Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tik kažkaip streikuoja tik VVT. Jei ten taip blogai, kodėl jie išvažiuoja į visus maršrutus?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tik kažkaip streikuoja tik VVT. Jei ten taip blogai, kodėl jie išvažiuoja į visus maršrutus?
Transrevyje profsąjunga yra, bet pagal aktyvumą ji toli gražu neprilygsta VVT profsąjungai.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
<...> jokio pavežėjimo naktį tarnybiniais autobusais ir t.t.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tik kažkaip streikuoja tik VVT. Jei ten taip blogai, kodėl jie išvažiuoja į visus maršrutus?
Lietuvoje draudziami solidarumo streikai (VVT darbuotuojai streikuoja del to, kad nesusitare del kolektyvines sutarties, Transrevio ir Kautros vairuotuojai su jais solidarizuojasi ir prisijungia prie streiko - tai nelegalu).
Taip pat draudziami politiniai streikai - negalima pradet streiko, protestuojant pries ministro isakyma, seimo priimta istatyma ar savivaldybes sprendima.
- 3 patinka
Comment
-
Na šiuo atveju privačių vežėjų buvimas tam tikra prasme priverčia visas įmones "pasitempti" - viaruotojui su D kategorija, norinčiam/galinčiam dirbti viešojo transporto vairuotoju yra 3 galimi darbdaviai - VVT, Transrevis ir (dalinai) Kautra. Kadangi vairuotojų visoms įmonėms trūksta - nepatinka vienoje - lengvai susirasi darbą kitoje, o darbo pobūdis nuo to praktiškai nepasikeis (apynaujis autobusas ir ten ir ten, darbo grafikas iš esmės analogiškas, skirtumas tik kur garažas...).
Man šitoje streiko situacijoje žiauriausia yra tai, kad VVT gauna patį didžiausią įkainį už savo paslaugas, VVT algų statistika rodo, kad algos yra irgi didžiausios iš vežėjų, o jie vis tiek kažkuo nepatenkinti...
Mano asmenine nuomone - reikėtų bent kokių 4 privačių vežėjų, tokios apimties kaip Transrevis, tada net jei ir vienoje iš įmonių prasidėtų nesamonės su streikais ar bankrotu ar dar kuo nors - kiti vežėjai praktiškai uždengtų tą poreikį.
- 2 patinka
Comment
-
Nepatenkinti tuo, kad reikalauja jau tarpukario laiku uztikrintu salygu - aiskaus garantuoto atlyginimo, nepriklausancio nuo direktoriaus uzgaidu, adekvaciu sanitariniu salygu, teises i poilsi ir 5 darbo dienu 8 valandu per dienu darbo tvarkarascio. Atlyginimo praktiskai neprase kelti (10proc. kelimas kai year-on-year infliacija 23proc., o skaiciuojant nuo 2020m. beveik 60proc, tai yra praktiskai nieko. Cia toks basic dalykas, kuri valstybe turi uztikrinti istatymu - darbdaviai privalo pakelti atlyginima bent tiek, kiek buvo infliacija (kas yra pavyzdziui Belgijoje), taip panaikinami keliai melams ir populizmui, kad atlyginimas neva keliamas buvo, nors is tikro jis pakeltas maziau nei infliacija. Vairuotuoju vietoje reikalauciau atlyginima kelti maziausiai dvigubai daugiau.). Kalbant apie efektyvumo didinima, efektyviausia butu toki "direktoriu" robotizuoti, niekas net nepajustu, galim neoliberalu svajone pradeti igyvendinti nuo mazu zingsniu
- 10 patinka
Comment
-
"aiskaus garantuoto atlyginimo, nepriklausancio nuo direktoriaus uzgaidu" - man tai dar šitas keistai skamba. Visiškai netikiu, jog direktorius kišasi į atskirų vairuotojų atlyginimų dydžius, kai tų vairuotojų gyvas velnias.
O jeigu pakeltų dvigubai atlyginimą, tai administracijos darbuotojų algos (išskyrus vadovų) būtų mažesnės. Tik juokinga būtų tai, jog jeigu alga padvigubėtų, tai norinčių dirbti būtų eilės ir su laiku dauguma dabartinių vairuotojų kurie streikuoja netektų darbo, nes jų darbo kokybė žemiau plintuso ir jokie pinigai jų darbo kokybės nepakeis.
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą"aiskaus garantuoto atlyginimo, nepriklausancio nuo direktoriaus uzgaidu" - man tai dar šitas keistai skamba. Visiškai netikiu, jog direktorius kišasi į atskirų vairuotojų atlyginimų dydžius, kai tų vairuotojų gyvas velnias.
O jeigu pakeltų dvigubai atlyginimą, tai administracijos darbuotojų algos (išskyrus vadovų) būtų mažesnės. Tik juokinga būtų tai, jog jeigu alga padvigubėtų, tai norinčių dirbti būtų eilės ir su laiku dauguma dabartinių vairuotojų kurie streikuoja netektų darbo, nes jų darbo kokybė žemiau plintuso ir jokie pinigai jų darbo kokybės nepakeis.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąJau dingo vairuotojų reikalavimas nepagrįstų priedų už stažą?
Dėl ko vyksta pagrindinės derybų diskusijos su profesine sąjunga ir dėl ko labiausiai nesutariama?
Mūsų ir profsąjungos tikslas yra bendras – užtikrinti kuo geresnes sąlygas mūsų komandos nariams. Tačiau siekiant šio tikslo mūsų pozicijos išsiskiria dviem atžvilgiais. Pirma, mes norime, kad visiems mūsų darbuotojams būtų atlyginama teisingai, o tai reiškia, kad mažiausiai uždirbantiems keliame atlyginimą daugiau, nei norėjo profsąjunga. Tik tokiu būdu mes galėsime pritraukti daugiau darbuotojų ir išlaikyti esamus darbuotojus. Antra, mes privalome užtikrinti kokybiškas paslaugas miestiečiams. Dėl to pakoregavome motyvacinę sistemą taip, kad ji labiau skatintų darbuotojus dirbti kokybiškai. Profesinė sąjunga tokios motyvacinės sistemos nenori, bet nepateikia alternatyvių pasiūlymų, kaip darbuotojus skatinti dirbti kokybiškiau.
https://www.vilniausviesasistranspor...i-nesutariama/
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPriedai už stažą yra pagrįsti, įmonė turi skatinti užsilikti darbe, o ne keisti darbovietę kas pusmetį.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Pagal profsąjungos norus, priedai už stažą turėtų sudaryti labai ženklią dalį atlyginimo. Ar teisinga, kad lietuviškai beveik nešnekantis, chamas pensinio amžiaus vairuotojas uždirba ženkliai daugiau už jauną, malonų ir atsakingai dirbantį vairuotoją?
- 4 patinka
Comment
-
O kokia šiuo atveju yra nauda įmonei, dėl to, kad vairuotojas X dirba, sakykim 20 metų iš eilės - tai nėra darbas, reikalaujantis itin specifinių žinių, kurio paruošimas būtų kažkuo specifinis? Gal net priešingai - ką tik pradėjęs dirbti tikriausiai daugiau stengsis, norės pasikelti savo vairuotojo kategorijas, nemokės arba nedrįs reikalauti patogesnių grafikų, "apeidinėti" sistemos (pvz. ne kartą esu matęs, kaip vairuotojai apsikeičia kurioje nors stotelėje, o ne galinėje, nors maršrutiniame lape darbo laikas yra nurodytas iki žiedo). Gerai, kol neįvyksta koks nors įvykis, bet jam įvykus visų pirma atsiranda daug teisinių klausimų - kuri vairuotojo kortelė naudojama (jei naudojama), realios darbo laiko apskaitos (galimo dokumentų klastojimo?) ir atsakomybės pvz. avarijos atveju. Galiausiai, įmonė ilgai dirbančiam vairuotojui daugiau atostoginių moka vien už ilga darbo laiką.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąnedrįs reikalauti patogesnių grafikų, "apeidinėti" sistemos (pvz. ne kartą esu matęs, kaip vairuotojai apsikeičia kurioje nors stotelėje, o ne galinėje, nors maršrutiniame lape darbo laikas yra nurodytas iki žiedo). Gerai, kol neįvyksta koks nors įvykis, bet jam įvykus visų pirma atsiranda daug teisinių klausimų - kuri vairuotojo kortelė naudojama (jei naudojama), realios darbo laiko apskaitos (galimo dokumentų klastojimo?) ir atsakomybės pvz. avarijos atveju.
Bullshit būtų reikalauti iš vairuotojų keistis tik galinėse stotelėse, kai nemažoje dalyje maršrutų tie apsikeitimai yra kalabybiškėse (bet čia yra visiška JUDU nekompetencija). Pvz, 76 maršrute poroje grafikų apsikeitimas vykdomas Bireliuose. Manot, tikrai viskas ok?
Europoje tai niekam nekliūna.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąO kokia šiuo atveju yra nauda įmonei, dėl to, kad vairuotojas X dirba, sakykim 20 metų iš eilės - tai nėra darbas, reikalaujantis itin specifinių žinių, kurio paruošimas būtų kažkuo specifinis? Gal net priešingai - ką tik pradėjęs dirbti tikriausiai daugiau stengsis, norės pasikelti savo vairuotojo kategorijas, nemokės arba nedrįs reikalauti patogesnių grafikų, "apeidinėti" sistemos (pvz. ne kartą esu matęs, kaip vairuotojai apsikeičia kurioje nors stotelėje, o ne galinėje, nors maršrutiniame lape darbo laikas yra nurodytas iki žiedo). Gerai, kol neįvyksta koks nors įvykis, bet jam įvykus visų pirma atsiranda daug teisinių klausimų - kuri vairuotojo kortelė naudojama (jei naudojama), realios darbo laiko apskaitos (galimo dokumentų klastojimo?) ir atsakomybės pvz. avarijos atveju. Galiausiai, įmonė ilgai dirbančiam vairuotojui daugiau atostoginių moka vien už ilga darbo laiką.
- 2 patinka
Comment
-
Kolegos, negaliu patikėti, kad skaitau ne Delfi komentarus, o normalų forumą, kuriame diskutuoja lyg ir protingi žmonės. Kai kurie jūsų apibendrinimai apie "pensininkus" ir darbuotojų kaitą yra tokie mužikiški, kad juos išgirsti tikėčiausi tik iš kokios nors Kauno kontorėlės direktoriaus arba viešosios įstaigos vidutinės grandies vadovo prieš 20 metų.
Parašė mskapss Rodyti pranešimąO kokia šiuo atveju yra nauda įmonei, dėl to, kad vairuotojas X dirba, sakykim 20 metų iš eilės - tai nėra darbas, reikalaujantis itin specifinių žinių, kurio paruošimas būtų kažkuo specifinis?
Ilgai dirbantis ir vertinamas (taip pat piniginiu atžvilgiu) darbuotojas yra tarsi įmonės vėliavnešys, kuris gali paraginti kitus pradėti karjerą šioje srityje. Dažnai pamirštama ir socialinė atsakomybė - Lietuvoje 50+ metų sulaukę darbuotojai yra dažnai tiesiog nurašomi, pasmerkiami murkdytis daug metų nedidėjančių pajamų juodojoje skylėje, jei išvis pasiseka išlaikyti darbą. Įmonei lojalus darbuotojas - sutaupyti pinigai, laikas ir kiti resursai ieškant naujų žmonių. Visuomenei - galimybė, kad dėl darbuotojų trūkumo nebus karpomi tvarkaraščiai ir stabdoma viešojo transporto plėtra.
Žinoma, priedai turi būti pamatuoti ir logiškai pagrįsti. Bet kad lojalūs darbuotojai turėtų gauti papildomus pinigus, kurie būtų ne simboliniai, - faktas.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąVien pažiūrėjus vaizdo įrašus iš VVT susirinkimų tampa aišku, kokio pobūdžio publika streikuoja.
Galų gale, norint rasti naujų jaunų darbuotojų, įmonėje reikia pokyčių, parodant, kad darbuotojas yra vertinamas. Ir tą daryti reikia jau dabar, nes visuomenei susidomėjus viešojo transporto vairuotojų padėtimi ir pamačius kokia ji, vargu, ar prie VVT durų netrukus išsirikiuos potencialių darbuotojų eilė.
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTokie atvejai tampa ne OK tada, kai besikeisdami vairuotojai dar sugalvoja pasišnekučiuoti, tas užtrunka kelias minutes, kurias visada būna atidarytos autobuso durys. Per šalčius pats tas išleisti visą šilumą.Paskutinis taisė eigh; 2022.12.10, 00:57.
- 8 patinka
Comment
Comment