Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kadangi važiuos be tinklo, tai šitos skiriamosios spalvos tampa dar aktualesnės.
    Pasikliauti tik spalva atrodo kažkaip nerimta. Įsivaizduokit kaip Stotyje paaiškintumėte užsieniečiui kad jam reikia raudonai-gelsvo be kontakčio troleibuso nr. 1. Vienintelis žmogiškas sprendimas būtų viską dažyti vienodai raudonai, įvesti vienodą numeraciją visam transportui. Iš bėdos galima prie troleibusų numerių pridėti raidę T. T1, T7 ir pan.

    Comment


      LRT interviu su Šimašium: Dienos tema. Šimašius apie kritiką dėl gatvių siaurinimo: visą laiką yra, ką galima patobulinti - 2023.04.26 - LRT

      Vienas iš Šimašiaus paaiškinimų, kokiu būdu pavyks persodinti daugiau žmonių į VT, kad "didėja vartotojų pasitenkinimas". Kitas pezalas, kad "Autobusų parkas vienas iš naujausių Europoje" (labai abejotino teisingumo teiginys). Žodžiu, panašum, kad Vilniaus VT nieko gero nesišviečia.

      Comment


        Parašė Blaze Rodyti pranešimą

        Pasikliauti tik spalva atrodo kažkaip nerimta. Įsivaizduokit kaip Stotyje paaiškintumėte užsieniečiui kad jam reikia raudonai-gelsvo be kontakčio troleibuso nr. 1. Vienintelis žmogiškas sprendimas būtų viską dažyti vienodai raudonai, įvesti vienodą numeraciją visam transportui. Iš bėdos galima prie troleibusų numerių pridėti raidę T. T1, T7 ir pan.
        Na arba daryti kaip visur pasaulyje daroma ir skirtingos transporto priemonės turi skirtingą raidę. A1 T1 M1 ir t.t.

        O spalvos tai nėra vienintelis rodiklis, tiesiog toks kurį gali atskirti iš toli dar kai numerio nesimato, pvz einant link stotelės pamačius atvažiuojantį.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Na arba daryti kaip visur pasaulyje daroma ir skirtingos transporto priemonės turi skirtingą raidę. A1 T1 M1 ir t.t.

          O spalvos tai nėra vienintelis rodiklis, tiesiog toks kurį gali atskirti iš toli dar kai numerio nesimato, pvz einant link stotelės pamačius atvažiuojantį.
          Troleibusai nera skirtinga transporto priemone nuo autobusu - tai tie patys autobusai, tik varomi elektra

          Comment


            Parašė TIME Rodyti pranešimą

            Troleibusai nera skirtinga transporto priemone nuo autobusu - tai tie patys autobusai, tik varomi elektra
            Labiau nusipezėti manau buvo jau nebeįmanoma. Tai visiškai skirtinga transporto priemonė, ne tik savo sandara ir valdymu, bet net ir atskira vairuotojo pažymėjime bei techniniame pase turinčia kategoriją. Netgi paprastas dalykas, kad autobusą vairuoti reikia turėti žemesnes vairavimo kategorijas: B,C. Kad vairuoti troleibusą, pakanka turėti tik B kategorijos vairuotojo pažymėjimą. Keista, tačiau kiek anksčiau kai trūko vairuotojų kad vairuoti troleibusą nereikėjo turėti nė B kategorijos. Pagal Jūsų logiką, tramvajus ar traukinys taip pat būtų tas pats autobusas tik važiuojantis bėgiais...lėktuvas irgi autobusas skriejantis ore, ne veltui kai kurie modeliai vadinami Airbus :-)
            Paskutinis taisė UAB Susisiekimas; 2023.04.27, 10:39.

            Comment


              Neskaitant techninių dalykų (kuriuos išvardino poste aukščiau), paprastam keleiviui visiškai nėra skirtumo, troleibusas ar autobusas. Solarių net kėbulai vienodi.

              Comment


                Apskritai numeriai neturėtų dubliuotis, nesvarbu kokia tai transporto priemonė - ar autobusas, ar troleibusas ar elektrobusas ar mikrobusas - eilinis gen-Z gali net nežinoti skirtumo. Numeris priskiriamas maršrutui ir viskas. Tai ne tik sumažina frustraciją rečiau besinaudojantiems ar miesto svečiams (tokiem kaip aš Vilniuje laukusiems 1 autobuso į oro uostą stotelėj, kur stoja tik 1 trūlikas), bet ir leidžia pakeisti transporto priemonę kita, jei pvz. įvyksta avarija ar planinis remontas linijoje ir troleibusas negali važiuoti, vietoj jo paleidi autobusą.

                Comment


                  Laiko klausimas kada tai atsitiks. Iki šiol būdavo aiškinama, kad vyresnio amžiaus žmoniems bus painiavos ir kam keist, kas nesugedę

                  Comment


                    Parašė evil Rodyti pranešimą
                    leidžia pakeisti transporto priemonę kita, jei pvz. įvyksta avarija ar planinis remontas linijoje ir troleibusas negali važiuoti, vietoj jo paleidi autobusą.
                    Aha, kaip dabar matau, kad Vilniuje, sustojus troleibusų eismui, būtų paleidžiami autobusai vietoj nieko nedarymo.

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                      Aha, kaip dabar matau, kad Vilniuje, sustojus troleibusų eismui, būtų paleidžiami autobusai vietoj nieko nedarymo.
                      Liūdnas būtų gyvenimas be svajonių.

                      Comment


                        Parašė transit Rodyti pranešimą
                        Nesuprantu kodel nepasirinko Solaris, atrodo geriau ir pigiau butu eksploatuoti tokio pat tipo transporto priemones
                        Viešasis pirkimas nėra tiesiog ''pasirinkti kas atrodo geriau''. Škodos pasiūlymas pripažintas geresniu.

                        Be to, siūlau atkreipti dėmesį, kad šiuolaikiniai autobusai ir troleibusai pagal savo agregratus - beveik vienodi. Tiek MAN, tiek Mercedesai būna su Voith pavarų dežėm, tiek Solaris, tiek SOR su Škodos ženkliuku būna su Škoda elektronika.

                        Šių troleibusų atveju - elektrinė dalis bus analogiška 2018 nupirktiems Soliariams (+ baterijos), važiuoklės komponentai vokiški, tai nerimauti, kad jų eksploatacija būtų brangesnė tikrai nėra priežasties. Realiai skirtumas - dizainas, salono išplanavimas, surinkimo kokybė. Na ir šiokia tokia įvairovė akims po krūvos Soliarių.

                        Parašė Horn Rodyti pranešimą
                        Išvaizda tai labai ne kažką. Bet man rodos niekam iš VMS, VVT ir JUDU viešojo transporto priemonių išvaizda nerūpi. Aišku svarbu ir kiti dalykai.
                        Kaip sakoma, dėl dizaino draugų nerasi, bet tokio kėbulo autobusai ir troleibusai važinėja po visą Čekiją ir Slovakiją, įskaitant Prahą. Manot Prahos DPP ant tiek dėję ant VT įvaizdžio?

                        Šiaip įdomų būtų sulaukti forumiečių nuomonės, kuris dizainas būtų ''labiausiai tinkantis''

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Na arba daryti kaip visur pasaulyje daroma ir skirtingos transporto priemonės turi skirtingą raidę. A1 T1 M1 ir t.t.
                          Arba taip kaip Kaune, kur maršrutų numeriai nesidubliuoja.

                          Comment


                            Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                            Labiau nusipezėti manau buvo jau nebeįmanoma. Tai visiškai skirtinga transporto priemonė, ne tik savo sandara ir valdymu, bet net ir atskira vairuotojo pažymėjime bei techniniame pase turinčia kategoriją. Netgi paprastas dalykas, kad autobusą vairuoti reikia turėti žemesnes vairavimo kategorijas: B,C. Kad vairuoti troleibusą, pakanka turėti tik B kategorijos vairuotojo pažymėjimą. Keista, tačiau kiek anksčiau kai trūko vairuotojų kad vairuoti troleibusą nereikėjo turėti nė B kategorijos. Pagal Jūsų logiką, tramvajus ar traukinys taip pat būtų tas pats autobusas tik važiuojantis bėgiais...lėktuvas irgi autobusas skriejantis ore, ne veltui kai kurie modeliai vadinami Airbus :-)
                            tai vidaus degimo varikliu autobusu ir elektrobusu labai skirtinga technologija varymo. Ka jie irgi skirtingos transporto priemones ir turetu skirtingi numeriai buti?

                            Comment


                              Parašė TIME Rodyti pranešimą

                              tai vidaus degimo varikliu autobusu ir elektrobusu labai skirtinga technologija varymo. Ka jie irgi skirtingos transporto priemones ir turetu skirtingi numeriai buti?
                              Transporto priemonės klasifikacija Regitroje ta pati, autobuso. Vairuotojo pažymėjimas reikalingas D kategorijos (autobuso) o ne B ar T. O numeriai iš dalies ir yra pagrinde skirtingi 11×. Valstybiniai numeriai taip pat elektra varomų mašinų išskirti. Troleibusui bet kokiu atveju reikalingi elektros laidai, kaip tramvajui bėgiai. Čia net nediskutuotinas dalykas.
                              Paskutinis taisė UAB Susisiekimas; 2023.04.27, 19:08.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                Viešasis pirkimas nėra tiesiog ''pasirinkti kas atrodo geriau''. Škodos pasiūlymas pripažintas geresniu.

                                Be to, siūlau atkreipti dėmesį, kad šiuolaikiniai autobusai ir troleibusai pagal savo agregratus - beveik vienodi. Tiek MAN, tiek Mercedesai būna su Voith pavarų dežėm, tiek Solaris, tiek SOR su Škodos ženkliuku būna su Škoda elektronika.

                                Šių troleibusų atveju - elektrinė dalis bus analogiška 2018 nupirktiems Soliariams (+ baterijos), važiuoklės komponentai vokiški, tai nerimauti, kad jų eksploatacija būtų brangesnė tikrai nėra priežasties. Realiai skirtumas - dizainas, salono išplanavimas, surinkimo kokybė. Na ir šiokia tokia įvairovė akims po krūvos Soliarių.



                                Kaip sakoma, dėl dizaino draugų nerasi, bet tokio kėbulo autobusai ir troleibusai važinėja po visą Čekiją ir Slovakiją, įskaitant Prahą. Manot Prahos DPP ant tiek dėję ant VT įvaizdžio?

                                Šiaip įdomų būtų sulaukti forumiečių nuomonės, kuris dizainas būtų ''labiausiai tinkantis''
                                Na Čekija pati sau pasigamina, tai nieko keisto, kad (tik) pas juos jie perkami. Mūsų Dancer’iai irgi niekam neįdomūs. Šveicarų Hess man irgi tokie šiap sau, bet jie irgi kitur galima sakyti neperkami
                                Iš pigesnių markių tai vienintelis Solaris(ir šiaip man jie prie labiau vykusių ir autobusų dizaine.) Tik dėl užsakymų kiekio su kėbulais lyg problema pas juos.

                                Comment


                                  Gal kas žino ar Sį Susisiekimo paslaugos yra sudariusi sutartis su Cyclocity, Bolt paspirtukais ir Scoot 911? Nes "Judu" puslapyje šios įmonės nurodytos kaip alternatyva VT transportui. Cyclocity bent jau anksčiau kiek pamenu galima būdavo atsiskaityti ir Vilniečio kortele (gal net ir dabar galima).

                                  Comment


                                    Ar yra dar koks būdas įpareigoti vairuotojus atidarinėti priekines duris? Dabar žmogus stovi prie priekinių durų su grynaisiais rankoje ir vis tiek vairuotojas neatidaro priekinių durų, nors jį mato. Kiekvieną tokį atvejį su garažiniais numeriais registruoju per "Tvarkau Vilnių", bet kol kas per niek šitas. Šis vairuotojas net priekinių durų apšvietimą apklijavęs...

                                    Comment


                                      Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                                      Ar yra dar koks būdas įpareigoti vairuotojus atidarinėti priekines duris? Dabar žmogus stovi prie priekinių durų su grynaisiais rankoje ir vis tiek vairuotojas neatidaro priekinių durų, nors jį mato. Kiekvieną tokį atvejį su garažiniais numeriais registruoju per "Tvarkau Vilnių", bet kol kas per niek šitas. Šis vairuotojas net priekinių durų apšvietimą apklijavęs...
                                      Koks garažinis nr.? Reikia manau pradėti viešinti tokius dalykus rimtai. Nepatinka-tegul nedirba, niekas neverčia. Pilna žmonių be darbo sėdi ir dirbtų su mielu noru.

                                      Comment


                                        Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                                        Koks garažinis nr.? Reikia manau pradėti viešinti tokius dalykus rimtai. Nepatinka-tegul nedirba, niekas neverčia. Pilna žmonių be darbo sėdi ir dirbtų su mielu noru.
                                        3117, va, vienoje stotelėje dar sustojo taip, kad net fiziškai neįmanoma būtų įlipti pro priekį

                                        Comment


                                          Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                                          Nepatinka-tegul nedirba, niekas neverčia. Pilna žmonių be darbo sėdi ir dirbtų su mielu noru.
                                          O šventas naivume ! Pažiūrėk, koks tragiškas vairuotojų trūkumas Transrevyje, kad SĮSP non-stop yra priverstas grafikus karpyti, kur tie visi "su mielu noru dirbsiantys žmonės" ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X