Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Horn Rodyti pranešimą

    Nesutinku, jog miestas turi būti toks nelankstus. Man čia primena atsisakymo sukioti laiką vasarą ir žiemą, bei likti tik prie žiemos laiko, bei vasarą atsisakyti ilgų šviesių vakarų.
    Būna prašymų iš įvairių įstaigų, remontų, renginių. Tie patys po covid didėjantys keleivių srautai, tai negi dabar laukti metus, jog padaryti didesnį išleidimą vien dėl popierinių tvarkaraščių stotelėse, į kuriuos dalis nebežiūri jau keletą amžių?
    El.popierius prasmę turi, nes jame tvarkaraščiai atsinaujintų nuotoliniu būdu automatiškai.
    Nesupratot minties.
    Turi būti bazinis taktas, sakykim 30 minučių anksti ryte ir vėlai vakare, o visu likusiu laiku kas 15 min.
    Galima daryti PAPILDOMUS reisus mokslo metų metu ir/ar piko metu, pvz. dvigubai sumažinant tarpus iki 7/8 min. takto. Tačiau šitie reisai pažymėti specialiu simboliu su prierašu „nevažiuoja atostogų metu“. Apačioje surašytos datos.
    Tai reiškia, kad mokslo metų metu tvarkaraštis TOLYGIAI sudažnėja, o atostogų metu TOLYGIAI praretėja. Tačiau pagrindiniai laikai (bazinis taktas 30/15 min.) išlieka VISUS METUS. Tvarkaraščio struktūra tokia paprasti, žymėjimas toks paprastas, kad užtenka VIENO popierinio tvarkaraščio, kuris stotelėje kabo visus metus ir keičiasi gruodžio mėnesį (kaip ir visos Europos traukinių tvarkaraščiai).

    O dabar pasižiūrėkit, kokia nevykusi lietuviška praktika. Tvarkaraštis kas keletą mėnesių vis stumdosi ir stumdosi (birželį, rugsėjį, taip pat dar berods būna papildomi pakeitimai gruodį ir vasarį, nekalbant jau apie koroninius pakeitimus atskiruose maršrutuose atskirose savaitėse). Tai tiesiog absurdas. Ypač blogai, kai stumdosi laikai pažeidžiamiausiu metu – anksti ryte ir vakare. T.y. rudenį paskutinis reisas 23:20, o vasarą jau 22:45. Kitą rudenį trečiaip, dar kitą žiemą dar kitaip. ABSURDAS.

    Vienas esminių taktinio tvarkaraščio principų – bazinis taktas dienos „pakraščiuose“ toks pats visas 365 dienų, reisai anksti ryte ir vėlai vakare TOKIE PATYS visas 365 dienas (ir tai tęsiasi dešimtimis metų). Jei paskutiniai trys reisai yra 23:35, 0:05 ir 0:35, tai jie VIENODI visas 365 dienas, nesvarbu, ar darbo diena, ar sekmadienis.

    Nuolatinis tvarkaraščių kaitaliojimas (ypač kai vieni nereguliarūs tvarkaraščiai keičiasi į kitus dar labiau nereguliarius) nėra kažkoks „lankstumas“, tai yra tiesiog nevykėliškumas.

    Berods net šitoje temoje diskutavome, kad realus taktinis tvarkaraštis kaip tik SUTAUPYTŲ ridos, nes rudens ar pavasario atostogų metu iškristų tie pertekliniai reisai. Dabar gi to nedaroma, iš dalies netgi dėl to, kad reikėtų keisti visų stotelių popierinius tvarkaraščius. Dar net siūlomas el. popierius, kad užmaskuotų šitą nesąmonę su tvarkaraščiais...

    Kitas dalykas, kad Lietuvoje VT ir taip gana retai važiuoja. Net jeigu užsienyje kažką retina, tai nereiškia, kad ir mes tokiu pačiu lygiu turime retinti. Nes ten dažnesnis tvarkaraštis TOLYGIAI susitraukia nekeičiant pradžios/pabaigos, o Lietuvoje ir taip retas tvarkaraštis netolygiai išsidarko, dar pasikeičiant ir rytiniams/vakariniams reisus. Todėl pasitikėjimas VT nulinis.

    Aišku, idealiu atveju VT rida nemažėja jokiais atvejais – nei per atostogas, nei per koroną. Kai kurios valstybės taip ir elgėsi.
    Paskutinis taisė taccido; 2022.10.19, 23:07.
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Parašė taccido Rodyti pranešimą

      Nesupratot minties.
      Turi būti bazinis taktas, sakykim 30 minučių anksti ryte ir vėlai vakare, o visu likusiu laiku kas 15 min.
      Galima daryti PAPILDOMUS reisus mokslo metų metu ir/ar piko metu, pvz. dvigubai sumažinant tarpus iki 7/8 min. takto. Tačiau šitie reisai pažymėti specialiu simboliu su prierašu „nevažiuoja atostogų metu“. Apačioje surašytos datos.
      Tai reiškia, kad mokslo metų metu tvarkaraštis TOLYGIAI sudažnėja, o atostogų metu TOLYGIAI praretėja. Tačiau pagrindiniai laikai (bazinis taktas 30/15 min.) išlieka VISUS METUS. Tvarkaraščio struktūra tokia paprasti, žymėjimas toks paprastas, kad užtenka VIENO popierinio tvarkaraščio, kuris stotelėje kabo visus metus ir keičiasi gruodžio mėnesį (kaip ir visos Europos traukinių tvarkaraščiai).

      O dabar pasižiūrėkit, kokia nevykusi lietuviška praktika. Tvarkaraštis kas keletą mėnesių vis stumdosi ir stumdosi (birželį, rugsėjį, taip pat dar berods būna papildomi pakeitimai gruodį ir vasarį, nekalbant jau apie koroninius pakeitimus atskiruose maršrutuose atskirose savaitėse). Tai tiesiog absurdas. Ypač blogai, kai stumdosi laikai pažeidžiamiausiu metu – anksti ryte ir vakare. T.y. rudenį paskutinis reisas 23:20, o vasarą jau 22:45. Kitą rudenį trečiaip, dar kitą žiemą dar kitaip. ABSURDAS.

      Vienas esminių taktinio tvarkaraščio principų – bazinis taktas dienos „pakraščiuose“ toks pats visas 365 dienų, reisai anksti ryte ir vėlai vakare TOKIE PATYS visas 365 dienas (ir tai tęsiasi dešimtimis metų). Jei paskutiniai trys reisai yra 23:35, 0:05 ir 0:35, tai jie VIENODI visas 365 dienas, nesvarbu, ar darbo diena, ar sekmadienis.

      Nuolatinis tvarkaraščių kaitaliojimas (ypač kai vieni nereguliarūs tvarkaraščiai keičiasi į kitus dar labiau nereguliarius) nėra kažkoks „lankstumas“, tai yra tiesiog nevykėliškumas.

      Berods net šitoje temoje diskutavome, kad realus taktinis tvarkaraštis kaip tik SUTAUPYTŲ ridos, nes rudens ar pavasario atostogų metu iškristų tie pertekliniai reisai. Dabar gi to nedaroma, iš dalies netgi dėl to, kad reikėtų keisti visų stotelių popierinius tvarkaraščius. Dar net siūlomas el. popierius, kad užmaskuotų šitą nesąmonę su tvarkaraščiais...

      Kitas dalykas, kad Lietuvoje VT ir taip gana retai važiuoja. Net jeigu užsienyje kažką retina, tai nereiškia, kad ir mes tokiu pačiu lygiu turime retinti. Nes ten dažnesnis tvarkaraštis TOLYGIAI susitraukia nekeičiant pradžios/pabaigos, o Lietuvoje ir taip retas tvarkaraštis netolygiai išsidarko, dar pasikeičiant ir rytiniams/vakariniams reisus. Todėl pasitikėjimas VT nulinis.

      Aišku, idealiu atveju VT rida nemažėja jokiais atvejais – nei per atostogas, nei per koroną. Kai kurios valstybės taip ir elgėsi.
      Pamiršote, kad mokinių atostogų (Rudens, Šv Kalėdų, Žiemos, Velykų, Vasaros), datos skiriasi kiekvienais mokslo metais. Tad datų rašymas netinka ir nieks neatkreips dėmesio, kad jis nevažiuoja, pas mus net neatkreipia dėmesio, kad maršrutas važiuoja kita trasa, o neįprastine, tad dažnai vairuotojai sulaukia tokio sakinio: "Vairuotojau Jus neteisingai važiuojate", o "Vairuotojas atsako šis reisas yra kitu maršrutu". Keleiviai stotelėse nepastebi raudonų/mėlynų reisų ir prie jų nebūna jokio užrašo.
      Taip pat pamiršote, kad visos mokyklos, gimnazijos, licėjai keičia pamokų laiką, pertraukų laiko, mokinių pietų petraukų laiko, būrelių laiko ir jie visuose yra skirtingi net klasėms ir prie jų yra derinami viešojo transporto maršrutų eismo tvarkaraščiai, taip pat ir įvairios įmonės, įstaigos irgi keičia darbo laiką prie jo irgi yra viešojo transporto maršrutų eismo tvarkaraščiai, tiek pamokų laikas, pertraukų laikas, mokinių pietų petraukų laikas, būrelių laikas tiek darbo laikas tiek viešojo transporto maršrutų eismo tvarkaraščiai yra net yra labai susiję vieni su kitais.

      2022-2023 mokinių atostogos 1-8 kl.
      Rudens 2022-10-31-2022-11-04
      Žiemos (Šv. Kalėdų) 2022-12-27-2023-01-06
      Žiemos atostogos 2023-02-13-2023-02-17
      Pavasario (Velykų) 2023-04-11-2023-04-14
      Vasaros (1-4 kl.) 2023-06-09-2023-08-31
      Vasaros (5-8 kl.) 2023-06-23-2023-08-31
      Į mokinių atostogas neįeina šventinės dienos ir savaitgaliai.

      Taip pat dar nėra informacijos apie mokinių atostogų datos 2023-2024 m.m. ir 2024-2025 m. m.
      Tad pasikeitūs mokinių atostogų datoms vis tiek tek keistų informacija perrašant naujas datas kiekvienais mokslo metais.

      Pagal Jūsų siūlomą tolygų tvarkaraštį atostogų metu gautųsi valandiniai tarpai tarp reisų, o tokie valandiniai tarpai nėra gerai. Bet jus pamiršote, kad atostogų metu mokyklos irgi dirba, tik nevyksta pamokos, tad mokyklos darbuotojų, personalo darbo laikas nelabai ir keičiasi išskyrus nuo Liepos 1 d. iki Rugpjūčio 17 d., tada kai kuriose pasikeičia, tad darbuotojai, personalas turi turėti atvykimą į darbą net ir mokinių atostogų metu. Tad visam laikui prisiminkite VISOS MOKYKLOS DIRBA PER VISAS MOKINIŲ ATOSTOGAS TIK NEVYKSTA PAMOKOS!
      Tad Jūsų siūlomas variantas netinka nes mokyklos darbuotojai ir personalas netektų galimybės nuvykti į darbą bei iš jo grįžti.
      Pvz. Mokyklos aptarnaujantis personalas
      I pamaina nuo 6:00 val.
      Mokytojai į darbą atvyksta nuo 7:00 val.
      II pamaina nuo 12:00 val.
      III pamaina nuo 14:00 val.
      IV pamaina nuo 15:00 val.
      Vakarinė pamaina nuo 16:00 val.
      Naktinė pamaina nuo 19:00 val.
      Darbo laiko pabaigos nenurodžiau, nes visur jis skiriasi.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

        Pamiršote, kad mokinių atostogų (Rudens, Šv Kalėdų, Žiemos, Velykų, Vasaros), datos skiriasi kiekvienais mokslo metais. Tad datų rašymas netinka ir nieks neatkreips dėmesio, kad jis nevažiuoja, pas mus net neatkreipia dėmesio, kad maršrutas važiuoja kita trasa, o neįprastine, tad dažnai vairuotojai sulaukia tokio sakinio: "Vairuotojau Jus neteisingai važiuojate", o "Vairuotojas atsako šis reisas yra kitu maršrutu". Keleiviai stotelėse nepastebi raudonų/mėlynų reisų ir prie jų nebūna jokio užrašo.
        Na čia yra kita bėda, kai skirtingi reisai žymimi tuo pačiu maršruto numeriu.

        Comment


          Gal kažkas naudojasi VVT bilietais vilniečio kortelėje?
          Nebeturiu kantrybės. Papildai bilietais - nesimato. Iš karto nesimato, nes įskaito tik per parą-dvi. Reikia aktyvuoti autobuse (!!!). Aktyvavus turi matytis po 24 val. Pabandžius aktyvuoti, bilietų nesimato. Prašo rašyti laišką, kuris bus išnagrinėtas per 15 dienų. Ir taip pasaka be galo.
          Jau nekalbu apie tai, kad papildžius 30 min. bilietais, komposteris pirma "suvalgo" visus likusius 60 min. bilietus.
          Tokia "pažangi" sistema priimtina 2022 metais, nesiruošia pakeisti iki 2040 m.?

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Na čia yra kita bėda, kai skirtingi reisai žymimi tuo pačiu maršruto numeriu.
            Vat jų būdavo anksčiau daugiau, dabar mažiau, būtent kituose maršrutuose tie reisai yra gavę kitus numerius užtat ir yra daug maršrutų važiuojančių tą pačia trasa, bet skirtingos galinės stotelės, bet pradinė ta pati. Nes pamenu ne vieną atvejį, kai vėluodavo paryškintas reisas, o dauguma manydavo, kad jis važiuoja įprasta trasa, o pasirodo sutrumpinta, nes jis buvo pažymėtas kita spalva ir keleiviai bardavosi su vairuotojais. Užtat geriau atskiras maršruto numeris nei paryškintas kita spalva reisas.

            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Gal kažkas naudojasi VVT bilietais vilniečio kortelėje? Nebeturiu kantrybės. Papildai bilietais - nesimato. Iš karto nesimato, nes įskaito tik per parą-dvi. Reikia aktyvuoti autobuse (!!!). Aktyvavus turi matytis po 24 val. Pabandžius aktyvuoti, bilietų nesimato. Prašo rašyti laišką, kuris bus išnagrinėtas per 15 dienų. Ir taip pasaka be galo.
            Jau nekalbu apie tai, kad papildžius 30 min. bilietais, komposteris pirma "suvalgo" visus likusius 60 min. bilietus.
            Tokia "pažangi" sistema priimtina 2022 metais, nesiruošia pakeisti iki 2040 m.?
            Žada 2023 metais atnaujinti
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Naudojuosi. Jeigu iškart papildęs nueisiu į troleibusą - nebus spėję apsisukti, t.y. per 15 min nesugeba pirkimo apdoroti. Bet iki vakaro suvaikšto. Pirmą kartą pridėjus kortelė paprastai visada įsirašo į kortelę, tada panašu sistema restartuojasi ir nuskaito jau kaip su bilietais.

              Dėl bilietų aktyvavimo matymosi interneto svetainėje tai... ten kartais ir virš mėnesio užtrunka, o kai kurie išvis nepasirodo. Gal troleibusam internetas neveikia ar kas. bet kol kontrolieriai mato teisingai (kol kas visada taip) tai nelabai rūpi kas toje svetainėje matosi.

              Taip, dėl bilietų eiluškumo yra nesąmonė, todėl aš dabar papildau pinigais ir pasirenku bilietą kurį noriu aktyvuoti. Problema ta kad per daug atvejų liečiamas ekranas tiesiog neveikia ir neglaiu pasirinkti bilieto.

              lyg buvo planai kažkokią naują sistemą diegti kur ir kortelėmis gali atsiskaityti, bet nebesigirdi nieko nuo pandemijos.

              Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
              Vat jų būdavo anksčiau daugiau, dabar mažiau, būtent kituose maršrutuose tie reisai yra gavę kitus numerius užtat ir yra daug maršrutų važiuojančių tą pačia trasa, bet skirtingos galinės stotelės, bet pradinė ta pati. Nes pamenu ne vieną atvejį, kai vėluodavo paryškintas reisas, o dauguma manydavo, kad jis važiuoja įprasta trasa, o pasirodo sutrumpinta, nes jis buvo pažymėtas kita spalva ir keleiviai bardavosi su vairuotojais. Užtat geriau atskiras maršruto numeris nei paryškintas kita spalva reisas.
              Vien spalvinis žymėjimas išvis yra prastai, nes yra žmonės kurie ne taip mato spalvas (įvairūs sutrikimai) ir gali tiesiog neatskirti.
              Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2022.10.20, 08:50. Priežastis: Pridėta citata.

              Comment


                Dėkui, šiek tiek aiškiau. Ypač dėl neveikiančio ekrano.
                Vienas iš variantų, kurį pateikė VVT - nebuvo interneto autobuse.

                Dar vienas dalykas, kurį pastebėjau - didžioji dauguma keleivių iš viso nieko nežymi, neaktyvuoja telefonu ir neperka bilietu pas vairuotoją. Kokius jie bilietus naudoja? Nes kortelę su nuolatiniu lygtais irgi reikia žymėti pagal taisykles.

                P.S. apskritai paėmus, VVT bilietų sistema verta XXII amžiaus.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Dėkui, šiek tiek aiškiau. Ypač dėl neveikiančio ekrano.
                  Vienas iš variantų, kurį pateikė VVT - nebuvo interneto autobuse.

                  Dar vienas dalykas, kurį pastebėjau - didžioji dauguma keleivių iš viso nieko nežymi, neaktyvuoja telefonu ir neperka bilietu pas vairuotoją. Kokius jie bilietus naudoja? Nes kortelę su nuolatiniu lygtais irgi reikia žymėti pagal taisykles.

                  P.S. apskritai paėmus, VVT bilietų sistema verta XXII amžiaus.
                  Kai važinėjau su 30 dienų bilietu tai pažymėdavau kartą aktyvuoti ir tada nereikėjo žymėti likusį laiko tarpą. Tai gali būti kad daug žmonių važinėja su tokiais.

                  Na ne mes vieni turim keistas sistemas. Pvz Liuksemburge kai dar nebuvo nemokamas VT pirkau bilietus aparate. Žinau, kad atgal grįžtant stotelėje aparato nėra, taigi galvoju nusipirksiu iš karto du. Bet ant bilieto išmušė laiką ir iš karto aktyvavo, nors dar net nesimatė ar autobusas atvažiuos. Atgal važiuojant vairuotojas paaiškino kad bilietų jis neparduos tai daryk ką nori. Teko į oro uosta "važiuoti zuikiu".

                  Comment


                    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                    Pamiršote, kad mokinių atostogų (Rudens, Šv Kalėdų, Žiemos, Velykų, Vasaros), datos skiriasi kiekvienais mokslo metais. Tad datų rašymas netinka ir nieks neatkreips dėmesio, kad jis nevažiuoja, pas mus net neatkreipia dėmesio, kad maršrutas važiuoja kita trasa, o neįprastine, tad dažnai vairuotojai sulaukia tokio sakinio: "Vairuotojau Jus neteisingai važiuojate", o "Vairuotojas atsako šis reisas yra kitu maršrutu". Keleiviai stotelėse nepastebi raudonų/mėlynų reisų ir prie jų nebūna jokio užrašo.
                    Taip pat pamiršote, kad visos mokyklos, gimnazijos, licėjai keičia pamokų laiką, pertraukų laiko, mokinių pietų petraukų laiko, būrelių laiko ir jie visuose yra skirtingi net klasėms ir prie jų yra derinami viešojo transporto maršrutų eismo tvarkaraščiai, taip pat ir įvairios įmonės, įstaigos irgi keičia darbo laiką prie jo irgi yra viešojo transporto maršrutų eismo tvarkaraščiai, tiek pamokų laikas, pertraukų laikas, mokinių pietų petraukų laikas, būrelių laikas tiek darbo laikas tiek viešojo transporto maršrutų eismo tvarkaraščiai yra net yra labai susiję vieni su kitais.

                    2022-2023 mokinių atostogos 1-8 kl.
                    Rudens 2022-10-31-2022-11-04
                    Žiemos (Šv. Kalėdų) 2022-12-27-2023-01-06
                    Žiemos atostogos 2023-02-13-2023-02-17
                    Pavasario (Velykų) 2023-04-11-2023-04-14
                    Vasaros (1-4 kl.) 2023-06-09-2023-08-31
                    Vasaros (5-8 kl.) 2023-06-23-2023-08-31
                    Į mokinių atostogas neįeina šventinės dienos ir savaitgaliai.

                    Taip pat dar nėra informacijos apie mokinių atostogų datos 2023-2024 m.m. ir 2024-2025 m. m.
                    Tad pasikeitūs mokinių atostogų datoms vis tiek tek keistų informacija perrašant naujas datas kiekvienais mokslo metais.

                    Pagal Jūsų siūlomą tolygų tvarkaraštį atostogų metu gautųsi valandiniai tarpai tarp reisų, o tokie valandiniai tarpai nėra gerai. Bet jus pamiršote, kad atostogų metu mokyklos irgi dirba, tik nevyksta pamokos, tad mokyklos darbuotojų, personalo darbo laikas nelabai ir keičiasi išskyrus nuo Liepos 1 d. iki Rugpjūčio 17 d., tada kai kuriose pasikeičia, tad darbuotojai, personalas turi turėti atvykimą į darbą net ir mokinių atostogų metu. Tad visam laikui prisiminkite VISOS MOKYKLOS DIRBA PER VISAS MOKINIŲ ATOSTOGAS TIK NEVYKSTA PAMOKOS!
                    Tad Jūsų siūlomas variantas netinka nes mokyklos darbuotojai ir personalas netektų galimybės nuvykti į darbą bei iš jo grįžti.
                    Pvz. Mokyklos aptarnaujantis personalas
                    I pamaina nuo 6:00 val.
                    Mokytojai į darbą atvyksta nuo 7:00 val.
                    II pamaina nuo 12:00 val.
                    III pamaina nuo 14:00 val.
                    IV pamaina nuo 15:00 val.
                    Vakarinė pamaina nuo 16:00 val.
                    Naktinė pamaina nuo 19:00 val.
                    Darbo laiko pabaigos nenurodžiau, nes visur jis skiriasi.
                    Tai sakau, užtenka popierinį tvarkaraštį keist kartą per metus, apačioje atspausdinant atostogų datas. Taip daroma pvz. Vokietijoje.

                    Dėl autobusų priderinimo prie pamokų laiko – viskas priklauso nuo takto. Esant 15, 20 ar 30 min. taktui galima gana normaliai atvažiuoti prieš/po kiekvienos pamokos. Rečiau (kas 60 min.) autobusai turėtų važiuoti tik labai anksti ryte ir labai vėlai vakare (bazinis taktas).
                    Lietuvoje yra labai bloga praktika turėti nereguliariai ir retai važiuojančius maršrutus (kas 40-70 minučių).

                    Jei gerai prisimenu, jūs nuolatos diskutuojate apie Balsių ir kitų priemiestinių rajonų situaciją. Aš sakyčiau, kad tokio tipo priemiesčiams (netgi visoje Lietuvoje) galima taikyti paprastą taisyklę, kad VT būtų padorus: turėtų būti privalomas bent 30 min. intervalas dienos metu (maždaug 6-19 val.). Likusiu metu – 60 min.

                    Kelios nuotraukos įsivaizdavimui. 1. Tramvajaus tvarkaraštį ryte papildo „mokykliniai“ reisai (a raidė – nevažiuoja atostogų metu, datos surašytos apačioje). Tvarkaraščio struktūra tokia aiški, kad tie mokykliniai reisai yra tik papildymas.


                    Va neblogas tvarkaraštis rečiau apgyvendintoms vietoms, priemiesčiams. Dienos metu, kai nevažinėja mokiniai ar dirbantys, praretintas.





                    Kas nori plačiau pasiskaityti apie taktinius tvarkaraščius, esu plačiai aprašęs:
                    a) Kaip sukurti tobulą autobusų tvarkaraštį Lietuvos miestams?
                    b) Kaip veikia tvarkaraštis, prikeliantis keleivius iš mirusiųjų
                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Gal kažkas naudojasi VVT bilietais vilniečio kortelėje?
                      Nebeturiu kantrybės. Papildai bilietais - nesimato. Iš karto nesimato, nes įskaito tik per parą-dvi. Reikia aktyvuoti autobuse (!!!). Aktyvavus turi matytis po 24 val. Pabandžius aktyvuoti, bilietų nesimato. Prašo rašyti laišką, kuris bus išnagrinėtas per 15 dienų. Ir taip pasaka be galo.
                      Jau nekalbu apie tai, kad papildžius 30 min. bilietais, komposteris pirma "suvalgo" visus likusius 60 min. bilietus.
                      Tokia "pažangi" sistema priimtina 2022 metais, nesiruošia pakeisti iki 2040 m.?
                      Dėl 30 ir 60min. siūlau turėti 2 korteles ir užsirašyti markeriu kurioj kurie bilietai.
                      Dėl aktyvavimų pirmą kartą girdžiu taip. Visad važiuodavau iškart po papildymo
                      Paskutinis taisė Ginthus; 2022.10.20, 15:20.

                      Comment


                        Gana retai važinėju, kad dar kankintis su dviem kortelėmis. Juolab, kad tas papildymo procesas nesąmoningai nepatogus (nors blogumui ribų nėra).
                        Man anksčiau likutį per 1-2 d. rodydavo programėlėje visada. Šiuo atveju neberodo, nors jau 10 dienų praėjo.
                        Neaišku kodėl, ar tai programinė klaida kažkur, ar tiesiog pinigų nepriskaičiavo (nors patvirtinimas iš VVT yra).


                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Gana retai važinėju, kad dar kankintis su dviem kortelėmis. Juolab, kad tas papildymo procesas nesąmoningai nepatogus (nors blogumui ribų nėra).
                          Man anksčiau likutį per 1-2 d. rodydavo programėlėje visada. Šiuo atveju neberodo, nors jau 10 dienų praėjo.
                          Neaišku kodėl, ar tai programinė klaida kažkur, ar tiesiog pinigų nepriskaičiavo (nors patvirtinimas iš VVT yra).

                          Jeigu tamsta draugaujate su technologijomis, siūlyčiau atsisiųsti M.ticket arba Trafi aplikaciją ir ten pildytis bilietais kokiais norisi. Jau atpratau nuo kortelinės bilieto versijos ir vos šviečiančių ekranų transporto priemonėse
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Parašė taccido Rodyti pranešimą

                            Tai sakau, užtenka popierinį tvarkaraštį keist kartą per metus, apačioje atspausdinant atostogų datas. Taip daroma pvz. Vokietijoje.

                            Dėl autobusų priderinimo prie pamokų laiko – viskas priklauso nuo takto. Esant 15, 20 ar 30 min. taktui galima gana normaliai atvažiuoti prieš/po kiekvienos pamokos. Rečiau (kas 60 min.) autobusai turėtų važiuoti tik labai anksti ryte ir labai vėlai vakare (bazinis taktas).
                            Lietuvoje yra labai bloga praktika turėti nereguliariai ir retai važiuojančius maršrutus (kas 40-70 minučių).

                            Jei gerai prisimenu, jūs nuolatos diskutuojate apie Balsių ir kitų priemiestinių rajonų situaciją. Aš sakyčiau, kad tokio tipo priemiesčiams (netgi visoje Lietuvoje) galima taikyti paprastą taisyklę, kad VT būtų padorus: turėtų būti privalomas bent 30 min. intervalas dienos metu (maždaug 6-19 val.). Likusiu metu – 60 min.

                            Kelios nuotraukos įsivaizdavimui. 1. Tramvajaus tvarkaraštį ryte papildo „mokykliniai“ reisai (a raidė – nevažiuoja atostogų metu, datos surašytos apačioje). Tvarkaraščio struktūra tokia aiški, kad tie mokykliniai reisai yra tik papildymas.


                            Va neblogas tvarkaraštis rečiau apgyvendintoms vietoms, priemiesčiams. Dienos metu, kai nevažinėja mokiniai ar dirbantys, praretintas.





                            Kas nori plačiau pasiskaityti apie taktinius tvarkaraščius, esu plačiai aprašęs:
                            a) Kaip sukurti tobulą autobusų tvarkaraštį Lietuvos miestams?
                            b) Kaip veikia tvarkaraštis, prikeliantis keleivius iš mirusiųjų
                            Bet jeigu neliks Jūsų siūlomų reisų, tai per mokinių atostogas negalės į darbą nuvykti mokyklos darbuotojai ir personalas jiems darbo laikas nesikeičia nei vykstant pamokoms, nei nevykstant pamokoms, tad tie reisai turėtų išlikti. O Balsiai jau seniai pamiršti, nes domiuosi daugiau nei Balsiai ir jų apylinkės, nes Vilnius ties jomis neapsiriboja ir tie patys Balsiai ir jų apylinkės yra NEPRIEMIĖSTIS, O MIESTO MIKRORAJONAI!!! Tad Jūsų siūlomas variantas ypač yra netinkamas mokyklų darbuotojams ir personalams, nes tada jie praranda galimybė atvykti į darbą viešuoju transportu ir tada vėluotų, o po darbo lauktų ilgiau, Ir visuose ugdymo įstaigose pamokų laikas, būrelių laikas, pertraukų laikas, mokinių pietų pertraukų laikas, darbuotojų, personalų darbo laikas yra skirtingas, tad prie visų šių laikų yra stengiamasi maksimaliai priderinti visus viešojo transporto maršrutus, pernai mano dėka po 15 metų Visorių mikrorajonas gavo vieną tiesioginį rytinį reisą 69 maršruto, kuris veža jų vaikus iki priskirtos mokyklos ir nuo 12 val. iki 15 val., parveža atgal nuo mokyklos namo, o mokykla yra Simono Stanevičiaus gatvėje Fabijoniškėse, tad į ją nuvykti ir iš jo parvykti yra sudėtinga, ir 69 maršruto autobusų eismo tvarkaraštis yra priderintas ne tik prie Simono Stanevičiaus progimnazijos, bet ir prie Jeruzalės progimnazijos, Ateities pagrindinės mokyklos, Radvilų, Senvagės gimnazijų, prie Vilniaus licėjaus, prie Šv. Kristoforo progimnazijos ir prie visų kitų, kurios yra jo maršrute.

                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                              Jeigu tamsta draugaujate su technologijomis, siūlyčiau atsisiųsti M.ticket arba Trafi aplikaciją ir ten pildytis bilietais kokiais norisi. Jau atpratau nuo kortelinės bilieto versijos ir vos šviečiančių ekranų transporto priemonėse
                              Ir kas tris metus reikės keisti telefoną, nes telefonas pradės rašyti ir prašyti jas ištrinti, nes užima per daug vietos. Tad geriau kortelė, nes ir ryšio interneto nereikia ir nieko neprašys telefonas ištrinti.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                Ir kas tris metus reikės keisti telefoną, nes telefonas pradės rašyti ir prašyti jas ištrinti, nes užima per daug vietos. Tad geriau kortelė, nes ir ryšio interneto nereikia ir nieko neprašys telefonas ištrinti.
                                Kas per kliedesys?
                                Gal telefonas už €60 ?
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Kas per kliedesys?
                                  Gal telefonas už €60 ?
                                  Iš patirties sakau pirktą telefoną 2018 metais (už 300 Eur.), reikėjo pakeisti į naują 2022 m., nes 2018 metų telefonas pradėjo rašyti užima per daug vietos prašome ištrinti šias programas ir taip atlaisvinti vietą telefoną. Jeigu nežinojote, tai išmanieji telefonai pasensta per 3 mėnesius, tad labai greitai jie pradeda rašyti pranešimus atlaisvinkite vietą, nors telefono atmintyje nieko nėra, o įrašom į SD kortelę, bet jis vis tiek pradeda rašyti atlaisvinkite vietą. Tad jokie čia kliedesiai, o asmeninė patirtis.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Koks gamintojas? Neturėjau jokių tokių panašių problemų su OnePlus 5 kuriuo naudojausi gal vos ne 4 metus ir vietos viskam užteko be jokių gliukų. Ir dabar vėl OP. Pirmą kartą girdžiu teoriją apie 3 mėn, gal pornuchą siunti į mobiliaką iš bile kokių saitų?
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Naujaneriai yra nusiteikęs prieš bet kokias technologijas ir jam rūpi tik jo mokykla, čia jau seniai žinomas faktas, dėl kurio dauguma nebekreipia dėmesio į jo sapaliones.

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Koks gamintojas? Neturėjau jokių tokių panašių problemų su OnePlus 5 kuriuo naudojausi gal vos ne 4 metus ir vietos viskam užteko be jokių gliukų. Ir dabar vėl OP. Pirmą kartą girdžiu teoriją apie 3 mėn, gal pornuchą siunti į mobiliaką iš bile kokių saitų?
                                        SAMSUNG.

                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                        Naujaneriai yra nusiteikęs prieš bet kokias technologijas ir jam rūpi tik jo mokykla, čia jau seniai žinomas faktas, dėl kurio dauguma nebekreipia dėmesio į jo sapaliones.
                                        Jus labai klystate esu buvusiam darbe įvedęs daug šiuolaikinių dalykų, bet karantinai padarė savo, tad jau pusantrų metų ieškau kito darbo. Ir aš domiuosi tiek Visorių, Bajorų mikrorajonų gyventojų problemomis ir nuo 2021 metų rugsėjo mano pagalba ir prašymu jų vaikai gali nuvažiuoti į jiems priskirtą mokyklą be jokio persėdimo. Tad vartotojo vardas nereiškia, kad kitais mikrorajonais nesidomiu. Domiuosi ir mieste vykdomais bei būsimais projektais ir teikiu pasiūlymus.

                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Dėkui, šiek tiek aiškiau. Ypač dėl neveikiančio ekrano.
                                          Vienas iš variantų, kurį pateikė VVT - nebuvo interneto autobuse.

                                          Dar vienas dalykas, kurį pastebėjau - didžioji dauguma keleivių iš viso nieko nežymi, neaktyvuoja telefonu ir neperka bilietu pas vairuotoją. Kokius jie bilietus naudoja? Nes kortelę su nuolatiniu lygtais irgi reikia žymėti pagal taisykles.

                                          P.S. apskritai paėmus, VVT bilietų sistema verta XXII amžiaus.
                                          VK problemą išsprendžia telefono apps'ai. Tik Trafi nepriima mažesnių mokėjimų, todėl kartais tenka pirkti daugiau bilietukų arba panaudoti mTicket (labai lietuviškas žodis).

                                          Dėl bilietų aktyvavimo, tai ilgalaikį bilietą (paros ir daugiau) užtenka aktyvuoti periodo pradžioje.

                                          Na o dėl sistemos tobulumo, tai vienu X per daug
                                          Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.10.21, 15:06.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X