Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Ačiū už kiekybinį ankstinimų-vėlinimų įvertinimą. Bet pabandykime pažiūrėti ir kokybiškai.

    Vėlai vakare pagrindinis srautas tikriausiai yra iš centro į miegamuosius rajonus. Ankstinami reisai būtent tokie ir yra. O vėlinami - beveik visi ne tokie.
    Na, nesutikčiau su tuo. Vėlinami paskutiniai 2, 6, 10, 33, 49, 52A, 73 maršrutų reisai būtent didelių mikrorajonų kryptimi- Šeškinės, Fabijoniškių, Pašilaičių, Justiniškių.
    Realiai paankstinti reisai "į miegamuosius rajonus" tik 43, 53 maršrutų. Nors ir tai yra keista, mano nuomone.

    Troleibusų grafikuose išvis jokių ypatingų ankstinimų nepastebėjau.

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Daugiausia autobusų pridėta 55A - po 1 pamaininį ir pertraukiamą, tačiau po 1 tokį pat grafiką nuimama nuo 19 troleibuso, bei -1 pamaininis 16-u.
    Oho, tai dabar trasoje "Santariškės- GP Ligoninė" (55+55A) piko metu kursuos net 13 autobusų?
    Dėl 19 troleibuso, tai karpymą buvo galima numatyti, nes maršruto aukso laikai jau kaip ir praėjo. Senokai nemačiau šio maršruto troleibuso "į mėsą sausakimšo". Be to, įvedus persėdimo bilietus, Pašilaičių ir Viršuliškių gyventojams daug patogesnis yra 45 maršrutas, kuris bus padažnintas.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.01.15, 16:51.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Apsurdas (tikiuosiu, tai klaida) taip retinti 54. D. d. reisas 12:45 nuo stoties: Sietyno st. vidutiniškai lieka apie ~7 žmonės. Žinoma, jei spėja, nes kartais autobusas išvažiuoja ~2 min. ankščiau. Jau norėjau rašyti, kad paleistų ilgą.
      O jie čia tokias keverzones sukurė...


      Eilinis Vilniaus transporto gerinimas (nuo 01.21 nauji tvarbaraščiai!)...

      Comment


        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
        Gal labiau reikejo papildomo 6?
        6 maršrute tokių problemų, kaip su 24 nebuvo: visi keleiviai tilpdavo. O 24 tik keli rytiniai reisai rugsėjo-lapkričio mėn. balansavo ant tokios ribos, kad tiesiog ne kiekvienas bandydavo įsigrūsti į juos Ukmergės st. Beje, kone pusė šių labiausiai prigrūstų reisų keleivių išlipa Gedimino pr. stotelėje.

        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Oho, tai dabar trasoje "Santariškės- GP Ligoninė" (55+55A) piko metu kursuos net 13 autobusų?
        Taip, paprasta matematika .

        Dėl 19 troleibuso, tai karpymą buvo galima numatyti, nes maršruto aukso laikai jau kaip ir praėjo. Senokai nemačiau šio maršruto troleibuso "į mėsą sausakimšo".
        Na, man tai keistas toks mažinimas, nes piko metu ir dieną troleibusų užpildymas tikrai nemažas. Logiškesnis atrodo 16 maršruto retinimas, nes jo troleibusus gerokai patuština 55-ieji.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Na, man tai keistas toks mažinimas, nes piko metu ir dieną troleibusų užpildymas tikrai nemažas. Logiškesnis atrodo 16 maršruto retinimas, nes jo troleibusus gerokai patuština 55-ieji.
          Bet 16 troleibusas atkaropj Paukščių takas - Stotis yra ir taip pakankamai pilnas, kad ir dienos metu
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Dar toks pastebėjimas - nauji tvarkaraščiai jau iškabinti stotelėse, nors jie įsigalios tik nuo sekančio pirmadienio. Šią savaitę tikrai nemažai keleivių pajaus nepatogumus ne tiek dėl savo neatidumo (kai nepažiūri į įsigaliojimo datą), kiek dėl per anksti iškabintų naujų grafikų.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Apsurdas (tikiuosiu, tai klaida) taip retinti 54.[/i]...
              Vis tik tai buvo klaida - dabar naujas 54 maršruto grafikas atvaizduojamas teisingai, t.y. su 3 maršruto autobusų reisais.
              Paskutinis taisė Mettal; 2013.01.17, 12:19.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Fuu, jau spėjau išsigasti. Tačiau autobusas važiuoja ~5 min. ankščiau.

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Taigi, streiko nebus.
                  2011 m. Vilniaus autobuso vairuotojai vidutiniškai gavo atlyginimą siekiantį 3416 Lt, troleibusų – 2850 Lt

                  Tai, kiek suprantu, 2012 m. vidutinis pakilo bent 7-8%?

                  Gera įmonė

                  Vilniaus mero alga 5260 Lt

                  Comment


                    Nepamirškime, kad tai yra atlyginimas ant popieriaus, dar neatskaičius mokesčių.

                    Beje, oficialioje VVT lentelėje apie 2012 m. III ketv. darbo užmokestį rodoma, kad autobusų vairuotojų atlyginimai suvienodinti ir siekia 3066 lt ant popieriaus.
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.01.17, 13:53.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Nepamirškime, kad tai yra atlyginimas ant popieriaus, dar neatskaičius mokesčių.

                      Beje, oficialioje VVT lentelėje apie 2012 m. III ketv. darbo užmokestį rodoma, kad autobusų vairuotojų atlyginimai suvienodinti ir siekia 3066 lt ant popieriaus.
                      Net ir "ant popieriaus" už tokį darbą, tai yra geras atlyginimas.

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Nepamirškime, kad tai yra atlyginimas ant popieriaus, dar neatskaičius mokesčių.
                        Tai suprantama. "Į rankas" yra sudėtinga apskaičiuoti dėl įvairių mokesčių.

                        Tik, kiek žinau valstybinės įstaigos gudrauja skelbdamos algų dydžius be priedų ar kitų išmokų, kurios yra uždarbio dalis.

                        O šiaip, galiu pasakyti, kad algos VVT iš ties neblogos dėka profsąjungų tikriausiai. Panašiai uždirba vidutinių nuotolių krovininių reisų vairuotojai privačiame versle, ir tai dalis atlyginimo - dienpinigiais.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Tik, kiek žinau valstybinės įstaigos gudrauja skelbdamos algų dydžius be priedų ar kitų išmokų, kurios yra uždarbio dalis.
                          Tiesa. Aukštesnę klasę bei didesnį darbo stažą turinčių vairuotojų atlyginimai yra didesni.
                          Be to, pelningais maršrutais (pvz: 2, 53) dirbantys vairuotojai nemažą priedą prie algos prisiduria ir už vienkartinių bilietų pardavimus (Vilniuje vairuotojui tenka 50 proc. už autobuse/troleibuse parduotų talonėlių surinktų pinigų, kiek žinau, kituose Lietuvos miestuose šis procentas yra gerokai mažesnis).
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Be to, pelningais maršrutais (pvz: 2, 53) dirbantys vairuotojai nemažą priedą prie algos prisiduria ir už vienkartinių bilietų pardavimus (Vilniuje vairuotojui tenka 50 proc. už autobuse/troleibuse parduotų talonėlių surinktų pinigų, kiek žinau, kituose Lietuvos miestuose šis procentas yra gerokai mažesnis).
                            Tikrai 50%? Gal tik nuo pelno? Kitaip būtų absurdas.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Tikrai 50%? Gal tik nuo pelno? Kitaip būtų absurdas.
                              Tai galbūt ir nuo pelno. Bet, anot vairuotojų, dirbant pelningais maršrutais, prie algos pridedama tikrai nemaža suma.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Su tokiom algom reikia pagalvot ar stot i aukstaja medicinos mokintis ar sest prie "Skodos" barankos

                                Comment


                                  Jo, šoferiai gauna panašiai kiek ir profesorius... Tiesa, pastarieji gali dar kiek prisidurti nuo projektų ar jei užima administracines pareigas aukštojoje...
                                  Paskutinis taisė Al1; 2013.01.18, 19:54.

                                  Comment


                                    7 irgi apkarpytas. Vietoj 22 troleibusų liko 21.

                                    Comment


                                      A.Zuokas: Vilniaus gatvių priežiūrai išleidžiama daugiau, nei yra miesto kišenėse tarp taupymo planų – viešojo transporto maršrutų karpymas


                                      O čia razinka:
                                      Parašė DELFI
                                      Vilniaus viešasis transportas: naujos autobusų juostos ir „laikini nepatogumai“

                                      Dar vienas galvos skausmas – viešasis transportas. Anot A. Zuoko, ieškoma bendros kalbos su bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) profsąjungomis ir planuojama papildomai sutaupyti nuo liepos įgyvendinant viešojo transporto pertvarką.

                                      „Šiuo metu vyksta derybos su profsąjungomis. Norime pakeisti dar 2007 m. pasirašytą profsąjungų sutartį, kad būtų atsižvelgiama į įmonės finansinius rezultatus. Taip pat svarbu pažymėti, kad VVT yra patvirtinęs taupymo planą. 10 mln. Lt šiemet jie turės sutaupyti. O nuo liepos 1 d. bus didžiulė reorganizacija, (...) kas leistų mums sutaupyti papildomai dar 10 mln. Lt. Realiai nemažinant, o atvirkščiai – padidinant visuomeninio transporto kokybę“, - dėstė politikas.

                                      Pasak jo, viešojo transporto maršrutų apkarpymas ir naujų greitųjų autobusų įvedimas vilniečiams sukels tik laikinų nepatogumų. „Suprantama, kad gyventojams pradžioje bus sunku priprasti prie tos sistemos. Bet, deja, turint tokį finansavimą, realiai tokio visuomeninio transporto tinklo mes nepajėgūs išlaikyti. Tada grėstų arba įmonės bankrotas, arba didesnės problemos“, - neslėpė meras.

                                      A. Zuoko teigimu, vienas iš būdų, kuriais numatoma užtikrinti, kad greitieji autobusai bus iš tiesų greiti, yra papildomų viešojo transporto juostų atsiradimas sostinės gatvėse. „Bus daugiau įdiegta atskirųjų visuomeninio transporto juostų, kad autobusai nestovėtų kamščiuose ir bendrame sraute. Be to, šiais metais planuojame atnaujinti autobusų parką. Vasario pabaigoje arba kovo pradžioje turėtų atvažiuoti 19 naujų dujinių autobusų „Man“. O iki metų pabaigos turėtume turėti dar 40 naujų transporto priemonių“, - vardijo pašnekovas.
                                      Visų pirma, tai nebus patogumai. Tai bus petogumai. Jau šiuo metu, matau kaip taupyti. Tačiau apie tai pranešimo pabaigoje. Antra. Naujos A juostos. Ogi aišku, kad tesiog atims juostas iš automobilistų. Taigi, nei normalaus VT, nei normalaus automobilių susisiekimo. Visiškai atimamos paskutinės galimybės. Ir dar. Kodėl neatnaujinami troleibusai? Žinau, jis nori juos naikinti, tačiau po 15 metų. Škodoms ~22 metai. Maksimalus ju tarnavimo laikas - 25 metų(rasta gamyklos specifikacijoje ir Wikipedijoje). Ir kaip žiema užsives dujinukai? Kodėl nenurašomi Saffle?


                                      O čia žadėti taupymo būdai.
                                      1 Naikinami dubliuojantis maršrutai, tokie kaip a54, t1, galbūt t6 tankinant 12, a22, t18A, t14, dar krūva autobusų maršrutų, kaip a78.
                                      2. Įvedami miesto, priemeščio, rajono tarifai. Kai kurie turbūt nesupras, tad paaiškinu. 12, 16, 42, 78, 51, dar kaikurie važiuoja į rajoną. Taigi kaina ten galėtų būti atitinkamai didesnė - 3 lt be lengvatos. Mieste lieka 2 lt. Priemestinis tarifas skiriamas daugeliui maršrutų, vėliau juos paminėsiu.

                                      Su šiais dalykais VVT sutaupytu apie 5 mln. per metus.
                                      Paskutinis taisė Pilaitis; 2013.01.21, 21:15.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X