Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    <...>. Beje, o kur bus jų parkas? Negi kiekvieną vakarą baigę maršrutą lėks nakvoti į Kauną?
    Maršrutus aptarnaus Kautros Vilniaus filialas, esantis Dilgynėje, Motorų gatvėje. Po darbo dienos Vilniuje, vargiai atlaikytų kelionę į Kauną
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

      Na ir kas kad plynas laukas toje atkarpoje? Ir ne dėl Muknos siūlau pratęsti 67 iki ten. Esmė tame, kad Skaisterių kaime, 2021 m. duomenimis gyvena beveik 400 žmonių, tad norinčių važiuoti tikrai atsirastų. Ir 67 grafikas bei kursavimo dažnis būtų patrauklesnis, nei kelis kartus per dieną užvažiuojančių priemiestinių.
      Galbūt reiktų ne vien į VVT, bet ir į Vilniaus rajono sav. administraciją strėles laidyti. Dėl kažkokių priežasčių priemiestinis transportas visiškai apleistas, o maršrutai, kaip ir minėjai, tikriausiai užsilikę nuo sovietmečio.
      Sakyčiau ne tiek žmonės prisitaikė - žmonės persikėlė gyventi į laukus žinodami, kad autobusais nesinaudos. Kalbant apie Skvernelio gatvę, ten nėra jokių parduotuvių, nieko. Savivaldybė geriausiu atvejų galėtų pasiūlyti vieną maršrutą kas valandą anksti ryte ir popietę.
      Kodėl vis dar nėra normalios zonų sistemos, bendro el. bilieto, maršrutų integracijos tarp Vilniaus miesto ir rajono man visiškai nesuvokiama. Ir čia klausimas labiau Susisiekimo ministerijai, kodėl nesugebama susodinti dviejų savivaldybių administracijų prie vieno stalo ir sukurti normalią sistemą.

      Be to, minėtas Skaisterių kaimas idealiu variantu galėtų būti traukiniu aptarnaujamas, juk Kyviškių stotis tik už 1,5 km. Aišku, reikėtų ir privežamojo autobuso.

      Comment


        Tai kam tie privežamieji autobusai? O ir kaip naudotis traukiniu, nebeįsivaizduoju. Duris ne tau atidaro, bet turi pats susiprasti, kad reikia paspausti mygtuką ir priėjus atsidaryti sau duris. O ką aš žinau, gal iškiš snapą koks nors ūsuotas dėdė ar susivėlusi rusakalbė bobelė ir sakys "ar nežinai, kad negalima pačiam lįst ir spaudinėti?". Ar įmanoma įsigyti bilietą viduje, kaip kad autobuse, ar reikia iš anksto? 67 pratęsimas Skaisterių link būtų gerai pirmiausia, dėl nemažo paties kaimo, taip pat, šio kaimo prieigose yra kažkokie sandėliai, logistikos, kažkas panašaus į gamyklą (ten arčiau kapinių) ir gal vienas kitas iš Muknos.
        Dėl Skvernelio gatvės - tai kas kad nėra parduotuvių? Būtent dėl to ir reiktų autobuso. Prieš daugiau nei metus pėsčiomis praėjau visą šią gatvę iki pat Bieliūnų, tai pro šalį važiavo vietinis gyventojas, kuris pasakojo, kad pas juos yra nerašyta taisyklė sustoti ir paimti pavežti pėsčiomis žygiuojančius asmenis. Sako, ten gyvena ir vyresnio amžiaus žmonių, kurie vaikšto po 3 ar daugiau kilometrų iki artimiausios parduotuvės Karoliniškėse. Gal senesniais laikais ten žmonių gyveno dar mažiau, todėl ten ir neegzistavo viešojo transporto tradicijos? Variantas būtų 116 maršrutą iškaidyti į 2 - esamą ir naują, nuo M. Mironaitės st. važiuojantį tiesiai. O ne per didžiausi Transreviso Isuzu nesunkiai apsisuktų ten kur nors prieš (ar už) Bieliūnų.

        Comment


          Parašė julius Rodyti pranešimą
          Click image for larger version  Name:	PXL_20220722_101209786.jpg Views:	684 Size:	2,50 MB ID:	1981119
          Pasistatė ženklą, užėmė automobilio juosta, bet ne, specialiai reikia išvažinėti žolyną. Jiems gal priedus moka už suniokotą infrastruktūrą ar šiaip galvoje negerai?

          Comment


            Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
            Tai kam tie privežamieji autobusai? O ir kaip naudotis traukiniu, nebeįsivaizduoju. Duris ne tau atidaro, bet turi pats susiprasti, kad reikia paspausti mygtuką ir priėjus atsidaryti sau duris. O ką aš žinau, gal iškiš snapą koks nors ūsuotas dėdė ar susivėlusi rusakalbė bobelė ir sakys "ar nežinai, kad negalima pačiam lįst ir spaudinėti?". Ar įmanoma įsigyti bilietą viduje, kaip kad autobuse, ar reikia iš anksto? 67 pratęsimas Skaisterių link būtų gerai pirmiausia, dėl nemažo paties kaimo, taip pat, šio kaimo prieigose yra kažkokie sandėliai, logistikos, kažkas panašaus į gamyklą (ten arčiau kapinių) ir gal vienas kitas iš Muknos.
            Dėl Skvernelio gatvės - tai kas kad nėra parduotuvių? Būtent dėl to ir reiktų autobuso. Prieš daugiau nei metus pėsčiomis praėjau visą šią gatvę iki pat Bieliūnų, tai pro šalį važiavo vietinis gyventojas, kuris pasakojo, kad pas juos yra nerašyta taisyklė sustoti ir paimti pavežti pėsčiomis žygiuojančius asmenis. Sako, ten gyvena ir vyresnio amžiaus žmonių, kurie vaikšto po 3 ar daugiau kilometrų iki artimiausios parduotuvės Karoliniškėse. Gal senesniais laikais ten žmonių gyveno dar mažiau, todėl ten ir neegzistavo viešojo transporto tradicijos? Variantas būtų 116 maršrutą iškaidyti į 2 - esamą ir naują, nuo M. Mironaitės st. važiuojantį tiesiai. O ne per didžiausi Transreviso Isuzu nesunkiai apsisuktų ten kur nors prieš (ar už) Bieliūnų.
            Nežinau ar čia trolinimas ar mygtuko paspaudimas žmonėms tikrai gali panikos ataką sukelti. Bet kad traukinių sistema veiktų, visų pirma reikia normalios integracijos, apie kurią kalbama jau nežinia kiek metų.
            Ne kiekvieno jėgoms kasdien 1,5 km iki stoties vaikščioti, tam ir reikalingas privežamasis transportas. Kodėl traukinys? Lyginant su autobusų maršrutais iš tokios glūdumos iki Vilniaus stoties būtų tikrai nemažas laiko skirtumas.
            Aš jokiu būdu nesakau, kad nereikia viešojo transporto ten, kur gyvena žmonės. Šiaip įdomu, kaip Skvernelis sugebėjo suorganizuoti aafaltą, bet apie keleivinio autobuso maršruto kursavimą nepagalvojo. Galiausiai, tai juk Vilniaus rajono savivaldybės teritorija, tegu ji sprendžia susisiekimo klausimus.

            Comment


              Specialus važiavimas troleibusais Vilniuje

              Comment


                1985 m. pagamintas senukas išspaudžia 70 km/h O 15Tr maksimalus greitis šiame pasivažinėjime buvo fiksuotas?

                Comment


                  Nelabai kur buvo įsibėgėti , kelionė nebuvo tokia ilga ir tiesi kaip su 2107 . Škoda 9Tr išpaudė apie 60-65km/h dėja to neužfiksavau .

                  Comment


                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    1985 m. pagamintas senukas išspaudžia 70 km/h O 15Tr maksimalus greitis šiame pasivažinėjime buvo fiksuotas?
                    Pernykščiame važiavime buvo užfiksuotas 68-70km/h greitis analogiškoje atkarpoje (Riovonys - Pakalniškių st.)
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                      1985 m. pagamintas senukas išspaudžia 70 km/h O 15Tr maksimalus greitis šiame pasivažinėjime buvo fiksuotas?
                      Nors gamybinis maksimalus greitis 45 km/h, gerai viršija technines galimybes

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Nors gamybinis maksimalus greitis 45 km/h, gerai viršija technines galimybes
                        Gamybinis maksimalus 65 km/h.

                        Comment


                          Verkių seniūnija facebooke

                          Nauji maršrutai mažos talpos autobusais
                          Jau nuo rugpjūčio vidurio gyventojų patogumui kursuos nauji mažos talpos autobusai ir atsiras nauji maršrutai. Šį penktadienį (rugpjūčio 5 d. - paskubėkime!) nuo 11.30 seniūnijų ir bendruomenių gyventojai gali atvykti prie Žaliųjų ežerų (Žaliųjų ežerų g. 148) apžiūrėti autobusų iš arčiau ir paklausti rūpimų klausimų.
                          Pristatome naujus maršrutus:
                          118 Pilaitė–Varnės g.–Pašilaičiai
                          119 Šiaurės miestelis–Antakalnis–Rokantiškės–Egliškės
                          120 Visoriai–Santariškės–Žaliųjų Ežerų g.–Kryžiokai
                          121 Santariškės–Mažieji Gulbinai–Didžiųjų Gulbinų g.
                          122 Naujininkai–Kalnėnai–Guriai–Pavilnys–Naujoji Vilnia

                          Comment


                            Aha, kažkaip per seniunijas visur info praėjo, bet niekur bendrai info nėra su tiksliais marųrutais. Yra kur?

                            Comment


                              Yra Vilnius GIS, sluoksnyje "Viešojo transporo plėtra". Arba, dar yra tinklarastis.nvtka.lt, kuriame informaciją sudėjo, ko gero, mūsų forumietis @Mettal

                              Tik nelabai suprantu kodėl šitame Verkių seniūnijos pranešime nėra paminėtas 117 maršrutas Pilaitė-Kriaučiūnai-Platiniškės

                              Comment


                                https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...aleta-24167695

                                Simasiaus chebros vygdomas VT zlugdymas del BOLT bnedroves interesu toliau skinasi kelia i prieki

                                Comment



                                  Malonėtumėt pasakyti, ką veikia vairuotojas atėjęs į darbą 2 val. nakties, kai pirmas reisas tik 5 val.? Ar tos 3 val. įsiskaito į darbo laiką ir yra apmokomos, kaip naktinis darbas padidintu tarifu?
                                  Įprasta viešojo transporto vairuotojo diena prasideda apie 2 valandą nakties. Atvykęs į paskirtą darbo vietą, 5 valandą ryto vairuotojas išvažiuoja paskirtu maršrutu.
                                  Ar už viršvalandžius apmoka padidintu tarifu?
                                  Mes stebime tas tendencijas, kad viršvalandinis darbas įmonėje auga, virš 230 val. darbuotojai priversti dirbti.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Matyt turėta omenyje, kad keliamasi antrą - trečią valandą, laukiama budinčio autobuso ir atvežama į parką. Pirmi reisai VVT parke pro vartus išvažiuoja rajone 4:40. Nepamirškime, kad 25-30min prieš reisą vairuotojui reikia pasiimti kelialapį ir patikrinti transporto priemonę.
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Zmona su vaiku sugalvojo nuvaziuoti su 4G iki Baltojo tilto. Viena diena nuvaziavo, liko patenkinti viskas ok. Kita diena ateina i stotele po 18 val, seda i ta pati 4G ir po 2 stoteliu islipa, nes pasirodo anas vaziuoja kazkur visai kiton pusen i Naujanus.
                                      Skambina man, sako nepavyko, neiveikiau VT questo, nuvezk su masina. Pasirodo 4G turi vidury dienos kazkokius laikus kai vaziuoja i parka. Vilnius ant tiek bby dejes ant VT, kaip galima sita sistema apskritai naudotis? Kaip gali to paties marsruto numerio autobusas vaziuoti visiskai skirtingais marsrutais? Ar aplink autobusa reikia begioti ir skaityti specialius uzrasus, kai turi 5 sekundes isest? Jeigu ir galinis taskas ir pats marsrutas skiriasi, kas trukdo sita marsruta pavadint kazkaip kitaip, kad ir 4P ar 4GP ar dar geriau kaip nors kitaip kad nesimaisytu?
                                      Ir taip visa laika, vis kas nors is musu seimos pabando pasinaudoti sita nesamone ir baigiasi fail'u. Kitas bandymas ateina tiesiog jau pamirsus koks tai buvo experiensas kazkur po metu ir vel atmusa bet koki nora bandyti vel.

                                      Comment


                                        Maršruto numerio ir raidės kombinacija privalo unikaliai nurodyti maršrutą o ne tai kad gali būti kokie 3 variantai kur važiuos arba ne. Lipdyk papildomas raides per minusa pvz 4G-P (parkas)
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Sorry, bet čia jau visiškai tamstos žmonos apsižioplinimas. Reikia skaityti ir maršruto kryptį, o ne tik numerį. Kokioje nors Vokietijoje vienas maršrutas gali turėti po 10 variacijų ir galinių stotelių, bet niekam dėl to problemų nekyla (be abejo, tai labai aiškiai nurodoma ant švieslentės).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X