Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė jan Rodyti pranešimą

    o kodėl neįmanoma be persėdimo nuvažiuoti iš miesto stoties į nmc?
    Įmanoma. 89-as nuo Stoties per Senamiestį iki Nepriklausomybės aikštės per NMC kursuoja. Bet laiko atžvilgiu nežinau, ar kam priimtinas toks variantas. Nebent turistui, kuris šiuo maršrutu apžiūrėtų didžiąją Senamiesčio ir NMC dalį
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Iki Žaliojo tilto G1 negalim užskaityti?
      iki quadrumo toli eit, ofisai prie pedagoginio žiedo dar toliau
      sovietai nuo stoties planavo greitą tramvajų be persėdimų, dabartinė valdžia galėtų bent autobusą be persėdimų paleisti.

      Comment


        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

        Įmanoma. 89-as nuo Stoties per Senamiestį iki Nepriklausomybės aikštės per NMC kursuoja. Bet laiko atžvilgiu nežinau, ar kam priimtinas toks variantas. Nebent turistui, kuris šiuo maršrutu apžiūrėtų didžiąją Senamiesčio ir NMC dalį
        kartą į valandą kursuojantis autobusas nėra miesto vt.
        užsieny commuter rail iš kitų miestų dažniau kursuoja

        Comment


          Aš apie žmonių neįleidimą į viešąjį transportą netidarant priekinių durų - VMS apie išleidimą...

          Comment


            Realiai, VT vairuotojai ant tiek išnaglėjo, kad stotelėse specialiai privažiuoja taip, kad priekinės durys būtų prie žolės/krūmų/purvyno/you name it, o ne stotelėje.

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Realiai, VT vairuotojai ant tiek išnaglėjo, kad stotelėse specialiai privažiuoja taip, kad priekinės durys būtų prie žolės/krūmų/purvyno/you name it, o ne stotelėje.
              O tai nėra čia eilinė minimalios įmanomos įvažos neturėjimo problema?

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                O tai nėra čia eilinė minimalios įmanomos įvažos neturėjimo problema?
                Ne, čia yra vairuotojų, nenorinčiu atidaryti priekinių durų problema. Į tuščias stoteles viena tr. p. taip įvažinėja, specialiai, kad stotelės pabaiga būtų ties vidurinių durų pradžia - nėr čia ko priekį darinėt.

                Comment


                  https://www.youtube.com/watch?v=GfGUXqe7R68&t=16513s

                  nuo 4:23:00 pristatoma Vilniaus VT planai - pabrango nauju parku statyba, planuoja prichvatizuoti 30proc marsrutu (turbut galutinai ikvepe streikas - pas privatininkus salygos prastesnes, apie jokias kolektyvines sutartis ir streikus net nera kalbos, tad taip ne tik isvengiama streiku, bet ir sutaupoma vairuotuoju salygu saskaita), prichvatizuoti Antakalnio troleibusu parka. Tiesa, yra ir geru ziniu - norima ne tik marsrutu skaiciu didinti, bet ir ju tanki

                  Comment


                    Panašu, kad ne "30% prichvatizuoti" planuojama, o plėsti maršrutų tinklą apskritai, dėl ko VVT dalis bendrame kiekyje tiesiog mažės, nors jie ir toliau aptarnaus tą patį jų kiekį.

                    Comment


                      Vilniaus VT yra ant tiek klaikus, kad VVT naikinimas ir visko perleidimas privatininkams matyt nebūtų visai bloga idėja.

                      Comment


                        Pilaites parko nebus, valio. Butu didziausia nesamone ji ten statyti.

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                          Dar prieš 5 metus radijo ryšiu valdomi iešmai tebuvo šlapia svajonė, šiandien, nors ir neidealiai įrengti - jie jau realybė. Pasikartosiu - čia didžiąja dalimi yra būtent noro klausimas, nes šie sprendimai nėra brangūs. Jei neateis Zuokas - tai gali tapti realybe.

                          Pvz., už 80 išsišakojančių radijo ryšiu valdomų iešmų ir 250 siųstuvų troleibusams buvo sumokėta apie 780k eurų. Tai vidutinė išsišakojančio iešmo vertė yra 6-10k eurų.

                          Susišakojantys iešmai yra daug pigesni, nes jiems nereikalinga jokia valdymo elektronika - sakykime, vidutinė tokio kaina yra 3k eurų.

                          Vilniuje tokių iešmų yra apie 60 (neskaičiuojant esančių parkuose), taigi reikėtų 180k eurų jiems pakeisti.

                          Beje, 4 tokie Vilniuje jau yra bent 10 metų:
                          Click image for larger version

Name:	spaudos.png
Views:	1400
Size:	1,12 MB
ID:	2020021
                          Savaitgalį buvo aktyvuotas naujas radijo iešmas Narbuto g. ties nusukimu į Žvėryną, nors buvo sumontuotas žymiai anksčiau. Sukonfiguruota maks. greičiui 19 maršrutui, bet minimalus 7-am nusukant į Sėlių g.

                          Pilaitis, o kuriose konkrečiai vietose tie greitieji 4 suėjimo iešmai? Ties Spaudos rūmais tik važiuojant link Mados ar ir link Justiniškių? Koks galimas greitis ties tais 4-iais iešmais?
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Prie Klinikų stotelės suvedamu buvo važiuota apie 35km/h . Prie Spaudos rūmų apie 30km/h nes iškart po suvedamo , stotelė .

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą

                              Savaitgalį buvo aktyvuotas naujas radijo iešmas Narbuto g. ties nusukimu į Žvėryną, nors buvo sumontuotas žymiai anksčiau. Sukonfiguruota maks. greičiui 19 maršrutui, bet minimalus 7-am nusukant į Sėlių g.
                              Tie nauji iešmai yra puikus pavyzdys, kad net naujos (sąlyginai) technologijos nelabai ko vertos, kai jas montuoja tokie "specialistai" kaip Vilniuje. Keli iešmai sumotuoti dar apygeriai, bet daugiau, kiek teko matyti – pats iešmas simetrinis, t.y. skirtas abiems kryptims išlaikyti perėjimo greitį, bet sumontuotas kaip asimetrinis, t.y. tik vienai krypčiai.

                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą


                                Pilaitis, o kuriose konkrečiai vietose tie greitieji 4 suėjimo iešmai? Ties Spaudos rūmais tik važiuojant link Mados ar ir link Justiniškių? Koks galimas greitis ties tais 4-iais iešmais?
                                Dar pora nuo seniau buvo Lizdeikos gatvėje - tiek išsukant iš Antakalnio žiedo link Antakalnio g., tiek važiuojant tiesiai ta gatve link nusileidimo ant Valakampių tilto. Beje, niekaip nesuprantu, kodėl 10 troleibusui nuo 2017 m. vasaros buvo pakeista sustojimo vieta žiede? Koks tikslas ten persėdinėti iš 5G važiuojant nuo Saulėtekio į miesto pusę?

                                Comment


                                  Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

                                  Dar pora nuo seniau buvo Lizdeikos gatvėje - tiek išsukant iš Antakalnio žiedo link Antakalnio g., tiek važiuojant tiesiai ta gatve link nusileidimo ant Valakampių tilto. Beje, niekaip nesuprantu, kodėl 10 troleibusui nuo 2017 m. vasaros buvo pakeista sustojimo vieta žiede? Koks tikslas ten persėdinėti iš 5G važiuojant nuo Saulėtekio į miesto pusę?
                                  Jei nuo Antakalnio Žiedo važiuoji trumpiau nei iki Pramogų Arenos stotelės, gali važiuoti tiek su 10, tiek su 5G, tai patogiau jei jie važiuoja iš tos pačios stotelės ir tau nereikia tikrinti tvarkaraščių kas pirmiau atvažiuos tam kad nuspręsti kurioj stotelėj geriau laukti.

                                  Comment


                                    https://www.youtube.com/watch?v=NdyV...annel=GPBAudio


                                    Idomus reportazas apie praejusi VVT vairuotuoju streika ir Simasiaus chebros mela

                                    Comment


                                      ERPB naujiems troleibusams „Vilniaus viešajam transportui“ skolina 48 mln. Eur
                                      vz.lt
                                      Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas (ERPB) sostinės savivaldybės įmonei „Vilniaus viešasis transportas“ suteiks iki 48,25 mln. Eur paskolą naujų 159 [91 dviašis ir 68 triaišiai] troleibusų pirkimui. Bendra projekto vertė siekia 90 mln. Eur. Be ERPB finansavimo, „Vilniaus viešasis transportas“ gaus 10 mln. Eur nacionalinę dotaciją, nurodo ERPB...
                                      Antrame parko atnaujinimo etape bendrovė šiemet skelbs dar vieną – 68 triašių troleibusų pirkimo konkursą. Tokiu būdu iki 2026 metų bus įsigyti 159 troleibusai.





                                      Paskutinis taisė Perfect; 2023.01.26, 21:16.

                                      Comment


                                        566K už 1 trūlą. Labai pigu.

                                        Comment


                                          Neradau visos informacijos, tad klausiu žinančių. Su kokiomis įmonėmis SĮ Susisiekimo paslaugos yra sudariusi sutartis? Kiek žinau lyg ir neseniai pasirašė sutartį su Lietuvos geležinkeliais, tik dar nėra sutarimo kaip daug kas seniai jau laukė vieningo bilieto pvz iš Vilniaus stoties į Naująją Vilnią. Ten kitokia pasirašyta kiek žinau. Ir dar klausimas. Ar Sį Susisiekimo paslaugos yra sudariusi sutartį su Cyclocity dviračių dalijimosi platforma, Bolt paspirtukų dalijimosi platforma ir Scoot 911. Nes oficialioje Susisiekimo paslaugų svetainėje nurodomos šios dviračių ir paspirtukų platformos. Logiškai galvojant, jei nebūtų sutarties jų neskelbtų ir nereklamuotų. Ir ar žinote su kokiomis dar įmonėmis yra sudarytos sutartys tarp Susisiekimo paslaugų ir tų įmonių?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X