaune ir net stotelėse, kuriose yra šaligatvis, autobusai nesustodavo arti jo, tarp autobuso grindų ir šaligatvio likdavo tarpas.

                                Comment


                                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                  Taip, autobusas viską gali, ką gali tramvajus (teoriškai). Realybė yra ta, kad nutiesus tramvajaus liniją, tramvajai stotų idealioje įlipimui ir išlipimui pozicijoje nei daugiau nei mažiau 100% sustojimų. Su autobusais taip tikrai nebus ir negali būti.
                                  Gali būti. Yra miestų, kur absoliučiai visi autobusai privažiuoja prie pat spec. bortelio ir net girdisi padangos trynimasis į bortelį. Tarpo nelieka.

                                  Atkreipsiu dėmesį, kad tokie dalykai yra tikrai ne daugumoje miestų, o tik tuose, kurie specialiai dėjo pastangas. Bet bortelių pakeitimas (stotelių įvažų panaikinimai ir/arba pagerinimai) ir darbuotojų apmokymas yra mizerna suma, kurią Vilnius tikrai galėtų sau leisti. Net Alytus rekonstravo vos ne visas savo VT stoteles įrengdamas neįgaliųjų taktilines plyteles (deja, be spec. bortelių) už ES lėšas.
                                  Susikvietus visus darbuotojus su Janinomis reikėtų padaryti „mini-egzaminą“, kad kiekvienas vairuotojas po kartą tinkamai privažiuotų prie bortelio ir pranešti, kad nuo šiol už netinkamą privažiavimą (tam pritaikytose stotelėse) minusuojama iš algos (privatiems vežėjams: mažinamos atsiskaitymo sumos).
                                  Paskutinis taisė taccido; 2023.08.30, 00:01.
                                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                  Comment


                                    Dar kitas dalykas. Kaip vairuotojai apmokomi Vilniuje? Štai pvz. čia autobusų vairuotojai turi atlikti 8 pratimus, pvz. manevruoti esant slidžiai dangai, sustoti kreivėje ir pan. Kiti vairuotojai tuo metu sėdi salone ir turi patirti savo kailiu, kaip jaučiasi keleiviai stabdant nuo 50 km/h iki 0.

                                    Tai apie ką galima kalbėti, jeigu Lietuvoje turbūt net nėra REIKALAVIMO vairuotojams sustoti kuo patogiau. Spec. bortai juokingas sumas kainuoja (daugelis dabartinių bortelių ir taip keičiami), reikia tik imti ir daryti. Taip kad mažiau pezalų, kad kažkas neįmanoma, nes yra miestų, kur šitie dalykai 20 metų veikia.

                                    Click image for larger version

Name:	uebungen.png
Views:	474
Size:	602,5 kB
ID:	2072246
                                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                    Comment


                                      Parodau pirmus pasitaikiusius video, kad būtų suvokiama darbo kultūra.

                                      Kiek autobusas gali būti nutolęs nuo bortelio (kai bortelis paprastas)? Vokietis vairuotojas blogeris sako, kad maždaug iki 30 cm.
                                      https://www.youtube.com/shorts/9M9w73mSWRY

                                      Click image for larger version  Name:	bord1.png Views:	1 Size:	386,3 kB ID:	2072248


                                      Click image for larger version  Name:	bord1a.png Views:	1 Size:	437,8 kB ID:	2072250


                                      O čia iš miesto su spec. borteliais. Kitas vairutojas blogeris aprodo savo prenumeratoriams autobuso saloną, ir štai kaip autobusas sustojęs. Matyt, iš įpročio sustojo arti, nors jis tik filmuoja filmuką prieš išvažiuodamas į pirmą reisą.

                                      Click image for larger version  Name:	bord2.png Views:	1 Size:	260,7 kB ID:	2072249
                                      https://www.youtube.com/watch?v=JcIm...nel=CaptainJet


                                      Lietuvoje sustoja už 50-70 cm, o kartais ir per metrą.
                                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                      Comment


                                        Likus vos 2 (!) dienoms iki sezono pradžios, šiandien paskelbti nauji tvarkaraščiai. Nepaisant to, absoliuoti dauguma jų - copypaste iš kažkurių metų, su tomis pačiomis sisteminėmis klaidomis, kurios taisytos tuo metu galiojusiame tvarkaraštyje, bet į serverį nepersikėlė.

                                        Didesni pasikeitimai (neskaitant reisų dažninimo):
                                        • A9 maršrute po tuo pačiu numeriu įvedami reisai Zuikių g. - Salininkai. Jie reikšmingai prailgins maršruto darbo laiką - paskutinis reisas į Baltąją Vokę 19 (14 savaitgaliais) valandą, tuo tarpu į Salininkus - 22 ir 19 atitinkamai.
                                        • Grįžta 69 mokykliniai reisai per S. Stanevičiaus gatvę, taip pat T16 vėl kursuos iki vidurnakčio.
                                        • Pagaliau T20 kursuos visą dieną, tiesa, dienos metu 2-3 reisai per valandą. Ir kažkodėl tai nerašoma naujienų pranešime.
                                        • Atsiranda naujas, niekur prieš tai viešai nefigūravęs Kautros aptarnaujamas 125 maršrutas Kaimelio žiedas - Fabijoniškių žiedas - Visorių sodai - Bajorai - Mokslininkų g. - Visoriai.
                                        Paskutinis taisė Pilaitis; 2023.08.30, 11:02.

                                        Comment


                                          Atskirai man norėtųsi paminėti mini-interviu su VT vadove naujienų pranešime:

                                          „Planuojant šių metų rudens sezono tvarkaraščius buvo vertinami vežėjų resursai, o taip pat ir vairuotojų trūkumas. (...) Tikimės keleivių kantrybės ir supratingumo. O trumpesnėms kelionėms rekomenduojame rinktis alternatyvius judėjimo būdus – pėsčiomis, dviračiais ar paspirtukais.“, – sako JUDU (SĮ Susisiekimo paslaugos) Viešojo transporto organizavimo vadovė Loreta Levulytė- Staškevičienė.
                                          Ta prasme, įsivaizduokit situaciją, kad Maxima sušaukia spaudos konfereciją ir sako: Dėl kasininkių trūkumo, pirkėjams perkantiems už mažiau negu 20 eur, rekomenduojame eiti į Rimi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X