Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Labai laiku patikrinau forumą

    Deja, didžiausia problema, kiek tenka matyti, yra sovietinis mentalas tiek tarp vairuotojų, tiek tarp tinklą prižiūrinčių darbutuojų. Labai daug vairuotojų, net ir praėjusių mokymus, naujuosius iešmus ir toliau treat'ina kaip senuosius ir pristabdo beveik iki nulio.

    Yra problemų su iešmais, pakabintais 2022 vasarą, kai kurie buvo pakabinti labai ir labai nekokybiškai (buvome čia kalbėję apie iešmą prie Spaudos rūmų, kažkuris entuziastas į fb buvo įkėlęs daug daugiau nevykusių pavyzdžių). Bet dabar žiemą atsirado naujas iešmas Kareivių gatvėje, vizualiai pakabintas labai neblogai, tai yra vilties, kad ir kitus anksčiau ar vėliau sutvarkys.

    Dar viena problema - Kaune, kur irgi tinklas modernizuojamas - daromi projektai ir tinklas modernizuojamas ištisomis atkarpomis, keičiant ne tik iešmus, bet ir visus posūkius, stulpų konfigūraciją ir t.t. Vilniuje to daryti nesivarginama ir daromaiš akies, labai minimaliai pritaikant šalia esančius tinklo elementus.
    O kaip pavyzdžiui nuo Šilo tilto sukant kairėn į Antakalnio g.? Yra ne kartą tekę ten važiuoti mašina, tai jei prie šviesoforo priekyje laukia tik trūlas, per visą žalio posūkio į kairę ciklą tik jis ir pasuka, o aš lieku laukti toliau. Ar ten kas nors buvo keičiama? Jei taip, ar nors kiek pagerėjo?

    Comment


      https://judu.lt/naujuju-metu-nakti-v...ves-nemokamai/

      Naujųjų metų naktį 3G, 6G, T2, T7, T16, T17 kursuos iki pat 3 valandos, be to, bus laikinai grąžinami 102N, 103N maršrutai. Įdomu kodėl nepaleido visų naktinių maršrutų. Vienintelis paaišinkimas kokį sugalvojau - su Transreviu buvo sudaryta sutartis dvigubus Scania leisti tik 2 naktiniuose maršrutuose, o jau per sostinės dienas buvo aišku, kad to negana.

      Taip pat pačioje puslapio apačioje dar viena naujiena - nuo sausio 1 dienos T10 vėl važiuos iki Saulėtekio.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        O kaip pavyzdžiui nuo Šilo tilto sukant kairėn į Antakalnio g.? Yra ne kartą tekę ten važiuoti mašina, tai jei prie šviesoforo priekyje laukia tik trūlas, per visą žalio posūkio į kairę ciklą tik jis ir pasuka, o aš lieku laukti toliau. Ar ten kas nors buvo keičiama? Jei taip, ar nors kiek pagerėjo?
        Ten yra paprastas laidų posūkis (kreivė) be iešmų. Nieko ten nebuvo keista, ir nepanašu, kad yra tokių planų, nors kaštų prasme tai nėra brangu. Gali palyginti šią vietą Vilniuje ir panašią vietą Kaune (Lukšio ir Žukausko sankryža).

        Click image for larger version

Name:	silo.png
Views:	564
Size:	1,36 MB
ID:	2020009
        Click image for larger version

Name:	luksio.png
Views:	565
Size:	1,43 MB
ID:	2020010
        Vėlgi, išsišakojantys iešmai (su mėlynomis rodyklėmis) yra pati brangiausia modernizacijos dalis, nes reikalauja valdymo elektronikos bei siųstuvo kiekviename troleibuse, dėl to čia turbūt neapsieita be politinio sprendimo. Sutvarkyti/pakeist posūkius arba susišakojančius iešmus yra daug pigiau ir papraščiau, tą būtų galima padaryti tolygiai, tinklo priežiūros metu, tik tam reikia noro ir finansavimo. Dėl to turiu labai naivią viltį, kad kada nors, jei neateis Zuokas, bus sutvarkyta ir tai.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Dėl to turiu labai naivią viltį, kad kada nors, jei neateis Zuokas, bus sutvarkyta ir tai.
          Turiu šią viltį jau gal 20 metų, deja, greičiau laidus nukabins visai, nei sutvarkys, kad būtų normaliai.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
            https://judu.lt/naujuju-metu-nakti-v...ves-nemokamai/

            Naujųjų metų naktį 3G, 6G, T2, T7, T16, T17 kursuos iki pat 3 valandos, be to, bus laikinai grąžinami 102N, 103N maršrutai. Įdomu kodėl nepaleido visų naktinių maršrutų. Vienintelis paaišinkimas kokį sugalvojau - su Transreviu buvo sudaryta sutartis dvigubus Scania leisti tik 2 naktiniuose maršrutuose, o jau per sostinės dienas buvo aišku, kad to negana.

            Taip pat pačioje puslapio apačioje dar viena naujiena - nuo sausio 1 dienos T10 vėl važiuos iki Saulėtekio.
            Šiaip sakyčiau šiuo atveju yra net geriau sugalvota, negu paleisti visus naktinius maršrutus. Turint omenyje, kad jie irgi važiuodavo iki 3 val. nakties, tai šiuo atveju užskaitant troleibusų ir greitųjų autobusų važiavimo laiko prailginimą kaip naktinius maršrutus, tai jie bus net 8 (palyginus su sostinės dienomis kursavusiais 5 maršrutais)

            Comment


              Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
              https://judu.lt/naujuju-metu-nakti-v...ves-nemokamai/

              Naujųjų metų naktį 3G, 6G, T2, T7, T16, T17 kursuos iki pat 3 valandos, be to, bus laikinai grąžinami 102N, 103N maršrutai. Įdomu kodėl nepaleido visų naktinių maršrutų. Vienintelis paaišinkimas kokį sugalvojau - su Transreviu buvo sudaryta sutartis dvigubus Scania leisti tik 2 naktiniuose maršrutuose, o jau per sostinės dienas buvo aišku, kad to negana.
              Hm, bet juk 101N, 104N ir 105N tiesiog galėtų aptarnauti VVT, nes dabar aš visiškai nesuprantu kokia prasmė gainioti 3G iki Oro Uosto, vietoj to kad paleisti 104N, arba T16 iki Stoties, vietoj to kad paleisti 101N. 105N irgi būtų geresnė alternatyva negu 6G, nes juo galėtų naudotis ne tik Naujosios Vilnios, bet ir Pavilnio gyventojai

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                Turiu šią viltį jau gal 20 metų, deja, greičiau laidus nukabins visai, nei sutvarkys, kad būtų normaliai.
                Dar prieš 5 metus radijo ryšiu valdomi iešmai tebuvo šlapia svajonė, šiandien, nors ir neidealiai įrengti - jie jau realybė. Pasikartosiu - čia didžiąja dalimi yra būtent noro klausimas, nes šie sprendimai nėra brangūs. Jei neateis Zuokas - tai gali tapti realybe.

                Pvz., už 80 išsišakojančių radijo ryšiu valdomų iešmų ir 250 siųstuvų troleibusams buvo sumokėta apie 780k eurų. Tai vidutinė išsišakojančio iešmo vertė yra 6-10k eurų.

                Susišakojantys iešmai yra daug pigesni, nes jiems nereikalinga jokia valdymo elektronika - sakykime, vidutinė tokio kaina yra 3k eurų.

                Vilniuje tokių iešmų yra apie 60 (neskaičiuojant esančių parkuose), taigi reikėtų 180k eurų jiems pakeisti.

                Beje, 4 tokie Vilniuje jau yra bent 10 metų:
                Click image for larger version

Name:	spaudos.png
Views:	1400
Size:	1,12 MB
ID:	2020021

                Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą

                Šiaip sakyčiau šiuo atveju yra net geriau sugalvota, negu paleisti visus naktinius maršrutus. Turint omenyje, kad jie irgi važiuodavo iki 3 val. nakties, tai šiuo atveju užskaitant troleibusų ir greitųjų autobusų važiavimo laiko prailginimą kaip naktinius maršrutus, tai jie bus net 8 (palyginus su sostinės dienomis kursavusiais 5 maršrutais)
                Pardon my french, bet vertinti reikia ne maršrutų skaičių, o kilometrus, arba aptarnaujamas stoteles. Nes galima sukurti 100 maršrutų po 2 stoteles vietoj 2 po 50 stotelių, bet ar tai kažką pakeis?
                Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.12.29, 17:51.

                Comment


                  Biškį kitas klausimas dėl VT. Jau žinom, kad autobusų vairuotojai yra niekaip neatsakingi dėl autobusų techninio tvarkingumo. O kaip yra, pavyzdžiui, su važiavimu per raudoną šviesoforą? Konkrečiai ties Licėjaus stotele važiuojant į Akropolio pusę, kur yra šviesoforas. Likus maždaug 20 metrų iki sankryžos ir jau degant raudonai (NE mirksint žaliai ar degant geltonai, o degant raudonai) 53 autobuso vairuotojas mina gazą, padidina greitį ir tiesiog varo per raudoną su žmonių pilnu autobusu. Panašų atvejį anksčiau matėm berods su troleibusu, kai kažkas nufilmavo ir paviešino. Tada buvo teisinamasi, kad vairuotojas "nepamatė". Bet akivaizdu, kad grubūs KET pažeidimai, kaip kad važiavimas per raudoną, yra sistematiški ir nuolatiniai. Ar VVT vairuotojams galioja kažkokios KET išimtys dėl atsakomybės?

                  Comment


                    Kartą seniai teko ir man būti pravežtam pro degančią raudoną, kertant pėsčiųjų perėją (ne sankryža). Dar reikėtų paminėti ir vairuotojų įprantamą žalio signalo degimo trukmę, ko pasekoje dažnai VT iš sankryžos pajuda dar degant raudonam signalui, o žalia užsidega įvažiavus į sankryžą. Šitą dalyką tai bene kiekvieną savaitę matau.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Kartą seniai teko ir man būti pravežtam pro degančią raudoną, kertant pėsčiųjų perėją (ne sankryža). Dar reikėtų paminėti ir vairuotojų įprantamą žalio signalo degimo trukmę, ko pasekoje dažnai VT iš sankryžos pajuda dar degant raudonam signalui, o žalia užsidega įvažiavus į sankryžą. Šitą dalyką tai bene kiekvieną savaitę matau.
                      Įdomu, kaip reiktų aiškinti greitėjimą artėjant prie jau kurį laiką degančio raudono signalo ir po to sekantį važiavimą dideliu greičiu per raudoną

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Įdomu, kaip reiktų aiškinti greitėjimą artėjant prie jau kurį laiką degančio raudono signalo ir po to sekantį važiavimą dideliu greičiu per raudoną
                        Grazintk jau - 119 marsrutas pavyzdziui

                        Comment


                          Autobusai per raudoną bent didina VT greitį, bet su naujom mandrom elektryčkom į kaimą (120 ir t.t.) nuolat matau atvirkščią variantą. Kuo šalčiau - tuo lėčiau važiuoja. Žaliųjų ežerų gatvėj prie 70 ženklo ritasi 30km/h. Paskui juos ir normalūs autobusai velkasi. Spėju taupo kurą, nes neužtenka baterijos ir važiavimui, ir šildymui?

                          Comment


                            https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...lius-n1209430?

                            Tokios naujienos jau tendencija tampa

                            Atrodo tiek metu buvo stengtasi, kad nors kiek normaliau jaustusi Vilniaus VT vairuotuojai ir taksi masinos butu norz kiek normalesnes, per Simasiaus kadensija sugebejom grizti prie kiekviena savaite alpstanciu vairuotuoju ir suluzusiu priusu taksu, kaip kad "erelio akis" pries 12 metu koki

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Biškį kitas klausimas dėl VT. Jau žinom, kad autobusų vairuotojai yra niekaip neatsakingi dėl autobusų techninio tvarkingumo. O kaip yra, pavyzdžiui, su važiavimu per raudoną šviesoforą? Konkrečiai ties Licėjaus stotele važiuojant į Akropolio pusę, kur yra šviesoforas. Likus maždaug 20 metrų iki sankryžos ir jau degant raudonai (NE mirksint žaliai ar degant geltonai, o degant raudonai) 53 autobuso vairuotojas mina gazą, padidina greitį ir tiesiog varo per raudoną su žmonių pilnu autobusu. Panašų atvejį anksčiau matėm berods su troleibusu, kai kažkas nufilmavo ir paviešino. Tada buvo teisinamasi, kad vairuotojas "nepamatė". Bet akivaizdu, kad grubūs KET pažeidimai, kaip kad važiavimas per raudoną, yra sistematiški ir nuolatiniai. Ar VVT vairuotojams galioja kažkokios KET išimtys dėl atsakomybės?
                              Jei tokį nufilmuoti - rašyti pranešimą per epoliciją dėl KET pažeidimo, tegul po to jie ten aiškinasi. Manau, kito varianto, nebent būsi koks nerealus "influenceris" (a la Tapinas), su elementariu viešinimu nieko nepasieksi.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Biškį kitas klausimas dėl VT. Jau žinom, kad autobusų vairuotojai yra niekaip neatsakingi dėl autobusų techninio tvarkingumo. O kaip yra, pavyzdžiui, su važiavimu per raudoną šviesoforą? Konkrečiai ties Licėjaus stotele važiuojant į Akropolio pusę, kur yra šviesoforas. Likus maždaug 20 metrų iki sankryžos ir jau degant raudonai (NE mirksint žaliai ar degant geltonai, o degant raudonai) 53 autobuso vairuotojas mina gazą, padidina greitį ir tiesiog varo per raudoną su žmonių pilnu autobusu. Panašų atvejį anksčiau matėm berods su troleibusu, kai kažkas nufilmavo ir paviešino. Tada buvo teisinamasi, kad vairuotojas "nepamatė". Bet akivaizdu, kad grubūs KET pažeidimai, kaip kad važiavimas per raudoną, yra sistematiški ir nuolatiniai. Ar VVT vairuotojams galioja kažkokios KET išimtys dėl atsakomybės?
                                Grubiu vertinimu kas trečias 7 maršruto vairuotojas suka per raudoną iš Žirmūnų į P. Lukšio gatvę. Iš Žaliojo tilto st. beveik visi pajuda dar per raudoną (ta vieta tai gan logiška - įgauna pirmumą prieš automobilius persirikiuoti per tris juostas, labai reiktų VT šviesoforo)

                                Comment


                                  Sprendimas būtų draugiškas viešajam transportui šviesoforinis reguliavimas.
                                  Jokių raudonų prieš nosį, žalia kaip įmanoma greičiau, ir aišku spec. VT šviesoforai kur įmanoma.
                                  Tada vairuotojai, pajutę, kad dėl jų stengiamasi, neturės n priežasčių važiuot per raudoną, kai net kaip keleivis (ypač jei dažnai važiuoji) pradedi džiaugtis, nes "pff, užkniso stovėt čia visą laiką".

                                  Comment


                                    Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...lius-n1209430?

                                    Tokios naujienos jau tendencija tampa

                                    Atrodo tiek metu buvo stengtasi, kad nors kiek normaliau jaustusi Vilniaus VT vairuotuojai ir taksi masinos butu norz kiek normalesnes, per Simasiaus kadensija sugebejom grizti prie kiekviena savaite alpstanciu vairuotuoju ir suluzusiu priusu taksu, kaip kad "erelio akis" pries 12 metu koki
                                    Kažkokia neišbaigta jūsų žinutė - dar pamiršote pridėti, kad Šimašius 10000 ar 10000000 kartų korumpuotesnis už Zuoką, pardavė Vilnių Boltui ir kad viską valdo šimašinė mafija.

                                    Comment


                                      Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                                      https://judu.lt/naujuju-metu-nakti-v...ves-nemokamai/ Naujųjų metų naktį 3G, 6G, T2, T7, T16, T17 kursuos iki pat 3 valandos, be to, bus laikinai grąžinami 102N, 103N maršrutai. Įdomu kodėl nepaleido visų naktinių maršrutų. Vienintelis paaišinkimas kokį sugalvojau - su Transreviu buvo sudaryta sutartis dvigubus Scania leisti tik 2 naktiniuose maršrutuose, o jau per sostinės dienas buvo aišku, kad to negana.

                                      Taip pat pačioje puslapio apačioje dar viena naujiena - nuo sausio 1 dienos T10 vėl važiuos iki Saulėtekio.
                                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                      Hm, bet juk 101N, 104N ir 105N tiesiog galėtų aptarnauti VVT, nes dabar aš visiškai nesuprantu kokia prasmė gainioti 3G iki Oro Uosto, vietoj to kad paleisti 104N, arba T16 iki Stoties, vietoj to kad paleisti 101N. 105N irgi būtų geresnė alternatyva negu 6G, nes juo galėtų naudotis ne tik Naujosios Vilnios, bet ir Pavilnio gyventojai
                                      102N ir 103N aptarnaus UAB "Vilniaus viešasis transportas", o ne UAB "Transrevis". (Žiūrėti į pridėtą paveikslėlį).

                                      102N
                                      https://www.stops.lt/vilnius/#nightb...(tik12-31)/a-b

                                      103N
                                      https://www.stops.lt/vilnius/#nightb...(tik12-31)/a-b


                                      Click image for larger version

Name:	20221230_081317.jpg
Views:	398
Size:	737,9 kB
ID:	2020082


                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Vietoj to, kad paspaustumėt ant raudono reiso jūs čia su tais screenshotais kažkokias nesąmones bandot įrodinėt, ir visai nematot kad reisai į Dilgynę? Transrevis aptarnaus. Absoliučiai visur viską rašot neįsitikinęs, tiek feisbuke, tiek forume...

                                        Comment


                                          Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                                          Vietoj to, kad paspaustumėt ant raudono reiso jūs čia su tais screenshotais kažkokias nesąmones bandot įrodinėt, ir visai nematot kad reisai į Dilgynę? Transrevis aptarnaus. Absoliučiai visur viską rašot neįsitikinęs, tiek feisbuke, tiek forume...
                                          O ką reiškia santrumpa VVT?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X