Stoja kuo toliau, kad tik nesugalvotum lipti per priekines duris.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai kad ne jūs ir mokat, moka VVT
O jei rimtai, tai neišsikalinėkit, tos 2 minutės atsiranda dėl natūralių priežasčių. Pvz. vieną dieną atvažiavus prie šviesoforo dega raudonas signalas ir stovi 2 minutes, kitą dieną pravažiuoji iškart ant žalio. Dažnai būna, kad tame pačiame reise į vieną stotelę atvažiuojama dviem minutėmis anksčiau, bet pvz.: po kurio laiko važiavimo trukmė jau išsilygina, ir kitos stotelės jau yra pasiekiamos tiksliai pagal tvarkaraštį.
Nes šviesoforas atidarytas, kelias laisvas. Kam laukti keleivių?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė bim_bam Rodyti pranešimąGal jau ir buvo diskutuota, bet žiauriai nervina, kai vt sustoja praktiškai už stotelės ribų, net kai tam visiškai nėra pagrindo ( pvz kito autobuso, važiuojančio iš paskos ). Kiekvieną kartą reikia spėlioti, kur sustos, dažnai ir bėgti, vytis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
Ypač tai pykdo kai lyja. Stovi po stogeliu ir atrodo greitai iki durų nueisi, bet ne, sustoja 10 metrų nuo stogelio.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Turi stoti ne pagal stoginę, o pagal sustojimo ženklo vietą. Tai yra nuo ženklo negali būti autobuso priekis toliau būti nei 15 metrų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąJei visi vairuotojai pradės stoti stotelės centre, dar labiau netilps autobusai Žaliajame tilte ir kitur. Manau, kad laikas įsigyti skėtį.
- 4 patinka
Comment
-
Ir stotelės yra labai blogai pritaikytos sustoti arti bordiūro, kiap pvz. vingyje, iš karto už posūkio arba labai prastos būklės
Comment
-
O kame čia išsikalinėjimas norėti, kad autobusas atvyktų į stotelę pagal tvarkaraštį, o ne anksčiau?
Studijų metais (~2003-2005 m.)kasdien važinėdavau 22 autobusu iš Paparčio stotelės - visada autobusas atvažiuodavo 2 minutėmis anksčiau - VISADA. Tai kyla natūralus klausimas, kodėl tuomet tvarkaraščio nepakeitus tomis 2 minutėmis? Įdomu ar ir dabar likusi ta tradicija
Priežastis, mano nuomone, buvo ne šviesoforai, o noras tas dvi ar daaugiau (jei aplenkia grafiką) minučių praleisti ilsintis Kražių stotelėje.
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąO jei rimtai, tai neišsikalinėkit, tos 2 minutės atsiranda dėl natūralių priežasčių. Pvz. vieną dieną atvažiavus prie šviesoforo dega raudonas signalas ir stovi 2 minutes, kitą dieną pravažiuoji iškart ant žalio. Dažnai būna, kad tame pačiame reise į vieną stotelę atvažiuojama dviem minutėmis anksčiau, bet pvz.: po kurio laiko važiavimo trukmė jau išsilygina, ir kitos stotelės jau yra pasiekiamos tiksliai pagal tvarkaraštį.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąIr stotelės yra labai blogai pritaikytos sustoti arti bordiūro, kiap pvz. vingyje, iš karto už posūkio arba labai prastos būklės
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąLietuva visiems.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąVilniuje, kuris Šimašiaus žodžiais tariant, turi "jauniausią autobusų parką Europoje", važinėja va tokio tvarkingumo autobusai
Comment
-
Sudėtinga sostinėje su priekinėmis durimis, net ir kituose miestuose šios problemos jau kurį laiką nėra.
Dar žiemą įsiminė kelionė, kada vairuotoja atsisakė priekines duris atidaryti ir išleisti iš troleibuso, nors Škoda buvo pergrųsta ir prie vidurinių durų visą erdvę buvo užėmusi mama su vežimėliu, tad teko vieną stotelę papildomai pasivažinėti) Vat nepaspaus mygtuko ir viskas, lyg čia bandytum įsibrauti į asmeninę erdvę.
Būtų sveika šitą reikalą kažkaip griežčiau kontroliuoti, kartu su visais salono apklijavimais ir pan.
- 3 patinka
Comment
Comment