Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sako galima.

    Comment


      Visi vis pamiršotate, kad kiekvieną kartą visus bilietus turi žymėti ir Klaipėdos viešajame transporte https://www.klaipedatransport.lt/lt/...to-sistema-104.
      Taip pat visi bilietai žymimi ir Kauno viešajame transporte https://www.kvt.lt/bilietai/bilietu-zymejimas
      Stop mygtukų sistema veikia Klaipėdoje (Klaipedos keleivinis transportas) ir Šiauliuose (Busturas).
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
        Visi vis pamiršotate, kad kiekvieną kartą visus bilietus turi žymėti ir Klaipėdos viešajame transporte https://www.klaipedatransport.lt/lt/...to-sistema-104.
        Taip pat visi bilietai žymimi ir Kauno viešajame transporte https://www.kvt.lt/bilietai/bilietu-zymejimas
        Stop mygtukų sistema veikia Klaipėdoje (Klaipedos keleivinis transportas) ir Šiauliuose (Busturas).
        Bet ir keleivių srautai Klaipėdoje ir Vilniuje skiriasi kartais.

        Be to, abiejuose paminėtuose miestuose veikia priekinių durų tvarka, todėl problemų ten mažiau. Pas mus komposteriai kažkodėl įrengiami kuo toliau nuo durų.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

          Bet ir keleivių srautai Klaipėdoje ir Vilniuje skiriasi kartais.

          Be to, abiejuose paminėtuose miestuose veikia priekinių durų tvarka, todėl problemų ten mažiau. Pas mus komposteriai kažkodėl įrengiami kuo toliau nuo durų.
          Šiaip įdomu, kodėl tiksliai priekinių durų tvarka negali veikti Vilniuje?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Šiaip įdomu, kodėl tiksliai priekinių durų tvarka negali veikti Vilniuje?
            Gal todėl, nes jau veikė ir stotelėse troleibusai stovėjo po 1-3 minutes kol sulipdavo 50 keleivių prie sąlyginio žalio tilto?

            Tik priminsiu - ją panaikino ne kas kitas, o Zuokas
            Paskutinis taisė Pilaitis; 2023.03.24, 09:00.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

              Gal todėl, nes jau veikė ir stotelėse troleibusai stovėjo po 1-3 minutes kol sulipdavo 50 keleivių prie sąlyginio žalio tilto?

              Tik priminsiu - ją panaikino ne kas kitas, o Zuokas
              Kaip tai veikia Londone, kur kasdien autobusais važiuoja netoli 6 milijonų žmonių? Ar čia vėl koks nors Vilniaus "unikalumas", dėl kurio viskas neįmanoma? Gal reikia padaryti taip, kad į trileibusus/autobusus neturėtų vienu kartu sulipinėti 50 keleivių? Gal teko girdėti tokį įdomų dalyką, pavadinimu dažnis? Jis gali būti didesnis.

              Comment


                Londone lygiai taip pat panašaus lygio stotelėse lipa po 30-50 žmonių, o tai užtrunka, teko tuo įsitikinti ir pačiam ne kartą. Plius siūlau nepamiršti, kad didžiausias Londono autobusas talpina 70 žmonių, o Vilniuje didžiausi - 160.

                Na ir bendrai palyginti lietuvių keleivių ir vairuotojų mentalitetą su anglais yra stipru VVT krachaborai surengs dar vieną streiką, nes nenorės, kad kažkas liptų per priekines duris ir nieko tu jiems nepadarysi, nes tūkstančio vairuotojų tu iškart nepakeisi.

                Comment


                  Nesuprantu naudos lipimo per priekį. Juk bilieto pažymėjimas gali būti bet kur. Nežinau, kodėl nesigavo šitas dalykas Vilniuje, bet pamenu, kai reikėdavo stovėti ilgą laiką bepramsiškai, laukiant įlipimo. Užsienyje teko susidurti su visokiai modeliais - tiek per priekį, tiek per kitur.

                  Comment


                    Su ta naująją bilietų sistema gerai išplauti pinigai ir tiek. Jei net neklausė niekas vilniečių nuomonės ir ji niekam buvo nereikalinga ir neįdomi. Visi ką pažįstu už galvos susiėmę dėl šitos nesąmonės. Sumanytojus pasodint į kaliūzę už aferą itin stambiu mastu, ne kitaip.

                    Comment


                      Klausykite, VT žinovai, o kuo buvo bloga sistema pažymėti bilietą, kai papildai jo sąskaitą, kuo jis neefektyvi ir neracionali, kas kas kartą reikia tai daryti įlipus į VT?
                      Paskutinis taisė R.D.; 2023.03.25, 17:08.

                      Comment


                        Ji buvo gera ir nieko keisti nereikėjo. Sakau susodinti į Lukiškes reikia šitos naujos sistemos sumanytojus. Jie nusikaltėliai ne kitaip.

                        Comment


                          Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
                          Sakau susodinti į Lukiškes reikia šitos naujos sistemos sumanytojus. Jie nusikaltėliai ne kitaip.
                          Gal laikas nustoti nusišnekinėti?

                          Comment


                            JUDU: gerbiamieji keleiviai, eikit nx, mes esam patys progresyviausi ir pro savo mašinos langą žinom geriausiai.
                            (nuo savęs pa'bold'inau svarbiausias vietas)

                            Vilniečius įaudrino planuojama viešojo transporto bilietų pertvarka: tai žingsnis dešimt metų atgal, apie neįgaliuosius išvis nepagalvota

                            Vilniečiai neslepia pasipiktinimo dėl planuojamų pokyčių Vilniaus viešajame transporte. JUDU (SĮ „Susisiekimo paslaugos“) ruošiasi atnaujinti e. bilieto sistemą ir pranešė, kad nuo gegužės mėnesio keleiviams teks kaskart ne tik aktyvuoti viešojo transporto bilietą savo telefone, bet ir pažymėti jį troleibuse ar autobuse sumontuotame komposteryje. Miestiečių teigimu, tai yra didžiulis žingsnis atgal, o kelionės viešuoju transportu taps itin nepatogios.

                            Iš miestiečių – kritikos banga

                            Vos tik šią savaitę JUDU paskelbė apie planuojamas permainas, viešojoje erdvėje iš vilniečių pasipylė kritikos lavina. Jie nesupranta, kodėl nuspręsta keisti gana gerai veikusią sistemą ir daryti ją nepatogią.

                            „Turint mėnesinį bilietą, norint pavažiuoti vieną stotelę piko metu, reiks kiekvieną kartą brautis iki komposterio? Wow, tikrai modernizavimas! Gal laikas būtų miestiečių apklausas padaryti prieš priimant tokius durnus ir vilniečiams nepatogius sprendimus?“ – pykčio neslėpė mergina.

                            „Važiuoju vieną stotelę 4G piko metu. Visada lipu paskutinė, nes žinau, kad tuoj išlipsiu. Telefone pasižymiu vienkartinį bilietą. Pagal naują sistemą turėsiu brautis iki komposterio ir iškart atgal, nes tuoj išlipsiu. Ar siūlote perleisti telefoną per žmones, kad jie pažymėtų, ir tikėtis, kad jis grįš?

                            Ar reikia grįžti prie atgyvenusių kortelių, kad nebijotum prarasti telefoną? Bet vis tiek nenorėčiau, kad svetimi žmonės čiupinėtų mano daiktus. Nebent aparatas bus pakabintas iškart ant durų, bet tada autobusai ilgai stovės stotelėse, kol kiekvienas pasižymės“, – pastarajai antrino dar viena moteris.

                            Tokių ir panašių komentarų socialinėje erdvėje pastarosiomis dienomis iš tiesų netrūksta. Dalis gyventojų taip pat atkreipė dėmesį, kad naujoji sistema yra ne tik didžiulis žingsnis atgal, bet ir sukels dar didesnių nepatogumų neįgaliesiems.

                            „Labai „pagalvojate“ apie negalią turinčius keleivius. Esu neregė, tai dabar pagal tokią modernią sistemą, kuri, mano supratimu, grąžina bilietų pasižymėjimą vos ne dešimtmečiu atgal, aš kas kartą turėsiu įlipusi vaikščioti po visą transportą ir čiupinėti visus turėklus, kol rasiu tą modernųjį komposterį ir nesvarbu, ar žmonių pilnas transportas, ar nepilnas.

                            Manote, nematant labai patogu yra saugiai judėti po važiuojantį transportą ir grabaliotis ieškant komposterio? Ypač kai važiuoji laiku, kai pilna kitų keleivių susigrūdę. Apie turinčius judėjimo negalią net nebekalbu tuomet“, – kritikos negailėjo kita vilnietė.

                            Sprendimas – be gyventojų apklausos

                            LRT.lt skirtame komentare teigiama, kad nepaisant kilusio visuomenės pasipiktinimo, bent kol kas savivaldybės įmonė idėjos neketina atsisakyti. Kaip argumentavo JUDU, naujoji sistema bus technologiškai modernesnė, įskaitant pačią įrangą.

                            Įmonė taip pat patvirtino, kad prieš diegiant sistemą nebuvo atliekama keleivių nuomonės apklausa, o sprendimas priimtas JUDU iniciatyva, argumentuojant tuo, kad dabartinė platforma yra pasenusi ir nusidėvėjusi.

                            „Nauja sistema yra ir saugesnė, nes jai įsigaliojus keleivius bus galima identifikuoti pagal asmeninę paskyrą, o ne laikmeną ar telefono numerį. Toks identifikavimo būdas leis keleiviams patogiau valdyti ir saugoti turimus bilietus ir tai reiškia, kad pametęs JUDU arba vilniečio kortelę ar patį mobilųjį telefoną, klientas bilietų nepraras, jam nebus būtina saugoti atsiskaitymo dokumentų, įrodančių, kad bilietai priklauso jam. Kartu su nauja e. bilieto sistema atsinaujins ir „m.Ticket“ programėlė ir JUDU savitarnos portalas“, – LRT.lt aiškino JUDU atstovai.

                            Atsakyme taip pat detalizuojama, jog iki šiol informaciją apie miestiečių keliones leido surinkti automatinė keleivių skaičiavimo įranga, tačiau ji aptarnauja tik trečdalį viešojo transporto priemonių. Todėl, pasak JUDU atstovų, negalima turėti visumos duomenų, kurie padėtų efektyviau planuoti viešąjį transportą.

                            Pasiūlys naujų atsiskaitymo būdų

                            Kaip nurodė JUDU, naujoji e. bilieto sistema leis įdiegti daugiau atsiskaitymo už bilietus galimybių – netolimoje ateityje komposteryje už bilietus bus galima atsiskaityti banko kortelėmis, išmaniaisiais laikrodžiais ir mobiliaisiais telefonais.

                            „Taip pat sistema leis operatyviau reaguoti į nestandartines situacijas kelyje, stebėti dar tikslesnį viešojo transporto judėjimą realiuoju laiku ir netgi įvertinti vairuotojų darbą bei važiavimo kultūrą. Be to, naujoji sistema leis rinkti ir kaupti kelionių viešuoju transportu duomenis – informaciją apie kelionių skaičius pagal bilieto rūšis, transporto priemonių garažinius numerius, keleivių įlipimo laikus bei jų srautus – tiek stotelėse, tiek viešojo transporto priemonėse. Dėl duomenų bus efektyviau valdomi keleivių srautai ir tiksliau planuojami viešojo transporto maršrutai bei tvarkaraščiai, kad šie atitiktų miestiečių poreikius“, – aiškino įmonė.

                            JUDU atstovai atkreipė dėmesį, kad keleivio asmens duomenys bilieto žymėjimo metu nerenkami: keleiviui pažymėjus bilietą, sistema nerinks keleivio vardo, pavardės ir kitų duomenų, kurie leistų identifikuoti keleivio tapatybę.

                            „Mes suprantame gyventojų susirūpinimą planuojamomis naujovėmis, tačiau tai nereiškia, kad viskas įvyks čia ir dabar – naujam įpročiui susiformuoti keleiviams skirsime pereinamąjį laikotarpį, kurio metu edukuosime ir pratinsime keleivius prie naujos tvarkos, todėl baudos skiriamos šiuo laikotarpiu tikrai nebus – kontrolės vykdymo metu kontrolieriai keleiviams, kurie nebus pasižymėję bilietų, paaiškins ir parodys, kaip atlikti bilieto žymėjimo veiksmą“, – dėstoma atsakyme.


                            Pokyčiai – nuo gegužės

                            LRT.lt primena, kad praėjusį ketvirtadienį JUDU pranešė apie planuojamas permainas sostinės viešajame transporte.

                            „Vasarą pasitiksime su ilgai laukta nauja, išties pažangia e. bilieto sistema. Kartu su ja atsinaujins ir JUDU platformos – jos susijungs į vieną sistemą, suteiksiančią galimybę pasiūlyti klientams dar patogesnę viešojo transporto paslaugą, kuri apima bilietų įsigijimą, jų valdymą per atsinaujinusią savitarną bei efektyvesnį viešojo transporto organizavimą“, – skelbė JUDU.

                            Savivaldybės įmonės teigimu, sprendimas atsinaujinti įvyko ne be priežasties. Aiškinama, kad dabartinė e. bilieto sistema ir turima įranga per daugelį metų technologiškai paseno, dažnai susidurdavo su gedimais ir techniniais sutrikimais, kurie kelia nepatogumų klientams ir pačiai viešojo transporto sistemai.

                            Didžiausias pasikeitimas, sukėlęs gyventojų pasipiktinimo bangą, yra tai, kad iki šiol viešojo transporto bilietą reikėdavo tik aktyvuoti, tačiau įdiegus naują sistemą, turimą bilietą (trumpalaikį, ilgalaikį, turimą telefone ar kortelėje) reikės dar ir pažymėti komposteryje, kaskart įlipus į autobusą ar troleibusą.

                            JUDU šį pasikeitimą grindžia tuo, kad tai leis kaupti duomenis apie vilniečių keliavimo įpročius bei efektyviau planuoti jų keliones. Pabrėžiama, kad asmeniniai miestiečių duomenys nebus renkami. Naujos e. bilieto sistemos startas numatytas gegužės pabaigoje.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Sako galima.
                              Gal laikas imti pradėti kalbėti už save, o ne kas ką sako?

                              Comment


                                Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
                                Gal laikas imti pradėti kalbėti už save, o ne kas ką sako?
                                Nesupratau, kodėl aš turiu "kalbėti už save", kad ir ką tai bereikštų (matyt kažkoks sovietinis posakis?), jei https://judu.lt/nauja-viesojo-transporto-sistema/ rašoma:
                                Naujuose moderniuose komposteriuose atsiras galimybė už bilietus atsiskaityti banko kortele ir elektroninių pinigų laikmenomis, t.y. išmaniaisiais laikrodžiais ir mobiliaisiais telefonais.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Nesupratau, kodėl aš turiu "kalbėti už save", kad ir ką tai bereikštų (matyt kažkoks sovietinis posakis?), jei https://judu.lt/nauja-viesojo-transporto-sistema/ rašoma:
                                  Atsiras, bet ne nuo gegužės, o kažkada vėliau.

                                  Comment


                                    Tada blogai. Kam skubėti leisti neišbaigtą sistemą?

                                    Comment


                                      Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
                                      Su ta naująją bilietų sistema gerai išplauti pinigai ir tiek. Jei net neklausė niekas vilniečių nuomonės ir ji niekam buvo nereikalinga ir neįdomi. Visi ką pažįstu už galvos susiėmę dėl šitos nesąmonės. Sumanytojus pasodint į kaliūzę už aferą itin stambiu mastu, ne kitaip.
                                      Pradžioje siūlau pasidomėti ką reiškia "plauti pinigus", nes atrodote juokingai ir kvailai. Antra bent truputį pavažiuoti VT, ns pastebvėtumėte, jog kas dešimtas komposteris tiesiog neveikia, vyresni gyventojai vargsta su esamais komposteriais, o jeigu paskaitytumėte laikraščius sužinotumėte, jog esama sistema naudoja 2G interneto ryšį, kuris kažkada bus išjungtas.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        O tai tiesiog banko kortele dabar bus galima mokėti už važiavimą? O kaip veiks telefono appsas? Jį irgi kažkaip reiks žymėti?
                                        Taip, reiks atidaryti app, prisiloginti (pin ar kažkaip kitaip), atsidaryti savo aktyvų bilietą ir komposteryje nuskaityti telefono ekrane rodomą QR kodą (panašiai kaip KLP). Tik KLP yra blogybė, jog QR kodo skaitytuvas ir kortelių skaitytuvas yra vienas prie kito ir komposteris pagauna banko kortelę ir neleidžia pažymėti QR bilieto.

                                        Comment


                                          JUDU šį pasikeitimą grindžia tuo, kad tai leis kaupti duomenis apie vilniečių keliavimo įpročius bei efektyviau planuoti jų keliones. Pabrėžiama, kad asmeniniai miestiečių duomenys nebus renkami. Naujos e. bilieto sistemos startas numatytas gegužės pabaigoje.
                                          Tai yra absurdiškai nereikšminga priežastis keisti sistemą, taip sukuriant daug papildomų trukdžių jau ir taip kokybe nepasižyminčiam VT. Duomenis surinkti galima ne tik liepiant žmonėms atsižymėti išlipant - kažkas forume minėjo, kad judesio davikliai ar kažkas panašaus buvo įdiegta naujuose autobusuose, kodėl to negalima naudoti? Blemba, geriau jau turbūt būtų buvę pastatyti kiekvienoje stotelėje po studentą ir liepti jam surašinėti skaičių įlipančių bei išlipančių kelevių.

                                          Jeigu nežinotum kad konservai ir laisviečiai bus valdantys, galvotum kad Šimašius specialiai taip 'keršija' - tai bene blogiausias jo savivaldybės padarytas 'darbas'.
                                          Paskutinis taisė Laure23; 2023.03.28, 13:06.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X