Parašė Horn
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąJei nebus galima tiesiog pridėti telefono ir nuskaityti NFC, o reikės skanuoti ekraną, tada labai blogai. Keista, kad estų sistema tokia šūdina...
Comment
-
Matau diskusijas, kurios kyla dėl neva naujų tvarkų, kaip veiks viešojo transporto bilietų sistema. Dabartinė sistema yra lūžtanti, nesaugi, ją reikia keisti, ir tas bus padaryta. Tačiau naujų prievolių keleiviams įvedinėti nėra jokio reikalo, ir todėl to nebus. Srautus galima matuoti kitais, šiuolaikiniais, keleivių neapkraunančiais būdais.
Bus labai rimta kalba su pro šalį pridžiazavusia ir į melodiją net po pastabų nesugrįžtančia vadovybe.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąKlaipėdoje negalima. Bet jeigu ir būtų galima, tai vistiek tu jau padaraididžiąją dalį darbo - išsiimi telefoną, atsirakini, atsidarai app, suvedi PIN, atsidarai aktyvų bilietą. O tada ar skanuoji QR ar prilieti telefoną didelio skirtumo nėra. Nors Rimi aš vvisada naudoju NFC, o ne skanuoju QR, tad sutinku, jog būtų kiek minimaliai geresnis būdas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
Taip, reiks atidaryti app, prisiloginti (pin ar kažkaip kitaip), atsidaryti savo aktyvų bilietą ir komposteryje nuskaityti telefono ekrane rodomą QR kodą (panašiai kaip KLP). Tik KLP yra blogybė, jog QR kodo skaitytuvas ir kortelių skaitytuvas yra vienas prie kito ir komposteris pagauna banko kortelę ir neleidžia pažymėti QR bilieto.
Tikėtina, kad šią problemą išspręs iki bankinių kortelių paleidimo. Pasirinkus QR bilietą turėtu programėlė blokuoti NFC.
Comment
-
Po Šimašiaus ir miestiečių kritikos JUDU atsitraukia: kaskart žymėti viešojo transporto e. bilieto nereikės
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1680009662
Meras facebooke: Matau diskusijas, kurios kyla dėl neva naujų tvarkų, kaip veiks viešojo transporto bilietų sistema. Dabartinė sistema yra lūžtanti, nesaugi, ją reikia keisti, ir tas bus padaryta. Tačiau naujų prievolių keleiviams įvedinėti nėra jokio reikalo, ir todėl to nebus. Srautus galima matuoti kitais, šiuolaikiniais, keleivių neapkraunančiais būdais.
Bus labai rimta kalba su pro šalį pridžiazavusia ir į melodiją net po pastabų nesugrįžtančia vadovybe.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąPo Šimašiaus ir miestiečių kritikos JUDU atsitraukia: kaskart žymėti viešojo transporto e. bilieto nereikės
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1680009662
Prie ko čia vadovybė kažkokia? Gal kas supranta, kas turėta omenyje?
Geros naujienos - JUDU atsiraukia nuo pirminio sumanymo. Iš JUDU FB:
Reaguojant į Vilniaus gyventojų išreikštą poziciją apie būsimus pokyčius, JUDU (SĮ Susisiekimo paslaugos) praneša, kad naujoje sistemoje bilieto žymėjimo funkcija kas kartą įlipus į transporto priemonę nebus diegiama. Po sistemos atnaujinimo liks galioti ta pati, senoji bilietų aktyvavimo tvarka.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
esama sistema naudoja 2G interneto ryšį, kuris kažkada bus išjungtas.
-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
ryšį pakeisti trys kapeikos. Atmazkė ir tiek.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBent jau su RIMI appsu nereikia jo atsidaryti - užtenka pridėti atrakintą telefoną prie terminalo. Labai norėčiau tikėtis, kad ir čia taip bus.
Anyway džiaugiuosi už VMS sprendimą ir jog jis buvo dabar, o ne paleidus sistemą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąNors dabar jau ir nebe aktualu, bet priglaudus telefoną prie Rimi terminalo gi daugumai tiesiog nuskaitytų banko kortelę, nes default NFC yra banko kortelė. Todėl reik įjungti Rimi app, jog permuštų NFC prioritetą.
Tuo metu, kai pridedu telefoną (vidury prekių skanavimo), terminalas nelaukia mokėjimo, todėl sėkmingai nusiskaito RIMI kortelę. Kitą kartą pridėjus, kai reikia atsiskaityti - nuskaito banko kortelę.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNa ne, kiekvieną savaitę naudojuosi, siūlau tiesiog pabandyti. Nebent Klaipėdoje kitaip veikia
Tuo metu, kai pridedu telefoną (vidury prekių skanavimo), terminalas nelaukia mokėjimo, todėl sėkmingai nusiskaito RIMI kortelę. Kitą kartą pridėjus, kai reikia atsiskaityti - nuskaito banko kortelę.
Comment
-
Vilnius naujus troleibusus rinksis iš dviejų tiekėjų
Naujų autonominės ridos troleibusų pirkimas artėja link finišo. Bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) yra gavusi 2 tiekėjų pasiūlymus gaminti naujus troleibusus, pirkimo laimėtojas bus nustatytas per artimiausias savaites. Dar praėjusiais metais Vilniaus miesto savivaldybė pritarė projektui įsigyti 159 autonominės ridos troleibusus už 92,4 mln. eurų. Pirmojo projekto etapo rėmimo sutartį, užtikrinančią 91 dviašio troleibuso su autonomine rida įsigijimą, šiandien patvirtino ir Vilniaus miesto taryba.
Pasiūlymus pateikė 2 gamintojai – čekai pasiūlė „Škoda“ troleibusus, lenkai – „Solaris“. Iki pirkimo paskelbimo rinkos konsultacijose bendrovė aktyviai kvietė dalyvauti konkurse ir kitus potencialius troleibusų gamintojus –„Vanhool“, „Hess“, „Iveco“, „Dancer“, „Yutong“, „Sor“ ir kt.
- 4 patinka
Comment
-
Škoda, kiek žinau, dabar pagrinde surinkinėja troleibusus autobuso Temsa kėbule. Kaip atrodo, galime pamatyti čia: https://transphoto.org/photo/1724547/
Kiek kokybiškas pastarasis produktas už Solarį, neaišku.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąŠkoda, kiek žinau, dabar pagrinde surinkinėja troleibusus autobuso Temsa kėbule. Kaip atrodo, galime pamatyti čia: https://transphoto.org/photo/1724547/
Kiek kokybiškas pastarasis produktas už Solarį, neaišku.
https://www.facebook.com/DPOstrava/p...75318281896954
Comment
-
Vilniaus taryba: daugiau viešojo transporto maršrutų bus perduota privatiems vežėjams
Vilniaus miesto taryba trečiadienį pritarė siūlymui dalį „Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) maršrutų perduoti privatiems vežėjams. Jie bus atrinkti viešo konkurso būdu.
Pasak savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ vadovo Gintaro Macijausko, taip norima padidinti konkurenciją bei sudaryti galimybę VVT išspręsti problemas, susijusias su vairuotojų darbo organizavimu.
„Tai yra apie rinkos liberalizavimą – tai yra, kad daugiau vežėjų, didesnė konkurencija ir vežėjai galėtų vieni su kitais lygintis ir konkuruoti ir kokybe, ne tik kaina“, – tarybos posėdyje sakė G.Macijauskas.
Pasak jo, konkurso būdu atrinkti nauji vežėjai galės padidinti dalies VVT maršrutų dažnumą, o įmonė toliau aptarnaus 39 maršrutus: penkis greituosius autobusų, 15 troleibusų ir 19 pagrindinių ir privežamųjų autobusų maršrutų.
G.Macijausko teigimu, viešojo konkurso būdu taip pat bus ieškoma naujų vežėjų dabar bendrovės „Transrevis“ aptarnaujamiems maršrutams.
„Jeigu šiuo metu mes turime tris vežėjus – tai yra VVT, „Transrevį“ ir „Kautrą“, tai „Kautros“ atveju (...) niekas nesikeičia, „Transrevio“ atveju jų sutartis baigiasi 2024 metų pradžioje, pirmame pusmetyje, tai mes jų dabartinius vežamus kilometrus taip pat konkursuosime“, – tarybos posėdyje teigė G.Macijauskas.
Šiuo metu „Transrevis“ aptarnauja 23 paprastų autobusų maršrutus ir greitąjį maršrutą 4G.
G.Macijauskas pažymėjo, kad toks sprendimas neturėtų daryti didelės neigiamos įtakos „Vilniaus viešajam transportui“.
„Nėra taip, kad mes juos skriaustumėm (VVT – BNS) – lieka pas VVT dauguma geriausių maršrutų (...) Tuo pačiu sumažiname arba sudarome galimybę VVT susitvarkyti viduje su problemomis, kurios yra susijusios su vairuotojų darbo organizavimu, viršvalandžiais ir panašiai“, – teigė „Susisiekimo paslaugų“ vadovas.
- 2 patinka
Comment
Comment