Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
- 7 patinka
-
LRT interviu su Šimašium: Dienos tema. Šimašius apie kritiką dėl gatvių siaurinimo: visą laiką yra, ką galima patobulinti - 2023.04.26 - LRT
Vienas iš Šimašiaus paaiškinimų, kokiu būdu pavyks persodinti daugiau žmonių į VT, kad "didėja vartotojų pasitenkinimas". Kitas pezalas, kad "Autobusų parkas vienas iš naujausių Europoje" (labai abejotino teisingumo teiginys). Žodžiu, panašum, kad Vilniaus VT nieko gero nesišviečia.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Pasikliauti tik spalva atrodo kažkaip nerimta. Įsivaizduokit kaip Stotyje paaiškintumėte užsieniečiui kad jam reikia raudonai-gelsvo be kontakčio troleibuso nr. 1. Vienintelis žmogiškas sprendimas būtų viską dažyti vienodai raudonai, įvesti vienodą numeraciją visam transportui. Iš bėdos galima prie troleibusų numerių pridėti raidę T. T1, T7 ir pan.
O spalvos tai nėra vienintelis rodiklis, tiesiog toks kurį gali atskirti iš toli dar kai numerio nesimato, pvz einant link stotelės pamačius atvažiuojantį.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na arba daryti kaip visur pasaulyje daroma ir skirtingos transporto priemonės turi skirtingą raidę. A1 T1 M1 ir t.t.
O spalvos tai nėra vienintelis rodiklis, tiesiog toks kurį gali atskirti iš toli dar kai numerio nesimato, pvz einant link stotelės pamačius atvažiuojantį.
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
Troleibusai nera skirtinga transporto priemone nuo autobusu - tai tie patys autobusai, tik varomi elektraPaskutinis taisė UAB Susisiekimas; 2023.04.27, 10:39.
- 2 patinka
Comment
-
Apskritai numeriai neturėtų dubliuotis, nesvarbu kokia tai transporto priemonė - ar autobusas, ar troleibusas ar elektrobusas ar mikrobusas - eilinis gen-Z gali net nežinoti skirtumo. Numeris priskiriamas maršrutui ir viskas. Tai ne tik sumažina frustraciją rečiau besinaudojantiems ar miesto svečiams (tokiem kaip aš Vilniuje laukusiems 1 autobuso į oro uostą stotelėj, kur stoja tik 1 trūlikas), bet ir leidžia pakeisti transporto priemonę kita, jei pvz. įvyksta avarija ar planinis remontas linijoje ir troleibusas negali važiuoti, vietoj jo paleidi autobusą.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąleidžia pakeisti transporto priemonę kita, jei pvz. įvyksta avarija ar planinis remontas linijoje ir troleibusas negali važiuoti, vietoj jo paleidi autobusą.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Aha, kaip dabar matau, kad Vilniuje, sustojus troleibusų eismui, būtų paleidžiami autobusai vietoj nieko nedarymo.
Comment
-
Parašė transit Rodyti pranešimąNesuprantu kodel nepasirinko Solaris, atrodo geriau ir pigiau butu eksploatuoti tokio pat tipo transporto priemones
Be to, siūlau atkreipti dėmesį, kad šiuolaikiniai autobusai ir troleibusai pagal savo agregratus - beveik vienodi. Tiek MAN, tiek Mercedesai būna su Voith pavarų dežėm, tiek Solaris, tiek SOR su Škodos ženkliuku būna su Škoda elektronika.
Šių troleibusų atveju - elektrinė dalis bus analogiška 2018 nupirktiems Soliariams (+ baterijos), važiuoklės komponentai vokiški, tai nerimauti, kad jų eksploatacija būtų brangesnė tikrai nėra priežasties. Realiai skirtumas - dizainas, salono išplanavimas, surinkimo kokybė. Na ir šiokia tokia įvairovė akims po krūvos Soliarių.
Parašė Horn Rodyti pranešimąIšvaizda tai labai ne kažką. Bet man rodos niekam iš VMS, VVT ir JUDU viešojo transporto priemonių išvaizda nerūpi. Aišku svarbu ir kiti dalykai.
Šiaip įdomų būtų sulaukti forumiečių nuomonės, kuris dizainas būtų ''labiausiai tinkantis''
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na arba daryti kaip visur pasaulyje daroma ir skirtingos transporto priemonės turi skirtingą raidę. A1 T1 M1 ir t.t.
Comment
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Labiau nusipezėti manau buvo jau nebeįmanoma. Tai visiškai skirtinga transporto priemonė, ne tik savo sandara ir valdymu, bet net ir atskira vairuotojo pažymėjime bei techniniame pase turinčia kategoriją. Netgi paprastas dalykas, kad autobusą vairuoti reikia turėti žemesnes vairavimo kategorijas: B,C. Kad vairuoti troleibusą, pakanka turėti tik B kategorijos vairuotojo pažymėjimą. Keista, tačiau kiek anksčiau kai trūko vairuotojų kad vairuoti troleibusą nereikėjo turėti nė B kategorijos. Pagal Jūsų logiką, tramvajus ar traukinys taip pat būtų tas pats autobusas tik važiuojantis bėgiais...lėktuvas irgi autobusas skriejantis ore, ne veltui kai kurie modeliai vadinami Airbus :-)
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
tai vidaus degimo varikliu autobusu ir elektrobusu labai skirtinga technologija varymo. Ka jie irgi skirtingos transporto priemones ir turetu skirtingi numeriai buti?Paskutinis taisė UAB Susisiekimas; 2023.04.27, 19:08.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Viešasis pirkimas nėra tiesiog ''pasirinkti kas atrodo geriau''. Škodos pasiūlymas pripažintas geresniu.
Be to, siūlau atkreipti dėmesį, kad šiuolaikiniai autobusai ir troleibusai pagal savo agregratus - beveik vienodi. Tiek MAN, tiek Mercedesai būna su Voith pavarų dežėm, tiek Solaris, tiek SOR su Škodos ženkliuku būna su Škoda elektronika.
Šių troleibusų atveju - elektrinė dalis bus analogiška 2018 nupirktiems Soliariams (+ baterijos), važiuoklės komponentai vokiški, tai nerimauti, kad jų eksploatacija būtų brangesnė tikrai nėra priežasties. Realiai skirtumas - dizainas, salono išplanavimas, surinkimo kokybė. Na ir šiokia tokia įvairovė akims po krūvos Soliarių.
Kaip sakoma, dėl dizaino draugų nerasi, bet tokio kėbulo autobusai ir troleibusai važinėja po visą Čekiją ir Slovakiją, įskaitant Prahą. Manot Prahos DPP ant tiek dėję ant VT įvaizdžio?
Šiaip įdomų būtų sulaukti forumiečių nuomonės, kuris dizainas būtų ''labiausiai tinkantis''
Iš pigesnių markių tai vienintelis Solaris(ir šiaip man jie prie labiau vykusių ir autobusų dizaine.) Tik dėl užsakymų kiekio su kėbulais lyg problema pas juos.
Comment
-
Gal kas žino ar Sį Susisiekimo paslaugos yra sudariusi sutartis su Cyclocity, Bolt paspirtukais ir Scoot 911? Nes "Judu" puslapyje šios įmonės nurodytos kaip alternatyva VT transportui. Cyclocity bent jau anksčiau kiek pamenu galima būdavo atsiskaityti ir Vilniečio kortele (gal net ir dabar galima).
Comment
-
Ar yra dar koks būdas įpareigoti vairuotojus atidarinėti priekines duris? Dabar žmogus stovi prie priekinių durų su grynaisiais rankoje ir vis tiek vairuotojas neatidaro priekinių durų, nors jį mato. Kiekvieną tokį atvejį su garažiniais numeriais registruoju per "Tvarkau Vilnių", bet kol kas per niek šitas. Šis vairuotojas net priekinių durų apšvietimą apklijavęs...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąAr yra dar koks būdas įpareigoti vairuotojus atidarinėti priekines duris? Dabar žmogus stovi prie priekinių durų su grynaisiais rankoje ir vis tiek vairuotojas neatidaro priekinių durų, nors jį mato. Kiekvieną tokį atvejį su garažiniais numeriais registruoju per "Tvarkau Vilnių", bet kol kas per niek šitas. Šis vairuotojas net priekinių durų apšvietimą apklijavęs...
Comment
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Koks garažinis nr.? Reikia manau pradėti viešinti tokius dalykus rimtai. Nepatinka-tegul nedirba, niekas neverčia. Pilna žmonių be darbo sėdi ir dirbtų su mielu noru.
Comment
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Nepatinka-tegul nedirba, niekas neverčia. Pilna žmonių be darbo sėdi ir dirbtų su mielu noru.
- 2 patinka
Comment
Comment