Parašė rmss
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Kodel jiem taip sunku knopke paspausti kad AC butu ijungtas?
Jei rimčiau, spėju bus susiję su valdžios pasikeitimu. Nes prie Šimašeus iš pradžių irgi buvo linkę nejungt, bet kai žmonės pradėjo skųstis, kad wtf, pirkom naujus autikus, o kondicionieriaus nėra, panašu, kad Šimašius užsisuko ant VVT, o VVT valdžia gal pamokė barankos sukėjus. Dabar pasikeitė valdžia, ir vėl bandomos ribos.
- 4 patinka
Comment
-
Šiaip tai tokie epizodai puikiai iliustruoja, kokia skandalinga situacija yra su VT Lietuvoje. Autobusai nauji, bet kondicionieriai neveikia. Ir visiškai tikiu aukščiau esančiomis versijomis, kad liepia nejungti valdžia, nes džiaukitės, kad VT apskritai važinėja. Užsienio mieste, kuriame dabar gyvenu, net elektriniai 18 metrų Solariai (čia irgi atsakas sakantiems, kad elektriniams autobusams dar ne laikas - nė velnio, važiuoja ilgu maršrutu ir dar nemačiau pakelėse sustojusių su pasibaigusia baterija) važinėja su pilna jėga pučiančiu kondicionieriumi, o Vilniuje mat dyzelį taupo.Paskutinis taisė eigh; 2023.06.06, 21:34.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąUžsienio mieste, kuriame dabar gyvenu, net elektriniai 18 metrų Solariai važinėja su pilna jėga pučiančiu kondicionieriumi, o Vilniuje mat dyzelį taupo.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimątai ten klimatas kitoks...
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGal kas žino, kodėl kai kurie "nauji" Scania autobusai šiltu oru važinėja atidarytais langais, nors juose yra kondicionieriai?
Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2023.06.08, 08:40.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
keleiviai atidaro.
Iš kur tokį antikvarą jie rado? Turbūt nuvažiuoja vieną trasą ir į pakrovimo stotelę. Arba su keistomis baterijomis jau.
Comment
-
Pasiūliau per Tvarkau Miestą sujungti dvi Karaliaučiaus stoteles. Abejose stotelėse stojantys maršrutai dalinai dubliuojasi, ir dažnai tinka tiek ten, tiek ten stojantys autobusai, o fiziškai keleiviai tai tik vienoje stotelėje gali būti. Klausimas - kaip manote, ar VMS tokius siūlymus svarsto ar iškart siūlys atsipyrdolinti su tokiais siūlymais?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąBendrai tvarkauvilnių tinkamas tik pranešt apie pažeidimus, kas nors sulūžo/neveikia ir pan. Nesu matęs, kad į kažkokius pasiūlymus kaip ką pakeisti/perdaryti būtų atsižvelgta.
Dėl atskiros stotelės - nieko papildomai vaikščioti nereikia - jei nuo tos sankryžos tau reikia į Naujininkus/Žemuosius Panerius, gali pavažiuoti vieną sustojimą iki Tauragnų arba Žalgirio st. su bet kuriuo kitu maršrutu. Nebent važinėji su vienkartiniu bilietu, tuomet taip, neatrodo ekonomiška žymėti talonėlį dėl vienos stotelės. Bet dauguma gi turi nuolatinius. Ta atskira stotelė, kaip ir minėta, patogi dėl tų, kurie joje išlipa ir važiuoja Baltupių link - jiems nereikia kirsti nė vieno šviesoforo pėsčiomis.
Comment
-
Paaiškino, kada autobusų vairuotojai privalo atidaryti priekines duris keleiviams
„Vairuotojas privalo stotelėse, kuriose numatytas įlipimas pro priekines duris, sustoti pagal nurodytą ženklinimą, keleivius įlaipinti tik per priekines duris, o išlaipinti keleivius tik įsitikinus, kad visi norintys važiuoti keleiviai jau baigia sulipti”, – sako bendrovės atstovė.
Visais kitais atvejais keleiviai yra prašomi lipti į transporto priemonę tik per galines ir vidurines duris.
Comment
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąPaaiškino, kada autobusų vairuotojai privalo atidaryti priekines duris keleiviams
Tai suprask, kad priekinių durų vairuotojai gali ir neatidarinėti?
- 1 patinka
Comment
Comment