Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Patikimas? Lol. Na bet jei jau išsireikalavo 20 + 9 proc. ir apmokėjimą už nedirbtas dienas, aš kaip keleivis tikėsiuos normalaus vairavimo, neleidžiamo rusiško muzono iš kabinos, nekalbančių telefonų vairuotojų, įleidimo ir pro priekines duris, jokių kvaikų lipdukų "nekalbėti prie vairuotojo", užuolaidom neapkabinėtų kabinų, privažiavimo prie stotelės arčiau nei per metrą ir t.t.
    Ką turiu omeny sakydamas patikimas:
    - važiuoja +- pagal grafiką (ir apskritai atvažiuoja, ne kaip streiko metu)
    - važiuoja adekvačiu dažnumu (ar norėčiau, kad važinėtų dažniau - taip, norėčiau)
    - atvažiavus VT į jį telpi ir randi laisvų vietų atsisėsti (Streiko metu ne kartą atvažiavo perpildytas autobusas, dėl ko tekdavo pasirinkti ilgą pasivaikščiojimą / taxi)

    Taigi apibendrinus patikimumas man yra tada, jei išeini iš namų laiku X, ir darbe visada būni laiku Y, nepriklausomai nuo savaitės dienos, oro sąlygų etc.

    Ar tai yra pakankamai? NE. tačiau VT Vilniuje, mano nuomone, yra patikimas.

    Ne iki galo suprantu to visko paišymo juoda balta. Nesupraskit manęs neteisingai - Vilniaus VT kaip sistema yra visapusiškai šūdas, tačiau rusiškas muzonas kabinoje, lipdukai "nekalbėti prie vairuotojo" manau tikrai nėra šių laikų bėda (ar bent jau labai opi bėda)

    Iškart atsakysiu į klausimą kurį gausiu. Taip, naudojuos VT kasdien.

    Į tolimesnę diskusiją apie subjektyvią nuomonę nesivelsiu

    Comment


      Parašė Cer Rodyti pranešimą

      - važiuoja adekvačiu dažnumu (ar norėčiau, kad važinėtų dažniau - taip, norėčiau)
      - atvažiavus VT į jį telpi ir randi laisvų vietų atsisėsti (Streiko metu ne kartą atvažiavo perpildytas autobusas, dėl ko tekdavo pasirinkti ilgą pasivaikščiojimą / taxi)
      Kas 20-30 minučių nėra ir negali būti adekvatus dažnumas autobusui. 15 min yra maksimumas kuris neglai būti viršijamas norint kad kas nors naudotusi maršrutu, jei reikia laukti ilgiau visi persėda į ktias trnasporto priemones.

      Matyt pats nevažinėjate VT? Nes dažnai ne tik laisvų sėdimų vietų nėra, piko metu iš vis neįlipsi nes silkės statinėje nebetelpa.

      Comment


        Parašė rmss Rodyti pranešimą
        Na bet jei jau išsireikalavo 20 + 9 proc. ir apmokėjimą už nedirbtas dienas, aš kaip keleivis tikėsiuos normalaus vairavimo, neleidžiamo rusiško muzono iš kabinos, nekalbančių telefonų vairuotojų, įleidimo ir pro priekines duris, jokių kvaikų lipdukų "nekalbėti prie vairuotojo", užuolaidom neapkabinėtų kabinų, privažiavimo prie stotelės arčiau nei per metrą ir t.t.
        Visiškai pritarčiau dar papildant, jog nevažiuotų rėžimu max akseleravimas arba staigus stabdymas, įskrydimai į stoteles kosminiu greičiu, pypsėjimai ir nachališka kova (kartais su keiksmažodžiais) su asmeninių automobilių vairuotojais (net jeigu tai ir pagreitina kelionę).
        Vairuotojų darbo kokybė tikrai labai prasta. Dabar padidino jiems DU, pagerins darbo sąlygas su poilsio nameliais ir t.t. Bet ar keleivis nuo to taps nors kiek laimingesniu? Skundų per m.Ticket dėl vairavimo spėju pareina belenkiek. Bent mano rate žmona, draugė, kolegės nuolat registruoja ir registruoja vairuotojų fokusus. Kažin vairuotojams nuo to kokie bent įspėjimai būna.

        Comment


          Parašė Horn Rodyti pranešimą

          Visiškai pritarčiau dar papildant, jog nevažiuotų rėžimu max akseleravimas arba staigus stabdymas, įskrydimai į stoteles kosminiu greičiu, pypsėjimai ir nachališka kova (kartais su keiksmažodžiais) su asmeninių automobilių vairuotojais (net jeigu tai ir pagreitina kelionę).
          Vairuotojų darbo kokybė tikrai labai prasta. Dabar padidino jiems DU, pagerins darbo sąlygas su poilsio nameliais ir t.t. Bet ar keleivis nuo to taps nors kiek laimingesniu? Skundų per m.Ticket dėl vairavimo spėju pareina belenkiek. Bent mano rate žmona, draugė, kolegės nuolat registruoja ir registruoja vairuotojų fokusus. Kažin vairuotojams nuo to kokie bent įspėjimai būna.
          jokie reikalavimai ar streikai sito nepakeis. Man uztenka 15-30 minuciu pasedeti prie vairo vaziuojant is darbo automobiliu ir namo griztu jau nepatenkintas gyvenimu. Kelias valandas pabuves uz vairo tikrai buciau ipykes. Vairuojant Vilniuje net teslos autopilotas pasiustu ka nors. Tad vienintele iseitis sitoje vietoje is tikruju tramvajus (ne Zuoko).

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

            jokie reikalavimai ar streikai sito nepakeis. Man uztenka 15-30 minuciu pasedeti prie vairo vaziuojant is darbo automobiliu ir namo griztu jau nepatenkintas gyvenimu. Kelias valandas pabuves uz vairo tikrai buciau ipykes. Vairuojant Vilniuje net teslos autopilotas pasiustu ka nors. Tad vienintele iseitis sitoje vietoje is tikruju tramvajus (ne Zuoko).
            Na logiška tramvajumi pakeisti būtų tik 1-5G, gal max. dar kelis maršrutus. Bet vistiek liktų gyvas velnias eilinių maršrutų, kur nebūtų A juostų (arba jos būtų tik atkarpomis). Ir ne kitoks VT vairuotojo darbas ir vakaruose. Bet ten darbo kokybės lygis by far kitoks.

            Comment


              O kas ten tokio jau labai skirtingo tuose vakaruose? Vairuotojų trūkumas, dirba daugiausiai migrantai, taip pat mažinami reisai dėl vairuotojų trūkumo, niekas algų irgi neskuba kelt. Bet ir vairuotojam keliami didesni reikalavimai: jokių kabinų vandalinimo, muzikos klausimo, mandagumas ir t.t.

              Comment


                Skirmantas Malinauskas: „Kaip Vilniaus viešasis transportas buvo paverstas pinigų krosninimi, prie kurios rankas pasišildė sprendimus priiminėję asmenys.“

                Pradžia nuo 12:55.


                Paskutinis taisė taccido; 2022.12.23, 18:42.
                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                Comment


                  Trečdalis milijardo vien dalims gal skamba ir neblogai.

                  Comment


                    Malinausko ''tyrime'' yra gana svarbi loginė klaida: VVT gauna pajamas ne iš bilietų, o už nuvažiuotus kilometrus. Pastaruosius užsako JUDU, o šie tuo tarpu ir gauna pajamas iš bilietų. T.y. gaunasi, kad labai ženklią dalį pinigų VVT ir kiti vežėjai gauna tiesiogiai iš bendrojo biudžeto.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Trečdalis milijardo vien dalims gal skamba ir neblogai.
                      Per 6 metus. Gaunasi po 50 mln. per metus. Vistiek atrodo įtartinai daug.

                      Antra vertus, tai tik execelinis tyrimas, ten gali būti didelė paklaida. Reikėtų tuos pirkimus detaliau panagrinėti

                      Comment


                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                        Per 6 metus. Gaunasi po 50 mln. per metus. Vistiek atrodo įtartinai daug.

                        Antra vertus, tai tik execelinis tyrimas, ten gali būti didelė paklaida. Reikėtų tuos pirkimus detaliau panagrinėti
                        Tikrai taip. Tyrimas šiap jau toks "internetinis". Nors neūkiškumo ir korupcijos ragai kyšo net be tyrimų. Todėl tema nepralošiama.

                        Comment


                          Parašė taccido Rodyti pranešimą
                          Skirmantas Malinauskas: „Kaip Vilniaus viešasis transportas buvo paverstas pinigų krosninimi, prie kurios rankas pasišildė sprendimus priiminėję asmenys.“

                          Pradžia nuo 12:55.

                          atsirado Karolio Zukausko komentaras
                          https://www.facebook.com/zalzakas/po...CqK49GENhY2HZl

                          Click image for larger version

Name:	Malinauskas.png
Views:	514
Size:	619,2 kB
ID:	2019528

                          Comment


                            Linkiu visiems susirasto toki zmogu, kuris taip gintu jus ka bepadarytumete, kaip vyr.propogandistas gina Simasine mafija

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                              atsirado Karolio Zukausko komentaras
                              https://www.facebook.com/zalzakas/po...CqK49GENhY2HZl
                              To ir buvo galima tikėtis, kad Malinauskas manipuliuoja skaičiais.

                              Comment


                                Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                Linkiu visiems susirasto toki zmogu, kuris taip gintu jus ka bepadarytumete, kaip vyr.propogandistas gina Simasine mafija
                                Tai jūs tvirtinate, kad Malinauskas nemeluoja, ir iš tikrųjų autobusų remontams buvo išleista ~20 kartų daugiau pinigų?
                                Paskutinis taisė digital; 2022.12.27, 15:39.

                                Comment


                                  Malinauskas ragino balsuoti už Janutienę Seimo rinkimuose. Tai viskas ką užtenka žinoti apie tą paršelį.

                                  Comment


                                    Norėjau komentuoti iš karto po Mlinausko video pasirodymo, bet kai dabar yra savivaldybės atsakas, tai galim biški objektyviau pažiūrėti. Nesuprantu, kodėl nė viena pusė nesugeba paimti dokumentų, kurie patvirtinti ir audituoti, ir va pažiūrėkime į 2019 m. (kartu ir 2018) patvirtintos finansinės atskaitomybės
                                    Click image for larger version

Name:	FA01.PNG
Views:	461
Size:	239,4 kB
ID:	2019554
                                    Click image for larger version

Name:	FA02.PNG
Views:	466
Size:	237,9 kB
ID:	2019555
                                    Tai pirmas dalykas: VVT pajamos 40 mln, bet, pasak Malinausko, VVT išleido vien atsarginėms detalėms 105 mln Eur. Tai žinot, kur tokia matematika turėtų nuvesti VVT, bet kad įmonė vis dar egzistuoja....
                                    Tai iš to, ką dar išskaitau finansinėje atskaitomybėje, pagal PNA, pardavimo sąnaudos + bendrosios + administracinės sąnaudos apie 41 mln. Eur, bet tame yra ir darbo užmokestis, ir kuras, elektra, ir visokie kokie pirkimai. Pinigų srautų ataskaitoje randu 22,6 mln. Eur išlaidų žaliavoms, prekių ir paslaugų tiekėjams su PVM (tame, tikėtina, yra elektra ir kuras) vietoje Malinausko skelbiamų 105 mln. Eur.
                                    Išvadas turbūt patys pasidarysite. Pats manau, kad pagal transporto priemonių būklę akivaizdžiai kažkas pasidaro sau pinigų pirkimo procedūrų metu, visgi ne tokiais mastais, kokius paskelbė. Ir aišku čia pačių pirkimų vykdymo niuansų turi būti, kodėl tiek daug preliminarių sutarčių reikia sudaryti, bet jomis nepasinaudoti.

                                    Comment


                                      Man tai dar patiko (berods keliose vietose net), kai Malinauskas rodo 1 skaičių, o sako visai kitą. Pvz., čia - https://youtu.be/FsZ3TYIVI9E?t=1584 - rodo skaičių 66 milijonai, o sako 6 milijonai... Daug pasako apie jo "tyrimo" kokybę.

                                      Comment


                                        Iš Šimašiaus feisbuko:

                                        Vilniuje žmonės arba romantizuoja troleibusus, arba jų nekenčia. O aš turiu gerų naujienų abiems! Pirma, perkam jų net 91 - “Vilniaus viešasis transportas” jau turi banko finansavimą, pirkimo procedūros pradėtos. Metai su trupučiu, ir visi dviašiai troleibusai bus naujutėliai. Antra, tai labiau ne troleibusai, o kažkas nauja. Oficialiai - troleibusai su autonomine rida. Realiai - greičiau elektriniai autobusai, pasikraunantys nuo kontaktinio tinklo ir galintys dalį maršruto važiuoti be tiesioginio kontakto su juo. Trečia, tai leis panaikinti kontaktinį tinklą, kur jis neestetiškas, kur reikalauja daug stulpų ar prikabinamas prie paveldo saugomų sienų - miesto širdyje. Šie troleibusai-elektrobusai ten toliau sklandžiai važiuos. Kaip ir pratęstais maršrutais. Ketvirta, jau turbūt matėte va tokius [ < ] ženklus ant kontaktinio tinklo daug kur mieste. Čia mūsų diegiamos naujoviškos jungtys, pro kurias troleibusai pravažiuoja gerokai greičiau ir sklandžiau (juk būtent sulėtėjimas ties jungtimis ir erzina, kai važiuoji paskui troleibusą). Dar šiek tiek vėliau įsigysime 68 naujus triašius, irgi autonominės ridos, troleibusus, ir po šių dviejų pirkimų maždaug 2026 metais Vilniuje vidutinis jų amžius bus 2-3 metai (skamba kaip kosmosas, bet tai, kaip matome, jau vykdoma dabar kaip ir suplanuota, nes miestas užaugintas iki to). Na ir pabaigai primenu tai, ką savo vaikams pasakoju, nes jie, troleibusų naudotojai, vis klausia, kodėl autobusai jau tokie nauji, o daugelis troleibusų vis dar seni. Pirmiausia investavome ten, kur investicijos davė didžiausią grąžą keliant kokybę, mažinant išlaidas (įskaitant remonto, apie ką kliedesių galima paklausyti video pas Skirmantą Malinauską, o jų elegantišką dekonstrukciją paskaityti pas Karolis Žukauskas), mažinant kenksmingų dujų ir CO2 išmetimą.

                                        Comment


                                          Ir kiek jau kartų skelbtos tokios „geros naujienos“? Turbūt kasmet po kokius porą-trejetą kartų. „Procedūros pradėtos“, „pirksime“, „įsigysime“...
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X