Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPažadai ir lieka pažadais. Abonentas yra abonentas: mikrobistai, susimokėkite, ir konkurso sąlygose atsiras maršrutai ne vien tik į periferiją...
Comment
-
Rožinė „namo su sodu“ svajonė gyventojus pavertė miestiečiais kaime
http://www.lrytas.lt/verslas/bustas-...iais-kaime.htm
Straipsnis puikiai iliustruoja miestų plėtros situaciją ir iš to iškylančias VT problemas.
Citata:
"- Kaip vertinate Lietuvos miestų plėtrą?
- Mes paveldėjome gana kompaktiškus miestus, tačiau per paskutinius dešimtmečius juos išskaidėme, vaizdžiai tariant - „išdrabstėme“.
Tai lėmė valstybės mąstu nekoordinuota aktyvi priemiesčių plėtra, nepamatuotas žemės ūkio teritorijų vertimas gyvenamosios statybvietėmis.
Žmonės tapo miestiečiais kaime - tikro kaimo gyvenimo jie negyvena, nes kasryt vyksta į darbą mieste, bet ir tikrais miestiečiais jau nebėra, kadangi priemiesčiuose nėra sukurta miesto infrastruktūra, nėra reikiamų paslaugų bei pramogų.
Juokaudama sakau, kad Lietuvoje buvo vadovaujamasi „taškiniu“ planavimu - kur žmogui ar NT vystytojui pavykdavo pigiau įsigyti žemės sklypą, ten ir buvo suprojektuotas namas ar jų grupės (tokių darinių pilnavertėmis teritorijomis nepavadinsi).
Žmonės tarsi vaikėsi rožinę „namo su sodu“ viziją, statėsi dažnai ženkliai per didelius namus, nesvarstydami apie gyvenimo kokybę priemiesčiuose, apie tai, kaip reikės gyventi po kelerių metų, kai įkurtuvių euforija nuslūgs.
Vertinant viešąjį interesą, sparti priemiesčių plėtra yra žalinga ir labai brangi, nes reikalauja daug investicijų į infrastruktūrą - reikia nutiesti kelius, kitas komunikacijas, užtikrinti policijos, gaisrininkų, medikų darbą, steigti naujas mokyklas ir vaikų darželius. Tam neekonomiškai naudojami visų mokesčių mokėtojų pinigai."
O paskui piliečiai tikisi kad savivaldybė organizuos VT sistemą su Žirmūnų ar Antakalnio lygio VT intensyvumu į visus Ožkinius, Birelius, Balsius ir t.t.
Tai gal laikas kraustytis į miestą arba patiems spręsti vaikų vežiojimo į būrelius klausimą?
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąRožinė „namo su sodu“ svajonė gyventojus pavertė miestiečiais kaime
http://www.lrytas.lt/verslas/bustas-...iais-kaime.htm
Straipsnis puikiai iliustruoja miestų plėtros situaciją ir iš to iškylančias VT problemas.
Citata:
"- Kaip vertinate Lietuvos miestų plėtrą?
- Mes paveldėjome gana kompaktiškus miestus, tačiau per paskutinius dešimtmečius juos išskaidėme, vaizdžiai tariant - „išdrabstėme“.
Tai lėmė valstybės mąstu nekoordinuota aktyvi priemiesčių plėtra, nepamatuotas žemės ūkio teritorijų vertimas gyvenamosios statybvietėmis.
Žmonės tapo miestiečiais kaime - tikro kaimo gyvenimo jie negyvena, nes kasryt vyksta į darbą mieste, bet ir tikrais miestiečiais jau nebėra, kadangi priemiesčiuose nėra sukurta miesto infrastruktūra, nėra reikiamų paslaugų bei pramogų.
Juokaudama sakau, kad Lietuvoje buvo vadovaujamasi „taškiniu“ planavimu - kur žmogui ar NT vystytojui pavykdavo pigiau įsigyti žemės sklypą, ten ir buvo suprojektuotas namas ar jų grupės (tokių darinių pilnavertėmis teritorijomis nepavadinsi).
Žmonės tarsi vaikėsi rožinę „namo su sodu“ viziją, statėsi dažnai ženkliai per didelius namus, nesvarstydami apie gyvenimo kokybę priemiesčiuose, apie tai, kaip reikės gyventi po kelerių metų, kai įkurtuvių euforija nuslūgs.
Vertinant viešąjį interesą, sparti priemiesčių plėtra yra žalinga ir labai brangi, nes reikalauja daug investicijų į infrastruktūrą - reikia nutiesti kelius, kitas komunikacijas, užtikrinti policijos, gaisrininkų, medikų darbą, steigti naujas mokyklas ir vaikų darželius. Tam neekonomiškai naudojami visų mokesčių mokėtojų pinigai."
O paskui piliečiai tikisi kad savivaldybė organizuos VT sistemą su Žirmūnų ar Antakalnio lygio VT intensyvumu į visus Ožkinius, Birelius, Balsius ir t.t.
Tai gal laikas kraustytis į miestą arba patiems spręsti vaikų vežiojimo į būrelius klausimą?Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąRožinė „namo su sodu“ svajonė gyventojus pavertė miestiečiais kaime
Žmonės tarsi vaikėsi rožinę „namo su sodu“ viziją, statėsi dažnai ženkliai per didelius namus, nesvarstydami apie gyvenimo kokybę priemiesčiuose, apie tai, kaip reikės gyventi po kelerių metų, kai įkurtuvių euforija nuslūgs.
Bet pats persikelimo i priemiescius faktas rodo visai ne tai, jog gyventojai nori gyventi kaime. Tiesiog mokesciai tikrai per dideli gyvenant mieste. Kur dar galima matyti toki fenomena, kai centralizuotas sildymas, kuriam naudojamos gamtines dujos, kainuoja brangiau nei sildytis ta pacia patalpa gamtinem dujom paciam?! Visiskas absurdas. Jau nekalbu apie kitus nesuprantamus ir nepaaiskinamus mokescius... Vat visi ir beja is "dezuciu" - juk nuosavame name pats sau seimininkas... Ir nereik sakyt, jog visada gali ir bute pakeist sildyma kitokiu ir pan. - tam sudarytos pakankamai sunkios kliutys, kad monopolininkas visada turetu pelna ir nuo jo klientai nepabegtu.
Kas del VT aptarnavimo tokiu rajonu - nu tai nereikejo miesto ribu perkelti i tas naujas "gyvenvietes". Tegu liktu rajone. O ten ir viesojo transporto vaidmuo visai kitoks. Gali kursuoti priemiestinis VT su visai kitom kainom ir privezti prie miesto, kur zmones perses i miesto VT. Tiesiog zmogus persikeles i kaima neturetu iliuziju gyventi kaip mieste. Taip pat reiktu miesto pakrastyje stovejimo aiksteliu ir "Park and ride" sistemos. Tarkim, pasistatai auto toje aiksteleje, sumoki tarkim 3.5Lt uz val. ir turi tai valandai nemokama bilieta VT, kiek valandu sumoki tiek ir vazinek - vat ir butu stimulas naudotis sia sistema. Na ar 1-2Lt/val ir imant tarkim 12val. gauni 2 valandinius bilietus VT, kad privaziuoti prie reikiamos vietos ir sugrizti atgal... Cia jau kainodara galima paskaiciuot...
O dabar mes integruojame kaimus i miesto sistema, del ko ir gaunasi betvarke, kai tipo "miestieciai" negauna jiems reikiamu paslaugu...Paskutinis taisė ZuluDrag; 2013.01.05, 14:04.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBeje, pasirodo 55A išliks
Dėl GRA4 - toks pasiūlymas. GRA važiuoja Pilaitės pr., sustodamas Bitėnų, Pajautos, Įsrūties, Smalinės, Sietyno, T. Narbuto, ...
75 važiuoja: apsisuka Įsrūties g. sankryžoje, Karaliaučiaus g., Gilužio g., Smalinės g., Senasis Pilaitės kelias, Pilaitės pr., ...
Šiaip aš, kaip pilaitiškis, tikrai pritarčiau ir 30, ir 47, ir 54, ir net 75 naikinimui, jei padaroma naujoji 4 (4A) GRA trąsa, su sąlyga, kad jis kursuos išties dažnai! Nematau problemos Sietyno st. persėsti į 2GRA, važiuojantį ir į Stotį, ir į Santariškes.. Nematau problemos, kad vežtų autobusas mus tik iki Europos st ar Lvovo st - pasivaikščiojimas..
Žinoma, čia žiūriu TIK kaip iš Pilaitės gyventojo pusės..Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2013.01.05, 15:01.
Comment
-
Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimąKas del VT aptarnavimo tokiu rajonu - nu tai nereikejo miesto ribu perkelti i tas naujas "gyvenvietes". Tegu liktu rajone. O ten ir viesojo transporto vaidmuo visai kitoks. Gali kursuoti priemiestinis VT su visai kitom kainom ir privezti prie miesto, kur zmones perses i miesto VT. Tiesiog zmogus persikeles i kaima neturetu iliuziju gyventi kaip mieste. Taip pat reiktu miesto pakrastyje stovejimo aiksteliu ir "Park and ride" sistemos. Tarkim, pasistatai auto toje aiksteleje, sumoki tarkim 3.5Lt uz val. ir turi tai valandai nemokama bilieta VT, kiek valandu sumoki tiek ir vazinek - vat ir butu stimulas naudotis sia sistema. Na ar 1-2Lt/val ir imant tarkim 12val. gauni 2 valandinius bilietus VT, kad privaziuoti prie reikiamos vietos ir sugrizti atgal... Cia jau kainodara galima paskaiciuot...
O dabar mes integruojame kaimus i miesto sistema, del ko ir gaunasi betvarke, kai tipo "miestieciai" negauna jiems reikiamu paslaugu...
Ne veltui ir Talinas padarė nemokamą VT, kurio vienas tikslų yra pritraukti daugiau registruotų gyventojų į miestą.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąĮrodymai?
http://www.vrk.lt/rinkimai/416_lt/Ka...laracijos.html
Be to jis yra "Rotary" narys (o tai masonų atšaka).
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąRožinė „namo su sodu“ svajonė gyventojus pavertė miestiečiais kaime
http://www.lrytas.lt/verslas/bustas-...iais-kaime.htm
Straipsnis puikiai iliustruoja miestų plėtros situaciją ir iš to iškylančias VT problemas.
Citata:
"- Kaip vertinate Lietuvos miestų plėtrą?
- Mes paveldėjome gana kompaktiškus miestus, tačiau per paskutinius dešimtmečius juos išskaidėme, vaizdžiai tariant - „išdrabstėme“.
Tai lėmė valstybės mąstu nekoordinuota aktyvi priemiesčių plėtra, nepamatuotas žemės ūkio teritorijų vertimas gyvenamosios statybvietėmis.
Žmonės tapo miestiečiais kaime - tikro kaimo gyvenimo jie negyvena, nes kasryt vyksta į darbą mieste, bet ir tikrais miestiečiais jau nebėra, kadangi priemiesčiuose nėra sukurta miesto infrastruktūra, nėra reikiamų paslaugų bei pramogų.
Juokaudama sakau, kad Lietuvoje buvo vadovaujamasi „taškiniu“ planavimu - kur žmogui ar NT vystytojui pavykdavo pigiau įsigyti žemės sklypą, ten ir buvo suprojektuotas namas ar jų grupės (tokių darinių pilnavertėmis teritorijomis nepavadinsi).
Žmonės tarsi vaikėsi rožinę „namo su sodu“ viziją, statėsi dažnai ženkliai per didelius namus, nesvarstydami apie gyvenimo kokybę priemiesčiuose, apie tai, kaip reikės gyventi po kelerių metų, kai įkurtuvių euforija nuslūgs.
Vertinant viešąjį interesą, sparti priemiesčių plėtra yra žalinga ir labai brangi, nes reikalauja daug investicijų į infrastruktūrą - reikia nutiesti kelius, kitas komunikacijas, užtikrinti policijos, gaisrininkų, medikų darbą, steigti naujas mokyklas ir vaikų darželius. Tam neekonomiškai naudojami visų mokesčių mokėtojų pinigai."
O paskui piliečiai tikisi kad savivaldybė organizuos VT sistemą su Žirmūnų ar Antakalnio lygio VT intensyvumu į visus Ožkinius, Birelius, Balsius ir t.t.
Tai gal laikas kraustytis į miestą arba patiems spręsti vaikų vežiojimo į būrelius klausimą?
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąVisa iš miesto bėga dėl didelių mokesčių ir užteršto oro. O mokyklos ir vaikų darželiai turi būti kiekviename normaliame mikrorajone. Ir susisiekimas su darbu irgi turi būti. O jeigu jie nenori, kad būtų susisiekimas tai tegul išvardintiems mikrorajonams peržiūri ir panaikina mokesčius, o teritorijos tvarkymą mes galime ir patys perimti. Vasara bandėme tai padaryti ir buvo savivaldybėje išsiuntę prašymą, kad leistų mums perimti teritorijos tvarkymą tai savivaldybės biurokratai pasišiaušė ir atrašė, kad jie patys viską sutvarkys ir t.t. bet mokesčiai yra mokami ir turi važiuoti VT nebūtinai iki pat centro užtektų iki Pramogų Arenos, kur galima persėsti į troleibusus. O kas važiuos ar privatūs vežėjai ar VVT mums visai neįdomu, mums svarbu, kad būtų susisiekimas iki persėdimo taško į kitą VT.
Galiausiai tų priemiesčių gyventojai dar ir išleidžia daugiau pinigų, nes kelionės į miestą automobiliu (o neretai kiekvienas šeimos narys vyksta savo automobiliu), nei kainuoja šildymas mieste.
Žinoma, dėl visko kalta valstybinė politika miestų planavimo srityje, leidusi miestų išskydimą. Ir kuo toliau, tuo brangiau už tai reikės visiems mokesčių mokėtojams mokėti. Tačiau neatrodo, kad būtų svarstoma radikaliai keisti esamą padėtį.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTokia jau pas mus sistema, kad mokesčiai mokami tai savivaldybei, kurioje gyveni. Į priemiesčius kėlėsi ir keliasi ne patys skurdžiausi gyventojai, o tie, kurie gauna vidutines ar didesnes pajamas. Taigi norint išlaikyti miesto biudžeto pajamas buvo prijungiamos įvairios teritorijos prie miesto.
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąNelabai supratau koks tikslas paleist GRA Pilaitės pr. būtent pro Įsrūties, Smalinės stoteles, paliekant Vydūno gatvę tuščią.. Juk didžioji gyventojų dalis vis dar koncentruota aplink Vydūno gatvę. Nebent žvelgiant į labai tolimą perspektyvą. Patraukliau daryti 4 GRA (važiuojantį pro Vydūno gatvę) ir 4A GRA (važiuojantį Pilaitės prospektu). Bet čia jau ieškant kompromiso su tavim :]
Šiaip aš, kaip pilaitiškis, tikrai pritarčiau ir 30, ir 47, ir 54, ir net 75 naikinimui, jei padaroma naujoji 4 (4A) GRA trąsa, su sąlyga, kad jis kursuos išties dažnai! Nematau problemos Sietyno st. persėsti į 2GRA, važiuojantį ir į Stotį, ir į Santariškes.. Nematau problemos, kad vežtų autobusas mus tik iki Europos st ar Lvovo st - pasivaikščiojimas..
Žinoma, čia žiūriu TIK kaip iš Pilaitės gyventojo pusės..
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNesutiksiu. Jeigu yra VT Smalinės g. ir Pilaitės pr., Vydūno gatvėje VT papraščiausiai tampa nereikalingas. O vat 4A GRA nebus, niekas nenorės jo taip leisti, nes jis dubliuos 4 GRA. O vat aš matau - autobusas tegul važiuoja iki Antakalnio. Būtų malonu pasižiūrėti, kaip per pūga bėgtum į kas 15min važiuojanti 19.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO jeigu bent jau 4A greitąjį paleist iki Spaudos rūmų (Sietyno st.) per visą Pilaitės pr., kaip kadaise buvusį 82-ą?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNepaisant to, vis tiek į miesto teritoriją nepatenka nemažai naujai užstatytų teritorijų. Ir tokia politika yra ydinga, nes galima plėsti miestą ir toliau... O tam ketinimų yra.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTai labai ydinga. Tačiau tokia realybė pagal dabartinius įstatymus. Reikia keisti visą savivaldybių biudžetų finansavimo modelį. Juk miesto teritoriją sumažinus iki tokios, kurioje būtų grynai tikrai pats miestas, nemaža dalis GPM ir kitų mokesčių nuplauktų į rajono savivaldybę.
Comment
-
Ne vien tik mokesčiuose reikalas. Aplamai, miestų planavime, žemėtvarkoje ir visoje ekonomikoje.
Jei Lietuvoje būtų stipriai išvystytas žemės ūkis, tai niekas nešvaistytų vertingų žemės plotų taip, kaip yra pas mus, užstatymas nebūtų esktensyvus. Na nuvažiuoji kur nors į V. Europą - dirbama žemė iki pat miesto, iki pat kelių. Net ir miesto pakraščiuose ji yra dirbama. Pas mus gi tik lopinėliai apdirbami, visa kita dirvonuoja. Keičiama žemės paskirtis - kiek tarybiniais metais buvusių žemės ūkio teritorijų aplink miestus ir miestuose dabar dirvonuoja. O žiūrėk, po kurio laiko atsiranda koks kotedžų kvartaliukas, beveik autonominis nuo miesto (t.y. be komunikacijų ir laukuose ar pamiškėje), bet miesto teritorijoje... Miestai išskydo, ypač didieji. Ir vien tik mokesčiais ar miesto ribų kaitaliojimu čia nieko nepakeisi. Turi būti išgyvendintas principas - mano žemė, kur noriu ir ką noriu, tą ir statau. O tai visas kompleksas priemonių ir tam kiltų milžiniškas pasipriešinimas. Todėl bent jau kol kas ir nesant stiprios politinės valios tai neįmanoma.Paskutinis taisė Al1; 2013.01.05, 18:52.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNesutiksiu. Jeigu yra VT Smalinės g. ir Pilaitės pr., Vydūno gatvėje VT papraščiausiai tampa nereikalingas. O vat 4A GRA nebus, niekas nenorės jo taip leisti, nes jis dubliuos 4 GRA. O vat aš matau - autobusas tegul važiuoja iki Antakalnio. Būtų malonu pasižiūrėti, kaip per pūga bėgtum į kas 15min važiuojanti 19.
Ir nelabai supratau, kodėl Įsrūties sankryžoje 75 siūlai apsisukti?
"75 važiuoja: apsisuka Įsrūties g. sankryžoje, Karaliaučiaus g., Gilužio g., Smalinės g., Senasis Pilaitės kelias, Pilaitės pr., ..."
Dėl to 4 GRA ir 4A GRA tai esmė ir būtų, kad maršrutas tas pats iki Pilaitės - o Pilaitėj važiuoja skirtingai. Laikai nesidubliuotų, o papildytų vienas kitą
Dėl 15min - nieko prieš, ne kartą per pūgą ~19h esu laukęs bet kokio autobuso išvykti iš Pilaitės..
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąNa taip, kiekvienas turime savo nuomonę.. :] Nemanau, kad Pilaitėje būtų tikslinga 75 leisti Smalinės gatve - pradedant tuo, kad 5 min pėstute spinduliu gyvena tikrai mažiau gyventojų nei 5 min spinduliu nuo Vydūno ar Pilaitės pr. Jau geriau Vydūno gatvėje padaryti 4 GRA, o 75 paleisti Pilaitės pr. Srautas vis dar yra aplink Vydūno gatvę didžiausias.
Ir nelabai supratau, kodėl Įsrūties sankryžoje 75 siūlai apsisukti?
"75 važiuoja: apsisuka Įsrūties g. sankryžoje, Karaliaučiaus g., Gilužio g., Smalinės g., Senasis Pilaitės kelias, Pilaitės pr., ..."
Dėl to 4 GRA ir 4A GRA tai esmė ir būtų, kad maršrutas tas pats iki Pilaitės - o Pilaitėj važiuoja skirtingai. Laikai nesidubliuotų, o papildytų vienas kitą
Dėl 15min - nieko prieš, ne kartą per pūgą ~19h esu laukęs bet kokio autobuso išvykti iš Pilaitės..
O kur dar paleisti apsisukti 75? Iki Karaliaučiaus? Bet mano siūlomų atveju atvejų galesi įsėst Tominkiemio st. ir pavažiuoti iki Įsrūties st. Pereiti gatvę ir viskas.
Būtų skylės grafikuse. Be to, niekas neleistų 4A GRA, mat šis surytų daug autobusų ir dubliuotų 4 GRA ir 75. 75 negalima naikinti-nelieka jokio susisiekimo su Šeškine ir Santariškėmis.
Su maršrutų karpymu šiek tiek jau per daug.
Comment
Comment