Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Šiuo atveju iki Tauragnų stotelės nuvažiuoti galima didžiąją dalimi visų maršrutų, kurie stoja Žaliojo tilto stotelėje. Nepatogumų gali kilti tik nevietiniams ir tiems, kurie retai naudojasi VT bei nežino maršrutų.
    O kokiu būdu norėtum pritraukti daugiau keleivių į VT sistemą? Toliau reikia chaotiškus sprendimus priiminėti? Argumentas "važiuoja bemaž visų maršrutų" nėra validus, nes reikalingas pakankamas (ir ne per didelis) informacijos kiekis keleiviui X, kuris retai apsilanko/pirmą kartą. Maždaug "tu ne vietinis, tai kam čia papildomai stengtis dėl tavęs"
    + "važiuoja dažnai" argumentas irgi skystas: kuo vėliau į vakarą, tuo ilgiau reikia laukti VT. Būna, kad ir 10-15 min galima prastovėti žaliojo tilto st., kol kas nors atvažiuos kalvarijų turgaus kryptimi. Aišku, suvažiuos tada vienu metu kelių maršrutų autobusai ir troleibusai, o keleivis X eilinį kartą įlips į flėgmišką laidabraukį, kurį netrukus aplenks autobusas, o autobusas būtų buvęs patogesnis ir greitesnis variantas, BET keleivis X nematė už Z metrų įrengtoje tik autobusams skirtoje švieslentėje, kad toks turėjo atvažiuoti.
    Matyt teko būti Šveicarijoj, tai mano galva yra skirtumas, kad jie ant pinigų maišo sėdi ir blabla; bet jų VT išvystytas, patogus, patrauklus ir visoks koks būtent dėl to, kad jie informacijos sklaidai nešykšti nei pinigų, nei darbo, nei laiko. Sustyguota viskas iki...nežinau net tokio lietuviško žodžio... na bet ne veltui sakome "kaip šveicariškas laikrodis"...

    Comment


      mane tai kažkaip nuo pat pirmos dienos į neviltį varo Vilniaus švieslentės... kodėl Kaune viskas sustyguota, nereikia ir į Šveicariją žiūrėt... Be to, jei panaikins tuos troleibusų maršrutus, kuriuos žada panaikint, tai švieslentė prie Žaliojo tilto kaip tik geriau būtų autobusams...

      Comment


        Matomai šiuo metu techniškai neįmanoma vienu metu rodyti grafikus iš 2 skirtingų stotelių, mat stotyje esantys ekranai taip pat rodo tik kai kurių maršrutų grafikus, nors turėtų rodyti keleto. Toks pavyzdys - vienintelė švieslentė toje pusėje rodo tik 13, o žymiai dažniau kursuojantys 41, 42, 78, 3, 1, 1A palikti be jos.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
          O kokiu būdu norėtum pritraukti daugiau keleivių į VT sistemą? Toliau reikia chaotiškus sprendimus priiminėti? Argumentas "važiuoja bemaž visų maršrutų" nėra validus, nes reikalingas pakankamas (ir ne per didelis) informacijos kiekis keleiviui X, kuris retai apsilanko/pirmą kartą. Maždaug "tu ne vietinis, tai kam čia papildomai stengtis dėl tavęs"
          + "važiuoja dažnai" argumentas irgi skystas: kuo vėliau į vakarą, tuo ilgiau reikia laukti VT. Būna, kad ir 10-15 min galima prastovėti žaliojo tilto st., kol kas nors atvažiuos kalvarijų turgaus kryptimi. Aišku, suvažiuos tada vienu metu kelių maršrutų autobusai ir troleibusai, o keleivis X eilinį kartą įlips į flėgmišką laidabraukį, kurį netrukus aplenks autobusas, o autobusas būtų buvęs patogesnis ir greitesnis variantas, BET keleivis X nematė už Z metrų įrengtoje tik autobusams skirtoje švieslentėje, kad toks turėjo atvažiuoti.
          Matyt teko būti Šveicarijoj, tai mano galva yra skirtumas, kad jie ant pinigų maišo sėdi ir blabla; bet jų VT išvystytas, patogus, patrauklus ir visoks koks būtent dėl to, kad jie informacijos sklaidai nešykšti nei pinigų, nei darbo, nei laiko. Sustyguota viskas iki...nežinau net tokio lietuviško žodžio... na bet ne veltui sakome "kaip šveicariškas laikrodis"...
          Keleiviams pritraukti yra veiksmingesnių priemonių. Taip, stotelės ten yra atskiros ir žmonės laukia daugiau prie vienos ar prie kitos. Jaunesni, žinoma, perbėga, bet vyresni taip nesielgia, ir jei jau laukia troleibuso, tai laukia tol, kol atvažiuos. Vėlgi iš kito miesto ar retai besinaudojantys gali nesuprasti ir laukti autobuso prie troleibuso stotelės. O jis ten nestoja. Ir vėl keiksmai - VT blogas, vairuotojas neprivažiavo prie stotelės, o sustojo kažkur toli. Tai nuo tokių mulkių ir turi būti apsauga - ekranas rodo tik tos stotelės maršrutus.

          Comment


            Kaip suprasti, kad VVT ir SĮ pajamos yra beveik vienodos? Ar čia tiesiog SĮ surenka pinigus, ir didžiąją jų dalį perduoda VVT? Ar kaip čia yra iš tikrųjų?

            VVT pajamos jau per 11 praėjusių metų mėnesių viršijo visą 2011 metų sumą: užpernai gauta 163 mln. Lt pajamų, o pernai, iki lapkričio pabaigos, surinkta jau 164,4 mln. Lt.

            (..)
            Susisiekimo paslaugų“ pajamos per metus sumažėjo nuo 173,17 mln. Lt iki kiek mažiau nei 161,62 mln. Lt.

            Comment


              SP užsiima maršrutų kūrimu ir grafikų sudarymu bei bilietų platinimu. Už tai jie ima berods apie 10 proc. Toks skaičius kažkada buvo pateiktas lyginant VT Vilniuje, Rygoje ir Taline. Tiksliau apie 10 proc. buvo Vilniuje išleidžiama bilietų platinimui, kurį jau tuomet atliko SP, kai tuo tarpu Rygoje ir Taline bilietų platinimas kainavo perpus pigiau. Be to SP renka pinigus už parkavimą. O tai dideli pinigai bei minimalios išlaidos, nes jokių rimtų investicijų ar išlaidų technikai nereikia, didžiausios išlaidos yra atlyginimai. Bet šie pinigai teka į prasiskolinusios savivaldybės biudžetą. Nors būtent šiais pinigais ir galėtų, netgi turėtų būti finansuojama VT plėtra ir mokamos dotacijos.
              VVT pajamas sudaro ne vien tik bilietai, bet ir dotacija iš savivaldybės bei pinigai už lengvatininkų vežimą. Pastarosios lėšos nesumokamos pilnai ir savivaldybės didžioji įsiskolinimo dalis būtent ir sudaro kompensacijos už lengvatininkų vežimą. Dotacijų savivaldybė skiria kiek gali, bet dažniausiai to, kiek metams būna užplanuota, VT visko negauna. Dar kažkiek VVT užsidirba iš papildomos veiklos - autobusų nuoma, servisas ir pan.
              Paskutinis taisė Al1; 2013.01.09, 19:34.

              Comment


                Dalis sostinės autobusų kraustysis į Justiniškes

                Sujungus bendroves „Vilniaus autobusai“ bei „Vilniaus troleibusai“ į vieną įmonę – „Vilniaus viešasis transportas“ – sostinės vežėjai ketina optimizuoti išlaidas ir dar labiau taupyti.
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Negirdejau dar to. Gan idomu. Konkurencija mikrobams.

                  Be standartinio dydžio transporto priemonių, sostinės vežėjai žada įsigyti ir mažos talpos autobusų, kurie važiuotų ten, kur keleivių nėra daug. Žadama optimizuoti ir kai kuriuos dabartinius autobusų bei troleibusų maršrutus.

                  Comment


                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                    Negirdejau dar to. Gan idomu. Konkurencija mikrobams.
                    Buvo pora žodžių seniau (prieš gal kokius 2-3 metus) užsiminta, kad autobusų parką ruošiasi dalinti per pusę - pirmas poskyris atsidurtų Naujoje Vilnioje, o antras - Žirnių gatvėje prie Liepynės kapinių. Matyt dabar jau atsisakė tos senos minties ir bando pritaikyti naują
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Šiaip tai parkas Viršuliškėse, nors ir Justiniškių gatvėje.

                      Comment


                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                        Buvo pora žodžių seniau (prieš gal kokius 2-3 metus) užsiminta, kad autobusų parką ruošiasi dalinti per pusę - pirmas poskyris atsidurtų Naujoje Vilnioje, o antras - Žirnių gatvėje prie Liepynės kapinių. Matyt dabar jau atsisakė tos senos minties ir bando pritaikyti naują
                        na... iš viršuliškių, justiniškių ir jų gretimybių galima nugriebti daugiau srauto tiek pradedant maršrutą, tiek baigiant. o kiek žmonių liptų į VT 23:30 važiuojantį į N.Vilnią ?

                        Comment


                          Parašė Andrys Rodyti pranešimą
                          na... iš viršuliškių, justiniškių ir jų gretimybių galima nugriebti daugiau srauto tiek pradedant maršrutą, tiek baigiant. o kiek žmonių liptų į VT 23:30 važiuojantį į N.Vilnią ?
                          Turima galvoje 4(?),14,18,27,31,37(?)44,67.74, kurie apsisuka NV ir važiuoja į AP tušti.

                          Comment


                            Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                            Negirdejau dar to. Gan idomu. Konkurencija mikrobams.
                            Nebus jokios konkurencijos. Mikrobus išpjaus ir paleis VVT mikrobus. Keli maršrutai į miesto pakraštį mikrobais su automatinėmis durimis ir žemagrindžiai gal ir nieko, bet jei ims užsižaisti ir prisipirks jų per daug bei pradės kaišioti į daugumą maršrutų, tai nieko gero...

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Nebus jokios konkurencijos. Mikrobus išpjaus ir paleis VVT mikrobus. Keli maršrutai į miesto pakraštį mikrobais su automatinėmis durimis ir žemagrindžiai gal ir nieko, bet jei ims užsižaisti ir prisipirks jų per daug bei pradės kaišioti į daugumą maršrutų, tai nieko gero...
                              Paimkime kokį "užkampinį maršrutą", pvz, 12-ą. Savaitgalį kursuoja vidutiniškai kas 70min. Aš nežinau, kokios talpos TP ten šiuo metu dirba, bet mažesni autobusiukai leistų bent kažkiek padažnint kursavimą. Pagrindinė mintis yra tokia.

                              Comment


                                Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                                Paimkime kokį "užkampinį maršrutą", pvz, 12-ą. Savaitgalį kursuoja vidutiniškai kas 70min. Aš nežinau, kokios talpos TP ten šiuo metu dirba, bet mažesni autobusiukai leistų bent kažkiek padažnint kursavimą. Pagrindinė mintis yra tokia.
                                Savaitgaliais žiemos metu 12, 16, 19 ir 42 maršrutus aptarnauja 12 metrų ilgio autobusai. Sezono metu, kai didelis sodininkų srautas, šiuose maršrutuose dirba ilgi autobusai
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Nežinau kaip jums, bet man naujų mikriukų pirkimas nepanašu į besąlygišką VVT taupymą. Todėl manau galima daryti išvadą, kad ir su maršrutų reorganizavimu nebus daroma vien žiūrint į sutaupomas lėšas. Man tai suteikia vilties.

                                  Comment


                                    Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                                    Paimkime kokį "užkampinį maršrutą", pvz, 12-ą. Savaitgalį kursuoja vidutiniškai kas 70min. Aš nežinau, kokios talpos TP ten šiuo metu dirba, bet mažesni autobusiukai leistų bent kažkiek padažnint kursavimą. Pagrindinė mintis yra tokia.
                                    Problema kame - tame, kad Vilniuje keleivių srautai dienos bėgyje ar savaitės dienų bėgyje kinta plačiame intervale. Todėl vienu reisu leisti normalų autobusą, o kitu tik mikrobą yra neracionalu ir šiaip problematiška su planavimu, vairuotojų darbo laikais ir t.t. Jei jau perkami mikrobai, tai jie aptarnaus tam tikrus maršrutus ir nuolat. Galbūt kai kuriais maršrutais jie važiuotų savaitgalį. Bet, pavyzdžiui, šeštadieniais pirmoje dienos pusėje žmonių pakankamai nemažai važinėja. Jų sumažėja tik po pietų. Be to turima technika turi dirbti, o ne stovėti ir laukti. Už turimą transporto priemonę yra mokami mokesčiai valstybei. Todėl kuo daugiau transporto priemonių bus parke ir jos nebus pakankamai išnaudojamos, tuo nauda iš kuro sutaupymo bus mažesnė ar visai jos nebus...
                                    VVT pakaktų nupirkti apie 10 miestui pritaikytų mikrobų (su dviejų varčių automatinėmis durimis ir žemagridžių) ir to pakaktų. Verčiau tegul nuperka 20 midibusų - kur kas daugiau maršrutų yra, kuriems jie reikalingi.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2013.01.10, 09:57.

                                    Comment


                                      <...> Toje pačioje eilėje stovėti tenka ir sostinės viešajam transportui <...>

                                      Miesto autobusai taip pat turi pravažiuoti per užtvarus, o kartais ir palaukti automobilių eilėje, jeigu tokia susidaro.
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Ir aš labai nustebau, kai pirmą kartą tuos užtvarus pamačiau. Autobusų vairuotojams, sukantiems į ligoninės žiedą, nėra lengva pro tuos užtvarus išsukti. Yapč turint omeny, kad ten tik ilgieji autobusai važiuoja.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Man senai jau pasirodė keistas dalykas, kad nėra jokio VT važiuojančio Žirnių g. , Tūkstantmėčio g. iki Laisvės pr. Juk kaip patogiau būtų nusigauti į oro uostą iš tarkim Karoliniškių, Pašilaičių. Taip pat iš Liepkalnio į minėtus rajonus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X