Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Pasikartosiu sakytą kažkurio forumiečio frazę: komplektacija pati paprasčiausia.
    O pastarajam teko matyt važiuoti arba su 2008 metais pagamintu Man'u, kuriame nėra atlenkiamų langelių ir turi oranžinę švieslentę, arba su 2004-2006 metų gamybos Volvo, kuriame būtent ir yra atlenkiami langeliai su stiklo paketu
    Na 2006 pagamintus Volvo dar atskiriu, tai tikrai ne jis

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Geresnis klausimas kam reikalingi elektriniai autobusai ir dar ne mieste. Kaip tie Kautros mikriukai po laukus važinėjantys.
      ten irgi gyvena zmones, tas "siaures asigalis" nera toliau nuo centro nei kokia Jeruzale ir tuose mikrikuose visada yra zmoniu

      Comment


        Parašė TIME Rodyti pranešimą

        ten irgi gyvena zmones, tas "siaures asigalis" nera toliau nuo centro nei kokia Jeruzale ir tuose mikrikuose visada yra zmoniu
        Tas „šiaurės ašigalis“ kilometrais 2x toliau nei Jeruzalė.

        Kad yra žmonių tai matau. Vietiniams visai malonu. Iš Jeruzalės atvažiuot grybaut irgi patogu. Bet kai centre važinėja smirdantys dyzeliniai autobusai ir dar n problemų su jų dažnumu - ar tikrai turim pinigų finansuoti ELEKTRINIUS autobusus į laukus? Žiūrint į tokį resursų skirstymą - visai suprantu miestiečių verkimą, kad kaimiečiai parazitauja.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Tas „šiaurės ašigalis“ kilometrais 2x toliau nei Jeruzalė.

          Kad yra žmonių tai matau. Vietiniams visai malonu. Iš Jeruzalės atvažiuot grybaut irgi patogu. Bet kai centre važinėja smirdantys dyzeliniai autobusai ir dar n problemų su jų dažnumu - ar tikrai turim pinigų finansuoti ELEKTRINIUS autobusus į laukus? Žiūrint į tokį resursų skirstymą - visai suprantu miestiečių verkimą, kad kaimiečiai parazitauja.
          Pasiziurejau, nuo Rokantiskiu kapiniu, kur vaziuoja 119 iki Rotuses aikstes 7.1km, nuo Jeruzales baznycios iki Rotuses aikstes 10km. Nebent, centru kazkokia kita vieta laikote. O ten ir taip resursai minimalus- nera saligatviu, apsvietimo, nera jokio autobuso i stoti, kas butu labai logiska

          Comment


            Parašė TIME Rodyti pranešimą

            Pasiziurejau, nuo Rokantiskiu kapiniu, kur vaziuoja 119 iki Rotuses aikstes 7.1km, nuo Jeruzales baznycios iki Rotuses aikstes 10km. Nebent, centru kazkokia kita vieta laikote. O ten ir taip resursai minimalus- nera saligatviu, apsvietimo, nera jokio autobuso i stoti, kas butu labai logiska
            Turėjau omeny rodos 120 or 121 kurie važiuoja į Gulbinėlius ir Balsius.

            Comment


              Nežinau ar čia tinkama tema, bet neseniai buvus Tauragėje supratau, kad Vilnius net ir iš čia turi ko pasimokyti VT (600K miestas iš 20K miestelio). Ir ne, kalbėsiu ne apie nemokamą VT(su kuriuo galima maždaug 30km nuo miesto nuvažiuot). Neseniai buvo minėti cilindrai su tvarkaraščiais. Tai mano nuostabai, šis miestelis jų yra atsisakęs ir kaip normaliuose miestuose yra lentelės su tvarkaraščiais, visose nors kiek prie centro esančiose stotelėse (turbūt kokiose min. 15) yra iškabinti gražūs, patogūs skaityti ekranai (gaila nuotraukos savo neturiu). Tai va palyginimui:
              Attached Files

              Comment


                Kaune dar liko tų cilindrų,bet dabar įrenginėja 100 naujų švieslenčių,tai įdomu kaip bus.

                Comment


                  Nežinau, ar labai yra reikalo "stumti" ant Vilniaus šia tema. Aplink centrą, kiek teko atkreipt dėmesį, stotelėse tos švieslentės taip pat naudojamos jau ne vienerius metus.
                  Vilniaus pavyzdžiai iš Google Streetview:
                  Click image for larger version  Name:	Ekrano nuotrauka 2022-10-10 162521.jpg Views:	0 Size:	282,2 kB ID:	1997816
                  Attached Files
                  Paskutinis taisė Riedutis; 2022.10.10, 16:47.

                  Comment


                    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                    Nežinau, ar labai yra reikalo "stumti" ant Vilniaus šia tema. Aplink centrą, kiek teko atkreipt dėmesį, stotelėse tos švieslentės taip pat naudojamos jau ne vienerius metus.
                    Vilniaus pavyzdžiai iš Google Streetview:
                    Click image for larger version Name:	Ekrano nuotrauka 2022-10-10 162521.jpg Views:	0 Size:	282,2 kB ID:	1997816
                    1. Plokščias popierinio tvarkaraščio pateikimas geriau nei cilindre, nesvarbu, ar yra švieslentė, ar ne.
                    2. Vilniuje santykinai mažai švieslenčių.
                    Iš 2020 m. straipsnio:
                    Iš viso Vilniuje šiuo metu keleivių informavimo švieslentės veikia 41 stotelėje, per 2021 m. jų mieste jau bus virš 60, o iki 2030 m. visame mieste planuojama turėti virš 170 švieslenčių

                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=85658991
                    Vien dešimt kartų mažesniame Alytuje 2021 m. buvo apie 20 švieslenčių, kai Vilniuje tais pačiais metais tik apie 60. Šaltinis: http://www.alytauslaikas.lt/miesto-n...s-svieslentes/
                    Kaip rašo karolis1993 , Kaunas vien dabar įsirenginėja 100 švieslenčių (nors jokio patvirtinančio straipsnio dabar nerandu), o Vilnius po 8 metų planuos turėti iš viso tik 170.
                    Paskutinis taisė taccido; 2022.10.10, 17:42.
                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                    Comment


                      Jeigu jau prakalbom apie švieslentes, tai geriausios yra Kaune (pakabinimas yra kitas klausimas). Jos yra LED tipo, dėl to daug lengviau įskaitomos iš tolo, nuo saulės neatsiranda juodi plėmai ir svarbiausia - nėra jokio informacinio triukšmo apie žaliąsias bangas, dviračius ir rebrandingus. Kartais genialumas slypi paprastume.

                      Comment


                        Parašė taccido Rodyti pranešimą
                        Vilniuje santykinai mažai švieslenčių
                        Šiai dienai Vilniuje yra 75 švieslentės:

                        Click image for larger version

Name:	svieslente.png
Views:	651
Size:	321,9 kB
ID:	1997840
                        https://portal.sisp.lt/portal/apps/M...ae48a93fce1434
                        Attached Files

                        Comment


                          https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/09/...austos-duobes/

                          „Kauno savivaldybės administracija modernizuoja viešojo transporto stoteles. Jose bus įrengta 100 naujų švieslenčių. Būtent dabar kai kuriose sustojimo vietose atliekamas elektros privedimas. Užbaigti visus darbus planuojama kitų metų pavasarį“, – teigė jis.

                          Comment


                            Kiek procentų stotelių yra švieslentės.
                            Vilniuje 2021 m. 4,2 % (60/1420).
                            Vilniuje 2022 m. 5,3 % (75/1420).
                            Vilniuje 2030 m. 10,8 % (170/1571).

                            Panevėžyje 10 % (23/228).

                            Alytuje 17 % (20/117).

                            Jonavoje 52 % (20/38). „Šiuo metu informacinės švieslentės sumontuotos 20-tyje stotelių iš mieste esančių 38-nių. “ https://www.lkva-asociacija.lt/2022/...alus-dizainas/
                            -----------------------------------
                            Kiek Kaune dabar yra švieslenčių? 2008 m. buvo 35. Dabar bus įrengta 100. Stotelių skaičius neaiškus – darnaus judumo planas internete neprieinamas.

                            Klaipėdoje 2019 m. įrengtos 7 švieslentės. Stotelių skaičiaus darnaus judumo plane nerandu.

                            Šiauliuose iš viso yra 358 stotelės – ar ten išvis yra švieslenčių? Jokių straipsnių nerandu.

                            Tauragė: yra 13 švieslenčių (be autobusų stoties).

                            Marijampolė: kol kas veikia 10 švieslenčių (rugpjūtis 2022 m.).
                            Paskutinis taisė taccido; 2022.10.10, 18:25.
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Štai ir vėl VT tvarkaraščių genialumas. Šiuo metu į Žemuosius Panerius vorele važiuoja T6 ir T12. Po jų - apie 10 min. pertrauka iki T6. Jau matau kaip trūksta vairuotojų.

                              Ką daryti? T6 paleisti iš Žirmūnų iki Gerosios Vilties, T12 iš Žemųjų Panerių iki Pylimo g. per Pamėnkalnio g.
                              Arba T6 irgi nuleisti žemyn Kudirkos g. Gauname jog šie maršrutai bent 4 stoteles važiuoja kartu. Kam reikia, tas ras būdų persėsti. Tuo pačiu sutrumpinam maršrutų ridas ir taip sumažiname intervalus. Tam tereikia dešiniųjų iešmų iš Basanavičįaus g. į Kudirkos g. ir iš Kudirkos g. į Pamėnkalnio g.
                              Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.10.11, 00:16.

                              Comment


                                Aš tai siūlyčiau T12 panaikinti, vietoj jo per Šeimyniškių g. paleisti T20, o T14(jei dar kada sugrįš) paleist per Basanavičiaus, Žygimantų, Antakalnio gatves į Žirmūnų žiedą (per Valakampių tiltą).

                                Comment


                                  T20 likęs tik pertraukiamas, tad jis nekompensuotų T12 panaikinimo.

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                    T20 likęs tik pertraukiamas, tad jis nekompensuotų T12 panaikinimo.
                                    Na bet pasiūlyme minimas ir T14 sugrąžinimas, o pastarajam šansai grįžti yra žyyymiai mažesni, negu T20 vėl paleisti kasdien visą dieną

                                    Comment


                                      Žemieji Paneriai turi potencialo. Tad mano siūlymas yra ne kirpti mašrutus pusiau, bet ne piko metu leisti mažiau transporto priemonių (kaip daroma ir dabar) ir sutrumpinti jų maršrutus, tarkim pavadinant T12A ir T6A. Gal galima atrasti ir daugiau tokių maršrutų, tuo pačiu ne piko metu miesto tarnsportą organizuojant privežamųjų maršrutų arba vidinio transporto mazgų principu. Aišku, patogu kai gali nepersėdęs nuvažiuoti iš Taboro į Riešę ir iš Lentvario į Nemenčinę, bet visada to reikia?

                                      Comment


                                        12 maršrutas dabar yra vienintelis, kuris Žirmūnų branduolį (tarp Kareivių ir Tuskulėnų g.) sujungia su Žaliojo tilto st., Centro poliklinikos stotelėmis. Manau, tai svarbus maršrutas, geriau būtų pjauti 20, nes į Stotį iš Šiaurės miestelio galima nuvažiuoti įsėdus tiek į 12, tiek į 17 ir persėdus ties Žaliuoju tiltu į 1G/53 arba ties Mindaugo tiltu į 2 troleibusą.

                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                        Žemieji Paneriai turi potencialo. Tad mano siūlymas yra ne kirpti mašrutus pusiau, bet ne piko metu leisti mažiau transporto priemonių (kaip daroma ir dabar) ir sutrumpinti jų maršrutus, tarkim pavadinant T12A ir T6A. Gal galima atrasti ir daugiau tokių maršrutų, tuo pačiu ne piko metu miesto tarnsportą organizuojant privežamųjų maršrutų arba vidinio transporto mazgų principu. Aišku, patogu kai gali nepersėdęs nuvažiuoti iš Taboro į Riešę ir iš Lentvario į Nemenčinę, bet visada to reikia?
                                        Vakaruose dažnai taip ir būna - tik kai kurie reisai važiuoja iki tolimesnių stotelių. Klausimas, kiek dažnai transportas turi kursuoti Savanorių pr., kiek darbuotojų jis aptarnauja. Galbūt būtų geriau pratęsti užmiesčio maršrutus arčiau miesto, o ne išlaikyti dažną kursavimą link Žemųjų Panerių vardan persėdimo į tolimesnius maršrutus.

                                        Idealiai tai geriausia būtų, jeigu Trakų rajono maršrutai būtų integruoti į bendrą Vilniaus VT sistemą, ir būtų galima naudotis tais maršrutais važiuojant tarp Vaduvos st. ir Stoties

                                        Comment


                                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                          12 maršrutas dabar yra vienintelis, kuris Žirmūnų branduolį (tarp Kareivių ir Tuskulėnų g.) sujungia su Žaliojo tilto st., Centro poliklinikos stotelėmis. Manau, tai svarbus maršrutas, geriau būtų pjauti 20, nes į Stotį iš Šiaurės miestelio galima nuvažiuoti įsėdus tiek į 12, tiek į 17 ir persėdus ties Žaliuoju tiltu į 1G/53 arba ties Mindaugo tiltu į 2 troleibusą.
                                          Pjaunam taip, kad T12 važiuotų Žirmūnuose, T6 - Savanoriu pr. Dabar T4 savaitgaliais ( o gal ne tik savaitgaliais) apsisuka Savanorių žiede, taip kad precedentas yra.

                                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                          Vakaruose dažnai taip ir būna - tik kai kurie reisai važiuoja iki tolimesnių stotelių. Klausimas, kiek dažnai transportas turi kursuoti Savanorių pr., kiek darbuotojų jis aptarnauja. Galbūt būtų geriau pratęsti užmiesčio maršrutus arčiau miesto, o ne išlaikyti dažną kursavimą link Žemųjų Panerių vardan persėdimo į tolimesnius maršrutus.

                                          Idealiai tai geriausia būtų, jeigu Trakų rajono maršrutai būtų integruoti į bendrą Vilniaus VT sistemą, ir būtų galima naudotis tais maršrutais važiuojant tarp Vaduvos st. ir Stoties
                                          Tam reikia regiono, o ne savaldybės lygio vežėjo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X