– Nors, aišku, situacija keičiasi, bet pažiūrėjus į kai kuriuos Vilniaus troleibusus, atrodo, kad Sovietų Sąjunga dar tik subyrės. Ar yra normalu, kad tokie važinėja sostinėje? Man atrodo, kad, pavyzdžiui, Druskininkuose ir Kaune geriau atrodo viskas.
– Nenormalu ir tikrai vaizdas yra nekoks, bet čia yra dvi geros naujienos. Pirmoji, jau dabar yra padaryta visa sunkioji nematomo darbo dalis, yra pasirašyta sutartis dėl finansavimo, yra pravestas konkursas ir senąsias „Škodas“ pakeis 160 naujų „Škodų“ – troleibusai su nauja autonomine rida. Kitąmet pirmieji troleibusai atvažiuoja.
Bet mes turim didelį autobusų parką, 400 autobusų, kurie yra dyzeliniai, jie nėra tokie seni, jų vidurkis yra 8 metai, bet tai yra taršios transporto priemones, ir būtent į jų pakeitimą naujomis elektrinėmis, o galbūt ir vandeniliu varomomis priemonėmis bus didelis akcentas per ateinančius 4 metus. Kitaip tariant, visas viešasis transportas turi būti be išmetamųjų dujų ir nevartojantis jokio iškastinio kuro.
– Nenormalu ir tikrai vaizdas yra nekoks, bet čia yra dvi geros naujienos. Pirmoji, jau dabar yra padaryta visa sunkioji nematomo darbo dalis, yra pasirašyta sutartis dėl finansavimo, yra pravestas konkursas ir senąsias „Škodas“ pakeis 160 naujų „Škodų“ – troleibusai su nauja autonomine rida. Kitąmet pirmieji troleibusai atvažiuoja.
Bet mes turim didelį autobusų parką, 400 autobusų, kurie yra dyzeliniai, jie nėra tokie seni, jų vidurkis yra 8 metai, bet tai yra taršios transporto priemones, ir būtent į jų pakeitimą naujomis elektrinėmis, o galbūt ir vandeniliu varomomis priemonėmis bus didelis akcentas per ateinančius 4 metus. Kitaip tariant, visas viešasis transportas turi būti be išmetamųjų dujų ir nevartojantis jokio iškastinio kuro.
Comment