Nebus jokio normalaus greitojo transporto. Argi neskaitėte straipsnio. VT skola šimtamilijoninė. Savivaldybė skolinga 80 mln. ir šie pinigai pilnai niekada nebus grąžinti. Tik nedidelė dalis jų gali būti grąžinta. VVT skolas turės padenginėti pats. Taip kad taupant VT tinklo modernizavimas neįmanomas. Bus tik blogiau. Mikroautobusų integracija tokiu atveju yra visiškas blogis, nes pajamos nedidės, o pagrinde VVT uždirbti pinigai bus atiduodami privatininkams, tokiu būdu dar labiau neįmanomu taps VVT skolų mažinimas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNebus jokio normalaus greitojo transporto. Argi neskaitėte straipsnio. VT skola šimtamilijoninė. Savivaldybė skolinga 80 mln. ir šie pinigai pilnai niekada nebus grąžinti. Tik nedidelė dalis jų gali būti grąžinta. VVT skolas turės padenginėti pats. Taip kad taupant VT tinklo modernizavimas neįmanomas. Bus tik blogiau. Mikroautobusų integracija tokiu atveju yra visiškas blogis, nes pajamos nedidės, o pagrinde VVT uždirbti pinigai bus atiduodami privatininkams, tokiu būdu dar labiau neįmanomu taps VVT skolų mažinimas.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąJos dvipusės? O įrengta tikrai patogioje vietoje, tik gal stotelės ženklą reiktu ten pastatyti, o senajį nukelti. Tvarkaraščių tada nereikia.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTvarkaraščiai turėtų likti, mat senyvo amžiaus žmonėms gal ne visiems yra galimybių pasižiūrėti internete.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąO tai švieslentės kam? O ten, kur ju nebus, grafikai liks.
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąPagaliau švieslentės padoriai stovi.
Comment
-
Nuo š.m. sausio 1 dienos kelis Vilniaus priemiestinius maršrutus aptarnauja ... UAB "Šalčininkų autobusų parkas", pakeitęs UAB "Leilandas"...
http://bustur.lt/maisiagala-n121
Comment
-
Kurį laiką forume nebuvau pasijungęs, tad savo pamąstymus tegaliu pasakyti tik dabar:
* buvo čia diskusija dėl "stop" mygtukų - kaip ir buvau seniau kažkur rašęs, manau, jog būtent jais naudojantis ir turėtų būti kuriama greitųjų maršrutų sistema; jei žmogus nori kitoje stotelėje išlipti - paspaudžia mygtuką likus pakankamam atstumui iki stotelės, ir TP sustoja (analogiškai, jei žmogus nori įlipti, jis stotelėje iškelia ranką, matydamas atvažiuojančią reikiamą transporto priemonę). Tokia sistema puikiai veikia didesniuose miestuose už Vilnių Londone, Berlyne (manau, ir kitur, tiesiog kitur nebuvau) - kodėl tai negali veikti pas mus? "spaudalioja bet kas" - na iš pradžių spaudys, bet kai pamatys, kad nuo to kelionė prailgėja, praeis noras; "senukai pamirš paspausti" - porą kartų pravažiuos reikiamą stotelę, trečią kartą atsimins paspausti. Kaip ir sakiau - veikia kitur, veiktų ir pas mus - nereikia galvoti, kad mūsų žmonės yra tokie jau kvaili...
* transporto stotelėse būtina palikti popierinius grafikus - net jei ir bus visose įrengtos švieslentės. Puikiai visi žinom, ka technologijos gerai, kol jos veikia... bet jos mėgsta sugesti, ir ilgam. O ką tokiu atveju žmogui stotelėj daryt? Ne visi turi išmaniuosius, patikėkit.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąDear Sir,
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąŠvieslentė vienpusė.
Bus atskira autobusams, nes vienoje tikrai viskas netilptų.
Juk į Kalvarijų stotelę dažnai atvažiuoja 4-5 autobusai - troleibusai tuo pačiu metu.
Aišku, ankstesnė švieslentės vieta buvo iš viso apgailėtina, tai nežinau ar buvo į ją išvis įmanoma žiūrėti ir ką nors įžiūrėti.
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimątai logika tokia, kad jei noriu nuvažiuoti iki tauragnų stotelės ir man tinka tiek 10, 26, 26A, 53, tiek 5, 6, 10, 11 trulikai, tai aš bėgiosiu tarp dviejų švieslenčių, žiūrėdamas, kas greičiau autobusas ar troleibusas atvažiuos? Švelniai tariant kažkoks briedas
Aišku, ankstesnė švieslentės vieta buvo iš viso apgailėtina, tai nežinau ar buvo į ją išvis įmanoma žiūrėti ir ką nors įžiūrėti.Dear Sir,
Comment
Comment