Kamsciai vakar buvo ne tik nedidesni, jie buvo mazesni.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKamsciai vakar buvo ne tik nedidesni, jie buvo mazesni.
- 1 patinka
Comment
-
Yra kazkiek zmoniu, gyvenanciu netoli darbo vietos, kurie arba dalinasi automobiliu su seimos nariu arba jo is vis neturi. Jeigu streikas tesis toliau ir didins apimtis, didele ju dalis isigys automobilius, taip kamscius padididant gerokai.
Bet siaip, induced demand veikia kada gerinama jau sukurta infrastruktura - padidinus ir taip gera kelia Vilnius-Kaunas iki 6 juostu, dauguma zmoniu, kurie renkasi vaziuoti traukiniais persestu i automobilius, taciau kai infrastrukturos nera absoliuti dauguma ir taip naudojasi patogiausiu budu, siuo metu VT labiau galetu buti naudojama kaip kankinimo priemone nei adekvatus susisiekimo budas, tad trumpuoju momentu streikas neturetu gerokai didinti kamsciu
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąBet siaip, induced demand veikia kada gerinama jau sukurta infrastruktura - padidinus ir taip gera kelia Vilnius-Kaunas iki 6 juostu, dauguma zmoniu, kurie renkasi vaziuoti traukiniais persestu i automobilius
Comment
-
Pagal šiandieninį madeinvilnius straipsnį
https://madeinvilnius.lt/transportas...bdyti-streika/
bendrovės vadovybė net nebando kalbėtis su profsąjunga. Vietoj to piktinasi, kad neužtikrinama 50% paslaugų. Aš nesuprantu kodėl vairuotojai išvis eina į darbą, kai administracija kalbėtis net nenori. Greičiausias būdas išspręsti problemas būtų visiškas VT sustabdymas. Algos streikuojančiams vairuotojams vistiek nemoka, tai nesuprantu kam tas 50% išleidimas. Šioje situacijoje permainų galima sulaukti tik visiškai sustabdant VT eismą. Ir čia jau nesvarbu, ar leidžiama streikuoti ar ne, autobusai ir troleibusai teisiog stovės vietoje. Bet džiugu kad streikas neterminuotas.
O šiaip labai sveikinu vairuotojus ir profsąjungą, pagaliau prasidėjo permainos.
- 9 patinka
Comment
-
O aš, atvirkščiai, nesuprantu, kodėl iš viso administracija kalbasi su kažkokias žmonėmis nenorinčiais dirbti. Vadovybei nuo to alga nei padidės ir nei sumažės. Ji pastatyta ne paslaugoms užtikrinti, o kaip tik kovoti su klasiniu priešu - proletariatu. [/sarkazmas]
Šiaip tai įdomų, jeigu teismas pripažintų steriką neteisėtu. Iškviestų OMON, susodintų organizatorius pagal BK, atleistų visus streikavusius darbuotojus?
P.S. teoriškai algas vairuotojams mokame mes, vilniečiai. Aš už tai, kai skirti jų algoms didesnę dalį.Paskutinis taisė Sula; 2022.12.06, 15:33.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, bet reikalavimas indeksuoti atlyginimus tai tikrai yra iš kosmoso srities. Man tada irgi prašyčiau indeksuoti atlyginimą. Bet indeksuoti tik kai auga, kai krenta - nemažint
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar ne darbo kodekse yra numatytas indeksavimas? Beto indeksavimas nereiškia tik didėjimo.
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...lnias-kryziaus
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, bet reikalavimas indeksuoti atlyginimus tai tikrai yra iš kosmoso srities. Man tada irgi prašyčiau indeksuoti atlyginimą. Bet indeksuoti tik kai auga, kai krenta - nemažint
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, bet reikalavimas indeksuoti atlyginimus tai tikrai yra iš kosmoso srities. Man tada irgi prašyčiau indeksuoti atlyginimą. Bet indeksuoti tik kai auga, kai krenta - nemažint
P.S. galima sutikti, kad kai kurie darbininkų reikalavimai pertekliniai.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąForumo skiltis apie Vilniaus viesaji transporta. Apie steikus atlyginimus kalbame kitame puslapyje
- 2 patinka
Comment
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąAtlyginimu vidurkis 1200 i rankas. Jus manote tai normali alga uz 200 valandu per menesi?
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą200 valandų yra standartinis mėnuo pamaininiam su 15-16 dienų, arba 21-22 nuo pirmadienio iki penktadienio?
- 2 patinka
Comment
-
Man irgi jau atrodo reiketu baigti zaisti ir pagaliau pakelti VVT vadovo alga nuo 8K, kiek yra dabar iki 500K/men ir atleisti tuos kelis simtus veltedziu, kurie vis kazka reikalauja.
- 1 patinka
Comment
-
Gal aš kažko nežinau, bet man tai keista, jog išvis to VVT nesvarstoma naikinti, kad ir iš lėto. Padalintų maršrutus TOKS'ui, Kautrai, Transreviui, mažesniems žaidėjams ir būtų rami galva savivaldybei. Kaip matom įkainiai privatiems dar net mažesni. Man teko girdėti, jog VVT giriasi, jog lemputes patys liejasi ir gaminasi. Beviltiška valdiška kontora.
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąGal aš kažko nežinau, bet man tai keista, jog išvis to VVT nesvarstoma naikinti, kad ir iš lėto. Padalintų maršrutus TOKS'ui, Kautrai, Transreviui, mažesniems žaidėjams ir būtų rami galva savivaldybei. Kaip matom įkainiai privatiems dar net mažesni. Man teko girdėti, jog VVT giriasi, jog lemputes patys liejasi ir gaminasi. Beviltiška valdiška kontora.
Dėl to ir yra troleibusai podukros vietoje, nes juos privatizuoti yra labai sunku.
Nematau ko čia džiaugtis tais privačiais vežėjais, Transrevyje darbo sąlygos yra siaubingos, pusė atlygio išmokama dienpinigiais be jokių socialinių garantijų, autobusus viduje valo patys vairuotojai, jokio pavežėjimo naktį tarnybiniais autobusais ir t.t.
- 5 patinka
Comment
Comment