Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė transit Rodyti pranešimą
    Neseniai buvau mažame Vokietijos miestelyje, kuriame gyventojų skaičius mažesnis nei Kaune, o VT lygis gerokai lenkė net Vilnių. Deja, čia žmonės džiaugiasi nedideliais patobulinimais, o Vakarų Europa VT srityje yra daugelį metų priekyje. Visiškai nėra jokios vizijos ir jokios atsakomybės.
    Tai kad nereikia ir tradicinės Vakarų Europos. Pakanka nuvažiuoti į artimiausią mūsų regiono didmiestį - Varšuvą - ir pamatyti, kaip atrodo tikras miestas ir veikiantis VT. Kitiems didesniems Lenkijos miestams galioja tas pats, tik kad Varšuva mums yra arčiausiai geografiškai, kur galim nulėkti per 5-6 valandas biškiuką numynę gazą. Man tik keista, kad net nemaža dalis normalesnių urban middle class lietuvių nesugeba nusibelsti iki Varšuvos ar bent jau Gdansko ir suprasti, kokiose šiknaskylėse jie visi gyvena ir koks katastrofiškas yra Vilniaus (ir Kauno, Klaipėdos) VT, nekalbant apie visus kitus dalykus, kaip aplinkos tvarkymas, kelių/gatvių būklė ir visa kita gyvenamoji aplinka, kuri Lietuvoje dažnai atrodo kaip bo atominio karo.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Tai kad nereikia ir tradicinės Vakarų Europos. Pakanka nuvažiuoti į artimiausią mūsų regiono didmiestį - Varšuvą - ir pamatyti, kaip atrodo tikras miestas ir veikiantis VT. Kitiems didesniems Lenkijos miestams galioja tas pats, tik kad Varšuva mums yra arčiausiai geografiškai, kur galim nulėkti per 5-6 valandas biškiuką numynę gazą. Man tik keista, kad net nemaža dalis normalesnių urban middle class lietuvių nesugeba nusibelsti iki Varšuvos ar bent jau Gdansko ir suprasti, kokiose šiknaskylėse jie visi gyvena ir koks katastrofiškas yra Vilniaus (ir Kauno, Klaipėdos) VT, nekalbant apie visus kitus dalykus, kaip aplinkos tvarkymas, kelių/gatvių būklė ir visa kita gyvenamoji aplinka, kuri Lietuvoje dažnai atrodo kaip bo atominio karo.
      Škodų pakeitimas Vilniuje (ir kai kurių baigiančių subyrėti autobusų) būtų milžiniškas šuolis i priekį, koks įvyko Kaune. Realiai dabar nejaučiu didelio skirtumo tarp VT Kaune ir kokiam Aalborge ar Aarhuse, aišku ten dauguma autobusų elektriniai ir savaime naujesni, bet tas skirtumas minimalus.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Tai kad nereikia ir tradicinės Vakarų Europos. Pakanka nuvažiuoti į artimiausią mūsų regiono didmiestį - Varšuvą - ir pamatyti, kaip atrodo tikras miestas ir veikiantis VT. Kitiems didesniems Lenkijos miestams galioja tas pats, tik kad Varšuva mums yra arčiausiai geografiškai, kur galim nulėkti per 5-6 valandas biškiuką numynę gazą. Man tik keista, kad net nemaža dalis normalesnių urban middle class lietuvių nesugeba nusibelsti iki Varšuvos ar bent jau Gdansko ir suprasti, kokiose šiknaskylėse jie visi gyvena ir koks katastrofiškas yra Vilniaus (ir Kauno, Klaipėdos) VT, nekalbant apie visus kitus dalykus, kaip aplinkos tvarkymas, kelių/gatvių būklė ir visa kita gyvenamoji aplinka, kuri Lietuvoje dažnai atrodo kaip bo atominio karo.
        Turbūt nelygis prakutusiam medkirčiui su octavia iš LT važiuot į Lenkiją, ten dar pirkti maistą, kurą ir kt. O jei dar ten ant sienos kokios reikės stovėti.
        Nevažinėja su viešuoju Vilniuje nuo studijų laikų, kai įsidarbino į fasadus gaminančią įmonę 4 kurse. Buvo vienas pirmųjų, kuris kia parkavo barako aikštelėje, su komendanto išduotu leidimu.
        Būtų gerai jei ir nebūtų VT miestuose.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Tai kad nereikia ir tradicinės Vakarų Europos. Pakanka nuvažiuoti į artimiausią mūsų regiono didmiestį - Varšuvą - ir pamatyti, kaip atrodo tikras miestas ir veikiantis VT. Kitiems didesniems Lenkijos miestams galioja tas pats, tik kad Varšuva mums yra arčiausiai geografiškai, kur galim nulėkti per 5-6 valandas biškiuką numynę gazą. Man tik keista, kad net nemaža dalis normalesnių urban middle class lietuvių nesugeba nusibelsti iki Varšuvos ar bent jau Gdansko ir suprasti, kokiose šiknaskylėse jie visi gyvena ir koks katastrofiškas yra Vilniaus (ir Kauno, Klaipėdos) VT, nekalbant apie visus kitus dalykus, kaip aplinkos tvarkymas, kelių/gatvių būklė ir visa kita gyvenamoji aplinka, kuri Lietuvoje dažnai atrodo kaip bo atominio karo.
          Pagrindinei minčiai ir emocijai gal ir galėčiau pritarti, bet mane šiek tiek baido kalbos apie „katastrofišką VT“. Tikrai yra kur ir ką tobulinti, bet „katastrofiškas VT“ yra veikiau mirties nuosprendis, o ne paskata tobulėti. Jeigu padėtis tokia bloga, kodėl išvis dar kas nors turėtų važinėti VT? Gal geriau išmontuoti ir tai, ką dar turime, jei jau viskas taip beviltiška?

          Man atrodo, ir Vilniaus VT galima naudotis, bet daug kas priklauso nuo konkrečių poreikių. Bene labiausiai mane pjauna ne pačios transporto priemonės, jų senumas ar techninė būklė, o maršrutai/tvarkaraščiai/dideli atstumai tarp stotelių, kurios idealiu atveju turėtų sudaryti patogius persėdimo mazgus. Net centrinėje miesto dalyje yra vietų, kur iki bent kiek dažniau kursuojančio VT reikia stebėtinai ilgai eiti. Todėl dažniausiai važiuoju VT nedideliais atstumais ir be persėdimo. (O daugiausiai judu pėsčiomis, kas, aišku, susiję ir su važiavimu „nedideliais atstumais“). Tolesnėms kelionėms, deja, tenka rinktis automobilį.

          Comment


            Parašė evil Rodyti pranešimą

            Škodų pakeitimas Vilniuje (ir kai kurių baigiančių subyrėti autobusų) būtų milžiniškas šuolis i priekį, koks įvyko Kaune. Realiai dabar nejaučiu didelio skirtumo tarp VT Kaune ir kokiam Aalborge ar Aarhuse, aišku ten dauguma autobusų elektriniai ir savaime naujesni, bet tas skirtumas minimalus.
            Alborge ir Aarhuse VT dažniai ir persėdimai irgi organizuojami taip pat, kaip Kaune? O už vairo irgi sėdi nestabilios psichikos vairuotojai?

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Alborge ir Aarhuse VT dažniai ir persėdimai irgi organizuojami taip pat, kaip Kaune? O už vairo irgi sėdi nestabilios psichikos vairuotojai?
              Su persėdimais tai turbūt priklauso nuo rajono tiek Kaune tiek Aarhuse, dažniai irgi nėra stebuklingi, dažnai googlė rodydavo, kad greičiau bus porą kilometrų paeit pėškom nei sulaukti kažkokio VT, tiek, kad egzistuoja naktiniai maršrutai, kuomet Kaune VT nustoja veikti iškart po Panoramos. Dėl nestabilios psichikos vairuotojų tai sunku komentuot, kažkaip niekur viešai prieinamoj vietoj nepateikiama informacija apie jų psichinę sveikatą.

              Comment


                Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                Pagrindinei minčiai ir emocijai gal ir galėčiau pritarti, bet mane šiek tiek baido kalbos apie „katastrofišką VT“. Tikrai yra kur ir ką tobulinti, bet „katastrofiškas VT“ yra veikiau mirties nuosprendis, o ne paskata tobulėti. Jeigu padėtis tokia bloga, kodėl išvis dar kas nors turėtų važinėti VT? Gal geriau išmontuoti ir tai, ką dar turime, jei jau viskas taip beviltiška?

                Man atrodo, ir Vilniaus VT galima naudotis, bet daug kas priklauso nuo konkrečių poreikių. Bene labiausiai mane pjauna ne pačios transporto priemonės, jų senumas ar techninė būklė, o maršrutai/tvarkaraščiai/dideli atstumai tarp stotelių, kurios idealiu atveju turėtų sudaryti patogius persėdimo mazgus. Net centrinėje miesto dalyje yra vietų, kur iki bent kiek dažniau kursuojančio VT reikia stebėtinai ilgai eiti. Todėl dažniausiai važiuoju VT nedideliais atstumais ir be persėdimo. (O daugiausiai judu pėsčiomis, kas, aišku, susiję ir su važiavimu „nedideliais atstumais“). Tolesnėms kelionėms, deja, tenka rinktis automobilį.
                kaip tik geriau kai tokia mintis siunciama, nes kai supranti beviltiskumo masta, lengviau psichologiskai viska radikaliai perdaryti, nes supranti, kad nieko nera ka prarasti. Jei galvotum, kad "puse velnio", tai galetum Simasiaus stilium meluot, kad kosmetinis ir higieninis nauju transportu priemoniu pirkimas yra kosmosas
                Paskutinis taisė TIME; 2023.05.15, 12:18.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  keista, kad net nemaža dalis normalesnių urban middle class lietuvių nesugeba nusibelsti iki Varšuvos ar bent jau Gdansko ir suprasti, kokiose šiknaskylėse jie visi gyvena ir koks katastrofiškas yra Vilniaus (ir Kauno, Klaipėdos) VT ...
                  tiems kurie sugeba nusibelsti net iki Gdanko, VT nerūpi.

                  -

                  Comment


                    Parašė TIME Rodyti pranešimą

                    kaip tik geriau kai tokia mintis siunciama, nes kai supranti beviltiskumo masta, lengviau psichologiskai viska radikaliai perdaryti, nes supranti, kad nieko nera ka prarasti. Jei galvotum, kad "puse velnio", tai galetum Simasiaus stilium meluot, kad kosmetinis ir higieninis nauju transportu priemoniu pirkimas yra kosmosas
                    Tiesiog nesutinku, kad beviltiškumas gali paskatinti ką nors keisti. Beviltiškumas gali paskatinti nebent tolesnę automobilizaciją.

                    Comment


                      Keista kaip tas runkelis sugeba naudotis "pasauline praktika" pagrysti troleibusus, o kaip ateina metas ziureti i pasauline praktika del kitu VT priemoniu idiegimo, tai ta praktika keliauja pro langa. Kas jis per svolacius, negaliu.

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-05-15 at 12.47.14.png
Views:	627
Size:	111,0 kB
ID:	2050976

                      Comment


                        VVT šiemet skelbs dar vieną – 68 triašių troleibusų pirkimo konkursą. Tokiu būdu iki 2026 metų iš viso bus įsigyti 159 troleibusai.

                        Planuojama, kad Vilnius iki 2026 metų atnaujins visą troleibusų parką, o vidutinis jų amžius sieks kiek daugiau nei dvejus metus.

                        Šiuo metu VVT turi 649 transporto priemones: 397 autobusus ir 252 troleibusus.
                        Emm, o tai kaip čia taip gaunasi? Perki 159 naujų, nurašai 160 Škodų - gerai, vidutinis jų amžius siekia 0 metų. O kur likę 90 troleibusų, kurie tuo metu bus 10-20 metų amžiaus?
                        VVT atrado troleibusų jaunystės fontaną?

                        Comment


                          Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                          Mintis padaryti tokį maršrutą iki Minsko pl. net labai gera.
                          Čia kaip traukiniys Šilutė - Naujoji Vilnia per Klaipėdą, Šiaulius, Kauną ir Vilnių.

                          Alternatyva:
                          * Persėdimo mazgas oro uoste arba ties Vikingais. Aptarnauja pietinę miesto pusę, fast-forward į stotį su kažkokiu šaudykliniu reisu;
                          * "stuburinis" maršrutas iki šio hub'o nuo Konstitucijos pr. vieno ar kito galo, būtų gerai užkabinti stotis;
                          * "stuburinis" maršrutas nuo Riešės iki Konstitucijo pr. hub'o, gal prikabinant Ozo g. ir Santariškes.
                          * 5-10 min intervalai hub'uose.
                          Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.05.15, 15:02.

                          Comment


                            Parašė Košutas Rodyti pranešimą

                            Emm, o tai kaip čia taip gaunasi? Perki 159 naujų, nurašai 160 Škodų - gerai, vidutinis jų amžius siekia 0 metų. O kur likę 90 troleibusų, kurie tuo metu bus 10-20 metų amžiaus?
                            VVT atrado troleibusų jaunystės fontaną?
                            Darom prielaidą kad likę 90 bus 10 metų senumo ( optimistinis variantas ) - (93 ( seni ) * 10 (amžius) + 159 (nauji )* 0) / 252. = ~3.69 vid. amžius. Žodiu - paklaidos ribose

                            Comment


                              Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

                              Darom prielaidą kad likę 90 bus 10 metų senumo ( optimistinis variantas ) - (93 ( seni ) * 10 (amžius) + 159 (nauji )* 0) / 252. = ~3.69 vid. amžius. Žodiu - paklaidos ribose
                              Jei vėluos pristatyti, tai būsime miestas su neigiamu troleibusų amžiaus vidurkiu. Nebebus net ko Varšuvai pavydėti.

                              EDIT: O jei viską iš vis nurašyti, tai turėtume 0 amžiaus vidurkį visose srityse... Svarstytinas variantas.
                              Paskutinis taisė Košutas; 2023.05.15, 15:12.

                              Comment


                                Per artimiausius 4 metus galime būti ramus. Vienas žmogus turi tikslus Vilniui:

                                Mano tikslas – palaipsniui pereiti prie visiškai ekologiško transporto, varomo tik elektra ir vandeniliu. Nuo šiol planuojame tiek plėsdami miesto troleibusų parką, tiek vykdydami maršrutų konkursus, įsigyti tik netaršias transporto priemones. Ateityje visas viešasis transportas pereis į elektrinį transportą arba naudos alternatyvių degalų rūšis, tačiau kol infrastruktūra yra vystoma, šis troleibusų parko atnaujinimas yra reikšmingas žingsnis, prisidedantis prie Vilniaus, kaip žaliojo miesto iki 2025-ųjų, vizijos.

                                Taip, po truputį, bet užtikrintai, visas troleibusų parkas bus atnaujintas iki 2026 metų. Vidutinis troleibusų amžius tada sieks apie 2 metus, kai šiuo jis apie 23 metus.

                                Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	13,9 kB ID:	2051002

                                Comment


                                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                  Per artimiausius 4 metus galime būti ramus.

                                  troleibusas ir yra modernus tramvajus
                                  Tai rodo sostinės mero kompetenciją (nesikeikus)

                                  Comment


                                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                    Per artimiausius 4 metus galime būti ramus. Vienas žmogus turi tikslus Vilniui:




                                    Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	13,9 kB ID:	2051002
                                    Tokia logikos seka gaunasi, kad beždžionė yra modernus Valdas Benskunas

                                    Comment


                                      Parašė Košutas Rodyti pranešimą

                                      Emm, o tai kaip čia taip gaunasi? Perki 159 naujų, nurašai 160 Škodų - gerai, vidutinis jų amžius siekia 0 metų. O kur likę 90 troleibusų, kurie tuo metu bus 10-20 metų amžiaus?
                                      VVT atrado troleibusų jaunystės fontaną?
                                      Veikiausiai panaikins porą maršrutų (arba pakeis juos autobusais), nurašys dar kažkiek Soliarių ir amžiaus vidurkis tikrai bus 2 metai.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                        Veikiausiai panaikins porą maršrutų (arba pakeis juos autobusais), nurašys dar kažkiek Soliarių ir amžiaus vidurkis tikrai bus 2 metai.
                                        Baisu, kad jis tikrai taip ir galvoja. Jis nesupranta, kad taip, VT, transporto priemoniu amzius yra svarbus, ir dabartiniai zyguliu gimines yra graudu ir juokinga, bet tikrai ne svarbiausia VT dalis - greitis, stoteliu tinklas, marstutu daznumas, neprigrustumas ir t.t. yra gerokai svarbiau nei vidurkis 3.3 ar 7.1 metai. O jam matosi taip norsi 2027 metais i facebooka isideti infografika kaip "atjaunejo" trulikai per jo kadensija, kad net jei tai kainuotu sumazejusiu marsrutu skaiciu, mazesni ju daznuma ir panasiai
                                        Paskutinis taisė TIME; 2023.05.15, 18:59.

                                        Comment


                                          Kad Benkunskas nėra aštriausias peilis stalčiuje, buvo kaip ir aišku. Bet kad jis yra imbecilas su IQ=30, net aš negalvojau. Kaip Vilnius iki to nusirito?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X