Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Turėjau malonumo šiandien pravažiuot su VVT, tai galiu patvirtini, kad ir ties 27 C nėra jungiami kondicionieriai. Veiksmas vyko naujesniame Soliariso autobuse, langai nebuvo atidaryti.
    Kodel jiem taip sunku knopke paspausti kad AC butu ijungtas?

    Comment


      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

      Kodel jiem taip sunku knopke paspausti kad AC butu ijungtas?
      Matomai bus šalia priekinių durų atidarymo knopkės.

      Jei rimčiau, spėju bus susiję su valdžios pasikeitimu. Nes prie Šimašeus iš pradžių irgi buvo linkę nejungt, bet kai žmonės pradėjo skųstis, kad wtf, pirkom naujus autikus, o kondicionieriaus nėra, panašu, kad Šimašius užsisuko ant VVT, o VVT valdžia gal pamokė barankos sukėjus. Dabar pasikeitė valdžia, ir vėl bandomos ribos.

      Comment


        O kodel valdzia turetu buti atsakinga? Cia tiesiog elementarus dalykas - ijungi AC vasara ir tiek.

        Comment


          Įjungtas AC daugiau kuro naudoja, turbūt vairai taupo ne savo pinigus ir tikisi didesnių algų.

          Comment


            Šiaip tai tokie epizodai puikiai iliustruoja, kokia skandalinga situacija yra su VT Lietuvoje. Autobusai nauji, bet kondicionieriai neveikia. Ir visiškai tikiu aukščiau esančiomis versijomis, kad liepia nejungti valdžia, nes džiaukitės, kad VT apskritai važinėja. Užsienio mieste, kuriame dabar gyvenu, net elektriniai 18 metrų Solariai (čia irgi atsakas sakantiems, kad elektriniams autobusams dar ne laikas - nė velnio, važiuoja ilgu maršrutu ir dar nemačiau pakelėse sustojusių su pasibaigusia baterija) važinėja su pilna jėga pučiančiu kondicionieriumi, o Vilniuje mat dyzelį taupo.
            Paskutinis taisė eigh; 2023.06.06, 21:34.

            Comment


              Parašė eigh Rodyti pranešimą
              Užsienio mieste, kuriame dabar gyvenu, net elektriniai 18 metrų Solariai važinėja su pilna jėga pučiančiu kondicionieriumi, o Vilniuje mat dyzelį taupo.
              tai ten klimatas kitoks...

              Comment


                Parašė Košutas Rodyti pranešimą
                tai ten klimatas kitoks...
                Ir nenustebčiau, kad tokį argumentą iš VMS išgirstumėm, jie matyt pasiteisinimų rastų net Vilnių su Ryga ar Varšuva lygindami - “Rygoje juk jūrinis klimatas! Varšuva juk pietuose, ten tokių žiemų nebūna!”

                Comment


                  Kai lengvai išprakaitavęs išlipi iš viešojo transporto kaip tik vėjelis labiau gaivina, greičiau atvėsti. Ir darai tą tvariai, o ne degindamas dyzelį.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Gal kas žino, kodėl kai kurie "nauji" Scania autobusai šiltu oru važinėja atidarytais langais, nors juose yra kondicionieriai?
                    keleiviai atidaro.
                    Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2023.06.08, 08:40.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      keleiviai atidaro.

                      Iš kur tokį antikvarą jie rado? Turbūt nuvažiuoja vieną trasą ir į pakrovimo stotelę. Arba su keistomis baterijomis jau.

                      Ta prasme antikvarą? Nežinau dėl baterijų, matau, kad po reiso jie išsitraukia ūsus, pastovi prisijungę prie laidų ir vėl į kelią. Nežinau tik ar po kiekvieno.

                      Comment


                        Kaip tik savaitgalį buvau Varšuvoj ir gyvenau ant 18m. elektrinių Soliarių linijos nuo viešbučio iki centro. Vėsinimas vos vos geresnis nei Vilniuje. Teko pravažiuot gal 6 kartus. Gal dar tipo ne >25C, jog reiktų atsukt rimčiau šalčio.

                        Comment


                          Pasiūliau per Tvarkau Miestą sujungti dvi Karaliaučiaus stoteles. Abejose stotelėse stojantys maršrutai dalinai dubliuojasi, ir dažnai tinka tiek ten, tiek ten stojantys autobusai, o fiziškai keleiviai tai tik vienoje stotelėje gali būti. Klausimas - kaip manote, ar VMS tokius siūlymus svarsto ar iškart siūlys atsipyrdolinti su tokiais siūlymais?Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230610-105817.png
Views:	918
Size:	334,9 kB
ID:	2056629

                          Comment


                            Kareivių g. rekonstruodami paliko tą visiškai nereikalingą atskirą stotelę troleibusams, tad čia daug vilčių nedėčiau. Turi Judu fetišą blogint keleivių patirtį ir verst juos vaikščiot be reikalo.

                            Comment


                              Bendrai tvarkauvilnių tinkamas tik pranešt apie pažeidimus, kas nors sulūžo/neveikia ir pan. Nesu matęs, kad į kažkokius pasiūlymus kaip ką pakeisti/perdaryti būtų atsižvelgta.

                              Comment


                                Pasiūlymas logiškas. Tik aišku pertvarkymo kaštai spėju nemaži, tad irgi daug vilčių nedėčiau.

                                Comment


                                  Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                  Bendrai tvarkauvilnių tinkamas tik pranešt apie pažeidimus, kas nors sulūžo/neveikia ir pan. Nesu matęs, kad į kažkokius pasiūlymus kaip ką pakeisti/perdaryti būtų atsižvelgta.
                                  Tai jei pvz. apie tą pačią vieną vietą jie sulaukia net kelių pasiūlymų, kurie skiriasi, tai į kurį, jūsų nuomone, turėtų būti atsižvelgta?
                                  Dėl atskiros stotelės - nieko papildomai vaikščioti nereikia - jei nuo tos sankryžos tau reikia į Naujininkus/Žemuosius Panerius, gali pavažiuoti vieną sustojimą iki Tauragnų arba Žalgirio st. su bet kuriuo kitu maršrutu. Nebent važinėji su vienkartiniu bilietu, tuomet taip, neatrodo ekonomiška žymėti talonėlį dėl vienos stotelės. Bet dauguma gi turi nuolatinius. Ta atskira stotelė, kaip ir minėta, patogi dėl tų, kurie joje išlipa ir važiuoja Baltupių link - jiems nereikia kirsti nė vieno šviesoforo pėsčiomis.

                                  Comment


                                    Paaiškino, kada autobusų vairuotojai privalo atidaryti priekines duris keleiviams

                                    „Vairuotojas privalo stotelėse, kuriose numatytas įlipimas pro priekines duris, sustoti pagal nurodytą ženklinimą, keleivius įlaipinti tik per priekines duris, o išlaipinti keleivius tik įsitikinus, kad visi norintys važiuoti keleiviai jau baigia sulipti”, – sako bendrovės atstovė.

                                    Visais kitais atvejais keleiviai yra prašomi lipti į transporto priemonę tik per galines ir vidurines duris.
                                    Tai suprask, kad priekinių durų vairuotojai gali ir neatidarinėti?

                                    Comment


                                      Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                                      Paaiškino, kada autobusų vairuotojai privalo atidaryti priekines duris keleiviams



                                      Tai suprask, kad priekinių durų vairuotojai gali ir neatidarinėti?
                                      Gal išsireikalavo kolektyvinėje sutartyje streikuodami...

                                      Comment


                                        JUDU gegužės pradžioje tikslino, kad vairuotojai turi įleisti keleivius per priekines duris. Dabar VVT komentaras, kuris teigia priešingai. Jei komunikacijos žmonės nesusigaudo, tai ko galima tikėtis iš vairuotojų?

                                        Comment


                                          Tai čia nerašyta taisyklė, tiesiog VVT nenori konfliktuot su vairuotojais

                                          Comment

                                          Working...
                                          X