Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Net jeigu ir kas 15 min. man 1 maršrutas tas pats kaip nieko. Aišku šie maršrutai nemažai miesto pravažiuoja, bet vistiek dažnu atveju teks kulniuoti iki Konstitucijos pr. arba Kalvarijų g.
    JUDU galėtų pratęsti 88 iki Žalgirio stotelės per Kernavės gatvę (susisiekimas su Žaliuoju tiltu, Pylimo g., IKEA, oro uostu) ir 89 nukreipti iki Linkmenų stotelės (apsisuktų GV/Žalgirio sankryžoje). Atsirastų papildomi kad ir retokai važinėjantys, bet ryšiai su senamiesčiu ir senuoju centru.
    Ir nesuprantu koks pointas laikyti du vienodus maršrutus 49/69.
    Pointas toks, kad maždaug 2014-15 taupant lėšas kai kurie 49 reisai buvo sutrumpinti vietoj Bukčių iki Šiltnamio žiedo. Vos po dviejų savaičių šiems sutrumpintiems numeriams buvo skirtas atskiras numeris, nes a) vairuotojai ne visada teisingai suprogramuodavo švieslentę arba turėjo tik kartoninę lentelę be reikalingos krypties, b) net jeigu buvo suprogramuota viskas teisingai, keleiviai nevisada žiūrėdavo į kryptį švieslentėje ir įsėsdavo ne į tą autobusą. Berods prieš porą metų 69 dar pratęstas į Bajorus vietoj Ateities žiedo, praeitą rudenį atsirado 69 reisai per Stanevičiaus g., o dabar dar jis ir nukreiptas per Kernavės gatvę, tai sakyčiau jau nėra jie daugiau visai vienodi. Aišku, jų tvarkaraščių derinimas tarpusavyje vis dar tragiškas.

    Comment


      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
      Padidinti VMS mokami paslaugų įkainiai Vilniaus Viešajam Transportui.



      Jeigu kam įdomu iš ko susideda įkainiai, lentelė iš tarybos posėdžio dokumentų:
      https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/po...mas/?id=370943

      UAB „Vilniaus viešasis transportas“ teikiamų keleivių vežimo vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutais paslaugų įkainių dedamosios
      Labai įdomu, kodėl taip skiriasi darbo užmokestis lentelėje troleibusistams ir autobusistams. Realybėje jų atlyginimas yra daugmaž vienodas (informacija tiesiogiai iš VVT vairuotojų).

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

        Labai įdomu, kodėl taip skiriasi darbo užmokestis lentelėje troleibusistams ir autobusistams. Realybėje jų atlyginimas yra daugmaž vienodas (informacija tiesiogiai iš VVT vairuotojų).
        Gal prisideda darbo užmokestis darbuotojams prižiūrintiems kontaktinį tinklą?

        Comment


          Comment


            Iš UAB „Vilniaus viešasis transportas“ FB paskyros:
            Siekdami sumažinti patiriamus energijos nuostolius bei užtikrindami sklandų troleibusų eismą, modernizuojame troleibusų kontaktinį tinklą.
            Naujieji kontaktinio tinklo pakeitimai pradėti diegti Antakalnio žiede, o artimiausiu metu tokio pobūdžio pasikeitimai bus atliekami ir kitose sankryžose bei žieduose. Iš viso 2022 metais bus pakeista 30, o iki 2023 metų pabaigos – 80 radijo bangomis valdomų kontaktinio tinklo iešmų.

            Click image for larger version

Name:	image_123061.jpg
Views:	902
Size:	414,8 kB
ID:	1971330
            Nauji iešmai – gerai, bet kabinami jie paliekant tuos pačius sovietmečiu padarytus vingiavimus, kad normaliu greičiu vis tiek negalima pravažiuoti.
            ​​
            Paskutinis taisė abruo; 2022.05.30, 14:21.
            Lietuva visiems.

            Comment


              "Pilypo iš kanapių" klausimas: gal kas girdėjote ką nors dėl naujų troleibusų pirkimo konkurso skelbimo?

              Comment


                Kažkodėl buvo leidę rinkos konsultaciją antrą kartą (balandžiožgegužės mėn.).

                Comment


                  Parašė Horn Rodyti pranešimą
                  Kažkodėl buvo leidę rinkos konsultaciją antrą kartą (balandžiožgegužės mėn.).
                  Berods, buvo sulaukę labai daug tiekėjų pastabų, leisdami technines specifikacijas sausį.

                  Comment


                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                    Iš UAB „Vilniaus viešasis transportas“ FB paskyros:


                    Nauji iešmai – gerai, bet kabinami jie paliekant tuos pačius sovietmečiu padarytus vingiavimus, kad normaliu greičiu vis tiek negalima pravažiuoti.
                    Nelabai suprantu, apie kokius vingiavimus eina kalba. Jei gatvė ar kelio ruožas yra lenktos formos, tai kaip padarysi, kad laidas būtų tiesus kaip styga? Juk yra posūkiai sankryžose, kaip juos siūlytumėte ištiesinti?

                    Comment


                      VT greitis turi būti didinamas, nes VT Vilniuje šliaužioja.

                      Ten iš viso tragedija padaryta. Važiuoju dažnai, todėl žinau. Sunkvežimiai (šiukšliavėžės, visokie privežantiejo) neįsipaišo ir važiuoja per bordiūrus. Viskas išmalta. Ženklai jau kelis kartus buvo nuversti, o kad būtų patogiau, orientuotis debiliškai įrengtame žiede, iki šiol stovi plastikiniai "blokai" ir stulpeliai-ženklai, kurie statomi vykstant kelio remonto darbams. Nuvažiavimai iš žiedo debiliški ir nesaugūs, nes nėra jokių bordiūrų, apsaugančių nuo užvažikavimo ant šaligatvio skiriamojoje salelėje. Ypač tai aktualu naktį ir žiemą, kai šviežiai sninga. O aiškinti apie greitį - alio, ne tik greičiu saugumas matuojamas. Greitis ten ir taip mažas, tiesiog neįsipaišoma normaliai dėl per mažų gabaritų. Toks žiedelis tiktų kokioje miegamojo rajono gatvėje, o ne Vytenio ir Naugarduko g., kurios nėra miegamojo rajono gatvės, o yra tranzitinės (nors formaliai tokiai kategorijai nepriskitiamos).

                      Na bet visą šitą diskusiją gal reikėtų iškelti į eismo organizavimo temą.

                      Comment


                        Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

                        Nelabai suprantu, apie kokius vingiavimus eina kalba. Jei gatvė ar kelio ruožas yra lenktos formos, tai kaip padarysi, kad laidas būtų tiesus kaip styga? Juk yra posūkiai sankryžose, kaip juos siūlytumėte ištiesinti?
                        Tai posūkiai laiduose turi būti ištisi ir atkartoti kelio ruožo išlenkimą, o ne susidėti iš 2-3 mažo spindulio mini-posūkių, kaip kad dabar yra. Plius, staigių vingiavimų neturėtų būti šalia iešmų – iešmai turi būti įrengiami taip, kad atsišakoję laidai iškart nusuktų į posūkį.

                        Tiesiog reikia daryti pagal Vakarų šalių praktiką, o ne palikti taip, kaip šleivai kreivai padarė sovietmečiu.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          VT greitis turi būti didinamas, nes VT Vilniuje šliaužioja.
                          Šliaužioja kartais ir dėl kvailų tvarkaraščių. Greitasis 4G Lvovo stotelėje pavakare mėgsta pastovėti atvirom durimis 3-4 min. Arba vilktis per Žirmūnus tusčia gatve. Nicoje, pvz., netrukdo lėkti belekokiu greičiu siauromis gatvelėmis tokiomis pačiomis sąlygomis.

                          Comment


                            Laisvės pr., išsukus iš Narbuto g., vakar mačiau jau kabėjo naujas iešmas su krypties rodykle.

                            Šioje vietoje: https://www.google.com/maps/@54.7008...7i13312!8i6656

                            Comment


                              Kalbant apie A juostas Narbuto gatvėje:

                              Iš Judu.lt (2020 05 12)

                              T. Narbuto gatvėje nuo Laisvės pr. iki Erelių g. A juostos projektuojamos platinant važiuojamąją dalį iki 6 eismo juostų
                              Atstumas tarp Laisvės pr. ir Erelių g. yra apie 2km.

                              https://judu.lt/vilnius-toliau-pleci...juostu-tinkla/

                              MadeInVilnius (2022 06 03)

                              Važiuojamojoje gatvės dalyje tarp Laisvės pr. ir T. Narbuto stotelės viešajam transportui bus skirta A juosta
                              Atstumas tarp Laisvės pr. ir T. Narbuto stotelės yra apie 500m.

                              https://madeinvilnius.lt/transportas...-eismo-juosta/

                              A juosta, panašu, sutrumpėjo keturis kartus. Ar bus kažkoks atskiras projektas?

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                Kalbant apie A juostas Narbuto gatvėje:

                                Iš Judu.lt (2020 05 12)



                                Atstumas tarp Laisvės pr. ir Erelių g. yra apie 2km.

                                https://judu.lt/vilnius-toliau-pleci...juostu-tinkla/

                                MadeInVilnius (2022 06 03)



                                Atstumas tarp Laisvės pr. ir T. Narbuto stotelės yra apie 500m.

                                https://madeinvilnius.lt/transportas...-eismo-juosta/

                                A juosta, panašu, sutrumpėjo keturis kartus.

                                #dARnUsJUduMAs
                                Čia yra du atskiri projektai. Juosta nuo Laisvės pr. iki T. Narbuto st. yra kartu su dviračių tako projektu. Kitose atkarpose - Narbuto g. kapitalinio remonto projekto dalis.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Čia yra du atskiri projektai. Juosta nuo Laisvės pr. iki T. Narbuto st. yra kartu su dviračių tako projektu. Kitose atkarpose - Narbuto g. kapitalinio remonto projekto dalis.
                                  OK, supratau, ačiū.

                                  Comment


                                    Gal kas žino, kodėl praktiškai visi "nauji" (t.y. 2017+) autobusai, esant šiltam orui, kaip dabar, važinėja atidarytomis orlaidėmis, nors lyg ir turi kondicionierius? Jau nebeveikia kondiškės juose? Tiek teužtruko viskam sugesti?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Gal kas žino, kodėl praktiškai visi "nauji" (t.y. 2017+) autobusai, esant šiltam orui, kaip dabar, važinėja atidarytomis orlaidėmis, nors lyg ir turi kondicionierius? Jau nebeveikia kondiškės juose? Tiek teužtruko viskam sugesti?
                                      O, reiškia ne aš vienas tą pastebėjau

                                      Turint omeny, kad vos prieš savaitę buvo sugedę labai daug ilgų autobusų, dėl ko trumpus buvo galima stebėti 1G, 2G ir 53 maršrutuose, greičiausiai tai elementarios nepriežiūros ir aplaidumo pasekmė.

                                      Dar teko važiuoti vienu nauju MANu, kur priekyje pūtė karštą orą.
                                      Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.06.06, 17:17.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                        O, reiškia ne aš vienas tą pastebėjau

                                        Turint omeny, kad vos prieš savaitę buvo sugedę labai daug ilgų autobusų, dėl ko trumpus buvo galima stebėti 1G, 2G ir 53 maršrutuose, greičiausiai tai elementarios nepriežiūros ir aplaidumo pasekmė.

                                        Dar teko važiuoti vienu nauju MANu, kur priekyje pūtė karštą orą.
                                        Bet tai ot tu velnias, kaip netikėta. Kas galėjo pagalvoti, kad netrukus suges kondiškės apynaujuose autobusuose pas Vilniaus VT

                                        Kitas mano spėjimas: netrukus imsim matyti juodų dūmų kamuolius paskui tuos pačius autobusus, nes mechanikas Petriukas geriau viską žino, kaip ten su tais katalizatoriais, kuro padavimo sistema ir filtrais reikia daryt ir visos tos gamintojo instrukcijos yra nesąmonė ir skirtos visokiems durniams.

                                        Comment


                                          Gal tiesiog taupo?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X