Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

    Bet jeigu neliks Jūsų siūlomų reisų, tai per mokinių atostogas negalės į darbą nuvykti mokyklos darbuotojai ir personalas jiems darbo laikas nesikeičia nei vykstant pamokoms, nei nevykstant pamokoms, tad tie reisai turėtų išlikti. O Balsiai jau seniai pamiršti, nes domiuosi daugiau nei Balsiai ir jų apylinkės, nes Vilnius ties jomis neapsiriboja ir tie patys Balsiai ir jų apylinkės yra NEPRIEMIĖSTIS, O MIESTO MIKRORAJONAI!!! Tad Jūsų siūlomas variantas ypač yra netinkamas mokyklų darbuotojams ir personalams, nes tada jie praranda galimybė atvykti į darbą viešuoju transportu ir tada vėluotų, o po darbo lauktų ilgiau, Ir visuose ugdymo įstaigose pamokų laikas, būrelių laikas, pertraukų laikas, mokinių pietų pertraukų laikas, darbuotojų, personalų darbo laikas yra skirtingas, tad prie visų šių laikų yra stengiamasi maksimaliai priderinti visus viešojo transporto maršrutus, pernai mano dėka po 15 metų Visorių mikrorajonas gavo vieną tiesioginį rytinį reisą 69 maršruto, kuris veža jų vaikus iki priskirtos mokyklos ir nuo 12 val. iki 15 val., parveža atgal nuo mokyklos namo, o mokykla yra Simono Stanevičiaus gatvėje Fabijoniškėse, tad į ją nuvykti ir iš jo parvykti yra sudėtinga, ir 69 maršruto autobusų eismo tvarkaraštis yra priderintas ne tik prie Simono Stanevičiaus progimnazijos, bet ir prie Jeruzalės progimnazijos, Ateities pagrindinės mokyklos, Radvilų, Senvagės gimnazijų, prie Vilniaus licėjaus, prie Šv. Kristoforo progimnazijos ir prie visų kitų, kurios yra jo maršrute.
    Taigi sakau, kad panašūs maršrutai turėtų kursuoti bent 30 min. taktu dienos metu (ir 60 min. anksti ryte, vėlai vakare ir galbūt per pietus). Toks tvarkaraštis tinka ir mokiniams, ir bet kokiems kitiems darbuotojams. Tai turi būti absoliutus MINIMUMAS.
    Papildomi specialūs reisai gali būti (tačiau dar geriau, jei jie būtų reguliaraus tvarkaraščio dalis). Jei didelis poreikis, galima daryti ir 20 ar 15 min. taktą dienos metu.
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

      VK problemą išsprendžia telefono apps'ai. Tik Trafi nepriima mažesnių mokėjimų, todėl kartais tenka pirkti daugiau bilietukų arba panaudoti mTicket (labai loetuviškas žodis).

      Dėl bilietų aktyvavimo, tai ilgalaikį bilietą (paros ir daugiau) užtenka aktyvuoti periodo pradžioje.

      Na o dėl sistemos tobulumo, tai vienu X per daug
      Trafi nepriima mažų mokėjimų kortele, bet jei papildai per lietuvišką banką tai priima ir mažus - išbandyta papildant 65ct.

      Comment


        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

        Jeigu tamsta draugaujate su technologijomis, siūlyčiau atsisiųsti M.ticket arba Trafi aplikaciją ir ten pildytis bilietais kokiais norisi. Jau atpratau nuo kortelinės bilieto versijos ir vos šviečiančių ekranų transporto priemonėse
        Dėkui. Be abejo, žinau apie tokią opciją. Tik iki paskutiniųjų nenorėjau diegti į formaliai darbovietės telefoną. Bet, ko gero, teks, jeigu kortelė "gliūčins" toliau.

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

          Masažo jam prisireikė... Troleibusan, Basanavičiaus g. į viršų ir bus masažas. Visam kūnui.
          Basanavičiaus g. tai užskaitau. Ypač su VT

          Ir tikiuosi supratote, jog čia pas mane buvo MedinioStrazdo pasiūlymo hiperbolizavimas.

          Comment


            Bus bus ta nauja e.bilieto sistema su naujais aiškiais kompostriais pirmoje 2023 m. pusėje. Išsispręs dauguma jūsų paminėtų bug'ų. Dabartinė sistema vos vos kvėpuoja. Šiek tiek kantrybės.

            Bet anyway siūlau prisijaukinti app. Ateityje jų gal bus ir daugiau, nei dabar

            Comment


              Parašė taccido Rodyti pranešimą

              Nesupratot minties.
              ...
              Aišku, idealiu atveju VT rida nemažėja jokiais atvejais – nei per atostogas, nei per koroną. Kai kurios valstybės taip ir elgėsi.
              Pripažinsiu ne mano sritis, tad negaliu giliau diskutuoti.

              Comment


                Parašė taccido Rodyti pranešimą

                Taigi sakau, kad panašūs maršrutai turėtų kursuoti bent 30 min. taktu dienos metu (ir 60 min. anksti ryte, vėlai vakare ir galbūt per pietus). Toks tvarkaraštis tinka ir mokiniams, ir bet kokiems kitiems darbuotojams. Tai turi būti absoliutus MINIMUMAS.
                Papildomi specialūs reisai gali būti (tačiau dar geriau, jei jie būtų reguliaraus tvarkaraščio dalis). Jei didelis poreikis, galima daryti ir 20 ar 15 min. taktą dienos metu.
                Ar Jūs suprantate, KAD MOKINIŲ ATOSTOGŲ METU VISŲ MOKYKLŲ, MOKYTOJAI IR APTARNAUJANTIS PERSONALAS DIRBA?! TIK NEVYKSTA PAMOKOS!!! DARBO LAIKAS PERSONALO, DARBUOTOJŲ, MOKYTOJŲ YRA PASTOVUS. TAD EISMO TVARKARAŠČIAI MOKINIŲ ATOATOGŲ METU NETURI RETĖTI. O MARŠRUTAI KURSUOJANTYS KAS 30 MINUČIŲ YRA NEPATRAUKLŪS, IR TURĖTŲ KURSUOTI DAŽNIAU.

                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  Parašė Horn Rodyti pranešimą

                  Pripažinsiu ne mano sritis, tad negaliu giliau diskutuoti.
                  Jokių problemų. Tik norėjau pabrėžti, kad tvarkaraščiai neturi ištisai kaitaliotis – o jei ir keičiasi sezoniškai, tai tik sistematiškai. Suprantu, kad tai labai nišinė tema, bet būtent dėl to daugelis žmonių, pripratę prie betvarkės, nepastebi jos absurdo – o tada jau ir el. popierius atrodo kaip kažkokia stebuklinga ir labai reikalinga inovacija.


                  Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                  Ar Jūs suprantate, KAD MOKINIŲ ATOSTOGŲ METU VISŲ MOKYKLŲ, MOKYTOJAI IR APTARNAUJANTIS PERSONALAS DIRBA?! TIK NEVYKSTA PAMOKOS!!! DARBO LAIKAS PERSONALO, DARBUOTOJŲ, MOKYTOJŲ YRA PASTOVUS. TAD EISMO TVARKARAŠČIAI MOKINIŲ ATOATOGŲ METU NETURI RETĖTI. O MARŠRUTAI KURSUOJANTYS KAS 30 MINUČIŲ YRA NEPATRAUKLŪS, IR TURĖTŲ KURSUOTI DAŽNIAU.
                  Puikiai suprantu ir pritariu, kad tvarkaraščiuose turi būti kuo mažiau sezoniškumo – geriausia, kad visus metus tokie patys (net ir šventinėmis dienomis reisai turi kiek įmanoma sutapti su darbo dienų).
                  O dėl intervalų gi sakiau, kad 30 minučių yra mano siūlomas absoliutus minimumas. Jį galima dažninti tiek, kiek reikia – iki 20 min. takto, 15 min., 10 ar dar dažniau.
                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    Su tokiu finansavimu VT, greičiau ne apie dažnininmus, o retinimus reikia šnekėt

                    Comment


                      Gal reorganizuos į Viešasis Pėsčiųjų Transportas ir Viešasis Dviračių Transportas

                      Comment


                        Tai į dviračių jau reorganizavesis. Nepatenkintiems klientams siūlo tiesiog persėsti ant dviračio.

                        Comment


                          DOKUMENTIKA: KOL KAS NEĮVYKĘS VVT STREIKAS

                          UAB Vilniaus viešasis transportas (VVT) ieško autobusų ir troleibusų vairuotojų bei reklamuoja beveik Vilniaus vidurkį siekiantį mėnesinį atlyginimą – 1890 eurų prieš mokesčius. Skamba patraukliai? O gal dar mėgstate keltis trečią ryto ir ilgas valandas sėdėti prie vairo, spaudžiama dešimtmečiais nekeisto grafiko? Turėti priėjimą prie tualeto retai ir trumpam? Beveik garantuotus nugaros skausmus po kelerių metų?

                          Tiesa, įmonė dar nepaminėjo, per kiek valandų tas reklamuojamas atlyginimas uždirbamas. Iš jos pačios pateikto valandinio atlyginimo galime suskaičiuoti 212. Iš tiesų bazinis atlyginimas už valandų normą yra 760 eurų per mėnesį. Visa kita – viršvalandžiai, darbas naktį, poilsio ir švenčių dienomis bei negarantuoti priedai. Tai kaip, sudomino?

                          Mus sudomino. GPB redkolegijos narys Jurgis Valiukevičius beveik prieš metus susitiko su autobuso vairuotoju Egidijumi Širka ir VVT profesinės sąjungos pirmininku Algirdu Markevičiumi pasikalbėti apie vairuotojų darbo sąlygas, atlyginimą ir tuomet teismuose įstrigusį streiką.

                          Kol vyko teismai, o Lietuvoje buvo įvesta nepaprastoji padėtis, VVT darbuotojai protestavo prie Vilniaus miesto savivaldybės, buvo užėmę VVT įmonės patalpas ir galiausiai, teismams pasibaigus, šių metų spalio 3 d. buvo pasiryžę neįlipti į autobusus ir troleibusus. Visai priartėjus streiko dienai, savivaldybė ir įmonė staiga panoro derėtis ir streikas buvo atidėtas.

                          https://gpb.lt/kol-kas-neivykes-vvt-streikas/

                          Comment


                            Šimašius paskelbė savivaldybės įmonių ataskaitas ir įdomus faktas kad 2021 Vilniaus viešojo transporto keleivių skaičius buvo 99,6 mln, stipriai kritęs net lyginant su giliai pandeminiais 2020 kada buvo 115,5 mln, o nuo priešpandeminių 2019 išvis atitrūkęs 165,5 mln.
                            O bet tačiau yra ir pozityvių žinių, lyginant su Rygos skaičiais 74,3 mln keleivių 2021, Vilnius vistiek pirmauja kad ir kiek keistai tai atrodytų žinant kiek Rygoj yra sukišama pinigų į viešą transportą ir pačios Rygos metro populiaciją.

                            Comment


                              Vilniuje kaip Londone: ruošiasi iš esmės keisti viešojo transporto sistemą, pasakė, kas lauks
                              Per artimiausius kelis metus Vilniaus gyventojai gali patirti ne vieną pokytį susijusį su viešuoju transportu. Planuojama keisti maršrutus, įsigyti naujų transporto priemonių, taip pat įvesti zoninę kainodarą, kas reikštų, kad centre vilniečiai autobusu važiuotų už vieną kainą, o, pavyzdžiui, Lazdynuose, jau už kitą.


                              52 Vilniaus miesto savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ parengė sostinės darnaus judumo plano veiksmų planą iki 2024 m. Jame nurodyta kaip per artimiausius dvejus metus Vilniuje keisis susisiekimas automobiliais, viešuoju transportu, dviračiais ir paspirtukais. Naujienų portalas tv3.lt supažindina, kokie pokyčiai laukia sostinės viešojo transporto per artimiausius dvejus metus.


                              Keisis maršrutai


                              Plane rašoma, kad išanalizavus viešojo transporto situaciją Vilniuje tapo aišku, kad artimiausiais metais tikslinga orientuotis į paslaugų kokybę ir keliavimo sąlygų gerinimą. Per artimiausius metus planuojamas Vilniaus viešojo transporto optimizavimas, kuris paskutinį kartą atliktas prieš dešimt metų – 2013 metais.

                              Planuojama keisti sostinės viešojo transporto maršrutus. Turėtų būti naikinami 6 šiuo metu esantys maršrutai, koreguojami 47 maršrutai ir sukuriama papildomai 19 naujų maršrutų. Plane nurodoma, kad optimizavus maršrutų tinklą, viešasis transportas kursuos dažniau, o juo pasinaudoti galės 41 tūkst. daugiau vilniečių, nei dabar.

                              Click image for larger version

Name:	marsrutai.jpg
Views:	384
Size:	74,3 kB
ID:	2005015

                              Ketina įvesti zoninę kainodarą

                              Šiuo metu Vilniuje naudojami trumpalaikiai pagal laiką terminuoti pusvalandžio ir vienos valandos bilietai.

                              „Daug metų kainodara neperžiūrėta, reikalingi pokyčiai atsižvelgiant į kelionės atstumą, gyvenamąją vietą, siekiant didinti viešojo transporto paslaugų kokybę“, – rašoma plane.

                              Anot plano autorių, diegiama naujoji e-bilieto sistema bus lankstesnė, patogesnė ir sudarys daugiau atsiskaitymo galimybių, todėl laikotarpiu iki 2024 m. svarstoma apie kainodaros pokyčius. Vienas laukiančių pokyčių – zoninės kainodaros įvedimas.

                              Pagal planą matyti, kad ketinama įvesti tris kainodaros zonas: centrinę, priemiestinę ir užmiesčio. Visgi plane nedetalizuojama, kaip ketinama keisti kainas Vilniaus viešajame transporte.

                              Click image for larger version

Name:	zonos.jpg
Views:	382
Size:	69,6 kB
ID:	2005016


                              Bilietas ir troleibusui, ir traukiniui

                              Keisti planuojama ir bilietų sistemą. Per 2023 m. ketinama įvesti vieningą kelionės bilieto sistemą su geležinkeliais. Taip pat per artimiausius dvejus metus ketinama integruoti Vilniaus regioną – Vilniaus rajoną, Trakų rajoną, Elektrėnų, Širvintų rajoną, Šalčininkų rajoną – į bendrą Vilniaus miesto viešojo transporto sistemą.

                              Ketinama atnaujinti ir e-bilieto sistemą. Atnaujinus sistemą atsiras galimybė atsiskaityti bekontakte banko mokėjimo kortele, galimybė naudotis e-bilietais skirtingose laikmenose, bilietų kontrolė turėtų vykti greičiau ir efektyviau, bilietų sistema turėtų būti integruota ir su kitomis miesto paslaugų sistemomis.

                              Judės panašiai kaip tramvajai

                              Vilniuje artimiausiais metais turėtų keistis ir viešajam transportui skirtų juostų tinklas. Pokyčiai turėtų trumpinti kelionių trukmę, o vientisas juostų tinklas artins viešąjį sostinės transportą prie BRT (angl. Bus Rapid Transit) sistemos veikimo, kai viešajam transportui suteikiamas prioritetas prieš kitus eismo dalyvius šviesoforo signalais ir kitomis priemonėmis, ir tramvajaus sistemos. Plano autoriai neužsimena, kad Vilniuje galėtų atsirasti tramvajus, tačiau pažymi, kad viešajam transportui būtų išskiriama atskira nuo kitų eismo dalyvių erdvė.

                              Šiuo metu Vilniaus mieste yra įrengta 40 km viešojo transporto eismo juostų, o iki 2025 metų numatyta įrengti dar 8,7 km naujų eismo juostų. Iki 2024 m. planuojama įrengti 6,7 km eismo juostų šiose gatvėse:
                              • Buivydiškių g. tarp Dūkštų ir Ozo g. (0,6 km);
                              • Kareivių g. tarp Verkių g. ir Kalvarijų g. (0,8 km); [mano pastaba - jau statoma]
                              • Ozo g. tarp Gelvonų g. ir Kernavės g. (1,2 km); [mano pastaba - jau yra]
                              • Narbuto g. tarp Laisvės pr. ir Erelių g. (2 km); [mano pastaba - jau iš dalies yra]
                              • Narbuto g. tarp Sėlių ir Laisvės per. (1,3 km);
                              • V. Kudirkos g. tarp J. Basanavičiaus g. ir Jasinskio g. (0,8 km).

                              Modernizuos parką

                              Plane rašoma, kad šiuo metu vidutinis Vilniuje važiuojančių autobusų amžius yra 7 metai, o troleibusų – 22 metai. Įprastu kuru varomų transporto priemonių parkas sudaro apie 52 proc. viso viešojo transporto parko, alternatyviu kuru – 48 proc.

                              „Nuo 2019 m. mieste intensyviai atnaujinamas parkas, seniausios ir taršiausios transporto priemonės – jau pakeistos naujomis. Kuo greičiau didžiausias dėmesys turi būti skiriamas atsinaujinantiems energijos šaltiniams ir didinama ekologiškų transporto priemonių parko dalis. Būtina naujinti ir troleibusų parką.

                              Planuojama iki 2024 m. parką papildyti 200 elektriniai autobusais ir 159 troleibusais su autonomine rida. Įsigijus naujų troleibusų senamiestyje bus galima išmontuoti kontaktinio tinklo atramas ir sumažinti neigiamą vibracijos poveikį senamiesčio pastatams, o tuo pačiu – pagerinti miesto centro architektūrinį vaizdą“, – rašoma plane.

                              Naujienų portalas jau rašė, kad per artimiausius metus ne vieną pokytį patirs ir Vilniaus vairuotojai. Numatoma, kad mieste atsiras zonos, į kurias negalės patekti vairuojantys taršius automobilius. Taip pat ketinama spręsti stovėjimo vietų trūkumą gyvenamuosiuose rajonuose ir plėsti mokamą stovėjimą juose. Plėsis ir kilpinio eismo naudojimas – jis bus įgyvendintas ne tik senamiestyje.

                              Comment


                                Skamba geriau, nei nieko, bet pasigedau apie konkrečias priemones dėl maršrutų susikirtimų ir VT hub'ų.

                                Comment


                                  Kas man labai labai kliūna:
                                  • Pilaitė, kurioje susisiekimas yra ne tiesiog prastas, o visiška šikna - bus antroji ''priemiesčio'' zona;
                                  • Kaip ir tikėjausi, troleibusus su autonomine eiga perka ne tam, kad plėsti maršrutus į rajonus be kontaktinio tinklo (T1 pratęsimas į Pilaitę, T16 pratęsimas iki Fabijoniškių, troleibusai vietoj 53 autobuso), bet tam, kad tiesiog centre demontuoti laidus. Tikrai labai šiuolaikiška;
                                  • Iki 2024 metų ketinama nusipirkti 159 troleibusus - apie kuriuos daug kalbėta, bet jie net ir optimistiškiausiu atveju atsiras tik 2026; bet ir 200 elektrobusų. Toks kiekis net ir prie geriausių norų nėra įmanomas pristatyti per metus, ypač turint omenyje, kad jiems visiškai nėra jokios infrastruktūros - pastaroji irgi neatsiranda per dieną;
                                  • Maršrutų optimizavimas: schema yra arba labai pasenusi, arba nepilna, nes didžioji dalis iš schemoje esančių ''naujų'' maršrutų jau yra. Aiškiai matosi, kad 38 bus trumpinamas iki Saulėtekio (su kuriuo susisiekimas VT vis prastėja), tai labai neramu, kad pasitvirtins pletka - judu ketina esamus maršrutų susikirtimus labai stipriai suskaidyti į mažesnius, pvz. A12, A19 sutrumpinti iki naujo Liepkalnio VVT parko arba A63 sutrumpinti iki Outleto, kas realiai visiškai nužudytų periferinį VT susisiekimą.

                                  Comment


                                    Ar apskritai yra bent kokia logika kalbėti apie "eketrobusus", kai jų kaina yra keliskart didesnė už dyzelinių, nauda ekologijai abejotina, pakrovimo ir patarnavimo infrastruktūra neegzistuoja, keleivių patogumui tai nedarys jokio skirtumo, o autobusai, panašu, vis dar tvarkomi šaltkalvio Stasiuko ir mechaniko Vovkos su plaktuku ir medvaržčiais?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Ar apskritai yra bent kokia logika kalbėti apie "eketrobusus", kai jų kaina yra keliskart didesnė už dyzelinių, nauda ekologijai abejotina, pakrovimo ir patarnavimo infrastruktūra neegzistuoja, keleivių patogumui tai nedarys jokio skirtumo, o autobusai, panašu, vis dar tvarkomi šaltkalvio Stasiuko ir mechaniko Vovkos su plaktuku ir medvaržčiais?
                                      kodel nauda gamtai abejotina? Elektrobusai netersia gamtos vaziuodami (jeigu elektra gaminama is netvariu saltiniu, prisdedama prie kliamto griuties elektros gamybos metu tik jei is tvariu saltiniu, zala nedaroma ir tada - dyzelines transporto priemones isleidzia keksmingas daleles tiek kuro kurimo procese, tiek jie deginant judejimo procese). Plius, nori nenori, ES uzdraudzia 2035 metais automobilius ir autobusus su vidaus degimo varikliais, zinant Vilniaus tempus, sitie pirkimai iki tada gali uztrukti, tad reikia ruostis
                                      Paskutinis taisė TIME; 2022.11.13, 17:51.

                                      Comment


                                        Parašė TIME Rodyti pranešimą

                                        kodel nauda gamtai abejotina? Elektrobusai netersia gamtos vaziuodami (jeigu elektra gaminama is netvariu saltiniu, prisdedama prie kliamto griuties elektros gamybos metu tik jei is tvariu saltiniu, zala nedaroma ir tada - dyzelines transporto priemones isleidzia keksmingas daleles tiek kuro kurimo procese, tiek jie deginant judejimo procese). Plius, nori nenori, ES uzdraudzia 2035 metais automobilius ir autobusus su vidaus degimo varikliais, zinant Vilniaus tempus, sitie pirkimai iki tada gali uztrukti, tad reikia ruostis
                                        Šiuolaikinių dyzelinių autobusų tarša yra nykstamai maža ir ekologijos argumentas mūsų atveju yra niekinis. Jei realiai nors truputį būtų rūpinamasi ekologija, būtų, visų pirma uždrausti akivaizdžiai techniškai netvarkingi auto (o ir autobusai), kuriems iš vamzdžių virsta juodi dūmai.

                                        Dabar net asmeniškai paskambinus į VMS, pateikus įrodymus su video ir konkrečios techniškai netvarkingos VT priemonės registracijos numeriais, tai yra tiesiog ignoruojama. Tiesiog neatrašo į pranešimą, o paskambinus nesupranta apie ką kalbu. Kai yra toks atsainus požiūris į neekologiškas VT priemones šiandien, kokios prielaidos galvoti, kad tokios kalbos apie ekologiją ateityje yra bent kiek nuoširdžios? Taip pat būtų daroma visa eilė kitų pakeitimų/draudimų, kurie yra VMS kompetencijoje, kurie dešimtmečiais nėra daromi dėl neaiškių priežasčių. Šnekos apie ekologiją, kurią neva užtikrins elektrobusai, yra niekuo nepagrįsti pezalai, nes ekologijai ir taršos lygiui Vilniaus meiste tai neturės jokios įtakos.
                                        Paskutinis taisė John; 2022.11.13, 18:02.

                                        Comment


                                          Parašė TIME Rodyti pranešimą

                                          kodel nauda gamtai abejotina? Elektrobusai netersia gamtos vaziuodami (jeigu elektra gaminama is netvariu saltiniu, prisdedama prie kliamto griuties elektros gamybos metu tik jei is tvariu saltiniu, zala nedaroma ir tada - dyzelines transporto priemones isleidzia keksmingas daleles tiek kuro kurimo procese, tiek jie deginant judejimo procese). Plius, nori nenori, ES uzdraudzia 2035 metais automobilius ir autobusus su vidaus degimo varikliais, zinant Vilniaus tempus, sitie pirkimai iki tada gali uztrukti, tad reikia ruostis
                                          Nemanau, kad į 2035 galima orientuotis, nes su dabartinėmis technologijomis uždrausti vidaus degimo varikliu de facto neįmanoma. Čia daugiau tiesiog orientavimas į ekologišką transportą.

                                          Gerai atsiminame, kad AE buvo keikiama ES politiniu mąstu tik prieš kelis metus, kai dabar lyg ruošimasi vėl gaivinti AE. Šiknoj aišku lieka tie, kurie uždarė atomines elektrines.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X