Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Todėl toks variantas B leistų neperkirsti skvero (ir jį pietinėje dalyje net praplėsti):
    Click image for larger version Name:	Lvivo-mazgas-B.jpg Views:	0 Size:	265,2 kB ID:	1959822
    Man asmeniškai toks variantas patinka mažiau, nes vieta, kur vyksta didelis judėjimas, labai išsiplečia ir skveras tampa dar labiau nejaukus (maždaug kaip ta didelė tuščia pieva sankryžoje prie Operos ir baleto teatro). Tokioje vietoje psichologiškai jautiesi panašiai kaip geležinkelio stoties perone kai iš abiejų pusių važiuoja traukiniai, nes nėra „saugios“ vietos, į kurią galėtum atsukti nugarą. Tai likčiau prie pirminio varianto.

    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    2) T12 važiuotų ne Lvivo gatve, o Šeimyniškių gatve tiesiai iki pat sankryžos (A juosta) ir ten suktų į Kalvarijų gatvę. Reikėtų įrengti atskirą stotelę Šeimyniškių gatvėje, pvz. A juostoje kitapus G stotelės. Problema: jeigu T12 ten bus sustojęs, transportas, važiuojantis tiesiai, turės stovėti ir laukti. Todėl ten A juosta turėtų būti dviguba ir stovintį T12 galėtų aplenkti kiti maršrutai (pločio pakanka, net ir ties tuo kyšančiu namu kampu yra apie 5,5 juostos, todėl A+1+1+A+A laisvai tilps). Privalumas: T12 visada važiuos A juostomis ir nesimaišys su bendru srautu, posūkis lengviau įveikiamas). Iššūkis: suderinti šviesoforus taip, kad iš Šeimyniškių gatvėje esančios A juostos būtų galima sukti ir į kairę (12 troleibusui).

    Šitas 2 variantas man skamba paprasčiausiai ir pigiausiai.
    Pritarčiau, nes reikia turėti omenyje, kad nors dabar ten į kairę suka tik T12, bet taip buvo ne visada ir ateityje gali vėl atsirasti naujų maršrutų, kurie važiuos būtent taip, o tada į B stotelę tikrai atsirastų problemų įsukti. Kita vertus, kai tiek daug stotelių, žmonėms gali būti sunku susigaudyti, kur kokia TP stoja.
    Paskutinis taisė abruo; 2022.04.02, 11:18.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Fantastiški brėžiniai, 10 balų!

      Na ir tada lieka klausimas: ar naikinti Žaliojo tilto stotelę?

      Comment


        Kalbėdamas apie tunelį, turėjau omeny Šimašiaus 2018 žadėtą variantą:

        Didžiausia naujovė, apie kurią prabilo meras, yra ta, kad ateityje galvojama įrengti dar vieną požeminį tunelį Vilniaus mieste: „Turime tikrai ambicingų planų. Vienas – viadukas per Edukologijos universiteto žiedą, kad ten kamščiai nesiformuotų. Kitas – paprastesnis, pertvarka ties Žirmūnų žiedu. Bet vėliau, aš manau ir planuojame, kad atsirastų tunelis po Šeimyniškių gatve. Atvažiuodamas Konstitucijos prospektu nuo Karoliniškių, Pilaitės pusės įlįstum po apačia prie Kalvarijų gatvės ir išlįstum jau už Rinktinės gatvės. Toks sprendimas nuimtų dvi labai apkrautas sankryžas, nes ne tik Konstitucijos pr. su Kalvarijų g., bet ir Šeimyniškių-Rinktinės g. sankryža yra labai sudėtinga.“
        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...g-221-1044832?

        Iliustruojant, gaunasi štai taip:
        Click image for larger version

Name:	TUNELIS.png
Views:	1027
Size:	1,74 MB
ID:	1959877 T.y. aplenkiamos ir dvi apkrautos sankryžos, ir siaura Šeimyniškių g. vieta.

        Kas liečia dėl skvero išsaugojimo, tai kalbėdamas apie lanko sumažinimą, turėjau omeny sumažinti posūkio spindulius iki minimalių leidžiamų pagal STR, kad būtų panaudota kuo mažiau skvero ploto (gal taccido nesupyks kad panaudojau jo brėžinį ):
        Click image for larger version

Name:	image_121189.png
Views:	1043
Size:	2,81 MB
ID:	1959878 Čia žinoma tik iliustracija, posūkių spindulius būtų galima sumažinti dar labiau.


        Žaliojo tilto stotelę reikėtų palikti, nes jau anksčiau esu minėjęs, kad ji šalia savęs turi daug traukos taškų, be to, persėsti iš 3G į 1G ir atvirkščiai bus daug patogiau Žaliojo tilto stotelėje (nes nereikės kirsti gatvių).

        Attached Files

        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą
          Atsakymas iš VMS į tokius pasiūlymus (jei apskritai sureaguos) susidės iš trijų ar daugiau apačioje nurodytų punktų:
          • Pirk dviratį
          • NeATsiPIrKz
          • Apkraus tą vietą
          • Automobilių dalinimasis
          • NePAkaNkA sRAutŲ
          • Mokyklos ir darželiai (=Šiaurinės gatvės tunelis, Saltoniškių sankryžos platinimas ir tt)
          • Gyvenk centre
          • BRT bet gal ne BRT
          • Požeminės perėjos po Operos žiedu
          • Visi vis tiek dirbs iš namų
          • Autonominiai automobiliai
          + Skraidantys taksi.

          Comment


            Ačiū dar kartą visiems už pastabas

            Esmę sudėjau į tinklaraščio straipsnį: Kaip Vilniuje sukurti patogų susisiekimo mazgą? (Lvivo st.)
            Rytoj paskelbsiu ir feisbuko puslapyje.

            Galutiniai du variantai: vienas apvažiuojant skverą, kitas jį perkertant.
            Click image for larger version

Name:	Lvivo mazgas C.jpg
Views:	1485
Size:	276,2 kB
ID:	1959988
            Kadangi 12 ir 14 troleibusui bei naktiniams autobusams užteks G stotelės, manau, kad nebeverta daryti skvere autobusų pravažiavimo, kuris tik vietą užimtų. Todėl šitame D variante su skvero perkirtimu invazija minimali. Kaip rašau straipsnyje, ir patį skverą galima patobulinti, šalia gatvės prisodinti daugiau medžių, krūmų, gal net kokias kalveles supilti, kad būtų šioks toks vizualinis ir akustinis barjeras. Čia jau kraštovaizdžio architektų darbas būtų pasiūlyti įdomius ir naudingus sprendimus – tada gal ir paprastiems žmonėms nekliūtų, kad per skverą eina tos dvi juostos. Beje, medžio nė vieno nereikėtų išpjauti – tokį dalyką reikia būtinai pabrėžti.
            Click image for larger version

Name:	Lvivo-ziedas-D-su-perkirtimu.jpg
Views:	1474
Size:	281,6 kB
ID:	1959989

            Naktiniai autobusai stoja abiejuose variantuose identiškai:
            Click image for larger version

Name:	Lvivo mazgo naktiniai autobusai.png
Views:	1469
Size:	233,1 kB
ID:	1959990




            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

            Comment


              taccido nusipelnei medalio! Tikrai būtų smagu, jei VMS turės stiprius kiaušinius įgyvendinti tokį planą, koks yra pavaizduotas paveiksliukuose
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Kam nukreipinėti automobilius kiemais ir skverais, o tuo tarpu stoteles visvien palikti išmėtytas aplink sankryžą? Gal tuomet geriau aplinkui skverą padaryti VT judėjimą ratu su maksimaliu persėdimo patogumu?

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                  Kam nukreipinėti automobilius kiemais ir skverais, o tuo tarpu stoteles visvien palikti išmėtytas aplink sankryžą? Gal tuomet geriau aplinkui skverą padaryti VT judėjimą ratu su maksimaliu persėdimo patogumu?
                  Kaip įmanomas VT judėjimas ratu skvere su maksimaliu persėdimo patogumu – juk stotelės lygiai taip pat būtų išmėtytos aplink sankryžas. Jeigu Lvivo gatve vyktų tik VT eismas, kur stotų T12 ir T14 ir ar jie įveiktų tą posūkį? Dėl padidėjusio Konstuticijos/Šeimyniškių/Kalvarijų sankryžos gabarito E ir F stotelėse tilps jau nebe du, o tik vienas dvigubas autobusas/troleibusas?
                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                    Užsimanė matai čia amerikietiškų išsigimimų vaikai. Kaip Afrikoje reikia, po keliolika kilometrų bėgte. Ateityje daug olimpinių bėgimo medalių turėsim.
                    Reikia normlaus VT ir tada neriekės jokio bėgte. Arba galime kaip skandinavijoje ar Japonijoje - mokinius siūsti dviračiais. O šiaip tai normaliai suplanuotose rajonuose mokykla yra < 1 km o ne keliolika. Jokio transporto tam išvis nereikia.
                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Šiaip dabartinė valdžia yra išrinka ne gyvenančių justiniškėse ar fabuose, o tų, kurie gyvena centre ir visur vaikšto pėsčiom ar važinėja dviračiu/paspirtuku ir tų, kurie gyvena kalnėnuose ir taip pat nelabai VT naudojasi, visur važinėja su Audi q5 ar uberiu, atitinkamai ir miestas neplanuoja investicijų į kokį nors tramvajų.
                    Kad pagal rinkimų rezutatus kaip tik visokios naujosios vilnios balsavo prieš dabartinę valdžią o visokie pašilaičiai 65% (virš vidurkio).

                    https://www.vrk.lt/2019-savivaldybiu...131_rus-A.html
                    Parašė Kitas Rodyti pranešimą

                    Jei neklystu, miestų mokyklos neturi geltonų autobusiukų arba turi neproporcingai mažai mokinių skaičiui. Geltoni autobusiukai skirti rajoninių mokyklų mokiniams, kuriuos reikia surinkti iš nutolusių kaimų. Patikėkit, tai ne "išsigimimas", o kaimo vietovių gyvybingumo palaikymo aparatas.
                    Dirbtinai sukurtų kolūkių dirbtinis palaikymas ir yra išsigimimas.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                      Dirbtinai sukurtų kolūkių dirbtinis palaikymas ir yra išsigimimas.
                      Kolūkius ne iš šventos dvasios kūrė. Ar vienkiemiais bei kaimais išsibarstę, ar kolūkio gyvenvietėse - vistiek tose vietose gyventų ir problemos būtų panašios.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Kolūkius ne iš šventos dvasios kūrė. Ar vienkiemiais bei kaimais išsibarstę, ar kolūkio gyvenvietėse - vistiek tose vietose gyventų ir problemos būtų panašios.
                        Ne. Kolūkius kūrė dėl nepriteklio ir neekonomiškos žemdirbystės vystymo. Tie viekiemiai ir kaimai natūraliai nebūtų susiformavę ir tuo labiau jų nereikia dirbinai palaikyti.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Ne. Kolūkius kūrė dėl nepriteklio ir neekonomiškos žemdirbystės vystymo. Tie viekiemiai ir kaimai natūraliai nebūtų susiformavę ir tuo labiau jų nereikia dirbinai palaikyti.
                          Vienkiemiai ir kaimai buvo tarpukario ir senesnių laikų palikimas. Natūraliai būtų greičiau išsiformavę. Kaip ir dabar išsiformuos per 30-50 metų.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Vienkiemiai ir kaimai buvo tarpukario ir senesnių laikų palikimas. Natūraliai būtų greičiau išsiformavę. Kaip ir dabar išsiformuos per 30-50 metų.
                            Kai kurie - taip. Bet labai daug jų buvo sukurti dirbtinai kuriant kolūkius, o ir senųjų gyventojų skaičius dirbtinai padidintas.

                            Galėtu išsiformuoti per 10-30 metų jeigu nustotume dirbtinai palaikyti.

                            Comment


                              Toks pat VT mazgas, kaip taccido suprojektavo Lvovo st., turėtų atsirasti ir šiaurinėje miesto dalyje. Pvz., vietoje planuojamo iškeldinti autobuso parko ir gretimos teritorijos.

                              Click image for larger version  Name:	Šiaurinis hubas cropped.jpg Views:	1 Size:	338,8 kB ID:	1960408
                              Anksti pradėjus planuoti, būtų galima VT hubą įkurti ne automobilių sankryžoje, o naujo tankaus rajono centre. Bet turbūt ten hanneris jau baigia užstatinėti savo chruščiovkėm visus kampus.

                              Į tą pačią vietą kažkada galėtų dar pasijungti ir VT iš Šiaurinės gatvės. Taptų turbūt vienu iš labiausiai viešuoju transportu pasiekiamu rajonu mieste.
                              Paskutinis taisė rPn; 2022.04.04, 23:48.

                              Comment


                                Nežinau koks tikslas rimtai svarstyti papaišymus ant žemėlapio šiaip sau..
                                Pramogų arena jau dabar veikia kaip neblogas hubas, tik ne visai patogus persėdančiajam.
                                Trūksta susisiekimo tarp Žirmūnų ir Jeruzalės Žvalgų gatve, tarp Valakampių tilto ir J.Kazlausko stotelių.

                                Comment


                                  Viską ką rašote būtų galima įgyvendinti, jeigu būtų jaučiamas spaudimas Vilniaus savivaldybės tarybai, JUDU dėl to, kodėl VT Vilniuje taip failina. Kodėl nesugebama dviračių infrastruktūros pritaikyti taip, kad būtų patogu vaikams važiuoti dviračiu. Kodėl negalima normaliai suplanuoti maršrutų su patogiais persėdimo taškais. Kodėl VT toks lėtas, palygnus su automobiliu. Nauji rinkimai į savivaldybių tarybas po metų, bet kažkaip pas mus maža norinčių angažuotis ir pabūti kokios nors temos aktyvistais.
                                  taccido , siūlau idėją, parengti pasiūlymų rinkimuką politiniams kandidatams ir paanalizuoti, ką jie siūlo (ne lozungus a la TRAMVAJUS arba SAUGUS IR GREITAS VT, bet konkrečius pasiūlymus), aš mielai prisijungčiau!

                                  Comment


                                    Baikit, koks rinkėjas domėsis kokius konkrečius pasiūlymus politikai turi. Jeigu netelpa į vieną eilutę ant reklaminio stendo tai niekas ir neskaitys.

                                    Comment


                                      Parašė rPn Rodyti pranešimą
                                      Toks pat VT mazgas, kaip taccido suprojektavo Lvovo st., turėtų atsirasti ir šiaurinėje miesto dalyje. Pvz., vietoje planuojamo iškeldinti autobuso parko ir gretimos teritorijos.

                                      Click image for larger version Name:	Šiaurinis hubas cropped.jpg Views:	1 Size:	338,8 kB ID:	1960408
                                      Anksti pradėjus planuoti, būtų galima VT hubą įkurti ne automobilių sankryžoje, o naujo tankaus rajono centre. Bet turbūt ten hanneris jau baigia užstatinėti savo chruščiovkėm visus kampus.

                                      Į tą pačią vietą kažkada galėtų dar pasijungti ir VT iš Šiaurinės gatvės. Taptų turbūt vienu iš labiausiai viešuoju transportu pasiekiamu rajonu mieste.
                                      Taip, tokie mažesni hub'ai irgi yra gėris. Kitas mažesnis hub'as bus prie stočių. Tačiau neturėčiau didelių iliuzijų, kad toje vietoje yra kas nors rimto planuojama viešajam transportui dabartinės VMS. Jie visas Šnipiškes praktiškai nuo 0 pastatė apie VT nepagalvoję, o čia dar net ir ne centras.
                                      Paskutinis taisė VLR; 2022.04.05, 11:04.

                                      Comment


                                        Naujovė viešojo transporto stotelėse – elektroninis popierius
                                        Buvusi Lvovo stotelė ne tik pakeitė pavadinimą, bet ir atsinaujino. Nuo šiol Lvivo stotelė turės e-paper (liet. elektroninis popierius) – savotišką interaktyvųjį miesto viešojo transporto tvarkaraštį.

                                        Savaitgalį pirmasis e-popierius buvo testuojamas Lvivo stotelėje. SĮ „Susisiekimo paslaugos” žada jau netrukus pasidalinti su gyventojais pilna informacija apie tokių įrenginių veiklos principą. MadeinVilnius.lt redakcija pasidomėjo, kaip kitose šalyse veikia e-popieriai ir ko gali sulaukti vilniečiai.

                                        E-popierius susideda iš dviejų dalių. Pirmoje dalyje realiu laiku rodomi viešojo transporto išvykimai. Kadangi viešasis transportas yra aprūpintas GPS duomenimis, sistema rodo išvykimus realiu laiku – panašiu pagrindu, kaip dabar stotelėse esančios elektroninės švieslentės. Tai įmanomą palydovinių siųstuvų dėka, kurie apdoroja duomenis. Todėl galima numatyti, po kiek minučių autobusas atvyks į stotelę.

                                        Antroje dalyje rodomi viešojo transporto tvarkaraščiai. Juos e-popieriuose galima keisti centralizuotai iš vienos vietos, beveik iš karto. Jie yra prijungti prie tinklo ir dėl to darbuotojams, pasikeitus tvarkaraščiui ar maršrutui, stotelėse nereikia keisti popierinių tvarkaraščių rankiniu būdu.

                                        Comment


                                          Taip ir nesupratau, kas tas e-popierius. Bus kažkokie ekranai kurie rodys ir tvarkaraštį vietoj cilindrų?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X