Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    gražus planelis.
    Susmaigstyti ženklus ir supaišyti A juostas būtų dar galima spėti iki Kalėdų.
    Kam laukti aštuonis metus?
    Taigi taig taigi įdomu ar brundziniams ir miškasodininkams įrengs autostradą palei upę kad Antakalnio g. įrengtų A juostas ar tiesiog ims jas ir įrengs nepaisant brundzinių ašarų?

    Comment


      Kaip bepavadintum šitą dalyką planas reikia pripažinti nėra labai ambicingas. 86 km autobuso juostų (punktyrinės linijos) iki 2030? Dalykas kuriam realiai užtenka kibiro su dažais bus daromas 8 metus?

      Comment


        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
        VVT administracija pasitraukė iš susitarimo su profsąjungom, streikas nuo gruodžio 5

        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...inuota-streika
        Patogu markevičiams visur važinėjantiems savo mašina skriausti viešojo transporto keleivius.
        Jie ką nesupranta jog didžiausią žalą streiku darys savo klientams?
        Ko jie tikisi?
        Kad keleiviai sukels revoliuciją savivaldybėje?
        Rinkimuose išrinks poną Z?
        Viešojo transporto keleiviai lietuviškųjų bado žaidynių hierarchijoje yra žemiausioje vietoje, o dabar dar ir autobusų vairuotojai sugalvojo jiems ant galvų pašokinėti.
        Keleivių balsai nieko greitai nepakeis, reikės savaitę paralyžuoti visus, kad tokiu streiku gauti kažkokį rezultatą.

        Nori staigaus rezultato tegu keliais autobusais piko metu užblokuoja automobilių juostas nusileisdami orą padangose ir prisidengdami technine problema.
        Automobilistai iškart sukels revoliuciją ir atlyginimai bus pakelti dar nesibaigus pikui.
        bet ne n*, geriau tegu keleiviai ėda šūdą visą savaitę

        Comment


          jan su tokia logika bet koks streikas yra negerai, nes skriaudžia Paprastą Žmogų (tm).

          Antru atveju turbūt nesigautų legalus streikas pagal visus įstatymus ir savivaldybė turėtų daugiau laisvės išvaikydama tokį streiką.

          Comment


            Susisiekimo paslaugos savo komunikacijoje pradėjo naudoti naują "Vilniečio kortelės" dizainą

            Comment


              Parašė TIME Rodyti pranešimą

              Sitam faile
              Gal kas turite kitų miestų VT zonas, sudėtas ant žemėlapių?

              Man šiame plane C zona atrodo neįtikėtinai maža. IMHO, miesto centrinė zona turi apimti pagrindinę miesto teritoriją, o ne centrinę miesto dalį. Tai, kad Pilaitė ar Santariškės yra priemiesčio zonoje, man atrodo kaip nesusipratimas.
              Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.11.19, 16:29.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Gal kas turite kitų miestų VT zonas, sudėtas ant žemėlapių?

                Man šiame plane C zona atrodo neįtikėtinai maža. IMHO, miesto centrinė zona tuti apimti pagrindinę miesto teritoriją, o ne centrinę miesto dalį. Tai, kad Pilaitė ar Santariškės yra priemiesčio zonoje, man atrodo kaip nesusipratimas.
                Yra Berline, zonos A riba eina miesto žiedinio geležinkelio trasa, zonos C riba - miesto riba. Zonos galioja visam VT, įskaitant ir autobusus, bet defacto yra parduodami tik A+B, B+C ir A+B+C bilietai, t.y. keliaujantiems tik miesto viduje zonos kainos nekeičia.

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Yra Berline, zonos A riba eina miesto žiedinio geležinkelio trasa, zonos C riba - miesto riba. Zonos galioja visam VT, įskaitant ir autobusus, bet defacto yra parduodami tik A+B, B+C ir A+B+C bilietai, t.y. keliaujantiems tik miesto viduje zonos kainos nekeičia.
                  Helsinkyje analogiškai:


                  Bilietai irgi parduodami arba 2 gretimoms, arba 3-4 zonoms,

                  Comment


                    Oslo miesto savivaldybės ribose (raudona spalva) gyvena virš 600 tūkst. gyventojų, taigi, kiek daugiau nei Vilniuje. Visa tai įeina į pirmą zoną.

                    Metro bent 10 stotelių į skirtingas kryptis patenka į kitos savivaldybės ribas (zona 2V), bet visoms metro stotelėms vis tiek galioja pirma zona. Tad žemėlapis rodo iš esmės autobusų ir regioninių traukinių zonas. Tankiai apgyvendinta iš esmės tik 2V zona, visos kitos - priemiesčiai ir kaimai.

                    Tad Vilniaus centrinė zona tikrai per maža. Tik dar labiau atbaidys nuo ir taip nepopuliaraus VT

                    Click image for larger version

Name:	p2CUd8CZvAx7RK5MLLehOALUuX3pT2MXOKkeWf52gNMA.jpg
Views:	998
Size:	67,4 kB
ID:	2006827

                    Comment


                      Na centrinė dalis tirkai turėtų būti didesnė. priemiesčio tiesiog tos zonos, kur mažai žmonių gyvena. O užmiesčio kažkaip labai maža, sakyčiau turėtų apimti visą Vilnaius, Trakų rajoną.

                      Comment


                        Čekijoje neretai būna arba didelė zona, besitęsianti per viso miesto savivaldybę (pvz. Praha, kurios didelė dalis irgi apima gretimus mažus kaimus/miestelius), arba mažesnės zonos, kur pigiausias bilietas apima bent dvi gretimas zonas (pvz. Brno, kur pats miestas padalintas į dvi zonas).


                        Paskutinis taisė Zefyras; 2022.11.21, 20:57.

                        Comment


                          Click image for larger version

Name:	Screenshot_20221130_114621_Facebook.jpg
Views:	1488
Size:	127,8 kB
ID:	2015105
                          Tai pasirodo, įmanoma stoti stotelėje prie Lidl troleibusams, ir joks KT tam netrukdo. Kam tiek metų reikėjo patyčios su ta atskira stotele?

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            Click image for larger version

Name:	Screenshot_20221130_114621_Facebook.jpg
Views:	1488
Size:	127,8 kB
ID:	2015105
                            Tai pasirodo, įmanoma stoti stotelėje prie Lidl troleibusams, ir joks KT tam netrukdo. Kam tiek metų reikėjo patyčios su ta atskira stotele?
                            Gal, kad neapkrauti ir taip neilgos įvažos? Man labiau kliūna, kad 122 maršrutas vadinasi Naujininkai - Naujoji Vilnia. Juk pamačius šio punkto pavadinimą ant švieslentės, pirmiausiai pagalvoji apie tą 31 autobuso žiedą Pramonės gatvėje. Kodėl tada ant 115 autobuso rašoma "Linksmoji g.", o į lygiai tą pačią galinę stotelę važiuojančiam 122-am suteiktas pavadinimas "Naujoji Vilnia", kas tarsi sako, jog bus važiuojama į Pramonės gatvę?

                            Comment


                              https://www.youtube.com/watch?v=ZjIjxEUhetQ

                              20:40 min

                              Simasius arba susimaise savo meluose, arba radikaliai pakeite nuomone: ne tik nesamones apie autobusus "kaip tramvajai guminiais ratais" blevyzgojo, bet uzsimine, kad "jau greit" Vilniui reikes metro ir jis linkes ji palaikyti, metro i nauja plana jau turi buti itrauktas.

                              Gal jis tikisi,kad ten bus 10 mln, ar kiek ten sake jo desinioji ranka Benkunskas gyventoju reikia, bus, ar pagaliau atsidare wikipedija ir pasiskaite kokio dydzio miestai tokias sistemas diegia.

                              Comment


                                Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                https://www.youtube.com/watch?v=ZjIjxEUhetQ

                                20:40 min

                                Simasius arba susimaise savo meluose, arba radikaliai pakeite nuomone: ne tik nesamones apie autobusus "kaip tramvajai guminiais ratais" blevyzgojo, bet uzsimine, kad "jau greit" Vilniui reikes metro ir jis linkes ji palaikyti, metro i nauja plana jau turi buti itrauktas.

                                Gal jis tikisi,kad ten bus 10 mln, ar kiek ten sake jo desinioji ranka Benkunskas gyventoju reikia, bus, ar pagaliau atsidare wikipedija ir pasiskaite kokio dydzio miestai tokias sistemas diegia.
                                Nuostabus nuoseklumas pezant apie autobusus kaip "tramvajus guminiais ratais" (net ne apie prancūziškus tramvajus, kurie važinėja ant guminių ratų), bet būnant 8 metus valdžioje neplanuoti į ateitį jokios normalios stuburinės viešojo transporto sistemos bet palikti tai ateičiai tik parodo, kiek jam iš tikrųjų tas klausimas rūpi.

                                Comment


                                  Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

                                  Gal, kad neapkrauti ir taip neilgos įvažos?
                                  Papildomi max 14 troleibusų per valandą didelės apkrovos nesukels, o keleiviams bus patogiau, persėdimo atveju nereiks ieškoti, kokioje ten stebuklingoje vietoje stoja troleibusai.

                                  Comment


                                    Darnesnio judumo link – „LTG Link“ ir JUDU pristatė jungtinį bilietą Keleivių vežimo bendrovė

                                    „LTG Link“ ir JUDU vilniečiams ir sostinės svečiams šiandien pristatė vieną bilietą. Jungtinį viešojo transporto bilietą nuo šiol galės įsigyti visi keliones traukiniu planuojantys keleiviai, kai jų pasirinkto maršruto pradinė ir galutinė stotelė bus Vilniaus geležinkelio stotis. Ši nauja paslauga – tai pirmasis žingsnis siekiant keliones traukiniais vis labiau integruoti su kitomis transporto rūšimis, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.

                                    „LTG Link“ svetainėje ir programėlėje taip pat bus pateikiama informacija, kur galima pasitikrinti ar keleiviui priklauso lengvata bei aktualius viešojo transporto tvarkaraščius. Bendrovės atkreipia dėmesį, kad prieš įsigyjant vieną bilietą pravartu įsitikinti, kad pageidaujamu metu kursuos tinkamas viešasis miesto transportas, taip pat, kad kol kas vienas bilietas galios tik vykstant iš/į centrinę Vilniaus stotį. Tiek kelionių palydovams, tiek viešojo transporto kontrolieriams bus galima pateikti pasirinkto formato bilietą – skaitmeninį, „PKPass“ formato ar spausdintą.


                                    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...5WZd_ckE5yVOln yLvxWIcs1Bhem8beUAkw3LYu8E&copied

                                    Comment


                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                      Papildomi max 14 troleibusų per valandą didelės apkrovos nesukels, o keleiviams bus patogiau, persėdimo atveju nereiks ieškoti, kokioje ten stebuklingoje vietoje stoja troleibusai.
                                      Be to, juk troleibusai įsuka į stotelę kitu metu nei iš kitų sankryžos pusių atvažiuojantis VT (pagal šviesoforo fazes). Tad srautas tikrai pasiskirstys daugmaž tolygiai, o taip pat nebus blokuojama būsima A juosta Kareivių g.

                                      Užregistravau į Tvarkau Vilnių: Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)

                                      Comment



                                        Vilniečių laukia rimti nepatogumai: viešojo transporto teks ilgai laukti, jis bus perpildytas


                                        „Vilniaus viešojo transporto“ vairuotojai nuo pirmadienio pradeda streiką ir dėl to daugelyje maršrutų kursuos tik pusė įprasto troleibusų ir autobusų skaičiaus. Kiek šie nepatogumai tęsis – kol kas neaišku, nes streikas neterminuotas. Tuo metu įmonės atstovai pataria keliones planuoti su laiko atsarga, jei įmanoma rinktis darbą nuotoliniu būdu.


                                        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=91901777


                                        Comment


                                          Gerai, kad streikuoja, gal ir medikai susiprotės

                                          Comment

                                          Working...
                                          X