Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Stoja kuo toliau, kad tik nesugalvotum lipti per priekines duris.

    Comment


      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

      Tai kad ne jūs ir mokat, moka VVT

      O jei rimtai, tai neišsikalinėkit, tos 2 minutės atsiranda dėl natūralių priežasčių. Pvz. vieną dieną atvažiavus prie šviesoforo dega raudonas signalas ir stovi 2 minutes, kitą dieną pravažiuoji iškart ant žalio. Dažnai būna, kad tame pačiame reise į vieną stotelę atvažiuojama dviem minutėmis anksčiau, bet pvz.: po kurio laiko važiavimo trukmė jau išsilygina, ir kitos stotelės jau yra pasiekiamos tiksliai pagal tvarkaraštį.
      Traukinys irgi gali išvažiuoti porą minučių anksčiau?
      Nes šviesoforas atidarytas, kelias laisvas. Kam laukti keleivių?

      Comment


        Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
        Gal jau ir buvo diskutuota, bet žiauriai nervina, kai vt sustoja praktiškai už stotelės ribų, net kai tam visiškai nėra pagrindo ( pvz kito autobuso, važiuojančio iš paskos ). Kiekvieną kartą reikia spėlioti, kur sustos, dažnai ir bėgti, vytis.
        Ypač tai pykdo kai lyja. Stovi po stogeliu ir atrodo greitai iki durų nueisi, bet ne, sustoja 10 metrų nuo stogelio.

        Comment


          Parašė Valdemar Rodyti pranešimą

          Ypač tai pykdo kai lyja. Stovi po stogeliu ir atrodo greitai iki durų nueisi, bet ne, sustoja 10 metrų nuo stogelio.
          Turi stoti ne pagal stoginę, o pagal sustojimo ženklo vietą. Tai yra nuo ženklo negali būti autobuso priekis toliau būti nei 15 metrų.

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

            Turi stoti ne pagal stoginę, o pagal sustojimo ženklo vietą. Tai yra nuo ženklo negali būti autobuso priekis toliau būti nei 15 metrų.
            Tas "turi stoti" yra tokia nesąmonė. Viešasis transportas skirtas patogiai pervežti keleivius ar laikytis taisyklių, net jei jos ir reiškia, kad esant galimybei žmogui neiti per lietų, vis tiek jį priversti bėgti per balas iki autobuso durų?

            Comment


              Jei visi vairuotojai pradės stoti stotelės centre, dar labiau netilps autobusai Žaliajame tilte ir kitur. Manau, kad laikas įsigyti skėtį.

              Comment


                Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                Jei visi vairuotojai pradės stoti stotelės centre, dar labiau netilps autobusai Žaliajame tilte ir kitur. Manau, kad laikas įsigyti skėtį.
                Ne tame esmė. Kalbame apie žmogiškumą ir protingumą. Jei tai Žaliojo tilto stotelė piko metu - autobusai turi stoti taip, kad kuo daugiau jų tilptų. Jei tai Pilaitės stotelė sekmadienį per lietų, autobusas neturi aklai stoti 10-15 metrų nuo stogelio.

                Comment


                  Autobusai ir troleibusai pagal taisykles turi stoti galinėmis durimis prie sustojimo ženklo arba kur yra ženklas " Pirmo autobuso , troleibuso sustojimo vieta" priekiu ties ženklų

                  Comment


                    Man tai kartais atrodo, jog vairuotojai turi fetišą sustoti kuo toliau, jog visiems keleiviams reiktų eiti norint įlipti. Ir čia kalbu ne apie Žalio tilto stotelę

                    Comment


                      Problema, manau, yra tame jog natūraliai yra lūkestis, kad autobusas sustos ties stogeliu, stotelės ženklu. Šiuo metu dažniausiai stogelis ir autobuso sustojimo vieta prasilenkia.

                      Comment


                        Ir stotelės yra labai blogai pritaikytos sustoti arti bordiūro, kiap pvz. vingyje, iš karto už posūkio arba labai prastos būklės

                        Comment


                          O kame čia išsikalinėjimas norėti, kad autobusas atvyktų į stotelę pagal tvarkaraštį, o ne anksčiau?

                          Studijų metais (~2003-2005 m.)kasdien važinėdavau 22 autobusu iš Paparčio stotelės - visada autobusas atvažiuodavo 2 minutėmis anksčiau - VISADA. Tai kyla natūralus klausimas, kodėl tuomet tvarkaraščio nepakeitus tomis 2 minutėmis? Įdomu ar ir dabar likusi ta tradicija

                          Priežastis, mano nuomone, buvo ne šviesoforai, o noras tas dvi ar daaugiau (jei aplenkia grafiką) minučių praleisti ilsintis Kražių stotelėje.

                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                          O jei rimtai, tai neišsikalinėkit, tos 2 minutės atsiranda dėl natūralių priežasčių. Pvz. vieną dieną atvažiavus prie šviesoforo dega raudonas signalas ir stovi 2 minutes, kitą dieną pravažiuoji iškart ant žalio. Dažnai būna, kad tame pačiame reise į vieną stotelę atvažiuojama dviem minutėmis anksčiau, bet pvz.: po kurio laiko važiavimo trukmė jau išsilygina, ir kitos stotelės jau yra pasiekiamos tiksliai pagal tvarkaraštį.

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                            Ir stotelės yra labai blogai pritaikytos sustoti arti bordiūro, kiap pvz. vingyje, iš karto už posūkio arba labai prastos būklės
                            naujieji autobusai turi labai žemą buferį todėl niekas net nesistengia privažiuoti kuo arčiau bordiūro kad nenusibrauktų buferio dažų.

                            Comment


                              Vilniuje, kuris Šimašiaus žodžiais tariant, turi "jauniausią autobusų parką Europoje", važinėja va tokio tvarkingumo autobusai

                              Comment


                                Click image for larger version

Name:	ZomboMeme 25052023083852.jpg
Views:	556
Size:	65,8 kB
ID:	2053291

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Vilniuje, kuris Šimašiaus žodžiais tariant, turi "jauniausią autobusų parką Europoje", važinėja va tokio tvarkingumo autobusai

                                  Neseniai mačiau tokį patį, kur angos išorėje buvo apklijuotos lipnia juosta.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                                    Click image for larger version

Name:	ZomboMeme 25052023083852.jpg
Views:	556
Size:	65,8 kB
ID:	2053291
                                    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230525-141938.png
Views:	498
Size:	135,3 kB
ID:	2053368

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Vilniuje, kuris Šimašiaus žodžiais tariant, turi "jauniausią autobusų parką Europoje", važinėja va tokio tvarkingumo autobusai
                                      Deja, ne vienas toks. Aišku, kam tie troleibusai, kai turim tokį puikų autobusų parką...

                                      Comment


                                        Sudėtinga sostinėje su priekinėmis durimis, net ir kituose miestuose šios problemos jau kurį laiką nėra.
                                        Dar žiemą įsiminė kelionė, kada vairuotoja atsisakė priekines duris atidaryti ir išleisti iš troleibuso, nors Škoda buvo pergrųsta ir prie vidurinių durų visą erdvę buvo užėmusi mama su vežimėliu, tad teko vieną stotelę papildomai pasivažinėti) Vat nepaspaus mygtuko ir viskas, lyg čia bandytum įsibrauti į asmeninę erdvę.
                                        Būtų sveika šitą reikalą kažkaip griežčiau kontroliuoti, kartu su visais salono apklijavimais ir pan.

                                        Comment


                                          Naujos bilieto sistemos instrukcija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X