Na ir kas kad plynas laukas toje atkarpoje? Ir ne dėl Muknos siūlau pratęsti 67 iki ten. Esmė tame, kad Skaisterių kaime, 2021 m. duomenimis gyvena beveik 400 žmonių, tad norinčių važiuoti tikrai atsirastų. Ir 67 grafikas bei kursavimo dažnis būtų patrauklesnis, nei kelis kartus per dieną užvažiuojančių priemiestinių.
Galbūt reiktų ne vien į VVT, bet ir į Vilniaus rajono sav. administraciją strėles laidyti. Dėl kažkokių priežasčių priemiestinis transportas visiškai apleistas, o maršrutai, kaip ir minėjai, tikriausiai užsilikę nuo sovietmečio.
Sakyčiau ne tiek žmonės prisitaikė - žmonės persikėlė gyventi į laukus žinodami, kad autobusais nesinaudos. Kalbant apie Skvernelio gatvę, ten nėra jokių parduotuvių, nieko. Savivaldybė geriausiu atvejų galėtų pasiūlyti vieną maršrutą kas valandą anksti ryte ir popietę.
Kodėl vis dar nėra normalios zonų sistemos, bendro el. bilieto, maršrutų integracijos tarp Vilniaus miesto ir rajono man visiškai nesuvokiama. Ir čia klausimas labiau Susisiekimo ministerijai, kodėl nesugebama susodinti dviejų savivaldybių administracijų prie vieno stalo ir sukurti normalią sistemą.
Be to, minėtas Skaisterių kaimas idealiu variantu galėtų būti traukiniu aptarnaujamas, juk Kyviškių stotis tik už 1,5 km. Aišku, reikėtų ir privežamojo autobuso.
Tai kam tie privežamieji autobusai? O ir kaip naudotis traukiniu, nebeįsivaizduoju. Duris ne tau atidaro, bet turi pats susiprasti, kad reikia paspausti mygtuką ir priėjus atsidaryti sau duris. O ką aš žinau, gal iškiš snapą koks nors ūsuotas dėdė ar susivėlusi rusakalbė bobelė ir sakys "ar nežinai, kad negalima pačiam lįst ir spaudinėti?". Ar įmanoma įsigyti bilietą viduje, kaip kad autobuse, ar reikia iš anksto? 67 pratęsimas Skaisterių link būtų gerai pirmiausia, dėl nemažo paties kaimo, taip pat, šio kaimo prieigose yra kažkokie sandėliai, logistikos, kažkas panašaus į gamyklą (ten arčiau kapinių) ir gal vienas kitas iš Muknos.
Dėl Skvernelio gatvės - tai kas kad nėra parduotuvių? Būtent dėl to ir reiktų autobuso. Prieš daugiau nei metus pėsčiomis praėjau visą šią gatvę iki pat Bieliūnų, tai pro šalį važiavo vietinis gyventojas, kuris pasakojo, kad pas juos yra nerašyta taisyklė sustoti ir paimti pavežti pėsčiomis žygiuojančius asmenis. Sako, ten gyvena ir vyresnio amžiaus žmonių, kurie vaikšto po 3 ar daugiau kilometrų iki artimiausios parduotuvės Karoliniškėse. Gal senesniais laikais ten žmonių gyveno dar mažiau, todėl ten ir neegzistavo viešojo transporto tradicijos? Variantas būtų 116 maršrutą iškaidyti į 2 - esamą ir naują, nuo M. Mironaitės st. važiuojantį tiesiai. O ne per didžiausi Transreviso Isuzu nesunkiai apsisuktų ten kur nors prieš (ar už) Bieliūnų.
Pasistatė ženklą, užėmė automobilio juosta, bet ne, specialiai reikia išvažinėti žolyną. Jiems gal priedus moka už suniokotą infrastruktūrą ar šiaip galvoje negerai?
Tai kam tie privežamieji autobusai? O ir kaip naudotis traukiniu, nebeįsivaizduoju. Duris ne tau atidaro, bet turi pats susiprasti, kad reikia paspausti mygtuką ir priėjus atsidaryti sau duris. O ką aš žinau, gal iškiš snapą koks nors ūsuotas dėdė ar susivėlusi rusakalbė bobelė ir sakys "ar nežinai, kad negalima pačiam lįst ir spaudinėti?". Ar įmanoma įsigyti bilietą viduje, kaip kad autobuse, ar reikia iš anksto? 67 pratęsimas Skaisterių link būtų gerai pirmiausia, dėl nemažo paties kaimo, taip pat, šio kaimo prieigose yra kažkokie sandėliai, logistikos, kažkas panašaus į gamyklą (ten arčiau kapinių) ir gal vienas kitas iš Muknos.
Dėl Skvernelio gatvės - tai kas kad nėra parduotuvių? Būtent dėl to ir reiktų autobuso. Prieš daugiau nei metus pėsčiomis praėjau visą šią gatvę iki pat Bieliūnų, tai pro šalį važiavo vietinis gyventojas, kuris pasakojo, kad pas juos yra nerašyta taisyklė sustoti ir paimti pavežti pėsčiomis žygiuojančius asmenis. Sako, ten gyvena ir vyresnio amžiaus žmonių, kurie vaikšto po 3 ar daugiau kilometrų iki artimiausios parduotuvės Karoliniškėse. Gal senesniais laikais ten žmonių gyveno dar mažiau, todėl ten ir neegzistavo viešojo transporto tradicijos? Variantas būtų 116 maršrutą iškaidyti į 2 - esamą ir naują, nuo M. Mironaitės st. važiuojantį tiesiai. O ne per didžiausi Transreviso Isuzu nesunkiai apsisuktų ten kur nors prieš (ar už) Bieliūnų.
Nežinau ar čia trolinimas ar mygtuko paspaudimas žmonėms tikrai gali panikos ataką sukelti. Bet kad traukinių sistema veiktų, visų pirma reikia normalios integracijos, apie kurią kalbama jau nežinia kiek metų.
Ne kiekvieno jėgoms kasdien 1,5 km iki stoties vaikščioti, tam ir reikalingas privežamasis transportas. Kodėl traukinys? Lyginant su autobusų maršrutais iš tokios glūdumos iki Vilniaus stoties būtų tikrai nemažas laiko skirtumas.
Aš jokiu būdu nesakau, kad nereikia viešojo transporto ten, kur gyvena žmonės. Šiaip įdomu, kaip Skvernelis sugebėjo suorganizuoti aafaltą, bet apie keleivinio autobuso maršruto kursavimą nepagalvojo. Galiausiai, tai juk Vilniaus rajono savivaldybės teritorija, tegu ji sprendžia susisiekimo klausimus.
Nauji maršrutai mažos talpos autobusais Jau nuo rugpjūčio vidurio gyventojų patogumui kursuos nauji mažos talpos autobusai ir atsiras nauji maršrutai. Šį penktadienį (rugpjūčio 5 d. - paskubėkime!) nuo 11.30 seniūnijų ir bendruomenių gyventojai gali atvykti prie Žaliųjų ežerų (Žaliųjų ežerų g. 148) apžiūrėti autobusų iš arčiau ir paklausti rūpimų klausimų.
Pristatome naujus maršrutus:
118 Pilaitė–Varnės g.–Pašilaičiai
119 Šiaurės miestelis–Antakalnis–Rokantiškės–Egliškės
120 Visoriai–Santariškės–Žaliųjų Ežerų g.–Kryžiokai
121 Santariškės–Mažieji Gulbinai–Didžiųjų Gulbinų g.
122 Naujininkai–Kalnėnai–Guriai–Pavilnys–Naujoji Vilnia
Yra Vilnius GIS, sluoksnyje "Viešojo transporo plėtra". Arba, dar yra tinklarastis.nvtka.lt, kuriame informaciją sudėjo, ko gero, mūsų forumietis @Mettal
Tik nelabai suprantu kodėl šitame Verkių seniūnijos pranešime nėra paminėtas 117 maršrutas Pilaitė-Kriaučiūnai-Platiniškės
↑
Malonėtumėt pasakyti, ką veikia vairuotojas atėjęs į darbą 2 val. nakties, kai pirmas reisas tik 5 val.? Ar tos 3 val. įsiskaito į darbo laiką ir yra apmokomos, kaip naktinis darbas padidintu tarifu?
Įprasta viešojo transporto vairuotojo diena prasideda apie 2 valandą nakties. Atvykęs į paskirtą darbo vietą, 5 valandą ryto vairuotojas išvažiuoja paskirtu maršrutu.
Ar už viršvalandžius apmoka padidintu tarifu?
Mes stebime tas tendencijas, kad viršvalandinis darbas įmonėje auga, virš 230 val. darbuotojai priversti dirbti.
Matyt turėta omenyje, kad keliamasi antrą - trečią valandą, laukiama budinčio autobuso ir atvežama į parką. Pirmi reisai VVT parke pro vartus išvažiuoja rajone 4:40. Nepamirškime, kad 25-30min prieš reisą vairuotojui reikia pasiimti kelialapį ir patikrinti transporto priemonę.
Zmona su vaiku sugalvojo nuvaziuoti su 4G iki Baltojo tilto. Viena diena nuvaziavo, liko patenkinti viskas ok. Kita diena ateina i stotele po 18 val, seda i ta pati 4G ir po 2 stoteliu islipa, nes pasirodo anas vaziuoja kazkur visai kiton pusen i Naujanus.
Skambina man, sako nepavyko, neiveikiau VT questo, nuvezk su masina. Pasirodo 4G turi vidury dienos kazkokius laikus kai vaziuoja i parka. Vilnius ant tiek bby dejes ant VT, kaip galima sita sistema apskritai naudotis? Kaip gali to paties marsruto numerio autobusas vaziuoti visiskai skirtingais marsrutais? Ar aplink autobusa reikia begioti ir skaityti specialius uzrasus, kai turi 5 sekundes isest? Jeigu ir galinis taskas ir pats marsrutas skiriasi, kas trukdo sita marsruta pavadint kazkaip kitaip, kad ir 4P ar 4GP ar dar geriau kaip nors kitaip kad nesimaisytu?
Ir taip visa laika, vis kas nors is musu seimos pabando pasinaudoti sita nesamone ir baigiasi fail'u. Kitas bandymas ateina tiesiog jau pamirsus koks tai buvo experiensas kazkur po metu ir vel atmusa bet koki nora bandyti vel.
Maršruto numerio ir raidės kombinacija privalo unikaliai nurodyti maršrutą o ne tai kad gali būti kokie 3 variantai kur važiuos arba ne. Lipdyk papildomas raides per minusa pvz 4G-P (parkas)
Sorry, bet čia jau visiškai tamstos žmonos apsižioplinimas. Reikia skaityti ir maršruto kryptį, o ne tik numerį. Kokioje nors Vokietijoje vienas maršrutas gali turėti po 10 variacijų ir galinių stotelių, bet niekam dėl to problemų nekyla (be abejo, tai labai aiškiai nurodoma ant švieslentės).
Comment