Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Ar čia man vienam toks "jungtinis bilietas" su LTG atrodo kaip visiškas nesusipratimas? Kodėl turėčiau pirkti brangesnį VT bilietą už 90c, kai dabar moku tik 65c? Ar tokių dalykų logika neturėtų būti žmonių skatinimas naudotis miesto VT? Vienintelis legitymus variantas būtų nemokamas miesto VT bilietas tarkim 1 valanda po/prieš traukinį.Paskutinis taisė John; 2022.12.01, 16:29.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGerai, kad streikuoja, gal ir medikai susiprotėsLietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Šnekėjau su viena medike, ji tiesiog nemato būdo protestuoti. Ar paliksi savo ligonius ir eisi į gatvę protestuoti? Negli paliktų tų, už kuriuos atsakai. O jų sąrašas nuolat pasipildo. Žodžiu, nelebai net yra būdų tam. Nebent po darbo, pamainomis
Comment
-
Austrijoje šį pirmadienį taip pat buvo didžiulis geležinkeliečių streikas, apie kurį buvo paskelbta tik praeitą penktadienį, sustojo visas bėginis transportas. Britanijoje geležinkeliečių streikai tęsiasi jau kelis mėnesius. Taip kad džiugu kad Vilniuje žmonės irgi ryžtasi streikuoti.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ar čia man vienam toks "jungtinis bilietas" su LTG atrodo kaip visiškas nesusipratimas? Kodėl turėčiau pirkti brangesnį VT bilietą už 90c, kai dabar moku tik 65c? Ar tokių dalykų logika neturėtų būti žmonių skatinimas naudotis miesto VT? Vienintelis legitymus variantas būtų nemokamas miesto VT bilietas tarkim 1 valanda po/prieš traukinį.
Bilietas skirtas tiems, kurie neturi JUDU kortelės arba m.Ticket arba Trafi, todėl aš lyginčiau ne su 30min. o su popieriniu bilietu, kuris kainuoja 1€ ir negali persėsti. Tai čia keleiviui geresnis pasiūlymas. Bet žinoma yra kur tobulėti. Tame tarpe ir integruoti Kauną, Klaipėdą.
O dėl nemokamo Vilniaus bilieto tai čia Kautros bairiai. Jie čia to nori nemokamų bilietų visuose miestuose. Bet kodėl aš vilnietis turiu mokėti už VT bilietą, o atvykęs koks šiaulietis realiai keliautų Vilniuje nemokamai. Nesamonė.Paskutinis taisė Horn; 2022.12.02, 11:02.
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
Čia pirmas etapas. Ateityje tikėtina bus daugiau bilietų siūloma: pvz.: 1 dienos arba 30 dienų bilietai perkant pvz 30 dienų LTG bilietą.
Bilietas skirtas tiems, kurie neturi JUDU kortelės arba m.Ticket arba Trafi, todėl aš lyginčiau ne su 30min. o su popieriniu bilietu, kuris kainuoja 1€ ir negali persėsti. Tai čia keleiviui geresnis pasiūlymas. Bet žinoma yra kur tobulėti. Tame tarpe ir integruoti Kauną, Klaipėdą.
O dėl nemokamo Vilniaus bilieto tai čia Kautros bairiai. Jie čia to nori nemokamų bilietų visuose miestuose. Bet kodėl aš vilnietis turiu mokėti už VT bilietą, o atvykęs koks šiaulietis realiai keliautų Vilniuje nemokamai. Nesamonė.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ar čia man vienam toks "jungtinis bilietas" su LTG atrodo kaip visiškas nesusipratimas? Kodėl turėčiau pirkti brangesnį VT bilietą už 90c, kai dabar moku tik 65c? Ar tokių dalykų logika neturėtų būti žmonių skatinimas naudotis miesto VT? Vienintelis legitymus variantas būtų nemokamas miesto VT bilietas tarkim 1 valanda po/prieš traukinį.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Bet viešakame transporte dirba konkretūs žnės, kurių darbo sąlygos nėra geros, geros , o atlyginimai menki.
Kai jei paprašė padidinti algas, bet VVT valdžia neprašyta nurtarė padidinti tik dar nutarė pagudrauti ir pakeisti atlyginimų sistemą.
Kažkas ten netvarkoje,jei žmonės jaučia neteisybę ir yra priversti streikuoti
Bus matyti kas bus su tuo "darniu judumu" jau kitą savaitę, kai pirmadienį prasideės viešojo transporto vairuotojų streikas ir trečdalis autobusų bei troleibusų neišvažiuos į reisius,
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąJeigu sąnaudos per metus padidės nuo 73 iki 150 mln. (daugiau nei dvigubai), tai matyt padidės ir atlyginimai?
- 1 patinka
Comment
-
Nežinau, ar teisingai galvoju, bet matant dabartinę situaciją manau VVT aptarnaujamų maršrutų skaičius tik mažės, juos perims kiti vežėjai. Pvz. kokia Pilaitė, kurios pagrindinį maršrutą 4g aptarnauja transrevis, nukentės nuo streiko gerokai mažiau, nes VVT aptarnaujami maršrutai bendrai yra žymiai mažiau svarbūs (ne tokios svarbios kryptys ir mažas dažnumas). Nenustebčiau, jei situacija taptų panaši ir kituose mikrorajonuose.
- 1 patinka
Comment
-
Pasivažinėjimas 7 troleibusu vakar nuo Stoties. Problema jau nebe banguojanti Pylimo g. ar vietos atsisėsti nebuvimas, bet aiškinimasis, ar pavyks prasibrauti iki durų norint išlipti kitoje stotelėje? Čia normalus servisas?
Man įdomu, kaip ten šviečia JUDU ir VMS žmonėms, kai jie kalba, kad Vilniuje bus didinamas VT modal share, kai net nedarbo dieną ankstyvą vakarą žmonės turi važiuoti VT suspausti kaip gyvuliai? Koks nevisprotis galėtų norėti naudotis TOKIU siaubingu VT? Ypač pikta, kai visokie imbecilai peza nesąmones, kad neva tramvajui neužtenka srautų, nes kažkoks maršrutas kažkur nesiekia 6000 ar kažkokio panašaus išgalvoto skaičiaus keleivių per valandą. Kad tuose maršrutuose reikia DVIGUBAI daugiau troleibusų norint važiuoti neaukojant savo orumo ir sveikatos, kažkaip pamirštama. Identiška situacija daugelyje kitų maršrutų (kad ir 53), kur jau ištisus dešimtmečius ta pati istorija: pergrūsti ir keliavimui netinkami autobusai ir elementarų žmogaus orumą žeminantis servisas. Aiškinti, kad "nepakanka srautų" yra labai šlykštus cinizmas.
- 24 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą1G irgi kenčia...
- 2 patinka
Comment
Comment